Jautājums o Antālija

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
865 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Cits»
Vai ir jēga sūtīt pretenziju uz Azur Air (Ukraina) .. Ja 14:10 vietā no Antālijas lidojām 20:25?
Vai ir jēga sūtīt pretenziju uz Azur Air (Ukraina) .. Ja 14:10 vietā no Antālijas lidojām 20:25?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
7 abonenti  • prasīja 2019-06-225 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  19
аватар ollennka
Ja šī ir harta, tad nav jēgas. Ja regulārā sezona, tad jēga, bet jāskatās Ukrainas likumdošana, ko īsti var prasīt, es zinu tikai krievu valodu.
аватар veritasana
Mūs pabaroja (ūdens pudele+burgers+frī kartupeļi)...Bet reiss aizkavējās..vispirms pārcēla uz 15:00 .. Tad uz 19:00 .. Nepaskaidrojot iemeslus un situāciju..
Tad viņi sēdās lidmašīnā bez kondicioniera .. Izlidošana beigās 20:25 ..
Jūtas nevar izteikt vārdos, kā arī aprēķināt (novērtēt) morālo kaitējumu ..
аватар moy_contakt
Jūs vienmēr varat iesniegt sūdzību, bet, ja izlasiet smalko druku uz lidmašīnas biļetes, tur ir rakstīts, ka viņiem ir tiesības to darīt, un, iegādājoties biļeti, jūs to apzināties un piekrītat. Mēs paši nonācām tādā pašā situācijā ar Azur 2018. gada novembrī .. sēdējām Puketas lidostā no 8 rītā līdz vēlam vakaram un gaidījām. Vāca parakstus, rakstīja sūdzības ierodoties (mūsu vidū bija juristi), bet ak vai.. Bijām arī paēduši, bet tas nelika mums justies labāk, pēc daudzu stundu sēdēšanas lidostā mums bija paredzēts daudz pavadīt. stundas lidmašīnā ar šauriem sēdekļiem un minimālu vietu kājām.
аватар moy_contakt
Un es nezinu jūsu pārskaitījuma iemeslu, bet mums nav jāmaksā par degvielu un apkopi. Lidmašīna stāvēja, mēs to apsekojām caur stiklu, bet tā netika apkalpota.
аватар veritasana
Paldies, mēģināšu iesniegt prasību...
Benzīna trūkums, vai saplīsusi lidmašīna, vai mākonis lidostā nav pamats nepildīt līgumsaistības (apmaksāts avansā) .. Mazā drukā, lielā .. Un likums bargs, bet likums. Izlasīšu kodeksus, analizēšu situāciju.
Kā saka tiesneši, "līgumi ir jāpilda", un es tam piekrītu.
аватар moy_contakt
Vajag rakstīt. Pats rakstīju un kolektīvi rakstīju. Ūdens nodilst akmeni. Pievienojies tika sodīts, tu paskaties un pārējais lai domā.
аватар AllOverTheWorld
Līgumi jāpilda
tātad līgumos ir rakstīts, ka nepārvaramas varas gadījumā var mainīt izbraukšanas laiku, tevi paēdināja pēc visiem starptautiskajiem standartiem, iedeva ūdeni. Ja lidojums tika pārcelts uz vairāk nekā 24 stundām, tad varētu prasīt kompensāciju.
аватар lazy_person
Šogad ar Azur Air (Ukraina) čarterreisu lidoju uz Antāliju (26. maijā tur, 12. jūnijā atpakaļ uz Kijevu). Lidojumi kavējās par sešām un septiņām stundām. Tik slikti sen nebiju lidojis. Pretīgākais ir tas, ka lidojuma pārsēšanās notiek ik pēc divām stundām. Tā teikt pa daļām, pasažieriem noturot dežūras... Šī "pienākuma" rezultātā pasažieri ir spiesti atrasties spriedzē sešas..septiņas stundas, neizejot no tiešsaistes tablo. Tajā pašā laikā pašā kompānijā Azur Air (Ukraina) par lidojuma stāvokli nav informācijas. Jau lidmašīnā kļuva zināms, ka lidojumi kavējas lidmašīnas trūkuma dēļ... tā nevar tikt galā ar pasažieru plūsmu, katra kļūme (neliela aprīkojuma kļūme) izsit grafiku. Parku nomaiņu nav...
Mēs visi zinām šo noteikumu, ka hartas var pārplānot, nenorādot iemeslu. Un kāpēc patiesībā pasažieriem ir jāmērās pret šo patvaļu? Nav lidaparātu flotes, nav apkopes, vajag izņemt licenci no tādiem uzņēmumiem. Atlikušajiem uzņēmumiem piespiest, uzturēt kustības grafiku
аватар lazy_person
Šeit ir jautājums: "Vai ir jēga sūtīt pretenziju uz Azur Air (Ukraina) ..? " Nav jēgas sūtīt pretenziju konkrētam uzņēmumam. Ja rakstāt sūdzības, tās jāraksta uzraugošajai valstij. ķermenis - "Ukrainas Valsts aviācijas dienests ". Tā izplata licences pa labi un pa kreisi visām maksātnespējīgajām aviosabiedrībām. Tā atbalsta un pieļauj šos noteikumus (nepamatotu lidojumu pārsūtīšanu), kas pārkāpj pilsoņu tiesības. Čarterpārvadājumos valda pilnīga, nekontrolēta nelikumība.
аватар moy_contakt
slinks_cilvēks, pilnīgi piekrītu Tev, bet šajā situācijā acīmredzot šīm pašām iestādēm ir vienalga, ka mūsu tūristi regulāri iestrēgst dažādās valstīs. Ja pievienošanās licence pat tika atņemta, un viņš turpina lidot, atbildot, ka viņi to nav izsnieguši un nav viņiem to ņemt. Un no otras puses, ja viņi to atņems, tad cik daudz cilvēku, kuri jau ir iegādājušies savas ekskursijas, cietīs ... bet jebkurā gadījumā jums ir jāraksta, vismaz lai cilvēki zina šos mirkļus un pirms ekskursijas iegādes no tāda nolaidīga, viņi domāja Bet vai viņiem vajag tādu hemorāģisko.
аватар lazy_person
my_contakt Kas ir, ir. Un ir attiecīgas iestādes, pilns ar ierēdņiem, visi grib ēst. Viņiem vienalga. Jo vairāk haosa un nelikumību it visā, jo labāka ir ierēdņu vara. Viņi pārtrauks ievest portfeļus, ja tiks noteikta stingra procedūra. Kas ir šī trīs vai četru lidmašīnu aviokompānija? Sākotnēji skaidrs, ka ar pasažieru plūsmu viņi netiks galā. Licences taču viņiem izsniedz?! Un mēs pērkam čarterreisus, cerot, ka tā ir aviācija?
аватар veritasana
Paldies visiem dialoga dalībniekiem!
slinks_persona...Īpašs paldies.
Piekrītu, "nelikumības stāvoklis it visā" ir jāpārkāpj.
Sakārtošu jautājumu, jo vēl ir palikušas atvaļinājuma dienas... Vispirms uzrakstīšu (izlēmu) pretenziju par TA un Azureir Ukraine.
аватар Alex714
Rakstīju tikai vienu reizi, kad UIA aizkavēja reisu vairāk nekā diennakti, kā zirņi pret sienu, saņēmu atbildi kā “Tavs viedoklis mums ir ļoti svarīgs, mēs ar Tevi sazināsimies”, runāja ar pazīstamu juristu, teica - "Aizmirstiet to, ir nereāli sacensties".
аватар AllOverTheWorld
pēc manas pieredzes:
airfrance aizkavējās 3 stundas, bez atgādinājumiem izdalīja kuponus dzeršanai un ēšanai
vairāk nekā dienu čartera kavēšanās -
izmitināšana viesu namā un ēdināšana (vakariņas, brokastis) + prasība par uzturlīdzekļiem (teztour) tiek kompensēta par uzturēšanās dienu viesnīcā.
nekas netika atlīdzināts, kad tīrā "scam", idriska tūres piemērs.
Es vēlreiz atkārtoju, ka saskaņā ar starptautiskajiem gaisa transporta noteikumiem:
Neizmantotās biļetes (tās neizmantotās daļas) pilnas maksas atmaksa gadījumā, ja atsakāties turpināt lidojumu, ja lidojums kavējas vairāk nekā 5 stundas. Lai to izdarītu, jums jāsazinās ar vietu, kur iegādājāties biļeti. Čartera pasažieriem jāsazinās ar savu ceļojumu rīkotāju.
Ja turpināsiet savu ceļojumu:
dzērienu, ēdienu, saziņas līdzekļu saņemšana;
izmitināšana viesnīcā, transfērs maršrutā lidosta – viesnīca – lidosta (ja nepieciešams), ja reisa izlidošana pārcelta uz nākamo dienu.
