Pē c ē diena devā mies uz Theodora restorā nu, jo neņ ē mā m pilnu pansiju. Restorā ns ir labs.
Istaba ir brī niš ķ ī ga.
Pirts centrs ir sapņ u tops, visas pirtis strā dā , tī rī ba ideā la, viss ir pilnī gi jauns. Es pat nebiju gaidī jis, ka visas pirtis var apmeklē t bezgalī gi ilgu laiku bez maksas.
Super.
Rudenī pie viņ iem dosimies vē lreiz.
Sū tī ts no iPad
Ī sumā:
PROS:
- viesnī ca ir jauna, skaista, moderna
- mazs, orientē ts uz ģ imeni (daudz bē rnu)
- lieliski dzī vokļ i
- laba SPA zona: tī rs baseins, vairā ku veidu saunas, trenaž ieru zā le. Savs skaistumkopš anas salons. Tajos ir pieejami dvieļ i un peldmē teļ i.
- medus. centrs: gandrī z viss aprī kojums ir jauns, daudzi pakalpojumi - sā ls istaba, hidrokolonoterapija, fizioterapija, limfodrenā ž a, inhalā cijas, minerā lvannas, zemū dens masā ž a. Tiek atvests minerā lū dens (Sodovaya, Morshynska, Naftusya - karsts un auksts) - tā pē c jums nekur nav jā dodas
Mī nusi:
- nekompetents, nolaidī gs personā ls medū . centrs: "nolieciet mē rkaķ i aiz mersedesa" - aprī kojums ir moderns, bet viņ i nezina, kā to izmantot. Vā rdu sakot - kolhozs...Nemitī gs juceklis laika gaitā . Pastā vī gi daž i "negarazdy" un "muļ ķ ī bas". Terapeite jū s nospiež ar virkni nevajadzī gu procedū ru (viņ as uzdevums ir izspiest naudu)
- ē diens: kopumā katrs var atrast kaut ko, bet mums katru otro reizi uznā ca dusmu lē kmes dē ļ majonē zes salā ti, pā rsā lī ti ē dieni, sī poli un ķ iploki un cepta gaļ a/zivs. Pā rtika nav diē tiska. Daž kā rt bija garš ī gas diē tiskā s maltī tes, bet katru dienu varē ja sagaidī t jebko.
- absolū ta cenas un kvalitā tes neatbilstī ba! Vienī gā sarakste ir par dzī vokļ iem, citā di iesakā m Rixos (labā ks serviss, ā rstē š ana un ē dinā š ana, bet ilgstoš s remonts) vai Mirotel (spa, sporta baseins, ē dinā š ana, jaunas istabas, bet arī jautā jumi par apkalpoš anu par norā dī to cenu )
- personā ls ir pilnī gi neelastī gs, kas pē dē jā dienā mū s pā rliecinā ja par nevē lē š anos š eit atgriezties vē lreiz
________
Par mums: jauns pā ris no Kijevas. Abi strā dā starptautiskos uzņ ē mumos. Mē s zinā m, kas ir labs Eiropas pakalpojums. Mē s piekopjam veselī gu dzī vesveidu, tā pē c esam izvē lī gi attiecī bā uz pā rtiku.
Par atpū tu: Darbs ir tik nogurdinoš s, ka gribē jā s mierī gi un izdevī gi atslā binā t smadzenes un ķ ermeni.
Truskavecā tika uzskatī ts, ka dzer ū deni, atpū š as, iegū st spē ku. Plā noš ana tika uztverta nopietni. 6 mē neš us viņ i sā ka pē tī t iespē jas modernā m viesnī cā m ar "viss iekļ auts". Sā kotnē ji izvē lē jā mies starp "Rixos" un "Mirotel", bet tad atradā m "Chale Grail" - man patika, ka viesnī ca atš ķ irī bā no divā m iepriekš ē jā m ir maza, mā jī ga, jauna, ar visā m ē rtī bā m un pievilcī giem apartamentiem. Mū su komplektā ietilpa izmitinā š ana un 3 ē dienreizes dienā . Mī ļ ā . un SPA pakalpojumi tika apmaksā ti atseviš ķ i (vienkā rš i ierakstī ti uz numura un beigā s atmaksā ti).
Periods: 2 nedē ļ as, no 2016. gada 2. lī dz 16. janvā rim
Ko tā lā k? Sū kņ u telpa ar ū deni (mū s atveda uz viesnī cu, bet reizē m gā jā m 3 minū tes lī dz sū kņ u telpai). Mazs tirdzniecī bas centrs ar lielu pā rtikas preč u veikalu. 15 minū š u gā jiens no centra - devā mies pē c kafijas uz Ļ vovas darbnī cu. Mē s pastaigā jā mies pa parku. Kopumā ar visā m procedū rā m, 3 ē dienreizē m dienā un ikdienas pastaigā m man nepavisam nebija garlaicī gi.
Viesnī ca: jauna, glī ta, ar savu mazu, bet skaistu teritoriju (vasarā te laikam ir ļ oti forš i), atrodas netā lu no parka, 15 minū š u gā jienā no centra. Teritorija slē gta un apsargā ta. Kluss un droš s.
Iekš pusē ir ļ oti jauki, var redzē t, ka labas jaunas mē beles. Bijā m Jaungada periodā , tā pē c nokļ uvā m tieš ā m maģ iskos ainavos, kas ik pa brī dim radī ja svē tku sajū tu.
Ē kā ir tikai 60 istabas, no kurā m ir standarta numuri, un ir arī dzī vokļ i (no studijā m lī dz "royal"). Katrs no dzī vokļ iem ir unikā ls savā stilā . Pirmā s 3 dienas ī rē jā m parastu divvietī gu istabiņ u (vē lamais dzī voklis bija aizņ emts), un pē c 3 dienā m pā rvā cā mies uz studio tipa dzī vokli, tā pē c varu aprakstī t 2 daž ā das naktsmī tnes.
Istaba ir maza un parasta. Nekas ī paš s.
Mantā m vietas nepietiek (č emodā ni praktiski atradā s ejā ), tā pē c, ja atnā cā t atpū sties ilgā k par nedē ļ u, bū s š auri un nebū s mā jā s. Bet ir vē rts atzī mē t, ka visas mē beles ir jaunas. Mums bija pietiekami liela kumode mantā m, tē jkanna ar krū zē m un tē ju, parasts televizors. Gaidu ievā kš anos dzī voklī . Izvē lē jā mies 209. numuru, tas mums no bildes likā s visskaistā kais un mums piemē rotā kais. Apmē ram 40 kv. m Ir virtuve ar visu nepiecieš amo (trauki, galda piederumi, dē lis, pat katli). Plī ts, ledusskapis, mikroviļ ņ u krā sns, tē jkanna. Pagatavot kaut ko sarež ģ ī tu bū tu sarež ģ ī ti, tač u kaut ko mazgā t, sagriezt un ā tri sagriezt ir ļ oti ē rti. Visas iekā rtas ir dā rgas un augstas kvalitā tes.
Blakus ir neliels galds un 4 krē sli. Virtuve ved uz viesistabu - plazmas televizors un ē rts dī vā ns - vakaros bija ļ oti forš i atgulties un skatī ties Discovery, Animal Planet vai ko vien atradi.
Televizors karā jas pie sienas, aiz kura slē pjas liela ē rta gulta. Liels ietilpī gs skapis - varē jā m salikt visas mantas un noslē pt koferus. Pie ieejas ir pakaramie virsdrē bē m, kā arī liela kumode kurpē m un citiem sī kumiem.
Vanna - liela izlietne, vannas istaba, liela duš a, veļ as maš ī na. Lieliska vanna. Der daudzas burkas. Nopirkā m pulveri - lieliski, ka varē ja izmazgā t! Bija karsts, tā pē c viss ā tri izž uva. Dzī voklī bija arī gludinā mais dē lis. Un liels balkons. Atkal vasarā bū tu lieliski tur sē dē t vakarā.
Mē s speciā li devā mies apskatī t Rixos un Mirotel istabas. Š ajā ziņ ā Chale Graal piedā vā vislabā kos dzī vokļ us, un tas ir nedaudz lē tā ks nekā standarta numuri iepriekš minē tajā s viesnī cā s. Mē s bijā m priecī gi atgriezties savā s “mā jā s”, es pat varē ju strā dā t - tas bija ē rti.
Restorā ns: viesnī cā ir 1 restorā ns - "Theodora" un pie tā bā rs, kurā jebkurā laikā par maksu var pasū tī t kafiju un dzē rienus. Restorā nā ir "zviedru lī nijas" sistē ma, kā arī "a la carte". Neizmē ģ inā ju a la carte, bet paskatī jos ē dienkarti. Cenas ir augstā kas nekā dā rgajos Kijevas restorā nos, un ē dieni pē c apraksta nav ī paš i pievilcī gi. Rave.
Ē dā m zviedru lī nijā pē c grafika - brokastis, pusdienas, vakariņ as. Pats restorā ns ir mazs, bet visi apmeklē tā ji bija izvietoti, nekā du problē mu nebija. Bufete nav lieliska. Teritorija ar tosteri un maizi, salā tiem un uzkodā m, zupā m/graudaugiem, karstajiem, saldajiem, tē ju/kafiju un dzē rieniem.
Jau paš ā pirmajā ē dienreizē bijā m ļ oti pā rsteigti, jo nonā cā m "ā rstniecī bas un diagnostikas" centrā , kur acī mredzot sagaidī jā m diē tisko pā rtiku. Kas nogalinā ja? Majonē zes salā ti. Visur sī poli vai ķ iploki (salā tos, uzkodā s, gaļ ā ). Mē s, piemē ram, absolū ti nevaram sī polus. Cepta gaļ a/zivis. Atklā ti sakot, daž i ē dieni ir pā rsā lī ti.
Sazinā jā mies ar restorā na vadī tā ju, kā arī ar reģ istratū ru. Piezī mes tika izteiktas vairā kas reizes. Protams, sā kā s aizbildinā jumi, sakot, ka "restorā ns parasti ir atseviš ķ i no viesnī cas" (? ? ), vai "nu neviens nesū dzas, mē s koncentrē jamies uz vairā kumu" utt. Bet tomē r mē s pamanī jā m izmaiņ as uz labo pusi - mē s nezinu, vai viņ i tā rī kojā s, vai arī tas vienkā rš i nav vajadzī gs reizi pa reizei. Bija dienas, kad priecā jā mies - jā , bija majonē zes salā ti, sī poli un biež i cepti ē dieni, tomē r visbiež ā k bija 1-2 mums piemē roti salā ti. No uzkodā m mums parasti nekas nepatika ķ iploku / sī polu / majonē zes dē ļ . Izkā pā m, kā varē jā m - meklē jā m kaut ko sev. Brokastī s gandrī z vienmē r bija garda tvaika omlete, auzu pā rslu un rī su piena putra, auzu pā rslas reizē m bija pat 2 veidu - pienā un ū denī.
Biezpiens (mā jas, trekns) - kad prasī jā m ar zemu tauku saturu - mums bez problē mā m atnesa 2 porcijas, tā pē c gandrī z katru dienu tikai prasī jā m un atveda atseviš ķ i. Pusdienā s vienmē r ir 2 zupas - daž ā das. Reizē m tie bija ļ oti garš ī gi, reizē m tik un tā . Gaļ a un zivis – gandrī z vienmē r bija kaut kas cepts vai tvaicē ts. Bet bija arī mums sliktas dienas (visā das ceptas cū kas sī polu okeā nā =) ) No piedevā m nereti bija garš ī gi graudaugi (miež i, griķ i, kukurū za). Bet makaronus un desas, protams, nesapratā m : )
Vispā r viņ i ir diezgan vī luš ies par ē dienu, jo devā s uz ā rstniecī bas centru ar diē tisko pā rtiku un tas nav pieņ emami, turklā t par tā du cenu. Nauda, ko samaksā jā m, noteikti nebija ē diena vē rta. Un no interesantā - pē c neskaitā mā m sū dzī bā m mū s aizveda runā t ar deputā ta gē nu. Direktori. Vai jū s zinā t, ko viņ i mums teica par uzturu? "Mē s neesam veselī bas centrs. "
Nā cā s bakstī t neskaitā mus sertifikā tus un "palmas zarus" nominā cijā "medicī na", "ā rstnieciskā un diagnostika", "veselī ba" utt. Viņ a arī teica, ka viņ a personī gi paraksta ē dienkarti un vienmē r ir kaut kas diē tisks un kaut kas paredzē ts. "vairums". Tomē r, ticiet man, 14 dienas ne vienmē r bija diē tiskas maltī tes.
SPA centrs: baseins ir tī rs, patī kams, bet nav liels un nav sportisks. Tā pē c negaidiet, ka dosieties pā rā k daudz peldē ties. Drī zā k š ļ akatā m. Bet, kad nebija cilvē ku (parasti no rī ta) - varē ja nedaudz nopeldē ties vienā vietā , kur garums ir 15 metri.
Netā lu atrodas fitobā rs ar tē jā m, svaigā m sulā m un skā bekļ a putā m, kā arī atpū tas zona ar sauļ oš anā s krē sliem.
Daudzas pirtis – somu, romieš u, krievu, turku, infrasarkanā s.
Izsniedz dvieļ us, halā tu, ir ģ ē rbtuve (bet duš a tur š ausmī ga, pē c baseina devā mies “mā jā s”).
Kopumā spa ir patī kams.
Atseviš ķ ā viesnī cas piebū vē ir arī trenaž ieru zā le - pilnī gi neprofesionā la, ļ oti maza. Ir tikai pā ris skrejceliņ i un simulatori, bet stieņ a nav! Ziemā temperatū ra ī paš i neatš ķ ī rā s no ielas, tā pē c tur jā trenē jas kaž okā un filca zā bakos. Viesnī cas inž enieris mē ģ inā ja paaugstinā t temperatū ru, bet diemž ē l viņ š nevarē ja...kā ds kauns. Mē s vairs negā jā m zā lē : -)
Mī ļ ā . Centrs:
Kā tas viss notiek: pē c ieraš anā s jū s dodaties uz tikš anos pie terapeita. Viņ a uzklausa, “kas jums sā p” un kā di ir jū su uzturē š anā s mē rķ i, un pē c tam izraksta ā rstē š anu. Viņ i var veikt pā rbaudes un ultraskaņ u uz vietas. Tas nav lē ts. Tā pē c labā k ir darī t tikai to, kas ir nepiecieš ams. Mū su terapeits nebija ī paš i kompetents, maigi izsakoties. Mums abiem vecā ki ir ā rsti, tā pē c medicī nā neesam nespeciā listi. Es mē ģ inā ju pieš ķ irt kaudzi nevajadzī gu muļ ķ ī bu. Ko mē s darī jā m?
- inhalā cijas (procedū ra ir noderī ga, tač u tā m derē ja tikai viena "maska")
- fizioterapija (mans vī rs veica muskuļ u relaksā ciju)
- limfodrenā ž as aparā ta masā ž a - š ausmas un murgs. Vecs “uzvalks” un katru reizi cita “medmā siņ a” man “uzkā rtoja” ekipē jumu. Ceturtajā reizē , kad es š ai meitenei pastā stī ju, kā un ko darī t un mē s 3 reizes mainī jā m manas drē bes (jo viņ a saspieda manu uzvalku lī dz nejutī gumam), es satrū kos un pā rtraucu š ī s procedū ras. Ž ē l, jo pats par sevi tas ir noderī gi. Bet ne š eit, un pat Kijevai 220 UAH par sesiju.
- speleoterapija (sā ls istaba) ir forš a lieta, bet mē s pastā vī gi bijā m neizpratnē par laiku, kad mū s ierakstī ja un ar to bija saistī ti pā ris atgadī jumi
- masā ž as - mums neticami patika masieris Volodja - tas ir tas, ko mē s patieš ā m ieguvā m. Profesionā lis ar lielo burtu.
- Zemū dens duš as masā ž a efektivitā tes ziņ ā ir š ika procedū ra, bet atkal mani nogalinā ja “profesionalitā te”. Personā ls ir pilnī gi neapmā cī ts to darī t, tā pē c es arī pā rtraucu š ī s procedū ras.
- Resnā s zarnas hidroterapija - ļ oti gribē ju to iziet, bet sabojā jā s aparā ts un pē c nedē ļ as(! ) personā ls nepapū lē jā s sazvanī t meistaru (par to atgā dinā ju katru dienu)
Katru dienu bija kā di starpgadī jumi – medicī nas centra darbinieki ir tik neprofesionā li. centrs. Bet kā pē c te jā brī nā s - kā noskaidrojā m, viņ iem maksā ļ oti maz un jau 2 gadus viņ iem algas nav celtas, tā pē c motivā cijas nulle. Neticami kaitinoš i, jo kvalitatī vai ā rstē š anai ir viss - un kolhozs visu sabojā.
Secinā jums:
Brī niš ķ ī ga viesnī ca ar visu nepiecieš amo, Eiropas cenas, bet personā ls un apkalpoš ana - ai, ak, cik tā lu no Eiropas. Vai mē s te vē l nā ksim? Diezgan maz ticams...Bet ū dens mums patieš ā m palī dzē ja.
Kas mani ī paš i iepriecinā ja - viesnī ca nav kļ uvusi sliktā ka kopš.2012. gada, bet otrā di. Viss attī stā s, tiek izdomā tas jaunas programmas, trenaž ieru zā le pā rcelta uz ē rtā ku vietu un tapis skaists vasaras rotaļ u laukums. Sā kotnē ji Chalet tika veikts kvalitatī vs remonts un laikam pā r to vē l nav spē ka, labas flī zes un Venē cijas apmetums priecē aci. Daudz skaistu ziedu.
Uzmanī gi ā rsti un medmā sas (medmā sa Pē teris maģ iski injicē injekcijas). Terapeite pirms doš anā s ceļ ā bija ļ oti apmierinā ta ar ieteikumu izdruku nā kotnei.
No ē dienkartes tika izvē lē tas kā rtī gas brokastis ("zviedru galds"), pusdienas un vakariņ as - viss ir garš ī gi un uzklausa vē lmes. Labas spa procedū ras ķ ermenim: ķ ermeņ a ietī š ana (ī paš i patika ar kū dru), masā ž a.
Uzmanī gs un laipns personā ls. To nevar viltot – cilvē kiem ir vienalga, vai viņ iem patī k atvaļ inā jums vai nē . Palī dziet, konsultē jiet, pasmaidiet. Jauki)))
Tikai viens mirklis - trokš ņ ainā kā vecuma bē rnu ir pā rā k daudz. Bet ko ar viņ iem darī t vasarā...Ja bū tu atseviš ķ s bē rnu baseins, viss bū tu vienkā rš i ideā li.
Kopumā pavisam negaidī ti uz divā m nedē ļ ā m nokļ uvā m komforta, kā rtī bas un miera pasaulē . Ja "Chale Grail" turpinā s pilnveidoties, ar prieku nā ksim ne reizi vien. Pusmū ž a pā riem, noguruš iem no ā rkā rtī gi intensī va darba, "Chale Grail" ir 100% piemē rots - var gan dziedinā ties, gan smukt, gan aprunā ties.
Istabas daž ā das, bezgaumī gi iekā rtotas, skapjos smird, vannas istabā smird. Numuri nav maksā tā s naudas vē rti. Viņ i lū dza sakā rtot lietas - viņ i tikai smaida, neko nedara. Tī rī š ana - C pakā pe, izmazgā ti dvieļ i, cieti, ne vairā k. Tie dod duš as ž eleju, š ampū nu, kondicionieri un ķ ermeņ a mazgā š anu - patī kami, nezog, jo nezog. Pie izejas darbinieki pā rbauda somas.
Restorā ns lielisks, ē diens garš ī gs. Man nepatika galda piederumu maiņ a uz galda pē c tiem, kas ē da: viņ i maina salveti, un galda piederumi, ja tie netiek izmantoti, tiek atstā ti nā kamajiem klientiem. Piemē ram. pusdienā s tiek izliktas 2 dakš iņ as un 2 naž i, ja apmeklē tā js izmantoja 2 dakš iņ as un 1 nazi - atlikuš ais nazis aiziet citam klientam - tas ir briesmī gi. Apmeklē tā js sē dē ja, atvainojiet, slauca pā r savā m ierī cē m, un tas nonā k citam klientam.
Ā rstē š ana. Haoss ir pilns. Terapeiti ir uzasinā ti, lai ieliktu pē c iespē jas vairā k pakalpojumu (un viss ir samaksā ts) - acī mredzot viņ i sē ž uz atkā pš anā s. Par to paš u procedū ru - piemē ram, ozocerī tu uz kā jā m un rokā m (tiem ir vā cu parafī ns, mazā k toksisks) - viņ i iekasē.100 UAH par katru vienī bu, lai gan tas tiek piemē rots vienlaikus. Visas procedū ras ir dā rgas. kosmetologs - tī rī š ana - 480, pilna masā ž a - 300 UAH, kokteiļ a skā bekļ a putas - glā ze bzdyulin un pā rdevē js nekad nav vietā - 20 UAH, tē jkanna tē jas baseinā - 250 UAH - izdrā zta. Baseinā , pirtī : neviens nerū pē jas, lai pē c pirts apmeklē tā ji nomazgā tos un pē c tam lektu baseinā - š ausmas ! ! ! Cik daudz sviedru ir tajā baseinā! ! ! Sanitā rija reizi nedē ļ ā...Un mū su cilvē kiem joprojā m ir tā da pati mentalitā te.. .
Mū s laipni sagaidī ja, ā tri nokā rtojā mies negaidot, mantas tika aizvestas, par maš ī nu 25 UAH. autostā vvietas piemaksa dienā . Bufetes maltī tes tiek pagatavotas garš ī gi, lai arī ne pā rā k liela izvē le kā ā rzemē s, tač u mā jī gi un garš ī gi. Personā ls restorā nā ir draudzī gs, ā tri uzkopj, bet no rī ta izrā dī jā s, ka daudzi ņ em tikai brokastis un vietu nevarē s atrast uzreiz. Numurs tiek uzkopts katru dienu un efektī vi. Bū tī bā š eit ir priekš rocī bas. Un tad par mī nusiem. Wi-Fi istabā vienkā rš i iesū cas, pastā vī gi pā rtraukumi. Kā izrā dī jā s, neviens jū s nebrī dinā s, ka jums iepriekš jā piesakā s vizī tei pie ā rsta, un, ja tas nav izdarī ts, jū s varat saņ emt tikš anos dienas laikā . Ā rsta pieeja atstā j daudz vē lamo. Ja neveic analī zi, jautā jums ir par to, par ko mē s sū dzamies un par š o priekš zī mī go attieksmi. Pē c ā rsta iecelš anas Jums tiks noteikts procedū ru apmeklē jumu laiks. Spa zona ir atseviš ķ a karaļ valsts, kas sadalī ta nesaprotamā s sfē rā s. Lai sasniegtu solī tos 30 baseina grā dus, bija nepiecieš amas 2 dienas, lai noklausī tos nesaprotamas sarunas no atseviš ķ ā m nodaļ ā m, kurā m vai nu ir grū ti atrast kopī gu valodu, vai arī klusē par taupī š anu. Ilgu sarunu rezultā tā baseina temperatū ra tika paaugstinā ta lī dz 27. Tā pē c nebaidieties izgatavot spraudņ us bez tiem, viņ i beidzot neko nevar darī t. Restorā ns nestrā dā lī dz 23 kā visur norā dī ts, bet lī dz 22 un tad zvanot desmitos desmitos vakarā gribē ju ē st picu, teica, ka viss slē gts un lai nemeklē tu kompromisu nolika klausuli. Vē rsieties pie vadī bas, ierakstiet personā la saziņ u ar klientiem. Par š ā du viltī bu darbā naudas sods kustī bā par atkā rtotu atlaiš anu. Ī paš i apmierinā ts ar izeju. Es biju ar bē rniem, kā vienmē r, jū s aizmirsī sit maksu pat. Un mē s aizmirsā m pā rtiku ceļ am, kas bija iepakota ledusskapī . Nespē dami nokā pt lī dz maš ī nai, darbinieki visu paņ ē ma un sadalī ja savā starpā , tas bija kaut kā ds rakstvedis, lai nenā ktu klā t un teiktu, ka aizmirsuš i. Kopē jais iespaids labs, bet vadī bai vē l jā strā dā un jā strā dā , nevis atslā binā t ruļ ļ us. Aprakstī š u arī.5 gadu jubilejas svinī bas. Pie ieejas restorā nā uz A4 izdrukā ja lapiņ u ar uzrakstu nā c, viss personā ls kā ū deni mutē drukā ja ne vā rda, ka bū tu pat vakarā . Rezultā tā mē s atnā cā m, jo man patī k lasī t visu, un arī ģ imeni, un tad nejauš i. Dzī vā s mū zikas š ampanieš a kū ka bija paredzē ta mums. Pirms paspē jā m iziet ā rā pastaigā ties, darbinieki visu paķ ē ra un brauca uzdzī vot. Rezultā tā.5 gadu jubileju svinē ja darbinieki, nevis viesi, kas ļ oti negatī vi ietekmē organizā ciju, jo iestā de klientam sevi pozicionē kā svē tkus un svē tkos viņ š noteikti ir bijis klients. pats, bet diemž ē l viņ š nebija. Visbeidzot, dzī vā mū zika vakarā , reizi nedē ļ ā , nevis katru dienu. Mainot nosacī jumus, neaizmirstiet mainī t savus sludinā jumus, tā vairā k lī dzinā s klienta apzinā tai maldinā š anai. Pagaidā m neskopojies ar elektroniskajā m rokassprā dzē m un jaunu programmu, papī ra rē ķ ina izrakstī š ana jau ir pagā juš ais gadsimts un nekā dā gadī jumā nav Š veices svē tki.