Briesmīga apkalpošana!!

Rakstīts: 22 februāris 2010
Ceļošanas laiks: 1 — 7 februāris 2010
Viesnīcas vērtējums:
3.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Mē s atpū tā mies 20. februā rī , man tas ļ oti nepatika ! ! ! draugi mums iedeva prezidenta numuru, tā pē c devā mies uz krievu pagalmu, gaidot ko neaizmirstamu. Patieš ā m, mē s nekad neaizmirsī sim š ā dus svē tkus!
pirmkā rt, bija iepriekš ē ja vienoš anā s, ka lī dz ar mū su atnā kš anu tiks iekurts kamī ns, un kompliments - š ampanietis no viesnī cas. Kad iegā jā m istabā , kamī ns klusi sasala pie sevis, un arī š ampanietis netika atrasts. Nolē mā m nesatraukties (nekad nevar zinā t, vai pazaudē jā m no redzesloka) - devā mies pastaigā pa Lavru.
Kad viņ i atgriezā s, viss palika pa vecam. Man vajadzē ja nokā pt uz reģ istratū ru un atgā dinā t mums par vienoš anos, mums pateica "ok" un pazuda. Izmisumā nolē mā m paš i izkausē t, bet kamī nam bija cauri stikli un dū mi pamazā m iegā ja istabā (starp citu, ja kamī ns ir ciets, tad var iztikt arī bez durvī m, bet caurvē ja nebija tik labi personā la uzmanī bu).

Atvadoties no idejas par kamī na iekurš anu, nolē mā m izmantot dž akuzi. BET TAS NESTRĀ DĀ JA! Sazvanī jā mies ar reģ istratū ru un izskaidrojā m situā ciju. Apsargs atbrauca mums palī dzē t ieslē gt dž akuzi, pē c 15 minū tē m viņ am pievienojā s santehniķ is, saprotot, ka dž akuzi tomē r bū s jā izdara - pē c 20 minū tē m izsauca elektriķ i. Tas bija principa jautā jums, un uz visiem darbinieku jautā jumiem: "nu, simts bū tu jā dara? " mē s teicā m stingru "jā ". Varonī gais remonts ilga divas stundas (no 23:00 lī dz 01:00), tač u mulsinā ja nevis tas, bet gan trī s citi spilgti fakti:
1. Viesnī cas darbinieki pat necentā s slē pt savu neapmierinā tī bu ar to, ka jā remontē tehnika, kurai jā strā dā .
2. Neviens no viņ iem pat nemē ģ inā ja novilkt apavus pie ieejas istabā un iegā ja PRESIDENTIAL SUITE GUĻ AMISTABĀ ā ra zā bakos.
3. Mē s nekad nesaņ ē mā m atvainoš anos no personā la.
Vakars bija pilnī bā sabojā ts.
Cerē jā m, ka vismaz aizbrauksim normā li, bet neveicā s. Varē ja aizmirst par 20 minū tē m, kas pavadī tas reģ istratū rā , gaidot, kad mums pā rbaudī s numuru, tač u viesnī cas darbinieki nolē ma mū s pilnī bā piebeigt. tā lumā no viesnī cas mū s panā ca apsargs un teica, ka esam parā dā.400 rubļ us un piedā vā ja aukstumā atgriezties reģ istratū rā . Par laimi, mē s zinā jā m par mobilo sakaru esamī bu. Prasī bas bū tī ba bija tā da, ka par istabu it kā tika apmaksā ta darba dienu, nevis brī vdienu likme - viņ i piedā vā ja starpī bu samaksā t uz vietas. Numuru mums iedeva, darbinieki to apzinā jā s, ar aprē ķ iniem par to vispā r nenodarbojā mies, nā cā s darbiniekiem skaidrot lī gumdarba pamatus (par laimi, atbilstoš ā izglī tī ba atļ auj):
1. lī gumā summa bija 7000 rubļ u (bija jā noskaidro, lai gan tā bija dā vana)
2. rē ķ ins ir izrakstī ts par š o summu un apmaksā ts labu laiku pirms norē ķ inā š anā s un visticamā k pirms cenas maiņ as par istabu.
3. puš u saistī bas tika izpildī tas un viesnī cai nebija pamata mainī t lī gumcenu (seviš ķ i mutiski)

4. Beidzot mē s nebijā m lī gumslē dzē ja puse, un jautā jums par cenu un tā s iespē jamo maiņ u bū tu vismaz jā pā rrunā ar to, kurš parakstī ja un samaksā ja š o lī gumu.
KOPĀ . Pie normā las vietas un viesnī cas skaistuma lī meņ a apkalpoš ana no viesnī cas personā la ir vienkā rš i š ausmī ga, nejutā m attieksmi pret sevi kā gaidī tiem viesiem. Rezultā tā es neieteikš u š o viesnī cu saviem draugiem!
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu