Jauka viesnīca, bet daži trūkumi

Rakstīts: 29 marta 2018
Ceļošanas laiks: 11 — 22 marta 2018
Kam autore iesaka viesnīcu?: Relaksējošām brīvdienām; Ģimenēm ar bērniem
Viesnīcas vērtējums:
6.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 7.0
apkalpošana: 8.0
Tīrība: 8.0
Uzturs: 8.0
Infrastruktūra: 5.0
Es nesen atgriezos no š ī s viesnī cas un nolē mu atstā t savu atsauksmi, kamē r atmiņ as ir svaigas:
Plusi - personā ls (tas ir viņ u lielā kais pluss, visi jauni un smaidī gi, nevaru nepieminē t Viku no ē damistabas, ī paš s cilvē cisks paldies viņ ai), tī rī ba gandrī z visur, telpas tī ras un salī dzinoš i svaigas, viņ i tī rī t gandrī z katru dienu. No masierē m Diā na ir vislabā kā , godprā tī gi darī ja savu darbu. Mans mī ļ ā kais biotops ir sā ls ala - Atpū ties!! !
No personā la vienī gais lielais mī nuss ir rupjais un stulbais pirts puisis (neatceros viņ a vā rdu), š is ir garā ks par otru.
Daktere (Vjač eslavna O) ir tik tā - ā tri, sausi un bez ī paš as ceremonijas mē s to saucam par "yola verir".

Ē diens ir normā ls, lai gan var daž ā dot ē dienkarti ar liellopu gaļ u vai ko citu, ņ emot vē rā , ka ir daudz atpū tnieku no Azerbaidž ā nas un Turkmenistā nas, kas neē d cū kgaļ u. Starp citu, bū tu jauki, ja viņ i tualetes tuvumā novietotu atseviš ķ as š ļ ū tenes, ņ emot vē rā musulmaņ u higiē nas likumus un noteikumus, kuri lieto ne tikai tualetes papī ru.
Viesnī cas sū kņ u telpas tuvumā nav vienreizē jā s lietoš anas glā ž u un salmiņ u - visi viesi burtiski ir spiesti iegā dā ties š ī s neē rtā s krū zes. Man personī gi bija neē rti no tā dzert, un visur, kur es to neaizmirsu, vai nu procedū ru telpā s, vai ē damistabā , es domā ju, kur es varē tu to atstā t. Un tā , dē ļ krū zes, man bija jā kā pj uz istabu 8 stā vā , lai tikai iedzertu ū deni, un tā.4-5 reizes dienā . Es domā ju, ka ar š ī m krū zē m jū s nepelnī sit, un vienreizē jā s lietoš anas glā zes nav tik dā rgas, lai uz tā m ietaupī tu. Naftusjas un Marusjas ū deņ i pē c garš as atš ķ iras no galvenā avota, galu galā importē tie ū deņ i. Bija ļ oti auksts, un lī dz avotam pē c ū dens bija garš ceļ š . Starp citu, kad ā rā sniga un bija sals, koridorā pie reģ istratū ras bija auksts un temperatū ra nedaudz atš ķ ī rā s no ielas temperatū ras. Un iedomā jieties, ka pē c siltas vannas jums ir jā dzer ū dens lī dz vakariņ ā m, un jums ir jā iet cauri aukstai uzņ emš anai un koridoram, lai nokļ ū tu ū denī , ē damistabā vai jū su liftā . Rezultā ts – saaukstē jos treš ajā dienā . Telpā s, kur tiek veiktas procedū ras (1. stā vs), bija neizturami auksti apgulties bez virsdrē bē m. Impulsu terapijas kabinetā vē jš no loga iepū ta taisni galvā , nā cā s apstā ties, negaidot lī dz procedū ras beigā m. Viens vecā ks vī rietis manā klā tbū tnē atteicā s tur ā rstē ties un pā rcē lā s uz citu viesnī cu – tikai tā pē c, ka procedū ru kabinetā ir aukstā s telpas. Presomasā ž a (7. kab. ) - aparā ts ir vā jš , maisiņ i veci, kas drū p mū su acu priekš ā . Daž i darbinieki runā ja tikai ukraiņ u valodā , lai gan daž i runā ja un saprata krievu valodu ļ oti labi. Jautā ju vē lreiz, kad nesapratu, bija tā di, kas spī tī gi runā ja ukraiņ u valodā . Par laimi, es jau varu atš ķ irt č eku (pagaidiet) no š ķ audī š anas, pirmajā dienā domā ju "kā pē c man š ķ audī t? ", Paldies viņ iem, un es jau kaut ko saprotu ukraiņ u valodā -). Ir labi, ja darbinieki zina vairā kas valodas, vai vismaz angļ u un/vai krievu valodu. Tā ir tikai pasaules prakse.
Turklā t man bija jā atbrī vo numurs un jā iziet no viesnī cas pulksten 16:00, nevis pulksten 12:00, un par to man tika iekasē ta 960 grivna. Tas it kā ir puse no dienas cenas, kopā ar procedū rā m, lai gan es tikai "pusiņ oju", tas ir, es dzē ru tē ju ar citronu un medu-)) un ne vienu procedū ru. Man par katru stundu bija jā maksā.240 grivnas, 240! ! ! Un tad viņ us izliek un gaida 4 stundas kā bomzis uz ielas - š ā di! Es domā ju, ja jums tas nepatī k, jū s nenā ktu. Un tas bija starpsezonā , kur 80% istabu bija brī vas. Es nesaprotu, bet kur ir taisnī gums un slavē ta uz klientu orientē ta viesnī ca?
Tā s nav manas sū dzī bas un negatī vā s puses, bet gan padomi un mī nusi, pie kuriem bū tu jā strā dā . Bez tiem nebū s attī stī bas un pilnī bas. Ceru, ka pret sū dzī bā m neizturē sities negatī vi un esmu pā rliecinā ts, ka arī turpmā k katrai sū dzī bai pievē rsī siet uzmanī bu, pateicoties kam varē siet cieš ā k komunicē t ar klientu un nodibinā t kontaktu. Un jū s sū dzī bu uztversiet kā atgriezenisko saiti, kas palī dzē s ā tri reaģ ē t uz trū kumiem jū su kū rortā , lai apmierinā tu klientu vajadzī bas.

Cienī jamie Mež a dziesmas priekš nieki, un jums arī jā atceras, ka tikai 10% jū su klientu var paust neapmierinā tī bu, bet pā rē jie vienkā rš i nā kamreiz pie jums neatnā ks. Saskaņ ā ar statistiku, apmierinā ts klients par tevi pastā stī s apmē ram 10 saviem draugiem, bet neapmierinā ts - 20. Tā pē c, ja iespē jams, mē ģ iniet atrisinā t sū dzī bu.
Un visbeidzot daž i fakti:
• Jauna klienta piesaistī š anas izmaksas ir 5-10 reizes lielā kas nekā esoš ā saglabā š anas izmaksas;
• Klientu noturē š anas pieaugums par 10% palielina uzņ ē muma peļ ņ u par 25-55%.
Ceru, ka neapvainoju un spē ju pā rliecinā t vismaz kā du izturē ties pret katru klientu uzmanī gi un izmantot sū dzī bas kā iespē ju ā tri novē rst savus trū kumus!
Vai es tur atgriezī š os? Viss var bū t!
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu