Jautājums o Alanja

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
6038 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Ceļojumu aģentūras un operatori»
Jautājums ceļojumu aģentiem
Nauda aizķērās pie operatora un mūsu ceļojumu aģenta, ar kuru tika noslēgts pirmais līgums. Tagad meklējam viesnīcu (gandrīz pieskatītu). Un šo viesnīcu ir izdevīgāk pirkt no cita tūrisma operatora. Tūrisma aģents teica, ka varēšot pārskaitīt naudu no viena operatora pie otra (viņi, saka, uzrakstīs vēstuli uz īsto vietu). Sakiet, lūdzu, kā es varu veikt to pašu procedūru, tikai sazinoties ar citu aģentu, vai, iespējams, tieši pie tūroperatora, kura nauda ir iestrēgusi? Vai kāds vēl to ir pieredzējis un kā tas tiek darīts?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
12 abonenti  • prasīja 2021-03-143 gadā atpakaļ
Atbildes  •  16
аватар Fancase
Laikam nē... Tūrisma aģents un tūroperators nav ieinteresēti šādā kārtībā, jo zaudēt savus ienākumus. Jūs varat pieprasīt atdot naudu savās rokās, bet tas viss ir atkarīgs no līguma, kuru jūs parakstījāt.
аватар ollennka
Ko nozīmē "pakārts" un kaut kāds "pirmais līgums"? Cik vispār līgumu ar kuriem bija?
Problēmas jārisina ar tiem, kam tika samaksāta nauda un ar kuriem noslēgts līgums, nevis ar "citiem tūrisma operatoriem" un "citiem tūrisma aģentiem".
аватар Vika284
Flowern390 iepriekšējā jautājumā vēlējies atpūsties, atkārtošu padomu, lai atpūstos un no TA iegādātos ekskursiju uz sev tīkamo viesnīcu
Ceļojumu pirkšana no cita operatora un cita ceļojumu aģenta nav jūsu izvēle, jo jūsu nauda ir iestrēgusi vietnē Join up. Jums jāierodas savā TA un jāizvēlas jebkura ekskursija no Pievienošanās
аватар Flowern390
Vika284, Mana TA saka, ka var pārskaitīt naudu citam operatoram, jebkuram, kuram patīk. Bet mēs neesam īpaši apmierināti ar mūsu TA darbu un patiesībā arī ar attieksmi. Tāpēc radās šis jautājums.
аватар Vika284
Es pieņemu, ka jūsu TA izdara maksimumu jūsu vietā, gandrīz neiespējami, dodot iespēju pārskaitīt naudu, kas ir iestrēgusi no viena TO uz otru TO
аватар kesaymir
pagājušogad mums bija iestrēgusi nauda TA, TĀ bija Join up, kad bija laiks meklēt jaunu viesnīcu (mūsējais neatvērās), TA mums paziņoja uzpūstas cenas, salīdzinot ar citiem TA, vainojot Join up, ka viņiem ir tādi nosacījumi ( Lai gan no citām aģentūrām cena bija zemāka, TAD tas pats Pievienojies...mūsu TA vinnēja 200 dolārus, bet zaudēja ģimeni un mūsu draugu un radu ģimenes kā klientus. Nu, es mācīju, nav agrās rezervācijas..
аватар Flowern390
Kesaimir, šķiet, ka tu esi izstāstījis manu stāstu. Bija arī Join (viņiem mūsu nauda bija iestrēgusi) un aģents arī paziņoja, ka cena ir 2x dārgāka. Bet dīvainā kārtā citiem aģentiem bija tāda pati cena par šo viesnīcu no Join. To, acīmredzot, toreiz izvirzīja pats Joins.
аватар HotLine
1. TO ir nauda. TA veic aģenta funkcijas. Pat nodokļu kodekss atzīst, ka aģenta ienākumi ir tikai komisijas maksa.
2. TO savā starpā tūristi un viņu nauda nemainās. Ne tikai tāpēc, ka viņi ir konkurenti. Un formālu iemeslu dēļ. Tā ir personalizēta nauda – tās tiek saņemtas par noteiktu tūristu noteiktu ekskursiju.
3. Apvienotā AP šodien ir pirmais vai otrais operators pēc apjoma Ukrainā. Tas cita starpā nozīmē, ka tas piedāvā konkurētspējīgas cenas ekskursijām. Jebkuram šādam operatoram ir pamata viesnīcas, kurām šim operatoram ir labākās cenas tirgū. Turklāt pamata viesnīcas visu līmeņu viesnīcās - trīs, četri, piecinieki.
4. Masu segmentā nav unikālu viesnīcu masu galamērķiem.
Un kā vienmēr - TA sniedz informāciju, un tūrists pieņem lēmumu.
аватар Slav_na
Tas nav tā visa gružu vērta, man šķiet, nav naudas. tērēt vairāk nervu
аватар Pachok
Es zinu tikai vienu aģentūru, kas tālajā 2020. gada pavasarī visiem tūristiem par saviem līdzekļiem atdeva pilnīgi visu, nevis solījumus un kuponus, un pēc tam cīnījās ar operatoriem un aviokompānijām. Bet tam ir sava specifika, sakarības utt.
Visi pārējie aģenti ir ļoti grūtā stāvoklī, daži cilvēki tagad var strādāt tā, lai tūristi ar izkarināto naudu būtu ar viņiem apmierināti. Tas, ka tev, autor, piedāvā pārskaitīt naudu citam operatoram, nav pārskaitījums, tā ir atgriešana no Join uz aģentūras kontu, tad aģentūra pasūta jaunu tūri no cita TO. Var prasīt atmaksu, bet tas absolūti nav fakts, ka cita TA būs labāka.
аватар Flowern390
Packok, oho! Nezināju, ka tas var atmaksāt. Taču šo informāciju man bija ļoti viegli izrunāt. It kā TA ar to saskaras katru dienu. Vai tūrists to kaut kā var izdarīt?
аватар Vika284
Tūristiem tā apnika TA, ka TA nolēma vienoties ar TO pievienošanos, ka priekšapmaksas (pakarināšanas) nauda tiks ieskaitīta šajā aģentūrā un tad uz citu tūristu rēķina notiks pārskaitījums starp TA un TO pievienošanos. Un tūristiem, kuri mūžīgi meklē izdevīgu TA tūri, uz savas personīgās naudas rēķina, maksājiet par ekskursiju jau no jebkura TO.
аватар Pachok
Flowern390, Nē, tūrists to nevar izdarīt. Viņam nav līguma ar TO un viņš nav maksājis naudu TO.
аватар HotLine
Ak tas Pačoks
Operatori naudu aģentūrām neatdod.
Maksājuma pārskaitījums citiem tās pašas aģentūras tūristiem var darīt. Bet ne visi un ne visi.
Un kā aģentūra var atdot"uz sava rēķina visiem saviem tūristiem pilnīgi visu naudu"? Vidējā komisijas maksa no efektīvas aģentūras ir aptuveni 7% no ceļojuma izmaksām. Tie. lai atgrieztu vienas tūres izmaksas, jāatdod netīrie ienākumi no 14 ekskursijām, kuras neeksistē. Tas ir fiziski neiespējami. Vai arī tas nav bizness, bet gan izklaide citu ienākumu klātbūtnē. Taču operatori ar tādiem aģentiem ne par ko nevienojas. Viņi nodarbojas ar biznesu un tur strādā algoti cilvēki ar ļoti skaidrām pilnvarām.
Tie. "cīnījās ar operatoriem..." ir ilūzija, maigi izsakoties.
Un man šķiet smieklīgi to dzirdēt no tik pieredzējuša cilvēka kā jūs.
Mums ir iestrēgusi nauda Air Arabia. Jums vajadzēja redzēt šo saraksti. Es gribu apskatīt jūsu izsludināto "kauju ar aviokompānijām".
Un neviena precedenta tiesas lēmuma. Jo visi visu saprot.
Mūsu tūristi naudu nav zaudējuši
аватар ketrin2006r1
Situācija ir līdzīga tikai Tez Tour, gadu pēc karantīnas TA pārcēlās uz citu pilsētu, mainījās bars vadītāju, direktore dzīvo ārzemēs, uz 3. mēnesi neko nevaram rezervēt. Uzrakstīja iesniegumu TO un TA par naudas atmaksu, jo TA nepilda līgumsaistības. Turklāt, kad pagājušajā gadā nauda tika iesaldēta, mēs parakstījām papildinājumu ar TA. līgums, kurā teikts, ka, ja tūrists nerezervēs ekskursiju līdz 2020. gada beigām, tad nauda viņam automātiski tiks atgriezta. Bet kamēr mēs esam sākuma stadijā. Izraksti, līgumu kopijas un papildus līgumi, nosūtīti uz MOT un TA 7 dienas pagaidām pagājušas klusi))) un mēs būtu priecīgi kaut kā izmantot iesaldēto naudu (lai gan Tez Tour šogad ir dārgāks par daudziem MOT), bet mēs to nevaram izdarīt, jo TA vadītājs var atbildēt uz ziņojumu pēc nedēļas vai ilgāk (((
аватар agent_borabora
Operatora naudu var izmantot tikai šī operatora viesnīcās.
Aģenta naudu var izmantot jebkura operatora viesnīcās.
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Alanja
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl