Tomē r bija arī daudz negatī vu iespaidu. Pirmo nepatī kamo pē cgarš u atstā ja mū s sagaidī tā administratore Olya (kura sevi pieteica kā vadī tā ja vietnieci) - tā du necieņ u pret klientiem nekur citur neesam redzē juš i. Runā jot ar mums, viņ a uzvedā s ļ oti augstprā tī gi, lū dza mū s apklust, jo klausī jā s mū s jau piecas minū tes un tagad mums vajadzē tu viņ u uzklausī t, un ieteica vairs nenā kt uz š o vietu, ja kaut kas neder. mums. Š ā da klientu apkalpoš ana ir nepieņ emama! Nekā das elastī bas, š ī vieta pat nezina par mū sdienu vadī bas pamatprincipu – pilnī gu orientā ciju uz klientu. Sauklis "Klientam vienmē r ir taisnī ba" š ī s viesnī cas vadī bai nav pazī stams. Ja ierodaties nedaudz agrā k vai jā paliek mazā k par dienu, nauda no jums tiks atņ emta kā par pilnu dienu, un tas neskatoties uz to, ka darba dienā s cilvē ku gandrī z nav. Apkalpoš ana pretī ga - istabas vispā r netiek tī rī tas. Pē c mū su lū guma iztī rī t istabu, viņ i pat necienī jā s ieskatī ties tvertnē un izmest no turienes atkritumus, izmeta tikai to maisu, ko paš i savā cā m, par grī du slaucī š anu pat nedzirdē ja, izlietne vai gultas uzklā š ana. Nav gaisa kondicionē tā ju vai pat ventilatoru. Strā dnieks nopļ ā va zā li zem balkona logiem tieš i pē cpusdienas atpū tas laikā . Kopumā mē s tur vairs nebrauksim. Par naudu ir labā kas vietas, kur palikt. Un Oljai nevajadzē tu ļ aut sazinā ties ar klientiem - viņ a uzreiz sabojā iespaidu.
Tomē r bija arī daudz negatī vu iespaidu. Pirmo nepatī kamo pē cgarš u atstā ja mū s sagaidī tā administratore Olya (kura sevi pieteica kā vadī tā ja vietnieci) - tā du necieņ u pret klientiem nekur citur neesam redzē juš i. Runā jot ar mums, viņ a uzvedā s ļ oti augstprā tī gi, lū dza mū s apklust, jo klausī jā s mū s jau piecas minū tes un tagad mums vajadzē tu viņ u uzklausī t, un ieteica vairs nenā kt uz š o vietu, ja kaut kas neder. mums. Š ā da klientu apkalpoš ana ir nepieņ emama! Nekā das elastī bas, š ī vieta pat nezina par mū sdienu vadī bas pamatprincipu – pilnī gu orientā ciju uz klientu. Sauklis "Klientam vienmē r ir taisnī ba" š ī s viesnī cas vadī bai nav pazī stams. Ja ierodaties nedaudz agrā k vai jā paliek mazā k par dienu, nauda no jums tiks atņ emta kā par pilnu dienu, un tas neskatoties uz to, ka darba dienā s cilvē ku gandrī z nav. Apkalpoš ana pretī ga - istabas vispā r netiek tī rī tas. Pē c mū su lū guma iztī rī t istabu, viņ i pat necienī jā s ieskatī ties tvertnē un izmest no turienes atkritumus, izmeta tikai to maisu, ko paš i savā cā m, par grī du slaucī š anu pat nedzirdē ja, izlietne vai gultas uzklā š ana. Nav gaisa kondicionē tā ju vai pat ventilatoru. Strā dnieks nopļ ā va zā li zem balkona logiem tieš i pē cpusdienas atpū tas laikā . Kopumā mē s tur vairs nebrauksim. Par naudu ir labā kas vietas, kur palikt. Un Oljai nevajadzē tu ļ aut sazinā ties ar klientiem - viņ a uzreiz sabojā iespaidu.