Jautājums o Itālija

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
783 abonenti tiks
informēti par problēmu
Interesanti jautājumi
Tēmu jautājumsа

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
Kā nemaksāt soda naudu par rezervācijas atcelšanu vietnē Booking?
Vietnē booking.com ir viesnīcas rezervācija, par kuru atcelšanas sods ir 100%, lai gan līdz reģistrēšanās viesnīcā vēl ir nedēļa.
Personisku iemeslu dēļ man ir jāatceļ šī rezervācija. Viņi naudu neizņems, jo karte ir anulēta. Vai rezervācija vai viesnīca var mani kaut kā sodīt?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
56 abonenti  • prasīja 2017-01-057 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  213
аватар larisabasova73
Andrej, ja, pēc tevis teiktā, ir vēl nedēļa pirms reģistrēšanās viesnīcā, neviens tev neuzliks sodu, tev tikai jāatceļ rezervācija. neieradās un neatcēla dienu pirms reģistrēšanās viesnīcā, rezervācija...visu laiku izmantoju Booking, info 100%.
аватар xeops
Atcelšanas politikā ir skaidri rakstīts, ka, ja neatcelšu līdz 28. decembrim, tiks piemērots 100% sods. Dažādām viesnīcām ir atšķirīgi noteikumi. Es aizmirsu atcelt rezervāciju un rezervēju citu viesnīcu un veicu tur avansa maksājumu. Tagad es studēju ārzemju forumus par šo tēmu, daudziem ir šādas problēmas.
аватар larisabasova73
Ja man ir jāatceļ rezervācija, vai man būs jāmaksā atcelšanas maksa?
Jūs varat atcelt un mainīt savu rezervāciju pirms reģistrēšanās. Lūdzu, ņemiet vērā, ka, atceļot vai mainot rezervāciju, tiek piemēroti "Atcelšanas un grozīšanas noteikumi", un šo noteikumu pārkāpšanas gadījumā viesnīca var iekasēt soda naudu no jūsu kredītkartes. Viesnīcas atcelšanas un izmaiņu politika un noteikumi un nosacījumi ir norādīti jūsu rezervācijas apstiprinājumā. Lūdzu, ņemiet vērā, ka atcelšanas/izmaiņu termiņš ir atkarīgs no viesnīcas vietējā laika. Piemēram: 1 dienu pirms ierašanās atcelšana nozīmē, ka jums ir jāatceļ rezervācija vismaz 24 stundas pirms ierašanās datuma, lai izvairītos no soda naudas. Vietne Booking.com nekad neiekasē atcelšanas/maiņas maksu.
аватар larisabasova73
Kur es varu atrast viesnīcas atcelšanas noteikumus?
Viesnīcas lapas apakšā ir "Viesnīcas noteikumi", tostarp informācija par atcelšanu. Tomēr, lūdzu, ņemiet vērā, ka tie ir vispārīgi noteikumi un var atšķirties atkarībā no jūsu izvēlētā numura veida vai īpašā piedāvājuma. Tāpēc noteikti noklikšķiniet uz saites "Detaļas", kas atrodas blakus numura veidam. Šajā sadaļā jūs uzzināsiet par īpašajām atcelšanas vai depozīta politikām.
аватар xeops
Situācija attīstās šādi:
– Es jau atcēlu rezervāciju un uzrakstīju viesnīcai garu, asaru pilnu vēstuli.
– Viesnīca ātri atbildēja, ka nevar palīdzēt un uzreiz mēģināja iekasēt no kartes. Karte tika anulēta, tāpēc viņiem neizdevās.
- Es vēlreiz ar asarām palūdzu atgūt 100 eiro par nakti vai sliktākajā gadījumā 100 eiro (kas ir nedaudz vairāk).
– Viesnīca atbildēja, ka piekrīt 50% soda naudai.
- Es rakstīju, ka 50% ir daudz un mēģināšu kaut ko izdomāt līdz rītdienai.
аватар prosto2000
Neesmu rezervēšanas speciālists, bet nevaru iedomāties, kā soda nauda var būt lielāka par jau samaksāto summu. Ne formāli, ne faktiski. Ja summa tika samaksāta, tad maksātājs piekrita piedāvājuma nosacījumiem. Šeit viss darbojas gan formāli, gan faktiski. Nauda netiks atgriezta. Ja nebija samaksas, tad nebija arī oficiālas pircēja piekrišanas ar piedāvājuma noteikumiem. Tas, ka tur ir kaut kur uzrakstīts uz kaut kādas lapas, neko nenozīmē. Ne formāli, ne faktiski. Viesnīca pārsprāga - viņam bija tiesības un pienākums 28. decembrī izņemt maksājumu. Nav - viņa problēma.
Jautājums ir par to, kā rezervācija piedalīsies šajā procesā, ja jaunu rezervāciju veiks vai veiks tas pats pircējs. Nedomāju, ka piedalīšos. Pirmkārt, ar viņu nebija nodibinātas iepriekšējās attiecības. Tie. viņam nav formālu tiesību uz naudas sodu. Otrkārt, viņu tas patiesībā neinteresē. Viņš nepelnīs naudu no soda. Ieņēmis pirmās viesnīcas pozīciju, viņš sodīs otro viesnīcu un savu klientu, 2:1 ne par labu 1. viesnīcai.
аватар prosto2000
Es gribētu:
1. Neaizmirstiet atcelt rezervāciju laicīgi.
2. Nepiedāvāja viesnīcai naudu, kas pārsniedz viņa jau izņemto summu.
аватар ollennka
Tas viss ir atkarīgs no viesnīcas. Es kaut kā atcēlu rezervāciju pēc bezmaksas atcelšanas datuma, nerakstīju nevienu vēstuli viesnīcai, bet naudu (sods bija 30 eiro) neizņēma.
Un reiz man bija nerādīšanās pieredze. Tad es runāju ar viesnīcu pa tālruni, rezervācija netika atcelta, bet tā, es negribēju zaudēt trīs simtus dolāru (((stulbi bloķēju karti uz pāris nedēļām. Nav labi, protams))). Pēc tam Booking nosūtīja tikai anketu statistikai par neierašanās iemesliem un apstākļiem. Pēc kartes atbloķēšanas viņi nemēģināja sodīt.
Es domāju, ka, ja tas ir atsevišķs gadījums, viesnīca vai Bugingu būs slinks, lai iesūdzētu tiesā, un, ja to izmanto ļaunprātīgi, Booking var ekskomunikēt.
аватар ollennka
Kopumā jautājums "kā nemaksāt?" Es atbildu "klusi, bloķējot karti."
аватар prosto2000
Iesūdzēt viesnīcu un rezervēt ir bezjēdzīgi: nav jāmaksā - nav piekrišanas piedāvājuma noteikumiem. Tiesā nav iespējams pierādīt naudas soda pamatojumu.

Rezervāciju var izslēgt, bet par ļaunprātīgiem.
Paskatieties uz situāciju no otras puses. Pircējs ar dažiem nosacījumiem rezervēja viesnīcu. Maksājuma brīdī viesnīca kaut kādu iemeslu dēļ nevarēja izņemt naudu (kaut kas notika ar banku, reģionu, personu, karti, viesnīcu). Vai viesnīcai ir formāls pamats naudas sodiem? Protams, tādu nav.
Vēlreiz - atceļ laicīgi, un, ja nauda netiek izņemta laikā un pircējam ir mainījušies plāni, tad pat nesarakties ar viesnīcu. Kaut kas var notikt arī ar viesnīcu. Viņi naudu neizņēma laikā - viņi formāli atteicās sniegt pakalpojumu. Pēc tiem pašiem noteikumiem, kas kaut kur kādā lapā apakšā zem kādas pogas ir rakstīts, teiksim, 21.12.16. Un no 01.01.17 tur jau ir rakstīti citi noteikumi - sezona beigusies. Un ko tagad?
Ļaujiet viņiem strādāt ar personālu.
аватар agent_borabora
No soda nevar izvairīties. Nauda nav atmaksājama.
аватар ollennka
Tātad naudu vēl nav izņēmuši, nav ko atdot.
аватар prosto2000
Lai kaut ko atgūtu, vispirms tas ir jāatdod.
аватар xeops
Vai mēs zinām, kas ir līgums? Līgumu var slēgt rakstiski, mutiski vai elektroniski. Un no tā, ka līgums nav apmaksāts, tas nav lauzts :-)
Man drīzāk jautājums bija, vai viesnīca vērsīsies tiesā? Vai tiesa atzīs manu kartes datus un vēstuli no Booking.com kā pierādījumu? Ja viņš atzīs un, visticamāk, pieņems lēmumu, kas nav man labvēlīgs, vai šis lēmums nonāks pasu kontrolē lidostās vai policijas datubāzē?
Daudzi cilvēki raksta par problēmu, bet gandrīz neviens neraksta par to, kā tas viss beidzās. Apsolu uzrakstīt, lai arī kā šī atcelšana beigtos.
аватар xeops
Tā kā šī ir Eiropa, likumiem un līgumiem ir daudz augstāka izpildes pakāpe. Tāpēc man svarīgākais jautājums ir, vai viesnīca vērsīsies tiesā? Visticamāk, apgrūtinājumi un dokumentu sagatavošanas izmaksas ir daudz vairāk vērtas nekā rezervācijas atcelšanas rezultātā zaudētie 540 eiro.
аватар xeops
- Vakar uzrakstīju viesnīcai, ka neko nevaru izdomāt, citus viesus neatradu un esmu gatavs godīgi ciest 100€ sodu.
- Viesnīca uzreiz mēģināja vēlreiz izņemt 540€ (neizdevās) un tad mēģināja izņemt 100€ (arī nesekmīgi).
- Viņi nosūtīja vēstuli, kurā piekrita 100 eiro un prasīja informāciju par citu karti. Burtiski: iekasēšu 100 eiro...tikai par šo laiku, bet vajag ielikt naudu kartē vai atbloķēt...ja nē, iekasēšu un paņemšu pilnu summu!
- Rakstu, ka esmu gatavs dot jaunu karti, bet uz rezervācijas atcelšanas pogas Booking kontā ir rakstīts "Atcelt par €540" (rezervācija vēl ir spēkā visu šo laiku), un tas mani uztrauc.
- Uz skatuves parādās Booking speciālists tumši zilā krāsā, ar telefonu rokās. Vakar svētvakara vidū saņēmu zvanu, lai apstiprinātu, ka tiešām vēlos atcelt savu rezervāciju un esmu gatavs atjaunot karti, ja summa tiks labota. Protams, es apstiprināju.
аватар xeops
- Booking.com atcēla rezervāciju. Es saņēmu no viņiem vēstuli ar atcelšanu (vēstule pievienota). Bet tagad visas saites, lai ievadītu jaunu kredītkarti, ir pazudušas. Es nezinu, kā samaksāt sodu. Uzrakstīja.
аватар ollennka
"ja nē, es iekasēšu un paņemšu pilnu summu!"
Cik daudz emociju))) Jūs viņu atvedāt uz izsoli.
аватар alexorel
Īsts galma trilleris!
Protams, es neesmu ironizējies! Žēl, ka nonācāt šādā situācijā.
Bet daudziem tā ir pieredze... un labi, ka tā nav personiska.
аватар prosto2000
"Līgumu var slēgt rakstiski, mutiski vai elektroniski"
Eiropas praksē līgums ir ekskluzīva vienošanās forma.
Bet šo terminu var arī lietot.
Nav jādomā, ka jebkurš pogas klikšķis pārlūkprogrammā ir līguma noslēgšana. Līguma slēgšana ir process. Vienkāršs piemērs - poga ir nospiesta, bet kartes dati ievadīti ar kļūdu. Līgumi šajā gadījumā, vai ne?
Vai arī, kā šajā gadījumā, viesnīca nepaņēma maksājumu laikā. Ir vai nav līgums?
Galu galā, ja jūs īrētu, jūs nebūtu rezervējis jaunu viesnīcu. Ja viena puse nav izpildījusi līguma nosacījumus, tad otra tiek atbrīvota no savām saistībām.
"bet par to, kā tas viss beidzās, gandrīz neviens neraksta." Tas ir viegli izskaidrojams. Viņiem nav par ko rakstīt.
Tiem, kas samaksāja sodu, nav par ko rakstīt.
Un tiem, kas nav samaksājuši sodu, arī nav par ko rakstīt.
Nekas nenotiek.
аватар VeraTur
Man ļoti aktuāla tēma. Līdzīga situācija. Brīvdienās plānots lidot uz Dubaiju. Rezervēts caur Booking. Bet pirms Jaunā gada manai meitai kļuva ļoti slikti. Viņi izsauca ātro palīdzību. Vēl nesen domājām, ka brauksim. Taču divas dienas pirms izlidošanas ārsts neieteica un nolēma ceļojumu atcelt. Taču Booking neļāva to darīt bez maksas. Jau par 100% sodu. Un tas nemaz nav 100 € ((( es izmisīgi spiedu pogu "atcelt par...". Saņēmu apstiprinājumu no Booking par atcelšanu. Un šodien jau atsūtīja rēķinu par visu summu.
аватар ollennka
Starp citu, viesnīca AAE bija vienīgā visā manas sadarbības laikā ar Booking, kas noņēma priekšapmaksu. Gandrīz divas nedēļas pirms ierašanās. Citās valstīs naudu jau paņēma viesnīcā.
аватар kolyan_cat
Līgums stājas spēkā no otrās dienas, kad tūrists ar klikšķi ir apstiprinājis savu piekrišanu pārdevēja nosacījumiem.
Tāpēc jautājums šeit ir tikai tehnisks - ne Booking, ne viesnīca neko nevarēs izņemt, ja tūrists būs bloķējis karti. Godīgi sakot, es arī 100 eiro nedotu. Arī tiesā viņiem nekas nespīd, jo. tiesu izpildītājs Ukrainā neskries arestēt tūristam kontus ar kādas Amsterdamas tiesas lēmumu))) Viņiem vispirms šis lēmums jālegalizē Ukrainas Tieslietu ministrijā, vispār viņiem tas viss būs dārgāk nekā pašam labi.
Maksimālais, kas apdraud tūristu, ir iekļaušanās melnajā sarakstā Booking un nespēja izmantot viņu pakalpojumus nākotnē.
Es ieteiktu jums visu sasodīt un izveidot jaunu kontu ar jauniem datiem (pilns vārds, tālruņa numurs, e-pasts).
аватар VeraTur
Šeit ir mans jautājums saistībā ar to. Ko es varu sagaidīt un kā rīkoties šajā situācijā? Es negribu neko maksāt
аватар ollennka
Nu, izmēģināsim uz jums shēmu "neko nemaksāt". Ignorējiet rezultātu, paskatīsimies, kā notikumi attīstīsies tālāk.
аватар prosto2000
"Līgums stājas spēkā no otrā, kad tūrists ar klikšķi ir apstiprinājis savu piekrišanu pārdevēja nosacījumiem."
Es jau rakstīju - tas tā nav. Līguma slēgšana ir process.
Lūk, ko rezervācija raksta savos noteikumos -
"Kad veicat rezervāciju, izmantojot vietni Booking.com, jūs noslēdzat tiešas (juridiski saistošas) līgumattiecības ar Piegādātāju, ar kuru veicat rezervāciju."
Es atkārtoju - "līguma attiecības". Atkārtošos vēlreiz - "attiecības". Tas ir process. Naudu viņi neizņēma laikā – attiecības pārtrauca.
Vēl viena rindkopa no rezervācijas noteikumiem:
"Lūdzu, ņemiet vērā, ka no jums var tikt iekasēta atcelšanas maksa saskaņā ar viesnīcas atcelšanas, (priekš)apmaksas un neierašanās noteikumiem, un jums var nebūt tiesību uz jebkādas (priekš)apmaksātas summas atmaksu.
Es atkārtoju - "pieteikt naudas atmaksu".
аватар VeraTur
Godīgi sakot, es nevēlos eksperimentēt)) soda apmērs ir nopietns. Divas istabas nedēļā Džumeiras viesnīcās (((
аватар ollennka
Ar ko jūs tieši riskējat?
аватар VeraTur
Soda palielināšana, summas "iesaldēšana" uz kartes/ZS, tad vai banka no manis prasīs šo summu, apmēram sapratu par tiesu...vispār gribu saprast, kas man draud?
аватар ollennka
Kāds nesakarīgs vārdu krājums. Vai esat bloķējis savu karti? Un kā ar banku?
Jūs papildus riskējat tikai ar tiesāšanās izdevumiem (ja tie tomēr nonāk tiesā).
Parādīt vairāk »
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Itālija
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl