Remontu vannas istabā novecojušu/nokritušu lustru

Rakstīts: 3 novembris 2019
Ceļošanas laiks: 1 — 3 novembris 2019
Viesnīcas vērtējums:
3.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 3.0
apkalpošana: 3.0
Tīrība: 4.0
Uzturs: 4.0
Infrastruktūra: 6.0
Brī vdienas kopā ar ģ imeni nedē ļ as nogalē . Vakarā notika incidents - vannas istabā no griestiem nokrita lustra (griestu lampa).
Mē s ar meitu reiz bijā m vannas istabā , tajā brī dī it kā bez iemesla nokrita milzī ga stikla lustra, kas saplī sa mazos gabaliņ os. Paveicā s, ka mē s ar 3 gadus veco meitu bijā m vannas istabā kalnā (lai gan tur pat lauskas lidoja), pretē jā gadī jumā mē s bū tu sagriezti stikla gabalos aiz kā jā m, un, ja mē s stā vē tu zem tā , es Man ir bail iedomā ties, kas notiktu, ja tas uzkristu uz galvas.
Iemesls tam bija - lampas stiprinā jums, kas tur stiklu, nokrita.

Nā kamajā izbraukš anas dienā reģ istratū rā neviens pat nepieminē ja notikuš o un neatvainojā s, un jau tad, kad jautā jā m, kas tas ir un kā viesnī ca mums grasā s "kompensē t" š o incidentu un kā di droš ī bas pasā kumi tiks veikti. aizvest ciemos, lai turpmā k novē rstu negadī jumus ar nekvalitatī vā m Ķ ī nas lustrā m, atbildi nesaņ ē mā m. Tikai pē c mū su saš utuma mums lū dza nemaksā t par spa (baseinu, kuru apmeklē jā m iepriekš ē jā dienā ar rē ķ inu 300 UAH !! ! ). Tieš ā m? ! ! Tas ir, mē s gandrī z salauzā m galvu (ja bē rnam uz galvas uzkrita lustra, es vispā r baidos to iedomā ties), mē s gandrī z sagriezā m kā jas, mums vienkā rš i paveicā s, un atbilde ir mī nus 300 UAH par baseinu. Tik rupjī bu un vienaldzī bu pret viesiem nebiju redzē jusi.
Uz jautā jumu "sazinā ties ar vadī bu" arī reakcija ir 0, neko nedarī sim, vadī ba it kā devusi š ā du rī kojumu.
Atvainojiet, protams, bet, ja tā tieš ā m ir vadī bas pavē le ​ ​ un tā izturas pret saviem viesiem, tad viesnī ca Taurus ir lemta nolaidī bai un drī z vien pastā vī go klientu zaudē š anai.
Protams, mē s esam vairā k nekā pē du jū su viesnī cā . Esmu pā rliecinā ts, ka, spriež ot pē c viesnī cas vadī bas un administrā cijas reakcijas, nekā da š o lampu nomaiņ a netiks veikta, kas nozī mē , ka š ajā viesnī cā pastā v risks, ka rī t vai parī t kaut kas uzkritī s uz galvas vai parī t. sabrukt.
Tā pē c neiesaku apmeklē t š o viesnī cu, kas ir zaudē jusi savu pastā vī go klientu. Mē s devā mies uz š o Viesnī cu jau no paš a atklā š anas brī ž a un uzskatī jā m par labu, bet diemž ē l laiks iet un viesnī cā m ir pienā kums saglabā t sā kotnē jo izskatu, tas attiecas arī uz apkalpoš anas kvalitā ti, remontu, un jā veic pasā kumi, lai periodiski kaut ko atjauninā tu, pā rbaudiet un izmantojamī bu.

Bet diemž ē l nekas no tā netiek darī ts, telpas tiek pā rdotas par uzpū stu cenu, kas neatbilst pakalpojumam. Arī ē diena kvalitā te pasliktinā jā s, un bija š iks premium klases Ļ vovas alus, brū vē ts un pasū tī ts speciā li daž iem Ļ vovas pilsē tas restorā niem, arī š ai viesnī cai. Tagad nekā no tā nav, š ausmī go Stella pa ceļ am ir 2 reizes lē tā k iegā dā ties nekā iepriekš ē jā .
Arī vannas kosmē tika bija laba, tagad nav skaidrs, ka tā pat neputo, lē tā kā ķ ī mija.
Rezultā tā viss kļ uva sliktā k. Domā ju, ka vadī bai vajadzē tu veikt pasā kumus, lai uzlabotu augstā kminē tos punktus, pretē jā gadī jumā cilvē ki drī z pā rstā s pie jums nā kt vispā r!
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu