Viesnīcas vadībai lietas jāsakārto

Rakstīts: 20 septembris 2019
Ceļošanas laiks: 12 — 20 septembris 2019
Kam autore iesaka viesnīcu?: Ģimenēm ar bērniem
Viesnīcas vērtējums:
6.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 9.0
apkalpošana: 6.0
Tīrība: 5.0
Uzturs: 10.0
Infrastruktūra: 8.0
Mē s esam trī s radu ģ imenes (9 cilvē ki) izvē lē jā mies š o viesnī cu ar tū roperatora Coraltravel starpniecī bu. Pirms ceļ ojuma izlasī jā m atsauksmes par viesnī cu un pieņ ē mā m jē gpilnu lē mumu doties. : )) Vispā rē jā tū res kā rtī bā noformē ja pieteikumu un samaksā ja par individuā lu pā rsē š anos abos sava brauciena virzienos. Izlidojā m 12. septembrī plkst. 14.20 bez kavē š anā s un, ņ emot vē rā.2 stundu braucienu ar automaš ī nu, pē c ieraš anā s Antā lijā lī dz plkst. 20.00 sasniedzā m viesnī cu.
Viesnī cā , reģ istrē joties reģ istratū rā un iekā rtojoties, saskā rā mies ar situā ciju, uz kuru nevarē jā m saņ emt skaidru atbildi no viesnī cas personā la. Divas ģ imenes tika nokā rtotas uzreiz, un mums (treš ajai ģ imenei ar bē rnu) piedā vā ja pagaidī t lī dz 24.30, jo brī vu istabu nebija. Uz manu jautā jumu, kā tas ir iespē jams, ja istabiņ a rezervē ta un apmaksā ta trī s mē neš us agrā k un pē c reģ istrē š anā s grafika no 12. septembra plkst. 14.00 bija jā rezervē mums. Protams, skaidru atbildi nesaņ ē mu. Man piedā vā ja reģ istrē ties citā viesnī cā , kas mani noveda galī gā stuporā un saš utumā . Ar mazu bē rnu bijā m noguruš i no lidojuma un ceļ ojuma un nā cā s sē dē t reģ istratū rā lī dz 13. septembra sā kumam.
Nā kamajā dienā es uzrakstī ju pretenziju tū risma operatoram un nodevu to tū risma operatora Yusuf pā rstā vim, kurš pā rrauga iekā rtoš anā s jautā jumus vairā kā s viesnī cā s, tostarp š ajā viesnī cā . Prasī bā viņ š pieprasī ja sniegt paskaidrojumu par notikuš ā iemeslu un atmaksā t izdevumus par pusi dienas, kad es neuzturē jos viesnī cā . Nā kamajā dienā divi viesnī cas darbinieki pieklauvē ja pie istabiņ as durvī m un ne vā rda nesakot ienesa istabā kū ku, nelielu pudeli vī na un pludmales somu ar viesnī cas logo. Acī mredzot, ņ emot vē rā , ka š ī ir diezgan cienī ga kompensā cija par man nodarī to morā lo un materiā lo kaitē jumu, viesnī cas darbinieki ar to aprobež ojā s.

Vē lā k viesnī cā redzē ju vairā kus atpū tniekus ar š ā dā m pludmales somā m ar viesnī cas logo (kā morā lu kompensā ciju) un pē c sarunas ar viņ iem sapratu, kas notiek. Vienkā rš i finansiā lā s tī rī bas priekš ā . Tas notiek š ā di: jū s rezervē jat viesnī cas numuru pie tū risma operatora un par to maksā jat. Tū risma operators informē viesnī cu mā jas lapā par Jū su izbraukš anas un ieraš anā s laiku Antā lijā . Reģ istratū ras darbinieki pievieno 2 stundas (laiks no lidostas lī dz viesnī cai) un zina jū su ieraš anā s laiku. Š obrī d vienam no atpū tniekiem ir kļ ū me izbraukš anas laikā un viņ š pagarina uzturē š anos par pusi dienas, samaksā jot par istabu.
Ierodoties, ieteicams nogaidī t bez paskaidrojumiem noteiktu laiku, neiekā rtojoties numurā , par kuru samaksā jā t bez paskaidrojumiem. Tā dē jā di viesnī ca saņ em papildu samaksu par jū su numuru par pusi dienas (dubults maksā jums par to paš u numuru vienai personai). Izskatā s pē c izplatī tas krā pniecī bas. Kompensā cija - kū ka, kas ir neierobež ota viesnī cas ē damistabā un sausais vī ns, kas saskaņ ā ar "ultra" ē dinā š anas sistē mas nosacī jumiem viesnī cas bā ros ir jā lej bez ierobež ojumiem.
Tas ir nedaudz nomā coš i, jo viesnī cas ī paš nieks, manuprā t, ir ieguldī jis ļ oti lielus lī dzekļ us, lai izveidotu tik skaistu viesnī cu. Un ne jau apzinī gs viesnī cas vadī tā js ar š ā du rī cī bu grauj viesnī cas reputā ciju. Viesnī ca ir jauna, dzī vojamais fonds jauns, numuriņ i lieli un skaisti. Lielā kā daļ a viesnī cas darbinieku dara visu iespē jamo, lai radī tu komfortablus apstā kļ us apmeklē tā jiem. Ī paš i vē los izcelt ē damistabas personā lu.
Viss ir ļ oti garš ī gs, daudzveidī gs un harmonisks. Visi viesnī cas bā ri un to darbinieki ir ļ oti draudzī gi un efektī vi savā darbā . Tač u batoniņ i neatbilst "ultra" sistē mai – tikai Turcijā raž oti stiprie alkoholiskie dzē rieni. Atzinī gu vā rdu nav par viesnī cas galveno animatoru, kuram ir 12 gadu pieredze animā cijā . Talantī gā kais cilvē ks, viesnī cas dekorā cija. Viesnī cā jums nebū s garlaicī gi.

Istabu apkopē jas ir pretī gas. Tī rs netī rs, ne vienmē r nomainiet dvieļ us. Bā rs netiek regulā ri papildinā ts. Jā atgā dina. Es nedomā ju, ka š ī ir 5 zvaigž ņ u viesnī ca. Kas attiecas uz pā rē jo, ja manis uzskaitī tais ī paš i nekaitina, varat samierinā ties.
Padoms viesnī cas vadī tā jam – saglabā jiet viesnī cas zī molu, cieniet vismaz savu viesnī cas ī paš nieku, kurš izveidoja skaistu viesnī cu.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu