Apkalpošana šausmīga, viesnīca nav slikta.

Rakstīts: 18 septembris 2018
Ceļošanas laiks: 9 — 15 septembris 2018
Kam autore iesaka viesnīcu?: Relaksējošām brīvdienām; Ģimenēm ar bērniem
Viesnīcas vērtējums:
6.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 8.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 5.0
Uzturs: 7.0
Infrastruktūra: 9.0
Pirmo iespaidu absolū ti sabojā ja viesnī cas personā la nekompetence. Ekskursiju rezervē jā m pa tel. Mums teica, ka viesnī ca nodroš ina transfē ru no Ļ vovas uz Truskavecu no 9:00 lī dz 13:00, mums jautā ja, cikos ierodamies un cikos vē lē tos izbraukt uz Truskavecu. Tā kā mums bija plā ni Ļ vovā , kas galu galā , pateicoties jums, izkrita, lū dzā m pierakstī t mū s uz vē lā ku pā rsē š anos ap 11:00.12:00, nevis no rī ta. Mums teica, ka nav nekā du problē mu, viss rezervē ts, paskaidroja, ka saņ emsim SMS ar mū su gida tā lruņ a numuru utt. Jau ierodoties Ļ vovā ap 9 no rī ta sazvanī jā mies ar gidu, lai noskaidrotu. tieš i kad un kur mū s sagaidī s mū su autobuss, kā izrā dī jā s, nez kā pē c tikā m pierakstī ti uz autobusu, kas no Ļ vovas izbrauca 10:00. Vairā kas reizes mē ģ inā ju paskaidrot, ka tā ir kaut kā da kļ ū da, ka esam rezervē ti citā autobusā , ka mums ir plā ni un mē s varē tu nepaspē t uz š o autobusu, un ka mē s bū sim stacijā tuvā k pulksten 12, kā sā kotnē ji. plā nots, bet gide (ja nemaldos Oksana) tikai atkā rtoja, ka nā kamajā autobusā nav vietas, jo tur piebrauc kaut kā ds vilciens un visas vietas ir aizņ emtas. Viņ a teica, ka tev jā bū t stacijā.9:45. Es vē lreiz mē ģ inā ju aprakstī t situā ciju, pateikt, ka esat kļ ū dī jies un mums tas nemaz neder, uz ko Oksana man teica: "Ko es tev saku, ka es nesaprotu? ! bū t. ”Proti, atvainoš anā s un situā cijas laboš anas mē ģ inā jumu vietā mē s arī bijā m rupji. Jau ar pirmajā m atvaļ inā juma minū tē m bijā m vī luš ies, viesnī cas darbinieks atļ aujas tā dā tonī sarunā ties ar klientiem, pateicoties kam viņ š reā li saņ em algu. Sapratā m, ka tur runā t ir bezjē dzī gi un beigu beigā s lī dz 10 bija jā dodas uz staciju, pretē jā gadī jumā mums paš iem bū tu jā tiek lī dz Truskavecai. Tač u sliktais iespaids par viesnī cas personā lu ar to nebeidzā s. . Kad pienā ca laiks reģ istrē ties, mums teica, ka mū su istaba vē l nav iztī rī ta un jā gaida 15-20 minū tes. Mē s gaidī jā m, pē c 20 minū š u gaidī š anas mums pateica, ka tikai tagad viņ i tī rī s mū su istabu un vē l 20 minū tes jā gaida. Atkal gaidī jā m un izrā dā s pē c 40 minū tē m mums atkal pateica, ka tikai tagad brauks uzkopt mū su istabu. Un atkal bez pieklā jī bas, bez smaida, bez attaisnojuma, nekā , viņ i stulbi vairā kas reizes atkā rtoja frā zi, ka istabu ir daudz, tī rī š ana prasa laiku, reģ istrē š anā s aizņ em lī dz divā m stundā m, tā pē c jā gaida, un tas viss bija teica, maigi izsakoties, ne pā rā k patī kams tonis. Bija jā gaida, kad jau bija pagā jusi stunda, beidzot dabū jā m atslē gu un pirms doš anā s uz istabiņ u reģ istratū rā pā rbaudī ju, vai tas atbilst mū su rezervē tajam, proti, mums bija trī svietī ga istaba, bet ar divvietī gu izmitinā š anu. un tur vajadzē ja bū t vienai vienvietī gai gultai un vienai divvietī gai gultai. Fakts ir tā ds, ka, rezervē jot pa tā lruni, viņ i mums paskaidroja, ka ir numuri, kuros var vienkā rš i pā rvietot 2 vienvietī gā s gultas un iegū t vienu lielu, un ir numuri, kuros ir tieš i viena divguļ amā gulta. . Mē s gribē jā m divguļ amo gultu, un saskaņ ā ar to mums tika pieš ķ irta istaba. Reģ istratū rā teica jā , tas tā , celies. Kad iegā jā m istabā , izrā dī jā s, ka tur ir atseviš ķ as 3 vienvietī gas gultas, atkal bija jā atgriež as recepcijā . Man teica, ka par š o jautā jumu jā sazinā s ar vecā ko administratori, diemž ē l viņ as vā rdu neatcerē jos, jo saruna arī nebija no patī kamā kajā m. Izskaidrojā m viņ ai situā ciju, viņ a teica, ka tagad izdarī s visu un pā rvedī s pie mums 2 vienvietī gā s gultas. Atkal vairā kkā rt mē ģ inā jā m skaidrot, ka rezervē jā m istabu uz daž ā diem nosacī jumiem, ka pā rbī dī tā s gultas mums neder, bet neviens mū s neklausī ja, mū s vienkā rš i nolika priekš ā , ka tā bū s. Un atkal nekā das pieklā jī bas un elementā ra ž ē l. Un jā , mums bija jā gaida vē l 20 minū tes. Kopē jā norē ķ inā š anā s bija tikai pusotru stundu vē lā k, neskatoties uz to, ka jau 14:00 bija ieplā nota Truskavecas apskates ekskursija, kuru gribē jā m un mums bija jā iet, jo š ajā pilsē tā bijā m pirmo reizi. . Un izrā dā s, ka darbinieku pretī gā darba dē ļ paspē jā m tikai ienest mantas istabā un jau nā cā s skriet ekskursijā . Mū s arī š ausmī gi apbē dinā ja mū su skats pa logu. Izrā dā s, ka otrā pusē paš ā viesnī cā notiek bū vniecī ba un remonts, tā pē c skats pa logu ir aizsegts, ir visā das koka konstrukcijas, uz kurā m guļ celtniecī bas instrumenti un staigā strā dnieki. Par tā dā m lietā m jā brī dina jau rezervē jot, turklā t numuriņ iem ar š ā du skatu cenai jā bū t zemā kai, tā ir normā la prakse, bet par to mums neteica ne vā rda. Nav arī skaidrs, kā pē c, rezervē jot, mums vairā kas reizes teica, ka viesnī cā ir 3 lifti, ja patiesī bā ir tikai 2. Izrā dā s, ka rezervē jot klienti kaut kur guļ , kaut kur nestā sta, un š is atrodas jū su viesnī cas lietu secī bā . Kondicionieru nav, un bija smacī gs, bail pat iedomā ties, cik vasarā ir karsts. Bija karstā ū dens pā rtraukumi. Autobusi veci, jau nolietoti, daž i logi bez spiediena un tā pē c pa logu nekas nav redzams, kondicionieri nestrā dā labi, knapi tikā m no vienas ekskursijas, bija ļ oti karsts. Tī rī š anu grū ti izvē rtē t, nekur nav informā cijas, kā dai tai jā bū t. Š ķ iet, ka kaut kas tika noņ emts, bet tik nedaudz. Nesapratā m vai nomainī jā m dvieļ us. Vakara programma teiksim tā amatierim. Tā ir paredzē ta pensionā riem, tā diem jaunieš iem kā mums tur nav ko darī t, viesnī ca ir orientē ta tikai uz vecā kiem cilvē kiem. Wifi istabā ī sti nedarbojā s. Kopumā labas telpas, daudz ekskursiju, kā rakstī ts vietnē , katru dienu gā jā m uz daž ā dā m, mums visiem patika, tas noteikti ir pluss. Bufete nav slikta, bet brokastis ir nedaudz vienmuļ as un omlete, kas tiek pasniegta katru rī tu, ir absolū ti bezgarš ī ga, ir tikai piens. Arī pā rā k agras vakariņ as, no 17:00. . . Ņ emot vē rā faktu, ka viņ i dod devas ekskursijā s un mē s pastā vī gi piestā jā mies bū dā s, jums vienkā rš i nav laika izsalkt. Vispā r jau liktu kaut kur 6 no 10 un bū tī bā problē ma ir tikai ar servisu, pareizā k sakot ar tā neesamī bu. Kas š ajā viesnī cā ir vē rsta uz klientu, nav dzirdē ts.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu