Zema līmeņa serviss

Rakstīts: 4 augusts 2019
Ceļošanas laiks: 8 — 14 jūlijā 2019
Viesnīcas vērtējums:
2.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 1.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 4.0
Uzturs: 6.0
Infrastruktūra: 4.0
1. Ierodoties reģ istratū rā stundu stā vē jā m rindā ar mantā m, lai dabū tu istabas atslē gu.
2. Medicī nas ē ka - LABĀ K TUR NEIET. Vienreiz biju 10.07. 2019 pie lā zera, stā vē ju rindā ar vecmā miņ ā m. Nervo, ka citi cilvē ki izkā pj no ierindas. Un, kad beidzot ienā cu, medmā sa izrā dī jā s ā rprā tī ga. Viņ a tikai kliedz uz klientiem. Jū s nevarat viņ ai neko jautā t, viņ a vienkā rš i kliedz uzreiz. Es iegā ju kabī nē , paskatī jos aiz aizkariem, lai redzē tu, kur viņ a atrodas, un viņ a man teica: "Kā tu izskaties. "
Nu vispā r pē c tā da izbrauciena pie slinkuma medicī nas korpusā vairs neparā dī jos.

3. Ē damistaba - principā man patika. Ē diens bija daudzveidī gs. Saspringtas rindas pie vecmā miņ ā m. Bet, ja nā k vē lā k, rinda nav tik liela.
4. Mā joklis. Albatrosa korpuss. SĒ DI RAUDĀ T. Visā telpā ir elektrī bas vads. Elektriķ i nepū lē jā s to slē pt. Karstais ū dens tikai pa stundā m (7:00-9:00.20:00-22:00). San mezgls ir briesmī gs, nobruž ā ts, tvertnei nebija vā ka. Tomē r mē beles un matracis bija jauni.
NEIESAKU TUR DOTIES, kamē r organizatori nepapū las veikt normā lus remontdarbus un izveidot klientu apkalpoš anu.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu