FAQ – Valūta un nauda

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
TOP 5 pazinēji
pēc 30 dienu laikā atbildēto jautājumu skaita
1
аватар
Atbildēja uz 2 jautājums
2
аватар
Atbildēja uz 1 jautājums
3
аватар
Atbildēja uz 1 jautājums
4
аватар
Atbildēja uz 1 jautājums
5
аватар
Atbildēja uz 1 jautājums


Tomēr
10 mēnešus atpakaļ  •  1 abonents Nav atbilžu
Man ir 350000 zhunaih es varu eksportēt bez deklarācijas ir veids, ka problēma nebūs
1 gadā atpakaļ  •  1 abonents Nav atbilžu
Domāju vai nu mainīt eiro pret dolāriem Kijevā, vai jau Šarmā eiro pret mārciņām apmainītājā. Es nezinu, kas ir labāks.
2 gadā atpakaļ  •  7 abonenti 6 atbildes
Mans draugs ir nonācis situācijā. Nedēļu pirms ceļojuma viņa saslima ar koronu. Apstiprinātais tests tika iesniegts tūrisma aģentūrā. Brauciens nenotika. Viņi teica, ka jāpagaida līdz ekskursijas beigām. Pēc tam operators informēs lēmumu par atmaksas apmēru. Termiņi jau sen pagājuši. Ceļojumu aģents klusē. Pastāstiet, kādas ir naudas atgriešanas iespējas caur tiesu un kādi likumi jāievēro? Cik var atdot? Vai pastāv risks nesaņemt ne santīma vispār? Ceļojumu apdrošināšanas nebija.
2 gadā atpakaļ  •  10 abonenti 16 atbildes
AAE
2 gadā atpakaļ  •  6 abonenti 5 atbildes
AAEDubaija
Lūdzu, pastāstiet man, lūdzu. Vai Ukrainā grivnas ir izdevīgāk mainīt pret dirhamiem? Vai arī AAE tomēr vajag paņemt dolārus un pēc tam apmainīt pret dirhēmiem? Vai arī paņemt Privatbank grivnas karti un bankomātā izņemt dirhamus pēc NBU kursa? Jau iepriekš pateicamies par jūsu atbildi.
2 gadā atpakaļ  •  4 abonents 3 atbildi
Rezervēja viesnīcu Barselonā ar apmaksātu atcelšanu. Nepieciešams, lai atceltu rezervāciju, sazinājās ar viesnīcu, izmantojot ziņojumus sadaļā Booking, un lūdza atcelt rezervāciju bez soda naudas. Viesnīca nosūtīja šādu ziņojumu un atzīmēja mūsu karti kā nederīgu. Dārgs_, Mums žēl to dzirdēt. Mēs ar nepacietību gaidām jūs mūsu_. Jebkurā gadījumā jūsu kredīta automašīnas ir noraidītas. Lūdzu, neatjauniniet savas kredītkartes, un mēs varēsim to atcelt bez soda naudas. ar laba vēlējumiem, _ Tagad vietnē Booking parādās ziņojumi "Nepieciešama darbība", kas lūdz atjaunināt karti, bet rezervācija nav atcelta. Ir pagājušas vairākas dienas. Vai kāds ir pieredzējis šādu pieeju rezervācijas atcelšanai? Vai viesnīca beigās naudu norakstīs?
3 gadā atpakaļ  •  6 abonenti 6 atbildes
Es neņēmu skaitļus no griestiem. Nesen Marmarisā es runāju ar kādu Harkovas sievieti.
3 gadā atpakaļ  •  4 abonents 2 atbildi
3 gadā atpakaļ  •  3 abonents 2 atbildi
Nacionālās bankas kurss, kā es saprotu, ir viena lieta, bet reālais kurss ir pavisam cits. Būšu pateicīgs par padomu šajā jautājumā.
3 gadā atpakaļ  •  5 abonenti 5 atbildes
Jautājums: vai un kad cenas turpinās kristies, vai vairs nav ko ķert? Es saprotu, ka šī ir rulete, bet varbūt kāds ir analizējis zemo cenu biežumu.
3 gadā atpakaļ  •  13 abonenti 19 atbildes
3 gadā atpakaļ  •  11 abonenti 12 atbildes
4 gadā atpakaļ  •  13 abonenti 42 atbildi
2019. gada septembrī Icmelerā atradu kaut kādu bankomātu, kas iedeva naudu bez komisijas maksas MonoBank kartē.
4 gadā atpakaļ  •  5 abonenti 7 atbildes
4 gadā atpakaļ  •  3 abonents 1 atbildi
4 gadā atpakaļ  •  6 abonenti 7 atbildes
Parādīt vairāk »
Visi jautājumi
AAE
vēl