Bija gaidīts vairāk. Tas izrādījās sliktāks nekā iepriekšējās atsauksmēs.

Rakstīts: 21 oktobris 2017
Ceļošanas laiks: 11 — 20 oktobris 2017
Viesnīcas vērtējums:
4.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 6.0
apkalpošana: 7.0
Tīrība: 7.0
Uzturs: 3.0
Infrastruktūra: 2.0
Pē c daudzu atsauksmju izlasī š anas pirms daž ā du viesnī cu tū res iegā des mē s nolē mā m palikt Seabel Aladin Djerba 3 *. Mē s bijā m č etri, divi pieauguš ie, divi bē rni 15 un 3 gadus veci. Viesnī cā ieradā mies 11.01. 2017. plkst. 21.30, jo aviokompā nija nordwinds aizkavē ja lidojumu par 4 stundā m.
Viesnī cas tika labi uzņ emtas. Lai gan vakariņ as jau bija beiguš ā s, tikā m pieticī gi, bet paē dinā ti un ievietoti istabā s. Mums tika pieš ķ irts bungalo C29 ar skatu uz dā rzu, klusā vietā .
Jo mums ir viens bē rns 3 gadi, mums ļ oti patika, lai gan reģ istratū rā neko neprasī jā m. Mē s samaksā jā m par ledusskapi. trī sgadī gam bē rnam atnesa biezpienu un pā rtiku visam atvaļ inā jumam un nekļ ū dī jā s, jo visu laiku viņ š no viesnī cas ē diena ē da tikai pankū kas. Tā pē c, ja bē rns slikti ē d, ņ emiet lī dzi ē dienu, burciņ as, pienu, biezpienu utt. Ledusskapis (nogalinā ts, bet strā dā ja) maksā ja 20 USD par 9 dienā m.

Istaba: ļ oti, ļ oti maza č etriem cilvē kiem un viss, viss ir flī zē ts, pat naktsgaldiņ i un TV, un pat lielā s gultas galvas balsts un ar asiem stū riem, tas ir ļ oti neē rti mazam bē rnam. Lielā gulta nav koka, bet uz betona pamatnes tieš i no grī das un virs matrač a : )))). Turpat blakus dibenam divas dzelzs saliekamā s gultas, arī ar matrač iem : ))). Iebū vē jamie skapji no skaidu plā tnes ar seifu, ķ eblī ti un 22" LCD televizoru : ))) un VISS. Vannasistaba labi apvienota ar tualeti treš daļ as telpas lielumā , parasta duš a ar paliktni aizklā ta. ar biezu stiklu. Atbraucot iedeva divas burciņ as ar gē lu un divas mazas ziepes-ņ em lī dzi ž elejas, š ampū nus un ziepes. Istabu tī rī ja perfekti, katru dienu, vienmē r kad bijā m pludmalē . Atstā jā m 1dolā rs, 1 eiro vai trī s bati (kas bija). Balkons liels, ar treš daļ u istabas, č etri veci plastmasas krē sli un galds, mazs drē bju ž ā vē tā js, paņ em lī dzi virvi un drē bju š ķ ipsnas. Mums paveicā s ar balkonu, jo nā kamā istaba bija kopē jā koridorā , proti, tu izej no istabas uz pludmali, un kaimiņ i sē ž un smē ķ ē , un tu ej viņ iem garā m (tas ir know-how, iespē jams, to sauc par karidobalkonu : ))).
Ē diens: strā dā ja tikai galvenais restorā ns, viss, ko viņ i raksta savā vietnē , ir meli. Tiesa, no 10.00 pludmalē un pie reģ istratū ras darbojā s bā rs - tikai dzē rieni, t. i. Pa dienu nav kur ē st. Galvenajā restorā nā ē diens ir ļ oti vienkā rš s un nav daudzveidī gs. Dā rzeņ u ir daudz, saldumu daudz, bet ar gaļ u ir lielas problē mas - bū tī bā gaļ a vai nu nav cepta, vai sagriezta tā , ka nevar dzī vot (sugas: tī tars, vista, liellops, fuck un viss ). Jū ras veltes - daž reiz maza cepta zivs vai nedaudz lielā ka zivs VISS ir ļ oti kaulains un ar neiztī rī tā m iekš ā m, kas ir rū gtas. Reiz mī klā bija menca, lieliski viņ ai bija rinda. Kā dreiz iedeva krabjus, kurus izdevā s sabojā t t. i. viņ i gatavoja tos tā , lai tie nesmarž oja patī kami, viņ i nedeva ī paš as ierī ces, cilvē ki tos vā ca ar dakš ā m. Mē s arī paņ ē mā m pā ris, nevarē jā m kā rtī gi atvē rt, sagriezā mies, uzspļ ā vā m uz š o biznesu, izmetā m, kā jau lielā kā daļ a. No pieklā jī gā ē diena bija: pankū kas ar dateļ u medu, virtuļ i, frī kartupeļ i, olas, č etru š ķ irņ u saldē jums pusdienā s un vakariņ ā s, nacionā lā s zupas. Pica, makaroni un desiņ as kaut ko atdeva. Nav iespē jams ē st sierus un desas - svaigas. Vienkā rš i neuzmanī ga attieksme pret gatavoš anu, steigā . Trī s ē dieni. Jū ras veltes nulle ar maziem plusiem. No augļ iem tikai ā boli, bumbieri, plū mes, vī nogas un viss.
Pludmale un jū ra ir lieliski piemē rotas pieciem plus. Pat oktobrī var peldē t bez problē mā m, lai gan vietē jie vakarā velk dž emperus.
Ekskursijas neņ ē mā m, paš i ar taksi braucā m uz krokodilu fermu (tas ir ā rpus vā rtiem, 4 bati). Krokodili bija letarģ iski, bet tomē r interesanti.

Veikals aiz vā rtiem pa kreisi, 500 m un š ķ ē rsojiet ceļ u, kamieļ a piemineklis, tur tika veikti visi pirkumi (fiksē ta cena).
Lielā kā daļ a darbinieku ir draudzī gi un laipni.
Mū s pā rsteidza Pegasus pā rstā ve Tatjana. Tikš anā s notika 18.30 nā kamajā dienā pē c ieraš anā s, kad mē s jau zinā jā m visu, kas mums nepiecieš ams, un nolē mā m, ko mē s darī sim. Š is ir neprofesionā ls darbinieks, kurš neatbildē ja uz mū su jautā jumu bez smī nē š anas un iebiedē š anas. Piemē ram, par internetu, kur labā k ķ eras, atbildē ja kā dreiz labi noķ ers, bet tagad tā s ir tavas problē mas. Vai arī mē s uzzinā jā m divas dienas pirms izlidoš anas caur aviokompā nijas mā jaslapu, ka mū su lidojums bū s 14 stundas agrā k, mē s visi uz divā m dienā m vē rsā mies pie Tatjanas, lai to noskaidrotu, viņ a tikai paskatī jā s pā rsteigta un atbildē ja, ka neko nezina, viss kā rtī bā . . Lai gan aviokompā nijas mā jaslapā viss bija zinā ms jau sen, un divas dienas novē roju laika nobī di plus mī nus stunda. Beidzot Tatjana pacentā s to apstiprinā t vakarā pulksten 19.00, kad lī dz izieš anai no viesnī cas bija atlikuš as 6 stundas. Un, ja mē s nepā rliecinā mies, un kaut kur aizbrauktu, jo pē c grafika mums nā kamajā dienā bū tu jā iziet no viesnī cas 14:30. Un tā pē c mū su lidojums tika pā rcelts uz 14 stundā m (viņ i lidoja 14 stundas agrā k, viņ i nozaga dienu), un mē s lidojā m naktī , prasī jā m viņ ai pusdienu kastī ti, viņ a smejas, var teikt, ka mū s nosū tī ja. Nez kā pē c viņ a teica, ka pulksten 3:00 naktī viesnī cā ir kaut kā ds ē diens, bet tad, mī ļ i nesmaidot, viņ a teica: "Tevi izvedī s agrā k 1:00. " Ar ņ irgā š anos viņ a teica, ka tā s nav viņ as un Pegaza problē mas, sū dzieties aviokompā nijai, viņ a pā rskaitī jumu veica š ā dā veidā , kaut gan Pegasus lī gumā ir 7.7 punkts. Rakstī ts, ka par to atbild gan operators, gan pā rvadā tā js. Viņ a pat nepā rzina pā rstā vē tā uzņ ē muma lī gumu un vispā r neprot komunicē t ar cilvē kiem. Viņ a pastā vī gi nav klā t, vai nu skraida, lejot kafiju bā rā , vai smejas kopā ar vietē jiem jaunieš iem. Vienkā rš i Pegasus ir ļ oti slikts operators (tā pē c arī darbinieki tā di), nepē rciet biļ etes no š ī operatora. Paņ ē mot no mums 122 tū kstoš us uz 9 naktī m, patiesī bā tā s bija 8 naktis (kopā nozaga 18 stundas: bija 4 stundu kavē š anā s, atpakaļ.14 stundas agrā k nekā izlidoš ana un pat naktī ar mazu bē rnu uz vietu pē c izbraukš anas pē cpusdienā , viņ i nekad nezinā tu, ka š ā du ceļ ojumu nevarē s nopirkt). Padoms: skatieties citu operatoru tū res, lidostā mē s runā jā m ar cilvē kiem, citas viesnī cas no citiem operatoriem ir lē tā kas un forš ā kas, nekļ ū dieties kā mē s. Izbraukā jā m pusotru mē nesi, simts reizes prasī jā m par izbraukš anu, mū s brī dinā ja, ka var bū t 2-3 stundu maiņ as, bet nevienam normā lam cilvē kam pat prā tā nevarē ja ienā kt, ka maiņ a bū s 14 stundas uz leju. .
Atpū tā mies ļ oti labi, bet viesnī ca solī da 3. Man patika pati viesnī ca, attieksme arī . Atsauksmē s kā ds rakstī ja, ka 4, š ī viesnī ca nav visos aspektos 3. Bija citā s viesnī cā s, Tunisijā ir č etras č etras. Ja nebū tu nozagtais laiks un kompetents Pegasus pā rstā vis, tad visu svē tku kopvē rtē jums bū tu bijis 4 un tā tad 3.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Rādīt citus komentārus …
аватар