Ne par kādu šīs VIESU MĀJAS "zvaigžņotību" nevar būt ne runas!

Rakstīts: 5 oktobris 2018
Ceļošanas laiks: 15 — 20 septembris 2018
Viesnīcas vērtējums:
3.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 3.0
apkalpošana: 2.0
Tīrība: 2.0
Uzturs: 3.0
Infrastruktūra: 3.0
Uz Gruziju devā mies pirmo reizi un š o braucienu organizē jā m paš i, bez starpniekiem: iegā dā jā mies lidojumu Almati-Tbilisi-Almati a/c "AirAstana", rezervē jā m viesnī cas Batumi un Tbilisi, atradā m transfē ru Tbilisi-Batumi-Tbilisi. un katram gadī jumam viņ i noslē dza apdroš inā š anu - vā rdu sakot, tā ir diezgan liela ekskursija. iepakojums. Tas viss mums izmaksā ja aptuveni par 20% lē tā k nekā aģ enti, ko piedā vā ja uz tiem paš iem datumiem (08-20.09. 2018). Var teikt, ka ar uzdevumu pastrā dā jā m labi, vienī gā "muļ ķ ī ba" bija viesnī cas izvē le Tbilisi: nopirkā m par 3*, vē rtē jumu un slavinoš as atsauksmes un rezervē jā m budž eta ģ imenes numuru divā m personā m ar meitu no plkst. 14 lī dz 20.09. 18, viesnī cā Hotel Piano 3*, adrese Kirim Street 4.0101 Tbilisi City, Gruzija.
Patiesī bā izrā dī jā s, ka tur nebija nevienas “zvaigznes”, bet gan “izcila atraš anā s vieta”, “ikdienas uzkopš ana”, “virtuves piederumi”, “brī niš ķ ī gas brokastis”, par ko Piano paziņ oja rezervā cijā . com, ir nekas vairā k kā mā neklis, kas paredzē ts tā diem lē tticī gajiem kā mē s, un tur mū s gaidī ja vesela virkne nepatī kamu pā rsteigumu:
viens.

Hotel Piano 3* - 3 lī meņ u daudzveidī ga ē ka privā tajā sektorā , pielā gota VIESU NAMS. No kopē jā istabu skaita (10 istabas) nav divu vienā du vai lī dzvē rtī gu.
2. “Viesnī ca” atrodas ļ oti neē rti, nav viegli atrast tik ļ oti, ka š oferim, kurš mū s atveda no Batumi un labi pazī st Tbilisi, pē c ilgas riņ ķ oš anas pa alejā m uz navigatora bija jā zvana Piano un jā prasa. kā to atrast. Skrieš u nedaudz uz priekš u: no viesnī cas lī dz Meidana laukumam (vieta, kur pulcē jas ekskursiju grupas) ir 10-15 minū tes ar automaš ī nu, ja nav sastrē gumu; tuvumā nebija sabiedriskā transporta, tā pē c nā cā s izmantot Yandex-taxi pakalpojumus, vidē ji 1 brauciens mums izmaksā ja 4.58 GEL (GEL). Un taksometru vadī tā ji ne reizi vien nomaldī jā s, meklē jot viesnī cu Piano - navigatori nepalī dzē ja.
Turklā t, spriež ot pē c bijuš o viesu atsauksmē m, viesnī ca atrodas netā lu no dzelzceļ a stacijas, kuras ē kā atrodas ZELTA TIRGUS, kurā bez citā m rotā m tiek tirgoti gruzī nu amatnieku rokā m darinā ti sudraba izstrā dā jumi ar cloisonné emalju. Tā tad, kad jautā jā m administratorei, kā nokļ ū t stacijā , viņ a ieteica braukt ar taksi, jo kā jā m bū s grū ti. Mani "sazvē restī bas" pieņ ē mumi: vai nu ceļ š uz staciju kā jā m patiesī bā nav viegls aleju sarež ģ ī tī bas dē ļ , vai arī meitenei vienkā rš i nav pietiekami daudz vā rdu krā juma, lai tieš ā m krieviski izskaidrotu, kā nokļ ū t stacijā , vai arī ir lī gums starp viesnī cu un taksometra pakalpojumu.
3. Tā lā k "pā rsteigums" reģ istrē joties: administratore teica, ka mū su rezervē tā istaba ir aizņ emta. Iekā rtojos lē tā kā "atlaidē " 50GEL uz 6 naktī m. Kā vē lā k izrā dī jā s, mū s apmā nī ja par 70 lari (27 USD) - jau mā jā s redzē ju rezervā cijā.

com, ka cenas starpī ba par nakti š ī m istabā m, ja tajā s dzī vo 2 cilvē ki, ir attiecī gi 20 lari, par 6 naktī m - 120 lari.
4. Nā kamais "pā rsteigums": administratore uzstā ja, ka par uzturē š anos jā maksā skaidrā naudā , nevis ar VISA karti, lai gan rezervā cijas apstiprinā jumā ir norā dī ts š ā ds maksā š anas veids - viņ iem, redz, ir zinā mas grū tī bas ar naudas izņ emš anu . Kad administratori saprata, ka gaidī s no mums skaidru naudu, tad tikai pē c 3 dienā m, jo ​ ​.3 dienas pē c kā rtas (15-17.09. 2018) izbrauksim 10-12 stundu ekskursijā s ā rpus Tbilisi, norē ķ inā š anā s no kartē m bija pieņ emts 15.09 vakarā . 18, tomē r no deklarē tā s summas prasī ja 70 lariļ us samaksā t skaidrā naudā , neizsniedzot nekā dus dokumentus - tikai tā du summu, ko piekrā pa.
5.3-vietī ga 6. istaba, kurā bijā m iekā rtojuš ies, izrā dī jā s neomulī ga istaba ar logiem abā s pusē s iestiklotajā m ā rdurvī m un pat pa dienu ir krē sla. Garderobē ir tikai 2 pakaramie, viens paš taisī ts no stieples.
Numurā ir virtuvī te ar ledusskapi un tē jkannu, nav galda piederumu, trauku, pat glā ž u. Ar vienkā rš u pults pogas nospieš anu, lai ieslē gtu televizoru, nepietiek, tas ieslē dzas ar problē mā m, iespē jams, caur televizora pierī ci, bet neviens nepacentā s izskaidrot, kā to ieslē gt, pat sazinoties ar administratoru; mums TV ir kļ uvis par nederī gu mē beli. Ir telefons, kas “dzī vo” uz krē sla, savukā rt labā k bū tu vismaz droš ī bas labad pielikt pie sienas, tač u tas laikam nevienam nav vajadzī gs. Cienī gi. mezgls pastā vī gi smird pē c kanalizā cijas, ventilators neglā ba - nā vē još ā kais pā rsteigums. Smaka telpā iekļ uva ikreiz, kad tika atvē rtas durvis, un telpu vē dinā t nebija iespē jams logu novietojuma dē ļ . Man bija jā tur logi vaļ ā visas 5 dienas / 6 naktis (par laimi, uz tiem tika uzstā dī ti restes) un naktī jā ieslē dz gaisa kondicionieris. Gaisa kondicionē tā js ir trokš ņ ains un apgrū tinā ja nakts miegu. Segu nebija.

Duš as kabī ne bez durvī m, ejot duš ā , ū dens dabiski izlien uz grī das ā rpus tā s.
6. Reģ istrē joties nebija viena vannas dvieļ a, tikā m galā ar saviem pludmales dvieļ iem. Viņ i izveda atkritumus un mainī ja dvieļ us reizi 5 dienā s mū su izbraukš anas priekš vakarā un tikai pē c sazinā š anā s ar administratoru. Š ķ iet, ka klavierē s nav pilnas slodzes istabenes.
7. Vē l viens "pā rsteigums" bija "brī niš ķ ī gā s" brokastis (08.30-12.00), kas iekļ autas nakš ņ oš anas cenā - brokastis pē c "naktsmī tnes" ieskatiem izrā dī jā s sarež ģ ī tas un ē diena kontrindikā cijas un viesu vē lmes netiek ņ emtas vē rā . konts - ē d, ko viņ i dod.
Katru dienu tika "cienā ti" ar vā rī tu desu, vienreiz bija olu kultenis, 2-3 reizes majonē zes salā ti - viens lī dzī gs Olivjē , otrs no vistas gaļ as ar sarkanajiem saldajiem pipariem; bija arī cepti trijstū rī š i (nosaukumus nezinu, bet nebija noskaņ ojuma jautā t) no kā rtainā s mī klas, pildī tas ar pupiņ ā m, tad sieru vai biezpienu, reizē m gurķ a vai tomā tu š ķ ē les, 2.3 reizes sieru, pā ris reizes viņ i deva ē damkaroti biezpiena , cepumi "Cepts piens" vai "Jubilee". Viņ i jautā ja par auzu pā rslā m - atbilde ir nē . Parastais piens kafijai izrā dī jā s problē ma - pā rsvarā pievienoja “iebiezinā to pienu”, un kā dreiz tā nebija; nopirka paš i un izaicinoš i atnesa brokastī s.

8. Izejot no Klavierē m, viņ i daļ ē ji sū dzē jā s administratorei un kā atbildi dzirdē ja mazuļ u runu kā “Tu neko neteici! » Tā nu tas ir - izrā dā s, ka š ajā "viesnī cā " saņ emt pakalpojumu, ko viņ š deklarē jis rezervā cijā.
com, nepietiek ar to samaksā t, vē l jā papū las, lai no administratora visu nepiecieš amo "izsist"! Muļ ķ ī bas!
Administratores bija jaukas, smaidī gas un pretimnā koš as, visas mū s centā s pacienā t ar paš taisī tu vī nu, tač u iespaids par "viesnī cu" jau no paš a sā kuma bija pilnī bā un neatgriezeniski sabojā ts. Kad sapratā m, ka arī esam apmā nī ti, š is bija pē dē jais piliens un meita rezervā cijā . com uzrakstī ja atsauksmi par Piano ar visu iepriekš minē to "mī nusu" sarakstu, bet bez detaļ ā m, un š eit ir "viesnī cas" atbilde ar autora pareizrakstī bu un pieturzī mē m:
"mums ir super skats uz pilsē tu) labi, ka nav kaprī zes š im) teiksim grū ti atrast viesnī cu) bet atradā m savu viesnī cu ar tā du skatu no terases, joprojā m bijā m neapmierinā ti. neskatoties uz to ka nav tā das problē mas, kas tev ir) tā pē c paš i Vienojā mies par š o tē mu un prasī jā m mums atlaidi!!!

un neviens tevi nepiemā nī ja par istabu, skatoties uz Horoš č enko prasī to atlaidi)) ja nepatika, kā pē c paliki, kā pē c piekriti??? ? piedodiet, bet š ī viesnī ca nav mā ja, lai tur viss bū tu) 2 lietas, arī jū s abi bijā t tik aprē ķ inā ti) katru dienu mū su administrā cija jums prasī ja, vai ir kā da problē ma, sakiet, lai mē s to izgriež am, un jū s sakā t mums, jā , viss ir super) TV viss ieslē gts un tikai tev problē ma? gaisa kondicionē tā js ir pirmā reize, kad kā ds saka, ka tas darbojas trokš ņ aini)) katru dienu mē s jums teicā m, vai vē laties tī rī t! ieslē dz pats kondicionieri un tad saki nē sega, vai tu domā , ka saki, ka tev č ī kst? mū su brokastis ir superī gas un tur kad ē da neteica, ka viss ir ok viss ir super)! piens vai tu rada problē mas ar pienu? cilvē ki kā pateikt PALDIES PAR KAFIJU UN TĒ JU PAR PALĪ DZĪ BU TBILISOS PAR VĪ NU UN LIELĀ KĀ RĪ TA BROKASTĪ M 6 7 RĪ TA UN TIE IR MŪ SU ADMINISTRATORI, JO TU NETEIKSI NĒ ! š is ir tavs emuā rs, paldies! "
Kas attiecas uz segā m, tad visā s NORMĀ LĀ S (atslē gvā rdu) viesnī cā s tā s ir iekļ autas gultas veļ as sarakstā un pē c noklusē juma istabā jā bū t klā t neatkarī gi no sezonas, bet acī mredzot š ī "naktsmī tne" par to pat nezina.
4. Protams, "viesnī ca nav mā ja, lai tur viss bū tu", tad nav nepiecieš ams istabu aprakstā norā dī t "virtuves piederumus" un 3-vietī gā istabā jā bū t vismaz trim pakaramiem , un parastos, nevis no stieples , kas liecas zem apģ ē rba svara.
5. Taksometra izsaukš ana mums ir vienī gā palī dzī ba Piano (un Tbilisi), citas vajadzī bas nebija.
6. Par vī nu, tē ju un kafiju - arī meli: vienmē r atteicā mies no vī na, jo no ekskursijā m atgriezā mies vē lu, neviens mū s necienā ja ar tē ju vai kafiju atseviš ķ i no brokastī m, dzē rā m lī dzi atnestajā istabā no saviem traukiem.
7. Ir jā bū t tik pā rgalvī giem teikt, ka "brokastis, kuras mē s / ē dam / ir super"!
No kurienes tā da pā rliecī ba, ka viņ u brokastis ir piemē rotas un tā s jā bauda pilnī gi visiem, bez izņ ē muma? ! Bijā m spiesti ē st to, kas tika pasniegts - izvē les nebija - un pieklā jī gi pateicā mies par brokastī m, tač u mē s noteikti neteicā m, ka "viss ir labi, viss ir super)". Mū su š ķ ī vjos palika desa un cepumi, meita atteicā s no salā tiem, bet viņ i nekad neko nepiedā vā ja pretī , un brokastis tika apmaksā tas.

8. Par brokastī m mums 06.00-07.00 - kā rtē jie klaji meli: mē s tikai vienu reizi atnā cā m uz brokastī m agri, 08.15, jo lī dz 09.00 mums bija jā paspē j ekskursijai, un par to administratore tika brī dinā ta vakarā , tā pē c viņ am bija jā pamostas - puika saldi atpū tā s uz dī vā na.
Esam nekonfrontē još i cilvē ki un ar jautā jumiem par "viesnī cas" iekā rtojumu, par ē dinā š anu un TV ieslē gš anu, ar lū gumu iznest no istabas atkritumus, devā m mā jienu administratoriem par savu neizpratni un viņ u nepilnī bā m, tač u , acī mredzot, pā rā k smalki - vajadzē ja taisī t skandā lu, lai to iegū tu.
Uzskatu, ka “mī nusus” Klavierē s nesaskatī ja ne viesi, kas nogarš oja mā jas vī nu lī dz dziļ ai “anestē zijai”, ne tie, kuriem atš ķ irī bā no mums nav ar ko salī dzinā t - dzī vojā m Batumi (08-14.09. 2018) skaistā.3 zvaigž ņ u viesnī cā Tsereteli Palace (š eit ir mana atsauksme par to), un tur mums nebija dots neviens iemesls "bū t kaprī ziem".
Atgriež oties mā jā s, vienā vietnē izlasī ju, ka Gruzijā nav juridisku kritē riju, lai tū ristu "naktsmī tnē m" pieš ķ irtu zvaigznes, un katrs "viesnī cas ī paš nieks" š o jautā jumu izlemj pē c saviem ieskatiem, kamē r ne veselais saprā ts spē lē noteicoš o lomu, bet, biež ā k viss, ambī cijas. Kā mums vienā no ekskursijā m stā stī ja gids, tad Tbilisi ir milzī gs daudzums tā du "viesnī cu" kā Piano un visi cenš as "paķ ert" kā du gabaliņ u no tū ristu "pī rā ga", bet bē da ir - puiš i to nedara. saprast, ka "zvaigznes" virs ieejas viesnī cā uzliek par pienā kumu nodroš inā t viesiem atbilstoš u apkalpoš anu.

Tā tad, ja dodaties uz Tbilisi, izvē lieties viesnī cu ar piesardzī bu, "ne viss, kas spī d, ir zelts" - es runā ju par "zvaigznē m", bijuš o viesu vē rtē jumiem un atsauksmē m.
Paldies visiem, kas izlasī ja manu "Jaroslavnas ž ē loš anos" lī dz galam. : -) Ceru, ka kā dam noderē s.. .
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu

Rādīt citus komentārus …
аватар

CITAS ATSAUKSMES PAR VIESNĪCU
  • Ne par kādu šīs VIESU MĀJAS "zvaigžņotību" nevar būt ne runas!

SKATĪT ARĪ