аватар AllOverTheWorld
veritasana, nākotnei:
Kā lidostā pierādīt aviokompānijas nepareizību un kas tam jādara?
Bez dokumenta ar zīmogu, kas apliecina lidojuma atcelšanu vai kavēšanos, nekas nav pierādāms. Turklāt tajā jābūt precīziem iemesliem, kāpēc jūs neaizlidojāt noteiktajā laikā.
Kur es varu saņemt šādu dokumentu?
Atrodiet savas aviokompānijas pārstāvi (pie reģistrācijas letes vai pārvadātāja biļešu kasē) un pieprasiet šo dokumentu. Viņam nav tiesību tev atteikt.
Ja nevarat atrast pārstāvi, sazinieties ar informācijas biroju lidostā. Viņi jums pateiks, kur citur jūs varat saņemt šādu dokumentu.
Noteikti saglabājiet visas biļetes, iekāpšanas kartes un bagāžas birkas un pat nofotografējieties katram gadījumam, nenāks par ļaunu izlidošanas tablo fotogrāfija, kurā būs norādīts jūsu lidojuma laiks un statuss. Ja esat ilgstoši "iestrēdzis" lidostā pārvadātāja vainas dēļ, saglabājiet čekus par viesnīcu, dzērieniem, pārtiku un citiem izdevumiem, kas saistīti ar lidojuma atcelšanu/aizkavēšanos.
аватар AllOverTheWorld
Kad esat savācis visus nepieciešamos dokumentus, aprakstiet situāciju, atsaucoties uz spēkā esošajiem Ukrainas tiesību aktiem. Protams, būs grūti pašiem cīnīties ar aviokompāniju juristu komandu. Tāpēc labāk nolīgt profesionālu, kurš tiesā atstās jūsu tiesības.
Kompensāciju nevar pieprasīt, ja lidojums tiek aizkavēts/atcelts šādu iemeslu dēļ:
laika apstākļi,
lidostas darbinieku streiki
citi nepārvaramas varas gadījumi (izņemot gaisa kuģa bojājumus).
аватар AllOverTheWorld
Ja jūsu lidojums joprojām ir pārcelts:
- vairāk nekā 2 stundas ar lidojumu diapazonu līdz 1500 km (lidojumi Ukrainas robežās, kā arī no Kijevas uz Minsku, Minheni, Sofiju, Rīgu u.c.);
- vairāk nekā 3 stundas lidojumiem no 1500 līdz 3500 km (no Borispiles uz Londonu, Barselonu, Briseli, Ženēvu utt.);
- vairāk nekā 4 stundas ar lidojuma diapazonu 3500 km vai vairāk (no Kijevas uz Ņujorku, Pekinu, Kolombo utt.).
Aviokompānijai jāsniedz šādi pakalpojumi:
maltītes un bezalkoholiskie dzērieni atbilstoši jauna lidojuma gaidīšanas laikam;
izmitināšanu viesnīcā gadījumā, ja pasažieri ir spiesti gaidīt izlidošanu vienu vai vairākas naktis vai ja papildu gaidīšanas laiks izbraukšanai ir ilgāks, nekā paredzēts;
zemes transfērs maršrutā lidosta - viesnīca - lidosta;
divi tālruņa zvani vai e-pasta ziņojumi, ja lidostas specifikācijas to atļauj.
аватар moy_contakt
AllOverTheWorld, kad bijām iestrēguši Puketas lidostā, mēģinājām dabūt šādu dokumentu, meklējām azura pārstāvi (viņš pie mums nekad nenāca, un taizemiešu meitenes paņēma repu viņam), kā rezultātā, kad mēģinājām pieprasīt vienu un to pašu atzīmi un norādīt reālus iemeslus, vienkārši tika izsaukta policija un lieta uzņēma tik nopietnus apgriezienus, ka nolēma netrokšņot. Un tas, ka kādam ir pienākums kaut ko izsniegt (es runāju par dokumentu) tas viss neizdevās. Mums visiem iedeva ēdienu un dzērienus, deva iespēju pieslēgties internetam, un viss...sēdējām no 8 rītā līdz vakaram....
аватар veritasana
Vēlreiz paldies visiem, kas atbildēja!
ņemšu vērā..
Es darbā gandrīz visu laiku iesniedzu tiesas prāvas.
Es mēģināšu, es sākšu ar precedentiem ... Dievs man palīdz!
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Antālija
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl