Īsa ekskursija pa Grieķiju. I daļa. Atēnas

17 Janvāri 2020 Ceļošanas laiks: no 11 augusts 2019 ieslēgts 27 augusts 2019
Reputācija: +592.5
Pievienot kā draugu
Uzrakstīt vēstuli

IEVADS


Sveicieni cienī jamiem tū risma cienī tā jiem pē c tik ilga pā rtraukuma, ko izraisī jis vai nu iedvesmas trū kums, vai banā ls slinkums. Mans pē dē jais referā ts bija veltī ts 4 dienu braucienam uz Tallinu 2014. gada oktobrī -novembrī , tad (2015. gada sā kumā ) vē lē jos uzrakstī t reportā ž u arī par Kaļ iņ ingradu: mums ar sievu ļ oti patika š ī pilsē ta. Turklā t es pat uzrakstī ju apmē ram 80% no tā , bet tad es kaut kā sā ku laiski turpinā t un nolē mu atteikties no š ī jautā juma. Nu, tagad es neredzu jē gu atsā kt š o ziņ ojumu, jo. Visticamā k, lielā kā daļ a tajā esoš ā s informā cijas vairs nav aktuā la. Tajā paš ā.2015. gadā atpū tā mies Spā nijas pilsē tā Salou. Pati pilsē ta man, godī gi sakot, ī sti nepatika, bet kopumā brauciens izvē rtā s diezgan labs. izbraucā m pa Spā niju ī rē tā maš ī nā uz marš rutu Salou - Valensija - Madride - Santandera - (Atlantijas okeā na piekraste, ja kā ds skatā s kartē ) - Salou ar nakš ņ oš anu katrā no apmeklē tajā m pilsē tā m. Un pirmo reizi mū ž ā peldē jos Atlantijas okeā nā (tur tač u ir auksti, infekcija).

Nā kamais 2016. –2018 vasarā braucā m uz Krē tu, ziemā uz Rī gu un Viļ ņ u, bet par š ī m vietā m ir tik daudz rakstī ts un pā rrakstī ts, t. sk. un pats par sevi, ka tam vienkā rš i nebija jē gas. Lai gan nē , es meloju: no 2017. lī dz 2018. gadam mē s svinē jā m Briselē , kur lidojā m caur Amsterdamu un pē c tam tikā m ar vilcienu. No turienes braucā m arī uz Genti un Brigi, kā arī gribē jā m aizbraukt uz kaimiņ u Luksemburgu, bet kaut kā nesanā ca. Varbū t toreiz bū tu bijis vē rts rakstī t par š o ceļ ojumu, bet kaut kas nebija noskaņ ojumā . Nu, labi, es ierosinu pā riet tieš i pie tē mas. Starp citu, kā ds var jautā t, kā pē c es pē kš ņ i nolē mu rakstī t reportā ž u par valsti, par kuru jau ir tik daudz rakstī ts? Atbildē š u: daudz, bet pā rsvarā par ī paš i populā rā m vietā m (Krē ta, Rodas sala, Korfu u. c. ), bet š oreiz bijā m mazā k populā ri, bet neskatoties uz to, diezgan labā s vietā s, kur reti satiec kā du tautieti, un tas nav nekas. noslē pums, ka daudzi mū su tautieš i mī l tieš i š ā das vietas (pats ir grē cinieks). Starp citu, mē s atpū tā mies no 11.08. 19. lī dz 27.08. 19.

KĀ LASĪ T PĀ RSKATU


Ja kā ds atceras manu stilu, mani pā rskati ir sadalī ti nodaļ ā s, lai atvieglotu lasī š anu, un katrai no tā m ir savs nosaukums. Tas ir paredzē ts, lai bū tu vieglā k atrast vajadzī go informā ciju un izlaist nevajadzī go. Un, protams, ziņ ojumā bū s ž argons (arī paš a izdomā tais, bet š ķ ietami intuitī vs) vienā vai otrā pakā pē , varbū t vairā k, varbū t mazā k - tā tas iznā ks. Ja kā du tas kaitina, jums ir tiesī bas jebkurā brī dī pā rtraukt š ī referā ta lasī š anu, neviens neliek nazi pie rī kles un nespiež lasī t referā tu, galu galā cilvē ki ir pieauguš i, jū s saprotat. Un tad ir kuriozi gadī jumi: kā ds sā k č ī kstē t kā cū ka par gandrī z paš ā s recenzijas beigā s atrasto ž argonu. Viens jautā : kā pē c tu sevi tā mocī ji, ja bija tik nepatī kami to lasī t? Vai arī tas joprojā m bija patī kami, bet kauns to sev atzī t? : ) Kopumā stila kritika netiek pieņ emta, bet iespē jamie grozī jumi, komentā ri, precizē jumi par ziņ ojuma bū tī bu, gluž i pretē ji, ir apsveicami. Labi, pietiek ar dziesmu tekstu. Tiem lasī tā jiem, kuri nebaidā s no iepriekš minē tajā m ziņ ojuma iezī mē m, iesaku beidzot sā kt to lasī t.

MŪ SU MARŠ RUTS

Neiedziļ inā š os, kur rezervē t numuriņ us un aviobiļ etes, kā arī iegā dā ties medicī nisko apdroš inā š anu, neizejot no mā jas (biroja), tū rists devā s jau pieredzē jis, viņ š visu ļ oti labi zina, bet ja kā dam pē kš ņ i rodas jautā jumi , tad jautā , es atbildē š u. Kopumā mū su galvenā s apskates vietas bija Peloponē sas pussala un Kefalonijas sala (to sauc arī par Kefalī niju, bet paš i grieķ i to sauc par Κ ε φ α λ ο ν ι ? - ar uzsvaru, kā redzams, uz pē dē jo zilbi). No Maskavas uz Kefaloniju nav tieš o reisu, un kaut kā nav ī paš i ē rti lidot ar pā rsē š anos, tā pē c nolē mā m, ka "iesim citu ceļ u", kā reiz teica tas plikpaurais mā rrutks, kura lī ķ is joprojā m tiek glabā ts. š ķ ū nis Krasnajas laukumos publikas izklaidei. Vispā r nolē mā m paņ emt biļ etes uz Atē nā m un atpakaļ . Izdomā jā m arī biļ etes uz Patru (no turienes bū tu tuvā k mū su istabiņ ai Kurutā - tā ds ciemats ir Peloponē sas rietumos), tač u biļ eš u cenas tur bija krietni augstā kas nekā Atē nā s, turklā t biļ etes tur bija tikai neē rti mums datumos.

Tā pē c mē s nolē mā m rī koties š ā di. 11.08. 19 lidojam uz Atē nā m, pavadā m tur dienu (un tur, starp citu, pludmales ir diezgan lielas un ļ oti labas, tikai no centra nokļ ū t lī dz tā m nav ī paš i ē rti, it ī paš i š ajā periodā , bet vairā k par tiem dienvidiem), pā rnakš ņ ojam un 19.08. 12. ar vilcienu ar pā rsē š anos uz autobusu dodamies uz Patrasu (par š o arī tā lā k uz dienvidiem pastā stī š u vairā k). Patras pavadā m 2 dienas - 12-13.08. 19, tikmē r apskatot vietē jos apskates objektus un meklē jot piemē rotu auto nomai. Tad 14.08. 19 dodamies uz Kurutu, tur atpū š amies lī dz 19.08. 19, apbraucot interesantas vietas Peloponē sā , tad 19. datuma rī tā atgriež amies Patras, noī rē jam auto un no turienes jau nokļ ū t ar prā mi uz Kefalonijas Sami ostu (Σ ? μ η ).


Vieta pie ostas, jā saka, nav tā interesantā kā , nav labu un tajā paš ā laikā viegli pieejamu pludmaļ u, tā pē c plā nojā m tur palikt lī dz 23. , braucot ar maš ī nu uz pā ris dienā m starpbrī ž os (tas ir pilnī gi pietiekami priekš tik mazas salas) un apskatī t salu, un tad doties ar autobusu uz Lassi pilsē tu, kas atrodas netā lu no Kefalonijas galvaspilsē tas Argostoli. Nu jau 27 dodamies no Argostoli uz Atē nā m ar autobusu ar iekrauš anu prā mī . Š ā da pā rvietoš anā s prasī s gandrī z veselu dienu, tač u bū s lē tā k nekā no Kefalonijas uz Atē nā m nokļ ū t ar lidmaš ī nu. Starp citu, tā paš a iemesla dē ļ mē s nolē mā m daļ u laika pavadī t Kefalonijā sā mu valodā un daļ u Lassi, jo. ļ oti dā rgas naktsmī tnes Lassi. Un mums paveicā s atrast salī dzinoš i lē tu.

1.  diena, svē tdiena, 11.8. 19.

IERADĪ Š ANĀ S ATĒ NĀ S

Izbraukš ana no Maskavas

Mē s lidojā m ar Aeroflot (izlidojā m no Š arikas, bet atgriezā mies Domikā ). Man palaimē jā s tur nopirkt vienu biļ eti uz jū dzē m (bankas bonusu programma), tā pē c ietaupī ju apmē ram 8 pļ ā vē jus (jeb apmē ram 20% no kopē jā s aviobiļ etes). Lidojā m bez ī paš iem piedzī vojumiem.

Tuvojas Atē nā m

No lidostas uz numuru nokļ uvā m ar metro.

Atē nu metro

Biļ etes no un uz lidostu tagad maksā č ī kst, lai gan 2012.  gada beigā s – 2013.  gada sā kumā . tā da biļ ete vienam maksā ja 8 ebrejiem (turpmā k cena tiks norā dī ta š ajā valū tā , ja nav norā dī ts citā di), diviem - 14, bet trijiem - 18. Tagad tā das atlaides nav, biļ ete maksā č ivinā t, un katram pasaž ierim ir jā bū t atseviš ķ ai biļ etei. Pilsē tā var nokļ ū t arī ar vilcienu, ar to paš u biļ eti un no vienas platformas, bet vietē jie dod priekš roku metro, jo. tas, viņ i saka, ir ē rtā ks un š ķ iet ā trā ks laikā . Vilciens kursē apmē ram reizi stundā , metro apmē ram 2 reizes biež ā k.

KAUT KAS PAR SABIEDROŠ O TRANSPORTU ATĒ NĀ S

Atē nā s ir daž ā da veida biļ etes, kuras var iegā dā ties metro stacijā s pie kasieriem vai tirdzniecī bas automā tos. Starp citu, š ī s paš as maš ī nas ir pieejamas daž ā s sabiedriskā transporta pieturā s. Par biļ etē m var norē ķ inā ties gan skaidrā naudā , gan ar karti un “sazinā ties” ar automā tu vienā no vairā kā m valodā m, arī krievu valodā . Tajā paš ā automā tā var pā rbaudī t, cik braucienu ir atlicis biļ etē , ievietojot to speciā lā “kabatā ” un izvē loties atbilstoš o pieprasī jumu. Biļ ete vienam braucienam ar pā rsē š anā s iespē ju maksā.1, 40.2 - 2.70, 5 - 6.50. Š ī biļ ete ir derī ga 90 minū tes. Ir arī biļ etes uz dienu, bet mū s neinteresē ja ne tā s, ne izmaksas.


Atgriež oties pie biļ etē m 1.2 vai 5 braucieniem, jā ņ em vē rā.2 iezī mes. Pirmo vē sta paziņ ojumi metro stacijā s: katram pasaž ierim jā bū t atseviš ķ ai biļ etei, t. i. pē rkot biļ eti 2 vai 5 braucieniem un izmantojot to vienam braucienam katram, nedarbosies. Viens vietē jais taksometra vadī tā js man pastā stī ja par vē l vienu iezī mi: 90 minū š u laikā no biļ etes derī guma termiņ a beigā m var veikt vienu vai vairā kus pā rsē š anos, bet tajā paš ā laikā ir aizliegts pā rsē sties uz vienas biļ etes uz tā da paš a veida transportu, kas iebrauc. pretē jā virzienā . Tas ir, teiksim, nav iespē jams ar kaut kā du sauszemes transportu nokļ ū t veikalā , tur uzkrā t krā jumus un pē c tam atgriezties mā jā s ar sauszemes transportu, kas brauc pretē jā virzienā , pretē jā gadī jumā jū s varat sastapties ar vietē jiem kontrolieriem. p>

Starp citu, es atzī mē š u, ka es personī gi nekad neesmu redzē jis kontrolierus Atē nā s, tač u tas noteikti nenozī mē , ka viņ i tur nav atrasti. Un metro visā s (vai gandrī z visā s) stacijā s tika uzstā dī ti turniketi, kuru 2013. gada sā kumā nebija. Izejot no metro, biļ ete jā noliek arī turniketā , lai to atvē rtu. Var, protams, mē ģ inā t kā dam vienkā rš i sekot, bet parasti š os turniketus skatā s dū š ī gs policists ar nū ju, kurš tā dā gadī jumā , visticamā k, iejauksies. Un gandrī z visā s metro stacijā s (vai pat bez “gandrī z”) ir lifti pasaž ieriem ar invaliditā ti, bē rniem un smagiem koferiem.

SOCRATES HOTEL 3*

Ieeja viesnī cā

Nochlezhka atrodas tieš i blakus dzelzceļ a stacijai, aptuveni 100 metru attā lumā no metro stacijas Larissa Station (sarkanā lī nija). Parasta, pieticī ga, klusa viesnī ca ar diezgan plaš iem numuriņ iem, kā saka, lē ti un jautri (51.50 par nakti ar visā m maksā m, brokastis iekļ autas). Mums lū dza samaksā t par izmitinā š anas mā ju tū lī t pē c reģ istrē š anā s. Telpā ir neliels ledusskapis, kondicionieris, brī vo atslē gu lā de (slē dzene tač u ir viena no tā m, kas atveras ar koš ļ ā jamo gumiju, un jā atstā j depozī ts divu č ivinā š anu apmē rā par atslē gu, kuru droš i atdod izbraukš ana apmaiņ ā pret atslē gu), pie sienas karā jā s televizors .

HYUNDAI plakanā s sienas zombijs

Ir arī tā ds forš s sī kums kā rotē još ais telefons, kas senos laikos bija stilizē ts. Sā kumā es domā ju, ka tas ir tikai pirmsū dens ū dens, bet pē c tam tas tiks lietots, un tas izskatī jā s kā jauns.

Antediluvian tā lrunis

Arī istabā pie sienas pie tualetes galdiņ a ir fē ns, turklā t diezgan moderns, pat ar “aukstuma” pogu.

Vē ss matu ž ā vē tā js ar "aukstuma" pogu

SANITĀ CIJA ISTABĀ


Santehnika ir tā lu no jaunā kajā m, tač u š ķ iet, ka tā darbojas pareizi un neplū st tur, kur nevajadzē tu. Apmazgā š anai ir duš as kabī ne (jā saka diezgan maza) ar bī dā mā m plastmasas durvī m. Duš as uzgalis mū su ieraš anā s brī dī atradā s tā , lai ū dens no tā s tecē tu uz to paš u sienu, pie kuras tā bija piestiprinā ta. Es mē ģ inā ju to salabot, bet ar pirmo mē ģ inā jumu man neizdevā s. Tomē r tad es nolē mu pielikt vairā k pū ļ u, un problē ma tika atrisinā ta.

MŪ SU CEĻ OJUMS UZ PLUDMU

Kā es atcerē jos no mū su iepriekš ē jā brauciena, pludmali varē ja sasniegt ar tramvaju no Sindagmas laukuma. Tač u izskanē ja paziņ ojums, ka tramvaju lī nijas tiek remontē tas un tramvaji brauc tikai lī dz metro stacijai Σ Τ . Ν Ε Ο Σ Κ Ο Σ Μ Ο Σ . Tā lā k - vairā k: es saprotu, ka tramvaji uz š o staciju neiet no Sindagmas, bet gan no pludmales! Lai vilktu pa metro, no kura mē s nemaz nevelk (izrā dī jā s tā ds kalambū rs), mums kaut kas bija lū ž ņ os, tā pē c nolē mā m tur nokļ ū t kā baltie - ar taksi, kas mums maksā ja 8. Tur, vietē jā kioskā nopirkā m 2 paklā jiņ us : vienu parasto trī svietī gajam, otru divdaļ ī gajam. Drī zā k pē dē jais pat nav paklā jiņ š , bet kaut kas lī dzī gs eļ ļ as lupatam, no š ā da materiā la tiek š ū ti atspoles maisi-koferi. Tas ir plā nā ks, bet elastī gā ks un izturī gā ks, kā arī ē rtā k valkā jams.

Kas gan ir pludmale bez alus? Tajā paš ā kioskā viņ i nopirka vietē jo bezfiltru - Alfa Weiss (divdaļ ī gs uz 0.5 litru kannu). Turklā t burka ir izgatavota diezgan interesanti: zī mē jums tur uzklā ts otrā di, bet tā kā ir pieņ emts arī skā rdenes ar š o alu uzglabā t otrā di (par ko norā da attiecī gā ikona uz skā rdenes), tad, ja ne paskatieties vē rī gi, š ķ iet, ka kannas tiek glabā tas parastajā stā voklī . Pludmale tur laba: smiltis ar maziem oļ iem, ū dens diezgan silts un patī kams, viss tī rs un civilizē ts. Ir maksas sauļ oš anā s krē sli ar saulessargiem (cenas neinteresē ja). Mē s devā mies atpakaļ ar tramvaju uz Σ Τ . Ν Ε Ο Σ Κ Ο Σ Μ Ο Σ kā siļ ķ e mucā (no pludmales atgriezā s daudz cilvē ku), tad ar metro.

VAKARIŅ AS ATĒ NĀ S


Pē c pludmales nolē mā m, ka bū tu jauki pavakariņ ot kā dā no restorā niem. Meklē t kaut ko jaunu no pieklā jī gā m vietā m bija lū ž ņ i, tā pē c devā mies uz pā rbaudī tu vietu – vienu no restorā niem netā lu no Akropoles, kur savulaik strā dā ja mū su draugs oficiants Ž oriks (Γ ι ρ γ ο ς ). Tomē r Ž oriks tur vairs nestrā dā (vai varbū t tā bija tikai brī vdiena tajā dienā ), bet š ķ iet, ka restorā ns ir pienā cī gs (es joprojā m neatceros nosaukumu), lai gan tas ir tā lu no lē tā kajiem. Viņ i paņ ē ma jē ra ribiņ as (π α ? δ ? κ ι α , 15), jē ra kebabu (σ ο υ β λ κ ι α ρ ν , 14), dolmu (ν τ ο λ μ α δ κ ι α , 6), kā du desertu, kas ir dā rgs sarkanvī ns (5) un 14 litrus sarkanvī na (5) vietē jais vī ns) .

2.  diena, pirmdiena, 12.8. 19.

CEĻ OJUMS UZ PATRA

Vilciens no Atē nā m uz Patru kursē katru stundu. Mū su uzturē š anā s laikā tas izbrauca katru stundu 36 minū tē s (5:36.6:36… pē dē jais 19:36), tač u grafiks var mainī ties jebkurā laikā , tā pē c vislabā k to pā rbaudī t vietne (turpat, starp citu, var atrast biļ eš u cenas), tomē r tikai grieķ u un angļ u valodā . Jā piebilst arī , ka pats vilciens neiet uz Patras, bet uz Chiato (Κ ι ? τ ο ), kur jā pā rsē ž as autobusā jau uz Patras. Pā rsē š anā s ir vienkā rš a: jū s nokā pjat no perona uz eju (tur ir lifts tiem, kam ir grū ti kā pt pa kā pnē m), un uzreiz pie izejas no ejas ir autobuss ar uzrakstu "Π Α Τ Ρ Α ". Kopē jais ceļ ojuma laiks ir no 3 lī dz 4 stundā m un ir atkarī gs no starpī bas starp vilciena pienā kš anu Kjato un autobusa atieš anu uz Patras (pats vilciens no Atē nā m uz Kjato aizņ em 1 stundu 20 minū tes), un š ī atš ķ irī ba var ir 10 minū tes vai 1 stunda 10 minū tes .

Bet, ja vilciens kā da iemesla dē ļ pē kš ņ i kavē jas, autobuss neatiet, kamē r tas nav ieradies. Un, ja pasaž ierim vilcienā nav pieš ķ irta noteikta vieta (kurš ko saņ em), tad pasaž iera vieta autobusā ir rakstī ta uz biļ etes. Biļ etē ir norā dī ts arī vilciena numurs un autobusa numurs ar atbilstoš u atieš anas laiku. Autobusi komfortabli, kondicionē ti, nevis kaut kā das lopu maš ī nas. Starp citu, vietē jos autobusos (un ne tikai Buhā rā ) ir aizliegts dzert un ē st. Droš i vien, lai autobuss bū tu tī rā ks. Biļ ete vilcienam + autobusam maksā.17 no deguna. Un visbeidzot info zaķ iem: kontrolieri brauc vilcienos, vismaz ar mū sē jiem staigā ja.


Biļ etes tiek pā rbaudī tas arī iekā pjot autobusā un vē lā k brauciena laikā . Arī tiem, kuri vē las izkā pt no autobusa tā marš rutā , pirms sasniedz Patras. Bija vē l viens atgadī jums: kad vilciens piebrauca pie perona, viena meitene pienā ca pie tā malas un paspē ja nomest telefonu uz sliedē m. Acī mredzot viņ a ar š o vilcienu neizbrauca, jo vilciens jau pienā ca un telefonu nevarē ja dabū t. Strā dnieki teica, ka mobilo tā lruni saņ ems, kad vilciens aizies. Ne tikai viņ a acī mredzot stundu stacijā karā jā s, bet arī xs, kā š ajā gadī jumā rī koties ar biļ eti, jo tā norā da laiku. Tač u domā ju, ka š ajā gadī jumā to varē s nomainī t pie kases.

(kas notika starp iepriekš un tā lā k aprakstī tajiem notikumiem, lasiet atseviš ķ ā s apskata nodaļ ā s)

16.  diena, otrdiena, 27.8. 19.

IZLIEŠ ANA

No rī ta atbrauca taksists un aizveda mū s uz autoostu, par ko viņ š atrā va bez diviem č ī kstoņ iem, nevis 6, kā Dž ons pravietoja. Vajadzē ja, protams, no viņ a pieprasī t č eku, bet nu, pieņ emsim, ka es biju dā sna ar labu dzeramnaudu. 11:00 tuvojā s komfortabls autobuss, un 12:00 jau bijā m ostā , kur visi pasaž ieri iekā pa prā mī , kur tad iebrauca pats autobuss. 12:30 izbrauca prā mis. Tas bija tā s paš as kompā nijas Levante Ferries prā mis, ar kuru mē s pā rcē lā mies no Patras uz Sami, lai gan tas bija nedaudz atš ķ irī gs iekš ē jā konfigurā cijā . Bet prā mis ir diezgan ē rts, pie televizora pietika ē rtas sē dvietas (kā arī pie bā ra), pat likā s, ka ir kaut kā da telpa ar video spē lē m. Kuģ oja gandrī z 2 stundas, nedaudz mazā k. Pā rsvarā sē dē jā m pie televizora, un es ik pa laikam pastaigā jos uz prā mja, lai kā jas nejū tas, nu, lai nav tik garlaicī gi. Alu tur ī paš i nedzersi, jo. tad mums bija jā brauc vē l 3.5 stundas ar autobusu lī dz Atē nā m, kaut arī ar sanitā rajā m pieturā m.

Kopumā ap 19:00 mē s jau bijā m Atē nu autoostā , kas atrodas diezgan sliktā sabiedriskā transporta ziņ ā : tuvumā nav metro. Tā pē c daudzi dod priekš roku no turienes izbraukt ar taksometru, klienti un taksometru vadī tā ji pat stā v viens pie otra rindā . Mē s darī jā m tā pat: mums vajadzē ja paņ emt manometru ar riteņ iem no Socrates divstā vu mā jas. Taksists izsauca č ipu par braucienu, un tad man likā s, ka tas ir pā rā k izdrā dzis, tā pē c pieklā jī gi palū dzu viņ am č eku, ko viņ š man arī laipni apgā dā ja. Č eks bija apmē ram 8.50, un taksists man iedeva ebreju sī knaudu. Tad paņ ē mu manometru ar ritenī š iem, un vispirms nolē mā m aizbraukt kaut kur paē st. Bet tā kā pulkstenis bija jau ap 19:30, nā cā s š o domu atstā t, jo. bija laiks doties uz lidostu.


Apmē ram pē c stundas mē s tur nokļ uvā m ar metro, un, tā kā bijā m iepriekš reģ istrē juš ies lidojumam, mums bija tikai jā paņ em pastaloni. Lai tos dabū tu aparā tā , bija jā noskenē pase, kā arī jā izdomā , kā to izdarī t. Maš ī na izrā dī jā s kaut kā ds bagijs un pastalonu vietā iedeva lentī tes, kuras bija jā pielī mē pie bagā ž as. Labi, ka cits aparā ts izrā dī jā s normā ls un iedeva pastalas. Lī dz ar to mums nebija jā stā v rindā uz reģ istrā ciju – mē s vienkā rš i reģ istrē jā m bagā ž u automā tiskajā reģ istratū rā (patstā vī gi uzlī mē jot uz bagā ž as uzlī mes un skenē jot tā s ar speciā lā m ierī cē m) un devā mies uz bā ru, lai paņ emtu. kaut ko ē damu un dzeramu.

Tajā laikā visi bā ri tika slē gti, tač u mums izdevā s atrast atvē rtā kus. Viņ i tur paņ ē ma par 6.50 kaut kā dus garneļ u salā tus (pilnī gs š muks), bet alu par 2.60 par 0.33 litriem, kas tomē r nav ī paš i dā rgi lidostai. Pē c tam devā mies uz kratī š anu, bet pē c tam uz pasu kontroli. Un tā bija pilnī ga aka...: daudz cilvē ku, bet maz atvē rtu logu. Tač u pasaž ieris nedrī kstē s kavē ties uz reisu: ja reisa izlidoš ana jau ir tuvu, lidostas darbinieki sā k zvanī t visiem, kas lidos ar š o reisu, un ierauga viņ us ā rpus rindas. Ar mums arī tā izturē jā s, un mums pat atlika laiks apmeklē t vietē jo dutik, kur es nopirku viskiju (0.2 l) par 8 (tas ir ar atlaidi), lai lidojums bū tu jautrā ks.

Un, ja mē s lidojā m uz Atē nā m ar Aeroflot, tad atpakaļ ar Aegean Airlines ar grieķ u valodā runā još iem stjuartiem, kas man ļ oti patī k. Starp dzē rieniem, ko pasniedza š ī s paš as stjuartes, bija ne tikai bezjē dzī gi dzē rieni. Pē c sievas, kā arī man otrā pusē sē doš ā pasaž iera lū guma pasū tī ju trī s porcijas sarkanvī na grieķ u valodā , un mums to iedeva mazā s pudelī tē s (0.187 ml) ar glā zē m. Tad vē l vienu reizi pacienā jā m kaimiņ u ar viskiju. Un tad pā rrunā ja ar kaimiņ u, kurš kur atpū ties, dalī jā s iespaidos un plā nos turpmā kajiem braucieniem. Izrā dī jā s, ka arī viņ a ar vī ru atpū tā s Kefalonijā , tač u, atš ķ irī bā no mums, uzreiz iegā dā jā s Maskava-Kefalonija-Maskava biļ etes ar pā rsē š anos Atē nā s, tomē r pā rsē š anā s bija diezgan ilga.

Kopumā lidojums izrā dī jā s diezgan jautrs un pagā ja diezgan ā tri. Ž ē l tikai, ka lidmaš ī na nolaidā s Domikā , nevis Š arikā , kas mums bū tu bijis daudz ē rtā k: mā jā s bū tu tikuš i ā trā k un lē tā k.

SECINĀ JUMS


Nu, tā mē s nonā cā m pie ekskursijas - savdabī ga, bet diezgan interesanta. Priekš rocī bas ir tā das, ka mē s apmeklē jā m daudzas vietas, un mī nusi ir biež as kustī bas, kas saistī tas ar lietu iesaiņ oš anu/izpakoš anu un pā rvietoš anos, kas patē rē laiku. Bet kopumā brauciens mums patika. Arī visiem pā rē jiem tū risma cienī tā jiem novē lam patī kamus ceļ ojumus!

Maza ekskursija pa Grieķ iju. II daļ a. Patras >>>

Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Lai stāstam pievienotu vai noņemtu fotoattēlus, dodieties uz šī stāsta albums
Вылет из Москвы
Подлет к Афинам
Афинское метро
Вход в отель
Комод с зеркалом
Общий вид номера
Шкаф с сундуком, холодильником и дополнительным постбельем (если вдруг кто начнет мерзнуть).
Крутой фен с
Плоско-настенный зомбоящик HYUNDAI
Что-то вроде музея в афинском метро
Основная фишка Греции - битые статуи - в афинском метро.
Līdzīgi stāsti
Rādīt citus komentārus …
iemiesojums