Jautājums par viesnīca Granada Luxury Beach 5*

Pašreizējās ekskursijas uz šo viesnīcu
Iegūstiet labāko cenu no ceļojumu aģentiem
  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
20 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
Cienījamie apmeklētāji!Kad devos uz viesnīcu, man nebija nekādas informācijas. Tāpēc es uzrakstīju savu atsauksmi pēc iespējas labāk un centos atbildēt uz uzdotajiem jautājumiem. Es gribu zināt, vai tas jums bija noderīgi?
Uzrakstiet, kam atsauksme un atbildes palīdzēja pieņemt pozitīvu/negatīvu lēmumu par šo viesnīcu. Paldies jau iepriekš, jūsu 01sav!
Es gribu zināt, vai ir vērts turpināt šajā virzienā.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
17 abonenti  • prasīja 2019-06-085 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  29
аватар moy_contakt
Par kādu virzienu tu runā? Mēs uzrakstījām atsauksmi - paldies, bet jebkura atsauksme ir jūsu subjektīvs viedoklis, kas balstīts uz jūsu pieredzi (nelasīju jūsu atsauksmi, iepirkšanās centrs iepriekš atradās šajā viesnīcā un mani šobrīd atsauksmes neinteresē). Bet tiem, kas tikai dodas uz turieni, noderēs jebkura atsauksme (jebkurā veidā: pozitīva / negatīva / neitrāla). Personīgi es bieži atstāju atsauksmes par viesnīcām, kurās atpūšos, it īpaši, ja mans viedoklis atšķiras no lasītā, vai arī, ja sen nav bijis svaigu, bet ir viesnīcas, kur es ceļoju 1-4 dienas, es nedomāju Nerakstiet par tiem atsauksmes.
аватар Olgaolga153
Es vēlos, lai pārskats būtu detalizētāks. Viesnīca joprojām ir jauna, skaidri par to nav pietiekami daudz informācijas. Un sūtiet vairāk attēlu ar viesnīcas zonu, numuriem, pludmali, restorāniem un bāriem. Atpūtniekus bieži interesē spa, trenažieru zāle utt. Tad jūsu atsauksme nebūs cenas vērta!
аватар moy_contakt
tikai tagad es sapratu, ka esmu sajaucis viesnīcas ... es biju Granada Luxury Belek un Granada Luxury Okurcalar ... un šī ir pilnīgi jauna šīs ķēdes viesnīca. Par jaunām viesnīcām jūs vienmēr vēlaties iegūt vairāk informācijas.
аватар Elenka08
moy_contakt, es noteikti sajaucu ATK citā ierakstā., un šķiet, ka ne tikai es))) Tagad izrādās, ka Alanijā ir 2 Granadas..... Es biju vienā ilgu laiku, un cits ir pilnīgi jauns, šogad, kā izrādījās
аватар Alexandr-
Man tas nebija noderīgi. no vārda pilnīgi...
аватар Bovik
Alanijā ir arī divas viesnīcas ar tādu pašu nosaukumu.
Grand Bayar Beach Hotel (viena Alanjā, Konakli, 2. tieši Alanjā).
Foto pie pirmās viesnīcas.
аватар ollennka
Tas bija absolūti bezjēdzīgi.
аватар AllOverTheWorld
mans_kontakts
Elenka08
meitenes, tāpat sajaucot viesnīcu, ienāca dialogā ar autoru, uz ko man teica, ka esmu dīvāna kritiķis kā citi, un viss tādā pašā garā.
https://www.turpravda.ua/tr/alanja/Granada_Luxury_Beach-h83935-question-93577.html#answer748847
autoram ir kronis galvā un milzīga pašsajūta.
аватар tutty
Liels paldies, sav01, jūsu atsauksmes ir ļoti noderīgas! Arī mūsu draugi bija izvēles priekšā, tagad viņi visi nolēma satikties šajā viesnīcā))
аватар tutty
Moy_kontakt, pārdēvēts, jūs esat dīvāna kritiķis. Vispirms pārliecinies, ka esi par tēmu, un tikai tad ļaujies dimagoģijai.
аватар tutty
Kam tas bija bezjēdzīgi, kas jūs te tur))))) tiešām ir maz atsauksmju, jauna viesnīca. Vēlreiz paldies par vienaldzību personai, kas atbild uz jautājumiem. Es personīgi jums ļoti pateicos. Vkontakte abonenti seko arī visiem jaunumiem, tostarp tiem, kas parādās šeit. Viņi uzņem ekrānuzņēmumus)) kādi cilvēki, cilvēki ...
аватар AllOverTheWorld
tutty, taviem nākamajiem komentāriem vajadzēja sākties ar frāzi: Akela palaida garām, aizstāvot savu Šerhanu;)))
sēdēt tālāk savā VKontakte.
pirms saki, ka kāds "pārdēvējis" jāiemācās pareizi nokopēt segvārdu;))) un apskatīties reitingu.
аватар moy_contakt
tutty, kurš nomainīja vārdu???? Es izmantoju šo segvārdu moy_contakt kopš reģistrācijas dienas šajā resursā. Un uz dīvāna kritiķa rēķina... tas ir tikai tavs subjektīvais viedoklis, kas man ir galīgi mazsvarīgs. Kas tu esi? kāds nav uzrakstījis nevienu atsauksmi un mēģina kaut ko pasniegt ???
аватар tutty
Nepiesārņojiet gaisu. Ļoti stulbi.
аватар ollennka
"Kam rūp tas, kas tevi tur šeit))))))"
Oo, pīpi! Vīrietis uzdeva tiešu jautājumu, saņēma godīgas atbildes. Ja viņš savā adresē vēlētos entuziasmu, viņš būtu uzrakstījis "Es lūdzu atbildēt tikai tiem, kas bija noderīgi." Bet viņš uzdeva atklātu jautājumu, proti, viņam ir svarīgi visi viedokļi.
аватар Superoper73
Pārskats ir sūds! Nav noderīgas informācijas. Tikai vērtību spriedumi! Nerakstiet atsauksmes nekur citur un par viesnīcām, kas nav jūsu, tas palīdzēs daudziem cilvēkiem labi atpūsties bez jebkāda epistoliska idiotisma.
tutty-un jūs varētu labi iemācīties labas manieres:
"Kāpēc jūs domājat, ka kāds jums ir kaut ko parādā - ielikt fotogrāfiju, atbildēt?? Dīvaina pieeja. Dodieties un izpētiet viesnīcu pats un atbildiet uz visiem jūsu jautājumiem. Cilvēks atpūšas, kā arī ir laiks atbildēt uz mūsu jautājumiem, par ko viņam liels paldies! Un vismaz dažreiz izlasi, ko pats raksti.. ”- lieliska atbilde uz vienkāršu jautājumu. Šeročka ar mašeročku - divas no zārka un kampaņa no vienas telpas. Neraksti vairāk - nemoki sevi vai cilvēkus!
аватар tutty
Žēl, ka šajā vietnē viņi var reģistrēties un rakstīt visu pēc kārtas ... ar "vērtējumiem")))) Epidēmijas muļķības ... Veiksmi visiem, kas plāno atvaļinājumu! Paldies apskata autoram par savienojumu ēterā!))
аватар ollennka
)))) tutti, tu un kārtis rokās, izveidojiet elitei slēgtu kluba vietni, tagad ir diezgan pieejami. Jūs tur būsiet tikai kopā, lai apmainītos ar noderīgu informāciju.
аватар 01sav
Nu sveiki tūrisma un atsauksmju dievi. Starp jums visiem ir cilvēki, kas tiešām raksta grandiozas atsauksmes, ar kurām manas pieticīgās atbildes nelīdzinās. Bet šeit ir tādi, kuri vienkārši, manuprāt, nav tā vērtējuma cienīgi, kāds viņam ir par pagātnes atbildēm un nenozīmīgām atsauksmēm. Atbildot uz ollennkas jautājumu, viņa pareizi atzīmēja, ka es nemeklēju uzslavas un glaimus, bet es gribēju saprast visus viedokļus.
Priekš sevis sapratu, ka ir pārāk daudz cilvēku ar pārlieku augstu pašcieņu - noslaukiet oreolu, putekļains!
Un vēl viens secinājums, ar dažiem es nemaz negribētu komunicēt, tāpēc te beidzas mans darbs, par ko tu runā, tāpat kā es tikai priecājos.
Visiem tiem, kas sajauca viesnīcas un tagad te esmu ievietojis saiti uz to ierakstu, paskaidroju - jūs, saprotot, ka rakstījāt par nepareizo viesnīcu, pat neatļāvāties atvainoties tiem cilvēkiem, kuriem jūs "izgriezāt" savu viedokļi. Un kas tu esi pēc tam? Vai arī tas ir normāli, ka jūs maldinat cilvēku un jūs to vairs pat nepamanāt?
Novērtē mīļos!
аватар AllOverTheWorld
nu ardievu...
аватар Alexandr-
Ak! Nu kamon! Viņš pats atnāca, prasīja, vai tas, ko es šeit uzrakstīju, noder. Viņam teica, ka tas nav noderīgi. Rezultātā viņš tika aizvainots uz visu pasauli, sita ar kājām, vaimanāja, ka visiem ir slikti un neko nesaprot ...
аватар nadezda2017
Kungi eksperti! Ieklausies sevī! Vai par daudz žults??? Varbūt nevajag būt tik izsmalcinātam..... Cilvēks uzrakstīja pēc iespējas labāk, atbild uz visiem viņam uzdotajiem jautājumiem... Ja varat sniegt labu padomu recenzijas rakstīšanai, dodiet to!
Varbūt jāsāk ar sevi! Nu, tiešām, ja esat pieļāvis kļūdu ar viesnīcu, jums nav drosmes vai prāta atvainoties, tad vismaz neturpiniet būt negatīvi.
Un tas diemžēl attiecas ne tikai uz šo tēmu, bet arī uz šo jautājumu. Reizēm palasa, Alanya-g... laikam jau viņi tur ne par velti neatpūstos, Beldibi vispār vajag ar aizvērtām acīm garām, ir tikai šausmu filmas ko filmēt.... ar humoru vispār ir spriedze, it kā tikai sāpīgāk iekost.....
Esiet gudrāks un pacietīgāks! Lai visiem jauka diena!
аватар ollennka
Vispār palaidu garām, kurš ar ko kļūdījies un par kādām atsauksmēm ir runa, tāpēc lūdzu atbrīvot mani no atvainošanās!))))
Es sniedzu konkrētu atbildi uz konkrētu jautājumu - atsauksmes par šo viesnīcu man ir absolūti nederīgas.
Varu sniegt padomu - rakstiet atsauksmes tālāk, šim nolūkam vietne tika izveidota. Pat ja atsauksme ir noderīga vienam cilvēkam, tā nav rakstīta velti.
аватар AllOverTheWorld
nadezda2017, es personīgi atzinu, ka kļūdījos, bet no autora un viņa "advokāta", izņemot negatīvo un frāzes: "nevajadzētu nevienam būt parādā", "īpaši apdāvinātajiem", "dīvānu kritiķi" un pat " liellopi no kaimiņvalstīm" Es neko nedarīju dzirdēts.
Es negrasos mudināt uz rupjībām.
аватар Elenka08
AllOverTheWorld, es arī to sapratu. It kā mēs paši būtu veidojuši savu reitingu....
ollennka, pirms 3 dienām bija jautājums par Granadu Alanijā.Nebija atzīmju, ka tā ir jauna viesnīca. Gan es, gan vēl daži cilvēki saprotu, ka šeit ir runa par Granadu, kuru daudzi zina (gandrīz bez pludmales un ar molu), un deva padomus utt.. Kā izrādījās, šogad Alanijā parādījās jauna Granada. Nu siltums ir ieslēgts...
аватар Bovik
01sav
01sav, Krievija
Draugs. Neapvainojies.
Īpaši izlasiet "atsauksmi".
Šādu atsauksmi var uzrakstīt, neapmeklējot viesnīcu.
Daudz vēstuļu un nekā.
Un es uzskatu, ka līdzīgas atsauksmes (pozitīvas un negatīvas) ir izgatavotas pēc pasūtījuma, tas ir, nenozīmīgas.
Neesmu bijis šajā viesnīcā.
Bet es teikšu uzreiz, pludmale ir pilna ar sūdiem. Un jūs rakstāt "pludmalē ir smiltis, bet mols joprojām ir slēgts, tāpat kā daudzas kafejnīcas pludmalē".
Par pludmali var rakstīt tādas muļķības, ja pirmo reizi mūžā nokļuvi jūrā.
Pludmale ir oļaina, ar akmeņiem, tādas pludmales ir visā Vidusjūrā.
Kādreiz uzrakstīšu par Turcijas labāko un slavenāko pludmali "Cleopatra Beach".
Mūsu viesnīcā darbojās visas kafejnīcas, arī pie jūras. Kaimiņos strādājošās viesnīcās līdzīga situācija.
Kāpēc 9 punkti? Neskaidrs.
Bildes ir jaukas, man tās patīk. Vienkārši iemācieties tos apgriezt, pretējā gadījumā jūs to noliekat otrādi.
neērti skatīties.
Neapvainojies, bet mācies.
Veiksmi jaunu kūrortu un viesnīcu iekarošanā.
аватар Pachok
Es vēlos pēc iespējas vairāk reālu atsauksmju! Tad var uztaisīt kaut kādu realitātei tuvu bildi.
Es neceļoju uz šo reģionu, bet, ja es ceļotu, man būtu nepieciešami pludmales fotoattēli un garneles no apskata :)
Autor, jūs pareizi rakstījāt iepriekš, ka jūsu atsauksme lielākoties ir vērtību spriedums, un fakti un fotogrāfijas ir novērtētas.
Ieteiktu turpināt rakstīt, pa ceļam pilnveidojot savas prasmes :) Vai ir kādas atsauksmes, kas patīk un ir palīdzējušas? Koncentrējieties uz tiem. Veiksmi!
аватар Inga25
Uzrakstiet par numuru, un ir nepieciešama fotogrāfija. Vai ir tējkanna un tēja, kafija? kas ir minibārā, kā jūs uzkopjat istabu? Gribētos foto no balkona, vēl bildes no teritorijas, cik zaļš, kādi koki, kas ar bēbīšu klubiņu, vajag arī bildes.
Paldies, gaidīšu sīkāku informāciju.
аватар babol
Un es esmu par to, lai atsauksmes būtu patiesas un objektīvas, ar tūristiem noderīgu informāciju (kas, kur, cik, kas ir un kas nav), lai tūrists pēc apskata izlasīšanas saprastu, kas viņu sagaida viesnīca. Viņi paši saskārās ar paaugstinātu vērtējumu un nepatiesām pielāgotām atsauksmēm par viesnīcu Zeus Turunc. Un tā, autor, tavs apskats nav īpaši noderīgs, bet jāraksta un jāsniedz lasītājiem vairāk noderīgas praktiskas informācijas.Lai jums veicas.
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Granada Luxury Beach 5*
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl