Jautājums o Kemera

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
7838 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Valūta un nauda»
Kā uzzināt, vai jūsu viesnīcu apmaksā tūrisma operators un cik dienas pirms izbraukšanas?
Kā uzzināt, vai jūsu viesnīcu apmaksā tūrisma operators un cik dienas pirms izbraukšanas?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
11 abonenti  • prasīja 2018-07-086 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  17
аватар lazy_person
Jūs varat uzzināt. Lai to izdarītu, no TO ir jāpieprasa apstiprinājuma fotokopija no konkrētas viesnīcas uz jūsu vārda un rezervācijas datuma. Agrāk viņi tā darīja, nosūtīja konkrētu pieprasījumu un saņēma apstiprinājumu...tagad nez kāpēc pārstāja informēt klientu. Samaksāju naudu un saņēmu Filkina vēstuli no TO. Un viņš, izrādās, var melot ...
Agrāk, es atceros, viņi iedeva lidmašīnas biļeti, nevis papīra lapu ...
аватар moy_contakt
Jūs varat iesniegt pieprasījumu tieši viesnīcai, bet es neesmu pārliecināts, ka šāda informācija tiks sniegta visur. Turcijā es pieprasīju Long Beach Resort un spa garmoni, un viņi man apstiprināja rezervācijas pieejamību. Tas bija viņu oficiālajā VK lapā, kur ikviens īpašā sadaļā var iesniegt šādu pieprasījumu un saņemt atbildi.
аватар lazy_person
90. gadu beigās un 2000. gadu sākumā tā bija obligāta procedūra. Kopā ar kuponu un apdrošināšanu saņēmu arī apstiprinājumu no viesnīcas uz mana vārda ar konkrētiem datiem (istabas kategorija, ēdināšana, rezervācijas datums..).
аватар lazy_person
Kāpēc tad TĀ, ja pašam viss jānoskaidro?
аватар PolikSVT
Salmu izkliedēšanai)))
аватар PolikSVT
Skatos, ka admins izdzēsa manu komentāru, jo tur bija saite ne tikai uz Turpravdu, bet arī uz konkurentu resursu))))) jocīgi, protams))))) ja interesē TS, atbildēšu personīgi))))
аватар dartie
Parasti zvanu uz viesnīcu, atbild bez problēmām
аватар lolga
Un mans komentārs tika izdzēsts!
аватар Superoper73
Starp citu, aktuāls jautājums saistībā ar masveida tūroperatoru bankrotiem! Izņēmuma kārtā vietnes administrācija nevarēja noņemt piedāvātās noderīgās saites (ja tās patiešām ir noderīgas).
аватар iNicole
PolikSVT, lūdzu, ierakstiet man saites PM
аватар lazy_person
— Izklāj salmus. - tas, protams, nekad netraucē, bet kāds tad ir viņu (aģentūras, TO) darbs pavadīt "klientu". Lidmašīnai paceļoties neatkarīgi no tā, vai tā izlido pēc grafika vai lidojums kavējas - "noskaidro pats", dodieties uz lidostas tiešsaistes līniju pats ... noskaidrojiet paši par ceļojuma apmaksas apstiprinājumu (kvīts nauda viesnīcā un viesnīcas rezervēšana). Kāds ir viņu darbs, par ko viņi ņem komisijas naudu?
аватар PolikSVT
slinks_cilvēks, visi tavi jautājumi ir no sērijas: kg tika notriekts uz gājēju pārejas)))) kurš būs vainīgs? ))))
аватар PolikSVT
es))))
аватар PolikSVT
Mana TA vienmēr informē par lidojumu pārcelšanu iepriekš) lai gan es vienmēr turu uz pulsa) šis ir mans atvaļinājums)))) protams, jūs varat stulbi ne par ko nerūpēties un tad vainot operatoru)))) bet tad nav ko tu atgriezīsies) kā pie tās gājēju pārejas.....)))
аватар iNicole
PolikSVT
Saites neraksta personīgā?
аватар PolikSVT
Rakstīja)
аватар Natali-Minsk
PolikSVT Un vai es, lūdzu, personiski !!!
Es dodos prom pēc nedēļas!
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Kemera
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl