Neiesaku šo viesnīcu

Rakstīts: 7 jūlijā 2010
Ceļošanas laiks: 11 — 25 maijā 2010
Viesnīcas vērtējums:
8.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 1.0
apkalpošana: 2.0
Tīrība: 6.0
Uzturs: 8.0
Infrastruktūra: 4.0
Kopā ar mā su atpū tā mies viesnī cā Lara Beach Hotel 2010. gada maijā . Tū risma operators "Anex-tour". Uzreiz jā saka, ka sliktā kas brī vdienas mums nav bijuš as, lai gan Turcijā neesam pirmo reizi. Ieradā mies pē cpusdienā . Mū su transfē ra gide bija Olga, ar kuru kopā braucā m uz viesnī cu. Izlaida mū s no autobusa, novē lē ja labi atpū sties (tā ds laikam ir Anex Tour gidu humors), mē s devā mies uz reģ istratū ru un tur jau uzzinā jā m, ka mū s ir atveduš i uz pavisam citu viesnī cu ar nosaukumu Baia Hotel Lara. . Gide Olga, attiecī gi, mums neteica ne vā rda, ka neesam atvesti uz mū su viesnī cu, un ļ oti ā tri pazuda. Acī mredzot tas ir Anex Tour lietu kā rtī bā . Tad vē l ilgi kā rtojā m lietas Baia Hotel Lara reģ istratū rā , kur bija paredzē ts pavadī t divas dienas (viss tika izlemts bez mums!! ! ). Protams, mē s kategoriski atteicā mies. Izsauca mums taksi un par savu naudu (!! ! ) braucā m uz Lara Beach Hotel. Pē c tam viss turpinā ja pieaugt. Viesnī cā Lara Beach izrā dī jā s, ka divvietī gais standarta numurs (Double room), ko bijā m norā dī juš i vauč erī , ir neliela istaba ar vienu divguļ amo gultu un nelielu dī vā nu. . No numura logiem paveras skats uz bū vlaukumu un viesnī cas izkrauš anas un š ķ iroš anas punktu. Istabā nebija iespē jams gulē t ne pa nakti, ne pa dienu, troksnis pā rsniedza visas iespē jamā s robež as, un par kā du komfortu var runā t, ja tev ir VIENA (!! ! ) sega uz diviem. Tieš i ar reģ istratū ru mums neizdevā s atrisinā t jautā jumu par pā rcelš anos uz citu istabu (mums piedā vā ja piemaksā t par istabu ar divā m gultā m, kas pē c definī cijas ir norā dī ts mū su kuponā , 15 eiro no cilvē ka dienā ). Turklā t reģ istratū rā mū s rupji uzrunā ja un pat nesperā m ne mazā kā s darbī bas, lai radī tu komfortablus apstā kļ us mū su atpū tai. Neviens no viesnī cas darbiniekiem pat nemē ģ inā ja atvainoties par sagā dā tajā m neē rtī bā m. Š is vairs nav nekā dos vā rtos kā pt! Turpmā k ar reģ istratū ras darbiniekiem tieš ā veidā nesazinā jā mies, bet deleģ ē jā m š o darbu Anex Tour Operatoram. . “Anex-tour” bija galī gi bezpalī dzī gs un neprasmī gs mū su jautā juma risinā š anā , un lielā koties likā s, ka viņ iem vienkā rš i NAV RAUDZĪ BA! ! ! Lai gan Tū risma operatoram primā ri vajadzē tu bū t ieinteresē tam sava labā vā rda saglabā š anā un kvalitatī vu pakalpojumu sniegš anā . Gidu darbs ir pilnī gi nesaskaņ ots: katru reizi nā cā s sazinā ties ar jaunu gidu (vienu no "Pielikumu tū res" pā rstā vē m sauc Ilona) un katrs ienā koš ais gids pilnī gi nezinā ja par mū su situā ciju. Vienī gais, ko viņ i mums varē ja piedā vā t, bija uzrakstī t paziņ ojumu (!! ! ). Un laiks iet, mē s visi arī "guļ am" vienā gultā , viss tas pats briesmī gais troksnis. Un joprojā m nav nevienas atvainoš anā s (vismaz !! ! ) no “Anex-tour” darbiniekiem. Viss š is haoss turpinā jā s lī dz mū su brī vdienu beigā m. Rezultā tā mums pat netika sniegta informā cija par mū su atgrieš anā s lidojumu un transfē ru no viesnī cas. . Cienī jamie tū risti, mē s neiesakā m atpū sties pie tū roperatora "Anex-tour", š ī tū roperatora darbinieki nemaz neaizsargā tū ristu intereses, un gadī jumā , ja rodas problē mas ar viesnī cu, viņ i nevar lai sniegtu nepiecieš amo palī dzī bu un nodroš inā tu komfortablu uzturē š anos!
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu