1) Personā ls pieklā jī gs, smaidī gs, draudzī gs, reģ istratū rā , restorā nā , medicī nas centrā . Vienmē r sveicina, jautā , kā jū ties, vai mums viss patī k utt. Vā rdu sakot, labi darī ts.
2) Procedū ras viss, kas atrodas š ajā vietā , atbilst viesnī cas lī menim. Nekas lieks, bet viņ i to dara kvalitatī vi: masā ž a, vannas, duš as un inhalā cijas. Atkal personā ls apmā cī ts, pieklā jī gs. Viss ir tī rs, kā rtī gs, sterils, pē c katras procedū ras tiek doti tī ri dvieļ i, tie nav jā nē sā no istabā m. Baseins viesnī cas iekš ienē lielisks, silts, ū dens tī rs.
3) Istabas ir tī ras, ē rtas, mā jī gas, klusas. Viņ i tī ra katru dienu, pat nedē ļ as nogalē s, maina gultu. Ū dens visu laiku karsts, istabā tiek atjauninā ts ledusskapis. Viesnī cā ir kamī ns. Vakarā ir ļ oti forš i pasē dē t pie kamī na un palasī t grā matu (kuru uzreiz var paņ emt). Ir arī bā rs, kurā tiek pagatavota laba kafija.
4) Teritorija - MILZĪ GA! ! ! Tiem, kam patī k staigā t kā jā m, š eit ir daudz vietas, var pat braukt ar velosipē diem, ir noma. Teritorija skaista, apkā rt kalnam tek neliela upī te. Teritorijā ir stā vvieta automaš ī nā m, tenisa korts, ā ra baseins. Tam ir arī savs mini zoodā rzs, kas ir ļ oti neparasts (kā man).
5) Ē dinā š ana restorā nā.3 reizes dienā , tiek piedā vā ta ē dienkarte. Ē diens garš ī gs un ar mē ru. Bet tas, kā man, nav diē tisks! Pareizi, bet ne diē tiski. Un, ja jū s ievē rojat diē tu (gastrī ts, č ū las, cukura diabē ts u. c. ), tad iepriekš jā brī dina pavā ri, jo gatavotajos ē dienos ir etiķ is, mē rce, sī poli utt. Bet vē lreiz - ē diens ir labs!
6) Ir viens mī nuss!! ! ! Viesnī cai nav savas sū kņ u telpas. Viņ š ir, bet nestrā dā , minerā lū dens nav, saka, spiediens nesasniedz. Karafē s ir ū dens (š ķ iet, ka tas ir ņ emts kaut kur viesnī cas lejā ), bet tas kaut kā atš ķ iras no tā , kas atrodas Poļ anas centrā lajā sū kņ u telpā . Tas ir pluss! Tiem, kam patī k staigā t ar kā jā m, atkal ir ļ oti labi un noderī gi aiziet lī dz centrā lajai sū kņ u telpai)))).
Kopumā viesnī ca ir laba un mums š eit ļ oti patika. Mē s noteikti atgriezī simies!
Acī mredzot vecums ir pienā cis...)
Mē s izvē lē jā mies Transcarpathia, ilgi novē rojā m un nolē mā m sā kt ar Solva SPA kompleksu.
Vieta relaksā cijai, atpū tai un atveseļ oš anai - super!
Pē dē jo divu gadu laikā mē s š eit esam bijuš i jau piecas reizes (reizē m nedē ļ u, daž reiz pā ris dienas...).
Ja braucam uz Eiropu, marš ruts ved cauri Solvai vismaz 2-3 dienas, atpakaļ arī...
Milzī ga teritorija, apstā dī jumi, ziedi, ā ra un iekš telpu peldbaseins.
Ī paš i iepriecina gulbis dī ķ ī ! Ļ oti komunikabls!
Var staigā t ar jums pa visu teritoriju...
Un zaķ i ir mī ļ i. . .
Pa teritoriju skraida arī briež i (pat izrā dā s ar roku baroti).
Istabas izcilas, lielas, labas gultas, mī ksti matrač i.
Televizori gan ir mazi un modeļ i veci – zibatmiņ as ar filmā m neuztver.
Laba medicī nas vienī ba (uzstā dī tā iekā rta labā ka nekā citā s sanatorijā s, kur atpū tā mies).
Personā ls ļ oti pieklā jī gs un draudzī gs (ī paš i medicī nas nodaļ as meitenes), visos jautā jumos cenš as izpatikt.
Vienmē r izcils restorā na ē diens (ar uztura aizspriedumiem). Ī paš a cieņ a š efpavā ram, kurš strā dā ja 2019. gada decembrī ! Gan ē dieni, gan deserti ir tikai bumba! Ne katrs restorā ns to dara. . .
Jauka liela trenaž ieru zā le, jauks iekš telpu baseins.
Vienī gā lieta ir tā da, ka somu pirts un hammam pastā vī gi nedarbojas.
Iespē jams, viņ i nevē las to ieslē gt, kad ir maz cilvē ku - cik reizes viņ i bija, viņ i nekad nestrā dā ja.
Tā pat mani sarū gtinā ja tas, ka noņ ē ma zemā s un vidē jā s sezonas cenas - viss ir maksimā lajā ā trumā .
Bet, vienalga, neatkarī gi no tā , kur viņ i atpū š as, mē s to salī dzinā m ar Solvu. Puiš i atstrā dā savas piecas zvaigznes lī dz galam!
Pā rsteidza š eit atstā tā s negatī vā s atsauksmes.. .
Viņ a rupjā formā man izteica piezī mi, ka mans dē ls (4 gadi) ar bē rnu velosipē du izbraucis pa pilnī gi tukš u zā li.
Uz savu komentā ru - “piebilde tika pieņ emta, bet tu teici tā , ka es vairs negribu pie tevis iet”, dzirdē ju atbildi – “Jū su izvē le. Dari ko vē lies! "
Viņ a turpinā ja strī dē ties ar mani paaugstinā tos toņ os, bija rupja, uzvedā s augstprā tī gi un niķ ī gi.
Bū da nedarbojas. Viesnī cas restorā nā iespē jams pasū tī t tikai kompleksā s maltī tes! Nav ē dienkartes. Ja nepiekrī tat pavā ra izvē lei - ejiet paš i meklē t, kur paē st.
No viesnī cas aizmugures ir nepā rtraukts troksnis un troksnis (ventilatoru vai transformatora) no tehniskā s telpas. Naktī s gulē t ar atvē rtu logu nav patī kami.
Secinā jums - laba viesnī ca ar š ausmī gu vadī tā ju.
lpp. s. Kā uzņ ē muma ī paš nieks es daudz komunicē ju ar uzņ ē mē jiem un direktoriem, daudz ceļ oju pa pasauli un Ukrainu, kā arī biež i apstā jos Aizkarpatijā . Tik nekorektu uzvedī bu pat vienkā rš ā kā s vietā s neesmu dzirdē jis.
Ja š ī s viesnī cas ī paš nieks izlasa š ī s atsauksmes, ļ oti iesaku veikt auditu un nomainī t rupjo vadī tā ju.
Mums atnesa rē ķ inu reizinā tu ar 2, jo pasū tī ju 1 porciju, bet ē du kopā ar diviem cilvē kiem ar mazu bē rnu.
Viņ i nā k uzkopt tieš i tad, kad jū s guļ at vai atpū š aties. Kad esat procedū rā s vai staigā jat un piekarat zī mi "var noņ emt", tā tiek ignorē ta. Kad bē rns pusdienlaikā guļ un karā jas zī me "Netraucē t", viņ š sit pa durvī m un stikls trī c. Vienkā rš i cū kas, man bija jā sastrī das, tā pē c viņ i vispā r pā rstā ja nā kt uz mū su istabu. Man bija jā iet uz reģ istratū ru pē c tualetes papī ra.
Ar bē rniem neviens nespē lē jas, nav rotaļ u istabas. Kamī nzā lē pulksten 10 kurinā ts kamī ns, dū mi pa visu istabu, bē rni sē ž smakuš i un skatā s multenes, kuras animators uzliek portatī vajā datorā .
Rež isore Viktorija vairā k izrā da un tiesā saimnieka bē rnus.
Baseinā tieš i bē rnu acu priekš ā kaut kā das policijas vadī tā js drā ž ā s ar savu saimnieci, kura derē ja viņ a meitai.
Briesmī ga viesnī ca. Neiegā dā jieties fotoattē lā . Pilnī ga krā pniecī ba un naidī ga atmosfē ra.
No plusiem:
- laba viesnī cas infrastruktū ra: plaš a labiekā rtota teritorija ciemata nomalē ar puķ u dobē m un skaistiem kokiem, ko ieskauj mež s, ar mini zoodā rzu ar stirnā m un truš iem, plaš as un labiekā rtotas telpas (tajā paš ā laikam mums š ķ ita, ka standarta un dvī ņ u istabā s, kurā s mē s atpū tā mies, vannas istabu plā nojums nav pabeigts (nav plauktu mazgā š anas lī dzekļ iem un kosmē tikai, ā ķ i drē bē m un niķ elē tais plaukts duš ā ir sarū sē jis), masī va ē kas apdare (daudz marmora, kvalitatī vi materiā li, kristā la lustras u. c. ), labiekā rtota trenaž ieru zā le, baseini (ā ra un iekš telpu ar daž ā dā m hidromasā ž as funkcijā m), tenisa korti;
- pakalpojuma dizains ir diezgan elastī gs: iespē ja izvē lē ties izmitinā š anas un ā rstē š anas formā tu (pirmo reizi tiekos, lai noteiktā s dienā s varē tu mainī t formā tu no pamata "gultas brokastis" uz "pilna pansija" ), nav cikliskuma kā sanatorijā s (t. i. var patvaļ ī gi plā not ieraš anā s un izbraukš anas datumu), administratori reģ istratū rā ir diezgan orientē ti uz klientu (mums nā cā s izbraukt dienu agrā k - bez problē mā m un soda), visa viesnī ca pakalpojumus var saņ emt istabā ar sekojoš u samaksu.
- laba daba: mež s un tī rs gaiss;
- minerā lū dens sū kņ u telpa "Polyana Kvasova" viesnī cā ;
- bezmaksas autostā vvieta uz vietas.
Mī nusi:
- apkalpoš ana - atstā j ko vē lē ties: telpas tiek iztī rī tas neregulā ri, mazgā š anas lī dzekļ i netiek mainī ti, kad tie beidzas, netī rus galdautus pē c apmeklē tā jiem restorā nā nevar mainī t, brokastu bufete ir nestabila (traucē jumi, lai gan viss ir garš ī gs un variē ja pē c idejas, kā arī ar ē dieniem), pusdienā s un vakariņ ā s komplekss jā gaida 20 minū tes (kā pē c par tā du naudu netaisa bufeti), un vē l vairā k ē dienkartē , ē diens ir viduvē js un dā rgs, bū dā viesnī cas teritorijā , ē diens arī viduvē js, vispā r, brokastojā m tikai viesnī cā (atradā m pie ieejas Poļ anas ciemā no Svaļ avas puses pretī tilts restorā na Jekaterina viesnī cā ar tā du paš u nosaukumu: interjers ir neizskatī gs, bet ē diens ir lielisks, mē s tur devā mies katru dienu pusdienot: ē dienkartē ir ducis ē dienu, bet viss ir izcilā kvalitā tē , paldies labam pavā ram un svaigiem produktiem, viņ iem tur ir sava foreļ u audzē tava);
- medicī nas nodaļ as kapacitā tes trū kums: masā ž a neizdevā s pirmo nedē ļ u (pieredzē juš i cilvē ki pasū ta pakalpojumus pirms ieraš anā s), kopumā darbs ir tikai lī dz 2 stundā m, ā rsta kabinets ir audzē tava bez logiem 6 kvadrā tmetri;
- deklarē tais wi-fi visā viesnī cā darbojā s lī dz 70%, bet numuros - mazā k nekā pusi laika;
- sū kņ u telpa ar minerā lū deni biež i nestrā dā ja, jo citā s lietā s ideja ir laba, bet izpildī jums ir idiotisks: ir 6 krā ni (katram ar atseviš ķ u devu un temperatū ru), kurus ieslē dz ar magnē tisko karti, bet ir 3 kartes un tikai uz reģ istratū ras, tas, kas rakstī ts uz indikatora pie krā na, neatbilst patiesī bai, ū dens vai nu neatslē dzas un tek pa straumi, tad tā nav;
- istabas ir diezgan trokš ņ ainas un ir neē rti atrasties (ī paš i gulē t) ar atvē rtiem logiem: sā kumā mē s tur dzī vojā m istabā , kas atrodas ē kas aizmugurē visu diennakti (izņ emot pā ris stundas naktī ) un kompresoru stacija, kas nepā rtraukti dū ko; pē c nedē ļ as pē c mū su lū guma mū s pā rcē la uz istabu ar logiem no fasā des, tur vispā r ir klusā ks, bet katru dienu 6.30. no rī ta un 22.30. vakaros ietilpa trokš ņ ainas instalā cijas puķ u dobju laistī š anai, turklā t katru dienu lī dz 7 no rī ta veda personā lu uz paš u lieveni maš ī nā s, kas arī ļ oti trokš ņ o braucot pa asfaltē to laukumu, tad nakts vidū atpū tnieki trokš ņ o un neviens uz tiem nereaģ ē , vispā r nevar pietiekami izgulē ties izdevies;
- maksā jums viesnī cā tikai skaidrā naudā! ?
- pie ā ra baseina nav pietiekami daudz sauļ oš anā s krē slu un liekas, ka tie pirkti izpā rdoš anā (vairā k nekā duci veidu) utt.
Domā ju, ka viesnī cai ir milzī gs potenciā ls kļ ū t par 5 zvaigž ņ u viesnī cu, pateicoties atraš anā s vietai un esoš ajai infrastruktū rai, savukā rt ī paš niekam nepiecieš ams nolī gt kvalificē tu vadī tā ju ar pieredzi nevainojama servisa veidoš anā un nodroš inā š anā , papildinā t restorā nu un medicī nas centru ar personā lu, lai nav ilgi jā gaida, pieaicinā t izcilu pavā ru, lai cilvē ki nemeklē , kur paē st, un nodroš inā t, lai viss viesnī cas un atpū tas kompleksa personā ls strā dā tu efektī vi un bū tu vē rsts uz nevainojamu apkalpoš anu. Novē lu veiksmi Solvas saimniekam un darbiniekiem, un tiem, kuri plā no turp doties, nevajadzē tu gaidī t kaut ko izsmalcinā tu, bet gan izbaudī t brī niš ķ ī go dabu un infrastruktū ru, pieverot acis uz daudzā m nepilnī bā m, kas saistī tas ar pakalpojumu.
No mī nusiem es neuzķ ē ru WIFI istabā .