Taizemes rapsodija. Prelūdija

19 Novembris 2019 Ceļošanas laiks: no 04 Novembris 2019 ieslēgts 15 Novembris 2019
Reputācija: +15097.5
Pievienot kā draugu
Uzrakstīt vēstuli

Taizeme jau ilgu laiku ir aicinā jusi. Reizē pamudinā ja un aizbiedē ja prom. Vilina augļ u skaistums un pā rpilnī ba. Bet viņ š mani atbaidī ja ar neprā tī gā m ekskursiju cenā m. Jā , pat vī za + rindas lidostā , lai to iegū tu. Man bija jā samierinā s ar lē tā ku Goa un Š rilanku.

Bet tagad stunda ir iesitusi. Tai atcē la vī zas ukraiņ iem. Un Š rilankā , kurā es iemī lē jos treš o reizi, notika teroristu uzbrukumi.

"Es saprotu, tas ir mā jiens, es visu uztveru lidojumā..." (c).

Tas nozī mē , ka ir pienā cis laiks paplaš inā t savu redzesloku.

Sasmalcinot savu krupi, es nopirku dā rgas biļ etes no Kataras. 5 mē neš us pirms ceļ ojuma. Tā rezultā tā es saņ ē mu gandrī z 22 tū kstoš us grivnu vienai personai turp un atpakaļ (kaut kur gandrī z 800 dolā rus). Bija lē tā ks un tieš ais lidojums ar UIA, bet man jau bija pieredze ar tiem, tā pē c es to neiekritu (un izdarī ju pareizi).


Un es nolē mu lidot uz Krabi. Izlasot virkni atsauksmju, sapratu, ka neviena Puketa un Pataja mani nemaz nesaista. Un Krabi, spriež ot pē c bildē m, absolū ti pā rsteidzoš a daba.

Viesnī ca nolē ma nerezervē t. Rezervē š ana piedā vā ja absolū ti sū dī gas iespē jas par lielu naudu. Lē tā k par trī sdesmit par istabu, neesmu redzē jis. Un ar citiem resursiem, kas specializē jas Ā zijā , es vē l neesmu strā dā jis. Un viņ i uzreiz gribē ja naudu. Vā rdu sakot, nolē mu, ka visu lieliski atradī sim uz vietas. Bija pieredze. Tač u, tā pat kā iepriekš , es aplū koju pā ris iespē jas tiem paš iem resursiem.

Š ogad mums atkal bija jā ņ em lī dzi draugs Verka. Bet, lai izvairī tos no sadzī viskiem konfliktiem, nolē mu viņ u izš ķ irt atseviš ķ i (ja iespē jams) un sadalī t budž etu. Ļ aujiet viņ am ē st to, ko viņ š vē las un kur vē las.

Man bija jā mā cā s ar vilciena biļ etē m uz Kijevu. Nesen mums ir jauninā jums - vilciens, kura biļ etes sā ka pā rdot pat 45 dienas iepriekš un bija nepieklā jī gi dā rgas. Divreiz dā rgā k nekā parasti. Bija arī kā ds cits, kas mums kategoriski nederē ja ieraš anā s laika ziņ ā , bet par cenu bija lieliski piemē rots. Un nez kā pē c biļ etes uz to tika pā rdotas tikai mē neš a laikā . Tas ir, sā kumā tika pā rdotas dā rgas biļ etes, un tikai pē c tam - budž eta biļ etes.

Daž as dienas pirms atieš anas es atradu citu vilcienu, kas Kijevā ieradā s stundu vē lā k nekā mū sē jais, bet principā arī mums piemē rots. Un pat vietas tajā vē l nav izpā rdotas. Es steidzos pirkt uz to biļ etes un atdot dā rgā s, ietaupot veselu tū kstoti grivnu. Bet manā kartē nebija pietiekami daudz naudas. Un es nolē mu atstā t to kā ir. Jā , un mani nepabeigtie majori (Verka un Vadiks) man ļ oti ieteica to darī t. Nu, vismaz paskatī simies, kas tas par brī numvilcienu!

Š eit viņ š ir. Visā baltā krā sā ! Patī k baltajiem : ))

Starp citu, tas viltī gais lē tais vilciens, kas pienā k stundu vē lā k nekā mū sē jais, galvenais, stacijas tablo bija atzī mē ts kā “pē c datumiem”. Parasti viņ i raksta - katru dienu, labi vai "pat / pulkstenis". Un š eit ir datumi! Kā di ir š ie datumi?


Mē s iekā pā m maš ī nā . Auksts, sasodī ts! Pā rģ ē rbties pieradu uzreiz, jo parasti maš ī na jau bija apsildī ta. Vilciens pē c ieraš anā s no Kijevas nepaguva atdzist. Un š ajā progresa kļ ū mē , acī mredzot, kamē r mē s neaiziesim, apkures sistē ma nedarbosies.

Virs izejas no automaš ī nas logs brī dinā ja, ka alkohola lietoš ana un azartspē les ar nepazī stamiem ceļ a biedriem var novest pie "at". Tad š ausmu stā sts pā rtrū ka. Tā pē c mē s nenoskaidrojā m, kam ar mums bū tu jā notiek noteikumu pā rkā puma gadī jumā .

Mē s nedomā jā m spē lē t, tač u bija pē dē jais laiks to ļ aunprā tī gi izmantot. Vai vajag kaut kā iesildī ties? Velti es ar pirkstu bakstī ju pogu, kurai vajadzē ja regulē t temperatū ru. Lai gan viņ a č ī kstē ja ar katru manu klikš ķ i, cipars joprojā m palika "24". Bija sajū ta, ka temperatū ra nesasniedz pat 20. Nospļ ā vuš ies uz š o lietu, viņ i dzē ra konjaku. Par laimi, ceturtais nodalī jumā vē l nav apsē dies. Viņ š , pareizā k sakot, viņ a apmetā s Volnovakhā . Pa š o laiku jau bijā m tikuš i galā gan ar dzē rieniem, gan uzkodā m. Tā pē c viņ i viņ u ne mazā kajā mē rā netraucē ja, ligzdojot savos nostū ros.

Naktī es jutos ļ oti silti augš ē jā plauktā ! Kupejā nebija neviena, kas kautrē tos, un es gulē ju š ortos, neslē pjoties. Nebija ko elpot. Un tad Verka, kā parasti, sā ka č aukstē t ar kaut kā dā m somā m. Un kur viņ a tos dabū ? Speciā li izvē las posheburshachee? Lī dz tam brī dim vē l š aubī jos un reizē m domā ju ī rē t 3-vietī gu istabu. Bet pē c negulē tas pusnakts es stingri nolē mu: tas nenotiks! Beigā s es ieš u atpū sties. "Atpū tas" programma man nav viegla, tā pē c ilgs nakts miegs man ir ā rkā rtī gi nepiecieš ams. Bet Verkai vē l nebija aizdomas par atseviš ķ u izlī gumu. Es nevarē ju atrast ē rtu iemeslu, lai informē tu viņ u par saviem mā nī gajiem plā niem.


Mē s ieradā mies Kijevā ar stundu ar kavē š anos. Š oreiz tas bū tī bā bija nekritiski. Tač u, ja mē s janvā rī bū tu tik vē lu, ceļ ojums uz Andoru diez vai bū tu ilgs. vieta! Un kā pē c, pie velna, man ir vajadzī gs š is luksusa vilciens, ja tas nepilda savu galveno misiju - laicī gi nogā dā t mani galamē rķ ī ? Starp citu, neskatoties uz deklarē to temperatū ru 24, naktī maš ī na tika uzkarsē ta lī dz 32. Tualetē , lai arī bija vakuums, kā jau tas parasti notiek, lī dz rī tam papī rs beidzā s. Un diriģ ents bija dusmī gs kā suns. Cilvē ciskais faktors!

Tikmē r tas bija 3. novembris. Un š ajā nozī mī gajā dienā Verkai ir laimī gs bezdibenis. Viņ a, kā parasti, grasī jā s dzert š ampanieti tieš i no rī ta, pat pirms ieraš anā s Kijevā . Man bija grū ti viņ ai atbildē t. Un pat nav ī stais laiks dzerš anai – š eit viss ir kā rtī bā . Mē s arī dzē rā m 6 no rī ta viņ as veselī bai. Bet kas notiktu pa nakti ar š o nelaimī go š ampanieti 30 grā du karstumā ? Ar č ī kstē š anu, bet mana gaiš ā (raibā ) prā ta balss sasniedza manu draudzeni.

Tomē r mums nebija laika ieturē t brokastis Podvē dera bū dā . Ā tri iedzē ruš i kafiju stacijā , nopirkā m biļ etes uz kā rtē jo Ukrzaliznicas brī numu. Š oreiz nolē mā m Borispiļ ā nokļ ū t nevis ar autobusu vai taksometru, bet gan ar dzelzceļ u. Biļ etes bija nedaudz lē tā kas nekā autobusā - katra 80 grivnas (pret 100). Tikai eksperimentā liem nolū kiem.

Š eit tas ir, brī nums!

Un ir tikai viens treileris! Un plaukti virs sē dekļ iem ir galī gi nepiemē roti bagā ž ai! Mums bija ne pā rā k lielas, aviopā rvadā tā ju rokas bagā ž as standartiem atbilstoš as ​ ​ mugursomas. Bet tie vienkā rš i neiederē jā s plauktā . Mums priekš ā sē doš ie vā cieš i brauca ar milzī giem krampjiem, kurus citas vietas trū kuma dē ļ nolika tieš i ejā . Diriģ entam bija jā lec tiem pā ri. Bet maš ī nā bija Wi-Fi! Oho, cik negaidī ti!

Mē s braucā m ne pā rā k ā tri, bet pā rliecinoš i. Ieradā s laicī gi. Man bija jā iet lī dz terminā lim. Nu, vismaz zem jumta lī dzī bas. Lietus nelija, bet bija diezgan apmā cies. Un mē s atstā jā m sauli!

Verka negaidī ja bezmaksas dzē rienu lidmaš ī nā , bet gan gribē ja padzerties. Mē s nopirkā m plastmasas puslitru Metaxa un daž as cukurotas, š ausmī gi š okolā des konfektes.

Starp citu, pie reģ istrā cijas, viltī gi no Verkas jautā ju, kā viņ u apsveikt ar lidmaš ī nu? Man lika vē rsties pie š ī jautā juma apkalpei.

- Vai viņ i to dara krievu valodā ?

- Fersteyut!

Pē c Metaxa pat noskaņ ojums nebija tik mā koņ ains kā laiks ā rā . Un š eit ir mū su lidmaš ī na.


Nolaiž oties, es ieč ukstē ju ausī stjuartam, kurš stā vē ja durvī s, ka bū tu jauki apsveikt savu draugu. Ne visai uzticoties savai neveiklajai angļ u valodai, viņ a atkā rtoja vē lē š anos citai stjuartes meitenei, ar pirkstu mugurā atbalstot Verku.

Pacelieties. Viņ i atnesa ē dienkarti. Ak, š eit ir tik daudz labu lietu! Š eit jums ir daudzkrā saini vī ni ar š ampanieti, Heineken ar Dewars un Baileys ar Bloody Mary! Ko izvē lē ties?

Un es ļ oti gribē ju kā da alu pē c Metaxa. Un Verka nekad nemē ģ inā ja Baileys, bet viņ a izvē lē jā s viņ u, iepriekš pajautā jusi, kas tas ir. Un Vadiks kā ī sts dž entlmenis malkoja viskiju. Tiesa, tī rs. Daudz laimes dzimš anas dienā , Vera!

Ak, dzī vosim š ā di! Pirms tam lidojā m tikai ar daž ā m zemo cenu aviokompā nijā m.

Pē c pusdienā m, neveiksmī gi mē ģ inā jis tikt galā ar sarež ģ ī to izklaides aprī kojumu, izmantojot to, ka lidmaš ī na bija pustukš a, apgū los tukš ā rindā . Tomē r es nevarē ju aizmigt. Kā da meitene gandrī z uzsē dā s man uz galvas! Redziet, viņ a ieraudzī ja draugu sē ž am pā ri ejai no manis un savā priekā mē ģ inā ja nolikt savu F uz sē dekļ a, kur viņ a (mana galva) gulē ja. Tas mani mež onī gi uzmundrinā ja. Bet es uzskatī ju, ka labā k ir nedaudz pakustē ties.

Neceremonī gā dā ma atlikuš o lidojuma laiku pavadī ja kopā ar savu draugu, neapstā joties ne uz minū ti. Es daudz uzzinā ju par uztura bagā tinā tā ju raž oš anu cū kā m, ko š is draugs mē ģ ina pā rdot (lī dz š im neveiksmī gi) Korejas lauksaimniekiem.

Š ķ iet, ka visi ir aizmirsuš i par Verkas DR. Bet nē ! Pirms nolaiš anā s atnā ca trī s stjuartes un nodziedā ja viņ ai tradicionā lu dziesmu, atnesot paplā ti ar glā zi sarkanvī na, vē l vienu glā zi Beiliju, vā zi ar sā ļ o kliņ ģ eri un vē su elektrisko sveci grebtā futrā lī . Verka bija septī tajā s debesī s! Gan tieš ā , gan pā rnestā nozī mē .

Turpinā jums š eit >>>

Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Lai stāstam pievienotu vai noņemtu fotoattēlus, dodieties uz šī stāsta albums
Līdzīgi stāsti
komentāri (38) Atstājiet savu komentāru
Rādīt citus komentārus …
iemiesojums