Rupjība un neprofesionalitāte

Rakstīts: 18 augusts 2018
Ceļošanas laiks: 16 — 17 augusts 2018
Viesnīcas vērtējums:
4.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 6.0
apkalpošana: 2.0
Tīrība: 6.0
Uzturs: 6.0
Infrastruktūra: 1.0
1. Mē s ieradā mies vecmā miņ as dā rzā stratē ģ iskā s plā noš anas dē ļ - Wi-Fi vienkā rš i nekur nedarbojā s. Nebija iespē jams pareizi strā dā t.
2. Brokastī s pasū tī jā m auzu pā rslu ar augļ iem no ē dienkartes - atnesa tukš u auzu pā rslu un nevarē ja paskaidrot, kā pē c. Citas brokastis - angļ u - tika atnestas bez ē dienkartē norā dī tajā m pupiņ ā m. Nekas nav nomainī ts. Viņ i nedod latte brokastī s - tas nav iekļ auts: tikai americano ar pienu) Viņ i arī nenesī s papildu maizes gabalu - tas nav atļ auts)
3. Baseinā nepiecieš ams NOMĀ T dvieli par 15 UAH. Š o redzu pirmo reizi, lai gan daudz ceļ oju.

4. Lai nā ktu uz baseinu vai brokastī s - jā ņ em karte reģ istratū rā ) Citas iespē jas nebija.
5. No labā s puses - garš ī gi steiki, pieklā jī gas istabas un viens vienī gs labs, profesionā ls viesmī lis (garš , tumš s jauneklis, paaugstiniet, viņ š glā bj vietu! ). Bet vietas vē rtē jums ir 1, jo tas ir totā ls redneck.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu