Apkalpošana pretīga

Rakstīts: 10 jūnijs 2013
Ceļošanas laiks: 7 jūnijs 2013
Viesnīcas vērtējums:
2.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 3.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 4.0
Uzturs: 3.0
Infrastruktūra: 5.0
Vieta tieš ā m ir ļ oti skaista. Cenas ī sti zemas nav. Tač u ir ļ oti liels mī nuss – rī kojot banketus, troksnis un svē tku norises laiks nav ierobež ots. Kā zas nosvinē jā m lapenē pie baseina - teritorijā otrā galā (restorā nā ) bija kā rtē jie svē tki - tā viņ i staigā ja lī dz 11:00. Turklā t lapenē uz ielas un mū zika kliedza pa visu teritoriju lī dz pulksten 11:00. Vai tas ir normā li? Neviens no mū su jaunieš iem un viesiem galvenajā ē kā (kur numuriņ i ir no 700 UAH) vispā r negulē ja.
Viesmī ļ u apkalpoš ana ir ļ oti lē na. 19.00 prasī jā m kafiju - 11 beidzot dabū jā m. No rī ta brokastu cenā ir iekļ auta tikai tē ja, par kafiju jā maksā atseviš ķ i. Tā tad mums ir beidzies piens. Lū k, tā ds serviss (( Vispā r par tā dā m cenā m ļ oti vā jš . Un vē l mī nuss ir tas, ka duš ā no paletes uz grī das lej ū deni, un tad tu kā p ā rā lielā peļ ķ ē . Ir ļ oti neē rti. Ideja ir laba, tač u cilvē ciskais faktors atstā j daudz ko vē lē ties
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Rādīt citus komentārus …
аватар