Vēl viens tūrisma veids

09 Jūnijs 2016 Ceļošanas laiks: no 12 Maija 2016 ieslēgts 08 Jūnijs 2016
Reputācija: +6016.5
Pievienot kā draugu
Uzrakstīt vēstuli

Tū risms var bū t pludmales, ekskursiju, reliģ isks, ekstrē ms, gastronomisks un pat medicī nisks. Atvē rš u jaunu lapu TurPravda. Auto remonta tū risms.

Priekš vē sture. Pirms kā da laika es nopirku savai sievai automaš ī nu, kas nav visizplatī tā kā marka. Un pasū tī ju ar manuā lo pā rnesumkā rbu. Sievai tas patī k vairā k. Un es saglabā ju. Mani netraucē ja tas, ka tirgotā ji uz mani paskatī jā s ar neizpratni un norā va dubultu priekš apmaksu.

3 mē neš i pē c garantijas beigā m un 5.000 km nobraukuma. otrais pā rnesums pā rstā ja darboties. Tas bija dī vaini, bet no pirmā acu uzmetiena atrisinā mi. Aizbraucu ar maš ī nu uz pazī stamu, pilnī gi pā rbaudī tu servisu, un servisa darbinieki mani apstulbinā ja, ka neuzņ emsies remontu, jo. viņ i jau sen nav nekā di speciā listi "mehā nikā ". Turklā t viņ i man teica, ka, ja kā ds uzņ emsies risku, tas, visticamā k, bū s š arlatā ns. Un tas viss tā pē c, ka 99.9% š ī s markas automaš ī nu Krievijā ir automā tiskā s pā rnesumkā rbas.


Es biju pā rsteigts un neticē ju. Es uzkā pu uz vietni, kas apvieno š o maš ī nu ī paš niekus, un forumā uzdevu jautā jumu par to, kur un cik daudz. Vietnes administrā cija nekavē joties sazinā jā s ar mani ar ziņ u, ka vietnē nekā par to nav, tač u, ja es atrisinā š u problē mu, viņ i man simts gadus bū s pateicī gi par jebkā du informā ciju.

Tas jau bija saspringts. Nolē mu nospļ auties uz visu, nopirkt rezerves daļ as un braukt ar maš ī nu pie kaut kā da tī ra Pahomič a, kurš visu salabo. Es devos uz veikalu, kur pā rdod (un pasū tī ju) VISAS rezerves daļ as no VISĀ M maš ī nā m. Pā rvaldnieks ilgi bakstī ja ar pirkstiem pa tastatū ras pogā m. Saraucot uzacis. Zvanī ja citam menedž erim. Tad zvanī ja paš am galvenajam menedž erim....Un man paziņ oja, ka raž otā js š ai ā trumkā rbai uz Krieviju rezerves daļ as nepiegā dā . Tā bija pirmā reize 15 gadu laikā , kad viņ i ar ko tā du saskā rā s. Un viņ i to piegā dā komplektā . Cena 5500 USD.

Un ko darī t? Un tad es atcerē jos, ka daudzi krievi brauc uz Baltkrieviju, lai ietaupī tu uz zobu ā rstē š anu. Nolē ma izmē ģ inā t. Es atradu nepiecieš amo servisu Minskā , sazinā jos ar viņ iem un izklā stī ju problē mu. Viņ u vecā kais, vā rdā Francs, man teica, ka es varu aiziet pie viņ iem, un viņ i visu sakā rtos. Es viņ am uzstā jī gi atkā rtoju par visā m sastaptajā m ahtungā m, bet Francs man stingri pateica, ka automaš ī na tiks salabota neatkarī gi no tā .

Un es devos. Ziniet, problē mā m ir arī priekš rocī bas. Ceļ š uz Minsku bija labs. Es, neskatoties uz to, ka braucu ar "slimu" auto, izbaudī ju. Š is ir viens no labā kajiem ceļ iem manā dzī vē un noteikti labā kais (bezmaksas) ceļ š Krievijā . 2-3 joslas katrā virzienā . Lieliska infrastruktū ra. Svaigs uzcenojums. Aiz Vjazmas gar ceļ malā m sā ka lē kā t mazi briež i.


Bet, iebraucot Baltkrievijas teritorijā , sapratu, ka pilnī bai nav robež u. Viņ iem nebija tā das lī dzā spastā vē š anas trasē kā apdzī votā s vietā s, kur vajadzē tu piebremzē t. Tajos nebija luksoforu un gā jē ju pā reju. Un visapkā rt krievu mež u vietā bija bezgalī gi lauki, uz kuriem ganī jā s resni ganā mpulki, bet sā rtie peizā ni jautri gā ja mā jā s pē c siena pī š anas. Nu vai pē c tam viņ i var braukt pavasarī...Saprotu, ka Baltkrievijā ir daudz problē mu. Es arī saprotu, ka cilvē ki, kas tur dzī vo, lielā koties ir ļ oti nabadzī gi. Bet no ā rpuses viss izskatā s pā rsteidzoš i. Pa laukiem brauc pavisam jauni traktori. Visas mā jas, nojumes, ž ogi izskatā s glī ti un krā soti. Skatoties uz to visu, es vienkā rš i dziedā ju ar prieku.

Minska mani š okē ja. Es tur biju deviņ desmito gadu sā kumā . Tā bija pelē ka, blā va, bezsejas pilsē ta. Tagad tā ir dzirkstoš a, visā dā ziņ ā patī kama metropole. Bez spilgtas greznī bas. Nekā das diž oš anā s. Minska ir godī ga pilsē ta.

Tagad par cilvē kiem. Jo Tā kā navigators man nestrā dā ja, nā cā s pajautā t minskieš iem ceļ u. Tā pē c viņ i bija gatavi vest mani lī dzi pa visu pilsē tu. Š oferi, ieraugot manu neskaidro braukš anu un Maskavas numurzī mes, izlaida mani cauri un viņ us nekaitinā ja mans lē nais paā trinā jums pē c luksofora. (Nav otrā pā rnesuma. )

Es rezervē ju viesnī cu nomalē , tuvā k dienestam. "Ceļ ojums". Pilnī gi jauna viesnī ca bez trū kumiem par zemu cenu. Bā rmene jau slē dza vietu, bet, ieraugot manas izsalkuš ā s acis, ā tri pagatavoja man vakariņ as. Un viņ a neizteica nekā du neapmierinā tī bu ar to, ka viņ a mani apkalpo pē c stundā m.

No rī ta ar maš ī nu aizbraucu uz servisu un ar taksi uz lidostu. Francs tikš anā s reizē lika man vē l vairā k pā rliecinā ties, ka viss izdosies. Viņ š ir tik uzticams. Viņ š ir vī rietis.

Š ī bija pirmā ceļ ojuma daļ a. Dī vains ceļ ojums. Kopumā nostaigā ju 500 metrus pa citas valsts teritoriju. . Man pat bija jā iegā dā jas dā vanas mā jā m vietē jā mazā beznodokļ u veikalā . Bet es nopirku lina galdautu, ž ā vē tu gaļ u un desu. Lidmaš ī nas biļ ete maksā ja 3700 rubļ u.


Apmē ram trī s dienas vē lā k Francs piezvanī ja un teica, ka viņ iem arī ir problē mas atrast rezerves daļ as (pat lietotas), bet man nevajadzē tu uztraukties, jo. viņ š visu izlems. Es neuztraucos. Lai gan pē c mana lū guma draugi meklē ja lietotas sastā vdaļ as Vā cijā , Ukrainā , Austrijā un Polijā . Bez rezultā tiem. Arī jaunu nebija. Tikai visa montā ž a. Un vē l dā rgā k. 5500, bet jau eiro. Kad zvanī ju Franč am ar š o informā ciju, viņ š atbildē ja, ka viss kā rtī bā . Viss pē c plā na. Arī Lietuvā nav nepiecieš amo detaļ u. Zvanī ju arī uz Lietuvu. Dzī vespriecī gie lietuvieš i man teica, ka, ja neatradī s, viņ i Vā cijā vienkā rš i nozagš ot ī sto maš ī nu. Tā pē c es absolū ti neuztraucos.

Ir pagā jis pusotrs mē nesis. Francs piezvanī ja. Viss bija gatavs.

Paņ ē mu lidmaš ī nas biļ eti (4200 rubļ u) un lidoju uz Baltkrieviju. Laipns taksists pa ceļ am uz servisu ļ oti prā tī gi pateica, kur var nopirkt baltkrievu linus ne par tū ristu cenā m. Un kur tirgo svaigā kos baltkrievu gaļ as izstrā dā jumus. Tas viss man tagad bija jā pē rk pē c draugu un paziņ u lū guma. Viss, ko es nopirku beznodokļ u veidā , viņ iem radī ja absolū tu kucē nu prieku. Š iem nolū kiem viņ i man pat iedeva daudz naudas.

Kastes remonts man izmaksā ja 400 USD, neskaitot detaļ as. Saņ ē mu ne tikai salabotu, bet arī nolobī tu no iekš puses un ā rpuses. Kā š is. Š ie cilvē ki nebija pā rā k slinki, lai ielū kotos Lietuvā , meklē jot nepiecieš amā s detaļ as. Mans auto pusotru mē nesi bija nekustams piemineklis servisa pagalmā . Bet viņ i to izdarī ja. Bet viņ i varē ja nosū tī t. . .

Man bija jā iegā dā jas lietota kaste ar boru. Tagad pā rdoš u pa daļ ā m. Varbū t es to izdarī š u.

Ceļ š uz mā jā m arī bija labs. Papildus galdautiem, gultasveļ as komplektiem, desiņ ā m un saraustī jumiem iegā dā jos arī daž ā dus Eiropas sierus. Un, protams, aizmirstā garš a. Baltkrievijas desu siers. Viņ š ir pat labā ks par jebkuru burž uā zisko Brī .

Es savai meitai nopirku pā ris gailī š us uz kociņ a. Tikai mā jā s uz etiķ etes izlasī ju, ka tie raž oti Krievijā . Konkrē ti Kemerovā . Tas ir ļ oti dī vaini. Var tikai redzē t, kā jaudī gs traktors, pā rvarot sniega vē tru un vē tru, velk ar gaiļ iem piekrautu kravas automaš ī nu no Sibī rijas uz Berorusiju.

Š is ir tik neparasts ceļ ojums. Ne gluž i vietnes formā tā , bet tas bija tieš i ceļ ojums. Un tad tajā ir kaut kas piedzī vojumu pilns. Ne pā rā k agri no rī ta, lai lidotu uz cita š tata galvaspilsē tu. Taisi tur biznesu. Veikt iepirkš anos. Pusdienot. Sē dies pie stū res un esi mā jā s lī dz 2230. Bet mē s nedzī vojam Luksemburgā .

Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Lai stāstam pievienotu vai noņemtu fotoattēlus, dodieties uz šī stāsta albums
Пришлось купить Б/У коробку с боре. Теперь буду продавать её  по частям. Может и заработаю.
Līdzīgi stāsti
komentāri (10) Atstājiet savu komentāru
Rādīt citus komentārus …
iemiesojums