Briesmīga attieksme pret klientiem

Rakstīts: 11 jūnijs 2021
Ceļošanas laiks: 10 — 11 jūnijs 2021
Viesnīcas vērtējums:
1.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 1.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 1.0
Uzturs: 1.0
Infrastruktūra: 1.0
Rezervē ju istabu savam vī ram. Apstiprinā jums ir klā t. Pē c divā m dienā m ceļ ā viesnī cā vī rs saņ ē ma atbildi, ka visas istabas ir aizņ emtas un tas ir 21:00. Pē c skandā la viņ i apmetā s citā viesnī cā.8 km attā lumā , pagrabā bez spilvena un segas. Un tas ir par 800 UAH. Pē c piezvanī š anas uz viesnī cu viņ i teica, ka mainī s istabu. Numurs tika parā dī ts, bet viņ i atteicā s pā rcelties, jo es atteicos atsaukt pieteikumu no rezervā cijas. Viņ i paņ ē ma naudu par pilnu cenu, jo par numuru, kas norā dī ts vietnē , rezervē jot, viņ i nedeva č eku, viņ i teica, ka labā kajā gadī jumā to atnesī s nā kamajā dienā pē c 12:00. Nakts vidū meklē jot citu viesnī cu, neredzu iespē ju. Š ā da veida klientu apkalpoš ana ir jā soda.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Rādīt citus komentārus …
аватар