Lieliska viesnīcas atrašanās vieta, pretīga viesnīca

Rakstīts: 1 oktobris 2017
Ceļošanas laiks: 20 — 27 septembris 2017
Viesnīcas vērtējums:
1.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 2.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 1.0
Uzturs: 3.0
Infrastruktūra: 7.0
Plusi:
1. Ļ oti skaista daba ap viesnī cu, apkā rt kalni, numuriņ i ar skatu uz jū ru.
Mī nusi:
1. Solī tā Wi-Fi visā teritorijā nav un nekad nav bijis. Pat reģ istratū rā Wi-Fi nedarbojā s it kā pē kš ņ u interneta problē mu dē ļ . Bet ir vē rts atzī mē t, ka administrators man dā sni iedeva savu datoru, lai es varē tu papildinā t savu mobilo kontu tieš saistē . Un paldies par to
2. Viesnī cas teritorija ir netī ra, nolaists, visur atkritumi.

3. Mā jturī ba - vē rtē jums 2+. Tika izņ emti tikai lieli gruž i (atkritumu tvertne, lielie iepakojumi utt. ). Nelieli gruveš i uz grī das gulē ja no pirmā s dienas lī dz pē dē jai, lī dzī gi attiecī bā uz kafiju, kas izlijusi uz grī das. Treš ajā dienā neizturē ju, atstā ju dzeramnaudu. Dzeramnaudu atņ ē ma - atkritumi tika atstā ti. Tiesa, saņ ē muš i dzeramnaudu, ar banti salocī ja dvieļ us. Bet, sasodī ts, es negribē ju loku, bet gan banā lu tī rī š anu.
4. Kā segas tika doti ļ oti cieti vafeļ u palagi.
5. Gultas maiņ a ik pē c divā m dienā m (tas ir 5 * ! ! ), starplaikos neviens gultu neklā ja.
6. Tī rī š ana nenotiek no rī ta, bet parasti vē lā pē cpusdienā
7. Bā rā alus, degvī ns un atš ķ aidī ta kola un fanta un ledus un nekas cits
8. Vē lā s vakariņ as ir maize un kaut kā ds buljons.
9. Ē dienkarte - gaļ as bija ļ oti maz un reti, reizi dienā deva zivis. Un pirmā s zupas, otrā s - visbiež ā k rī si daž ā dā s formā s. Augļ i - tikai arbū zi, melones, ā boli, vī nogas. Un tad, 2 veidi vienlaikus. Tajā paš ā laikā bija daudz baltā siera kā fetas siers, kas katru reizi tika gatavots visdaž ā dā kajos veidos (gan tī rā veidā , gan cepts, gan ar garš vielā m) Restorā nā pieejams baigais vī ns, kas smarž o pē c krā saina alkohols. Uzkodu bā rs - burgeri, frī kartupeļ i. Uzkodā - kā naš ķ is bija pacieš ams. Kopumā pā rtika ir problē ma.
10. Personā ls gandrī z nerunā krieviski vai pat angliski (5 * un bez angļ u valodas). Reģ istrē joties viesnī cā , tas izskaidrojams ar ž estiem. Viņ i zina tikai MANU DRAUGU un OK. Un viss
11. Pē dē jā s divas dienas istabā un publiskajā s tualetē s pazudis tualetes papī rs. Kad es devos uz reģ istratū ru par to, viņ i man ielika papī ru un piedā vā ja par to uzrakstī t sū dzī bu ģ enerā lmenedž erim. 5 * nebeidzā s tualetes papī rs. Kā š is??? ?

12. Personā ls ir aizņ emts ar savā m darī š anā m, bā rmeņ i hroniski ir pie telefoniem un bā rā , lai kaut ko dabū tu, vajag piespiest bā rmeni nokā pt no telefona. Pieauguš ie joprojā m reaģ ē , un bē rni tiek ignorē ti. Glā bē js akvaparkā - lī dzī gi vai nu pa telefonu, vai pati peld, nevis kontrolē , kas notiek slidkalniņ ā .
13. Akvaparkam un viesnī cas liftiem un bā riem ir sava dzī ve. Lifts, kas nolaiž as uz pludmali - 20:00 vietā tie pē kš ņ i varē tu izslē gties 19 vai 19:30. Bā rs 19 vietā varē tu slē gt 18-18:30 un atvē rt 10 vietā.10:30-11. Tā pat akvaparks.
14. Meitene no angļ u ģ imenes paslī dē ja teritorijā kaut kā dā peļ ķ ē , kura netika izņ emta, lū dza izsaukt ā rstu, jo viņ a savainoja roku. Ā rsta vietā atnā ca menedž eris un sā ka bļ aut, ka tur nav ko iet, kur ir slapjš , bet jā iet tur, kur ir sauss. Ā rstam nekad netika dots.
Vispā r izmesta nauda, ​ ​ sabojā ts garastā voklis. Tas nav pat puse no tā , ko es samaksā ju, vē rts.
Vienī gais labais bija skats pa logu, tas arī viss.
Tur vairs nav kā jas.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu