Labi, bet ir problēma ar pārsūtīšanu

Rakstīts: 10 februāris 2020
Ceļošanas laiks: 7 — 9 februāris 2020
Viesnīcas vērtējums:
6.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 7.0
apkalpošana: 5.0
Tīrība: 8.0
Uzturs: 7.0
Infrastruktūra: 5.0
Viesnī ca tika izvē lē ta pē c iepriekš pieteikta pakalpojuma 3 reizes transfē ra veidā uz pacē lā ju un atpakaļ uz viesnī cu, tač u š is pakalpojums nav pilnī bā nodroš inā ts, ar lielu skrā pē jumu un atgā dinā jumu par sevi, prasī ba lai izpildī tu solī to. . .
Vairā k:
Reģ istrē š anā s viesnī cā noritē ja vairā k vai mazā k labi. Vienī gais, par ko tikā m brī dinā ti, ka jau nav 3 pā rsē š anā s uz pacē lā ju, bet 1 reizi vedī s 09.00 no rī ta un 1 reizi vakarā.17. 30, jo. maz cilvē ku nā k. Pirmā pā rsē š anā s no rī ta bija problemā tiska, jo ieradā s tū ristu grupa no Baltkrievijas un visa uzmanī ba tika pievē rsta viņ iem, t. sk. un pieprasī to pā rskaitī jumu. Es neesmu pret tū risma attī stī bu, drī zā k pat PAR. Priecā jos, ka baltkrievi jau ir pā rstā juš i baidī ties braukt uz Ukrainu, bet kā pē c man bū tu aizskartas manas kā tā da viesnī cas viesa tiesī bas. No rī ta piebrauca autobusa š oferis un uzreiz teica tiem, kas gaidī ja pā rsē š anos, ka pā rvadā tikai baltkrievus, bet pā rē jiem atbrauks cits autobuss. Administrators Svjatoslavs mē ģ inā ja nogludinā t situā ciju, tač u gaidot zaudē jā m vairā k nekā pusstundu, un par slē poš anas biļ etē m bijā m samaksā juš i jau agrā k.

Nā kamajā rī tā viss atkā rtojā s: autobuss ieradā s viesiem no Baltkrievijas 8.30 un 09:00, kā viņ iem tika solī ts, un mums tika solī ts tik.... viņ i jau tika aizvesti braukt, un mē s visi gaidī jā m vē l vienu mī tisku autobusu. , kas nejauš i uzkavē jā s pasakainajā sastrē gumā (vē lā k gan neparā dī jā s). Vairā kas reizes nā cā s atgā dinā t par sevi un solī to transfē ru, un tu jau esi ģ ē rbies un galvenais, slē poš anas zā bakos, kas ir ē rti staigā š anai, uzkā p pa slidenajā m kā pnē m pie administratora Svjatoslava, kurš smaida un cer uz brī nums. Un notika brī nums, izrā dī jā s, ka mū s nosē dinā ja pie taksometra vadī tā ja, kurš bija piestā jis citiem viesiem. Atkal braucienā tika zaudē ts laiks, par kuru jū s samaksā jā t avansu. Š ķ iet, ka 15-20-30 minū š u gaidī š ana ir muļ ķ ī bas, bet kopē jais iespaids par š o viesnī cu pasliktinā s uz nebē du.
Par viesnī cu:
mē s dzī vojā m 5 stā vā , istabā bija vē ss, bet tad mums teica, ka mums paš iem jā regulē temperatū ra, bet mē s nesapratā m, lai gan par to varē ja iepriekš brī dinā t, ja tā ir taisnī ba . Istaba tī ra, viss jauns. Viņ i labi attī ra. No rī ta brokastis pieticī gas, bet viss bija garš ī gi.
Ir ē dienkarte, var veikt pasū tī jumu, bet ne vienmē r viss ir: vai nu tas jau ir beidzies, vai arī vē l nav gatavs.
Es nevē los tur atgriezties otrreiz.
Par visā m izmaiņ ā m ļ aujiet administratoram brī dinā t iepriekš - pat pirms apmaksas.
Mē s ieradā mies nedē ļ as nogalē slē pot, tā pē c negribē jā m sabojā t garastā vokli, lai gan bija iemesli.. .
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu