Jautājums o Melnkalne

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
1367 abonenti tiks
informēti par problēmu
Tēmu jautājumsа

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
Tūrisma operators Alf. Vai ir vērts iet ar viņu?
Es nevaru atrast atsauksmes par šo tūroperatoru, ja jums ir kāda informācija, lūdzu, padalieties.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
19 abonenti  • prasīja 2008-07-1116 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  24
аватар Dostavkaturov
Izmaksas! Mēs sadarbojamies ar viņiem, lai sniegtu dažādus pakalpojumus. Uzticams.
аватар Nikolay77
Šis ir uzticams operators, varu teikt, ka ir vērts braukt ar viņiem, visi piedāvājumi ir mājaslapā www.alf-ua.com
аватар Aleks26.06.96
Tūroperatoru "ALF" pazīstu jau sen vairāk kā 5 gadus, šie ir pirmie ar kuriem kopā devāmies uz ārzemēm, un ne viduvēji uz Melnkalni. Visa informācija, ko dzirdu par valsti un viesnīcu, uz kuru dosimies, ir pamatota ar katru manu braucienu. Kas ir ļoti svarīgi!Tāpēc IESAKU ŠO UZŅĒMUMU VISIEM.
аватар v1p9r84
NEIESAKU izmantot tūroperatora Alf pakalpojumus. Lasiet vairāk manā pārskatā.
аватар nadiakoshel
ar "Alfu" no Kijevas ceļojis uz Bulgāriju. Autobuss vecs, ne pārāk ērts.. grupas vadītājs, ja viņu tā var nosaukt, jauks puisis, bet netika galā ar saviem pienākumiem - nezināja kur apstāties, nezināja. zini kur apstāties pa ceļam (tomēr ja ved grupu, jājautā maršruts!) bija šausmīga video izlase... no šīs kompānijas gaidīju labāku...
аватар Zoya.Parshina
bijām ĻOTI apmierināti ar Alfas profesionalitāti un apkalpošanu: skaidri, operatīvi, rūpīgi un apzinīgi nosūtīja mūs uz Melnkalni!!! Iespējams, mēs diez vai būtu saņēmuši tik daudz informācijas kā no Alfa darbiniekiem par Melnkalni no citiem! Un cik lieliski, ka viņi palīdzēja jau iepriekš saprast, ka mums vajag tieši Petrovacu! Meitenes ļoti smagi strādā, to nevar nepamanīt! Un viņu mijiedarbība ar uzņemošo uzņēmumu ir visaugstākajā līmenī! Atvaļinājumā pilnīgi nekas netraucēja, tāpēc Melnkalne joprojām sapņo!
аватар oksanat98
Alf tūroperators - ļoti nekompetenti darbinieki, reisu atcelšana, tūristu krāpšana!
аватар Aventur
bezatbildīgs tūrisma operators
аватар 9iretibb
Uzņēmums "ALF TOURIST OPERATOR" un vadītāju labi koordinētais darbs ir vērsts uz tūristu atpūtas organizēšanu, vienmēr veicot savu darbu ar īpašu rūpību un atbildību.
Nejaušas situācijas tūrismā gadās gan saistībā ar lidojumu pārsēšanos, gan atcelšanu un citām problēmām, taču viss ir atrisināms un mūsu kompānija vienmēr cenšas nogludināt un pat kompensēt radušās problēmas, jo gan aģentūra, gan tūrisma operators savukārt , vienmēr cenšamies nodrošināt, lai tūristi par brīvdienām atstātu vislabākos iespaidus.
Lai izteiktu tik skaļus paziņojumus kā "krāpnieciski tūristi" vai "bezatbildīgs operators", tam ir vērts būt ārkārtīgi spēcīgiem un labi pamatotiem iemesliem, kurus mēs vienmēr esam priecīgi apsvērt. Lūdzu, sūtiet savas atsauksmes un ieteikumus uz [email protected].
Savukārt vēlamies atzīmēt, ka par tik ilgu darbu tūrisma tirgū uzņēmums "ALF TOURIST OPERATOR" izrādījās cienīgs operators, ko apliecina pateicīgo un apmierināto tūristu/aģentu atsauksmes.
аватар krivdenko
Mēs ar sievu pēc kāzām pasūtījām ekskursiju uz Melnkalni no 16.08.14-23-08.14 pie operatora Alfa. Izvēloties villu, vadītāja Vaļa pastāstīja, cik mums paveicās, ka izvēlējāmies kopā. Rafailovici un Villa Meduza (4 zvaigznes) ar brokastīm, patiesībā Medusa ir 3. Piemaksājām arī 80 eiro par nakšņošanu istabiņā ar piekļuvi jūrai. Kad uzkāpām uz istabu un izgājām uz balkona paskatīties uz jūru, pavērās krāšņs skats - kaimiņu villas atpūtnieku biksītes. Reģistratūrā darbinieki nesaprot krievu valodu, nav korķviļķa, nav krūzes. Gulta un dvieļi nekad nav mainīti. Nākamajā dienā devāmies brokastīs uz Porat restorānu, ieraugot ēdienkarti, bijām šokā. Ēdienkartē bija olas, lēta desa, putra vai pankūkas. Ēdiens tur nav īpaši garšīgs. R-TOURS pārstāvis Anche pirms došanās ceļā nolēma informāciju ievietot plkst.10 un pieprasīja papildus samaksu 20 eiro apmērā. Kamēr mēs bijām jūrā, mūsu lietas bez prasīšanas tika pārvietotas uz citu istabu. Nav servisa, slikta klientu apkalpošana. Nevienam neiesaku sadarboties ar tūrisma operatoru Alf ( http://alf-ua.com) un R-TOURS. Taupiet savus nervus un naudu!
аватар 9iretibb
Labdien, Ivan!
Vēlos noskaidrot situāciju TO "ALF" vārdā
Jūs esat rezervējis GARNI HOTEL MEDUZA (Rafailoviči) DBL/SS/BLK (2 ADL), BB
Jūs esat rezervējis un samaksājis par standarta numuru/jūras pusi, bet nekādā gadījumā ne skatu uz jūru. To visu Valentīna jums norādīja, rezervējot ekskursiju. Jūsu naktsmītne pilnībā apstiprina rezervēto numuru kategoriju.
Diemžēl mūsu uzņēmums nespēj ietekmēt to, ka citi atpūtnieki žāvē drēbes uz balkoniem. Vēlos arī atzīmēt, ka citās valstīs villās var nebūt krieviski runājošu darbinieku. Lai to izdarītu, ir krieviski runājošie viesnīcu gidi, ar kuriem info sapulcēs var vienoties par visiem sev aktuālajiem jautājumiem.
Korķviļķis un krūzes nav standarta numura obligāts atribūts, un tie nebija norādīti šīs telpas aprakstā http://alf-ua.com/country/chernogoria/bechichi-rafailovichi/garni-hotel-meduza/ Restorāns vienkārši nevarēja iedot korķviļķi, jo viņiem visu laiku vajag strādāt. Ja jūs atnestu savu vīnu uz bāru un lūgtu to atvērt, ticiet man, visi jūs saprastu un palīdzētu.
аватар 9iretibb
Attiecībā uz brokastīm - brokastis Melnkalnē ir kontinentālās un vienādas visās viesnīcās. Esmu patiesi ziņkārīgs - Kas jums ir brokastīs mājās? Vēlos atzīmēt, ka Porat restorāns ir viens no labākajiem restorāniem piekrastē.
Saņemot dokumentus mūsu birojā, Jums tika izsniegta info lapa, kurā bija norādīts, ka izbraukšana viesnīcās Melnkalnē plkst.10:00. Tāpat šo informāciju varēja noskaidrot viesnīcas reģistratūrā. Sakarā ar to, ka jūs pārkāpāt uzturēšanās noteikumus, viesnīca bija spiesta iekasēt no jums naudas sodu par vēlo izrakstīšanos. Tā kā tu nebiji istabiņā, tu vienkārši devies uz jūru, un istabiņa bija jāsakopj un jāsagatavo nākamajiem atpūtniekiem - viesnīcas personālam tavas lietas bija jāpārnes uz citu istabu.
Vēlos arī atzīmēt, ka par šo villu nekad nav bijušas nekādas pretenzijas. Personāls ir draudzīgs un atvērts saviem viesiem. Vietnēs, piemēram, http://www.tripadvisor.co.za/Hotel_Review-g2373940-d2538081-Reviews-Hotel_Meduza-Rafailovici_Budva_Mu nicipality.html ; Viesnīca ir augstu novērtēta!
аватар 9iretibb
Mums ir patiesi žēl, ka jums neizdevās iemīlēt šo skaisto, brīnišķīgo un gleznaino Melnkalnes valsti. Ceru, ka ar laiku, apceļojot citas valstis, gribēsies tur atgriezties un varēsi paskatīties uz to no citas perspektīvas. Jo pat medusmēnesī tu, diemžēl, meklēji mīnusus un nepamanīji šīs valsts acīmredzamos plusus!
Ņemot vērā ceļošanas pieredzes trūkumu, es noteikti saprotu jūsu sūdzības, taču jūs nonācāt pie uzņēmuma, kas jau kopš 2003. gada ir specializējies brīvdienās Melnkalnē, vadītājiem ir liela pieredze šajā jomā un jums nevajadzētu vilcināties jautāt par visu, mēs esam vienmēr atvērts un mēs vienmēr jums palīdzēsim! Bet jūsu skaļais paziņojums "Es nevienam neiesaku sadarboties ar tūrisma operatoru Alf ( http://alf-ua.com)" Esmu pārliecināts, ka tas ir rakstīts uz emocijām, jo ​​uzņēmums "ALF TOURIST OPERATOR" ieņem vadošo pozīciju pozīcija Ukrainas tirgū, turklāt mūsu uzņēmumā strādā mūsu darbiniece Jūlija - pēc kuras ieteikuma jūs ieradāties mūsu uzņēmumā!
аватар elenanh
Šo uzņēmumu nevienam neiesaku. Es devos uz Bulgāriju ar viņu palīdzību. Ja es ietu kājām, man būtu jautrāk. Vecais autobuss. Viss, ko var salauzt, ir salauzts. Grupas vadītāja bija kāda Irina, lai Dievs viņu svētī un drīz dodieties pensijā, lai viņai nebūtu laika kādu citu aizvainot. Autobusā tika izslēgts gaisa kondicionieris. Autobuss ir divstāvīgs, otrā stāvā var nosmakt. Man bija bērns. Šis tā sauktais grupas vadītājs piegāja pie visiem pasažieriem un teica: "Cerams, šī puiša dēļ jūsu ceļojums bija neērts?" Man radās vēlme viņu nogalināt, piedod man, Kungs. Divi pasažieri negodprātīga tūrisma operatora dēļ netika līdz autobusam. Pasažieri tik tikko pierunāja pagaidīt. Nolemts jebkuram sīkam lūgumam. Lūgta samazināt televizora skaņu, viņa bija histērijā. Muitā pēc kontroles izsaukta pasažiere izsniegt pases, viņa neizturēja šo Irinu.
Es personīgi rezervēju 4 biļetes, ceturtais pasažieris ar mums negāja
аватар ps_50
Murgs! Tagad braucam no Bulgārijas, pa ceļam 17h, pie tualetes nebija nevienas pieturas! Apstājam tikai pie krūmiem! Kāpēc tā, es vispār nesaprotu. Pēc pēdējās pagaidu slazds pēc 5 minūtēm bija degvielas uzpildes stacija. Kāpēc šoferis tur neapstājās????
аватар kravchuk_2015
Mēs devāmies no Alfa uz Melnkalni, Sutomore, viesnīca Sato 4 *.
Izlaida mūs no autobusa ar mūsu koferiem uz šosejas un pavadošais pamāja ar roku tālumā - jūsu viesnīca ir redzama no tālienes. ej nepazūdi. Uz jautājumu, kāpēc autobuss netuvojās viesnīcai, viņi atbildēja, ka autobuss ir liels, iela šaura.. un mēs vilkāmies ar mantām, nepietiekami tuvu un neērti. Lai gan tad visu laiku skatījāmies, kā tūristu autobusi no citām valstīm lieliski atved grupas uz viesnīcu.
Viesnīca. Mēs bijām divi draugi un pieteikumā pieprasījām atsevišķas gultas. Pēc ierašanās mums teica, ka viņi nevar nodrošināt divas gultas - ir maza vienvietīga istaba, kurā viņi var ielīmēt kaut ko mazu un salokāmu. Mēs atteicāmies norēķināties. Jūsu problēmas nevienam nerūp, mums solīja viesnīcas gidu tikai nākamajā dienā. Ar skandālu, bet izsitām standartu ar divām atsevišķām gultām. Kā vēlāk izrādījās, viesnīca tobrīd bija pustukša. Ēdiens ir lielisks un atrašanās vieta ir laba.
Nu .. kā jūs saprotat, atpakaļ mēs atkal vilkāmies ar koferiem uz trasi, kur mūs savāca autobuss. Ir stulbi atrasties svešumā, kur gidu atbildība samazināta līdz nullei.
аватар paylodze
Tūristam sniegtā informācija nav patiesa. Tagad esam Albānijā.
Sludinājumā redzamā fotogrāfija neatbilst patiesībai.
Saprotu - izvēlējāmies lēto variantu DURRES PRIVAT APARTMENTS, bet sakiet patiesību par izmitināšanu un istabu stāvokli.
Ka ap šo ēku ir būvlaukumi, smarža no turienes nav īpaši patīkama.
Ka virtuves vietā - stūrī ir benzīntanks ar tieši pie tā piestiprinātu degli - par drošību klusēju.
Ja vajag foto varu sniegt.
Kopā - 10 ģimenes transā. 5 - viņi jau meklē alternatīvu savai naudai.
Es neiesaku šo iespēju.
аватар elenanh
Pagājušajā gadā es devos ar viņiem uz Bulgāriju. Līdz šim par vienu neizmantotu autobusa biļeti nauda nav atgriezta. Gandrīz visi pārvadātāja darbinieki, it kā smalki sakot vienā vārdā, nav pieklājīgi, bet patiesībā krāpnieki. Plānoju braukt uz Bulgāriju ar trim bērniem, viens bērns pirms aizbraukšanas saslima, aizbrauca ar diviem bērniem, tad atceļā ielika mūsu vietā "kreisais" pasažieri, tad es ar bērniem viņš visu ceļu "traucēju " apsēdies pie loga. Ja ir iespēja izvēlēties citu tūrisma operatoru, izvēlieties citu.
аватар vikuccjja
Neiesaku! Autobusi ir veci, neomulīgi, un mēs sastapāmies ar pavadošu boorish sievieti (Ira). Tiesa, šogad (2016) devāmies uz Bulgāriju. Ir ko salīdzināt, jo muitā rindā stāv dažādi autobusi. Pie mums pat par naudu nevar dabūt pat verdošu ūdeni... kamēr citi autobusi pasažieriem piedāvā tēju un kafiju bez maksas. Apstājāmies ļoti reti un pat nezinājām, kāpēc stāvam 4 stundas slēgtā autobusā. Televizors neieslēdzas, tualete nedarbojas. Ko tur runāt, ja uz jautājumu pēc cik ilga pietura atbilde ir nepatīkamā tonī: "KĀPĒC GRIBĒT" un SEJA! Sieviete lūdza uzlādēt telefonu, taču telefons tika nolikts un neuzlādējās... Sakārtotā tonī un ar necieņu viņa uzrunāja pasažierus. Fu, pretīgi. Serviss 0! Komforts 0! Visi pasažieri nebija apmierināti. Tas nav tikai mans subjektīvais viedoklis.
аватар korotkievich72
Es neiesaku
аватар korotkievich72
Bezatbildīga kompānija.
аватар scientist_hope
Mēs ar sievu nopirkām komplekso ceļojumu uz Bulgāriju (Nesebāru) uz 5 naktīm. Galvenais nosacījums bija viesnīcas atrašanās vieta ar tiešu skatu uz jūru. Izvēle krita uz Villa Yana. atrodas pludmalē un visi numuri ar skatu uz jūru. Ekskursija izmaksāja 269 eiro un diemžēl mūsu tūroperators izrādījās ALF. Pat verifikācijas procesa laikā sākās problēmas. ALF mūs nostādīja priekšā, ka atceļā autobusā bija palikušas tikai maksas vietas un nāksies samaksāt vēl 10 eiro. Nopirkām komplekso tūri, kāda pie velna piemaksa?? Principā viņi nepiekrita papildu samaksai un nolēma atcelt ekskursiju uz izvēlētajiem datumiem un izvēlēties citus. Bet lūk, "ak, brīnums!", autobusā uzreiz parādījās sēdvietas bez piemaksām!
Galvenās problēmas sākās pēc ierašanās Bulgārijā. Tūroperators ALF no mums vienkārši "izšķīrās", norādot, ka esam rezervējuši Villa Yana, patiesībā viesnīca izrādījās "Delfīns" netālu no trokšņaina ceļa un istabas ar skatu uz pagalmu! Tā ir tikai kaut kāda nikna zvaigzne!
Pēc tam, kad man izdevās pajautāt tūrisma operatoram ALF,
аватар _467560
Jā, mēs ceļojam jau vairāk nekā gadu, un, pirmo reizi pērkot biļeti, bijām ļoti satraukušies, jo bijām izlasījuši vairākas ne pārāk labas atsauksmes. Personīgi mums ļoti patika un patīk joprojām.
аватар mamona7289
Katru gadu atpūšamies Bulgārijā, bet Rumānijas puses dēļ šogad lidojām garām. izpētīja visas iespējas un nolēma palikt Albānijā. Interesanti, ka tomēr pirmo reizi dzirdējām daudz pozitīva, un cenas pēc baumām ir pieņemamas. Taču, ja Bulgārijā mums vienmēr pietika ar 1000 €’ 10 dienām, tad šeit, protams, izrādījās 1,5-2 reizes dārgāk, sezona vēl ir. Un tā ar savas aģentūras un tūroperatora Alfa starpniecību viņi mūs paņēma, "par" labo pilsētu "Durresu un rietumu zvaigžņu viesnīcu, starp citu, par viesnīcu nav sūdzību. Un, protams, steigā vienojoties, mēs lidojām šeit un esam šajā laikā. Tagad par slikto. Kā mēs bijām vīlušies, kad ieraudzījām ļoti lielas un bezgalīgas pludmales un milzīgu cilvēku skaitu, tikai kaut kādu Maiami vai mūsu ZhP vai pat dažādu čūlu perēkli, COVID t.sk. Tas ir vienkārši šausmīgi. Un kā izrādījās pasakainajai Albānijai, šī pilsēta nepavisam nav tāda, par kuru viņi sapņoja un redzēja bildēs. Īsāk sakot, rezultāts, sēžam istabā un gaidām lidmašīnu pēc 10 dienām. Tie ir mūsu padomdevēji – operatori
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Melnkalne
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl