Jautājums o Apvienotā Karaliste

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
126 abonenti tiks
informēti par problēmu
Tēmu jautājumsа

Saistīts jautājums «Ceļojumu aģentūras un operatori»
Kā tūrisma tirgu ietekmēs pasaulē vecākā tūroperatora Tomasa Kuka bankrots?
Domāju, ka tuvākajā laikā būs cenu sabrukums visos pasaules kūrortos. Un ir arī sliktas domas par tuvojošos globālo krīzi, jo vecākajam tūrisma nozares briesmonim ir atņemta kreditēšana.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
10 abonenti  • prasīja 2019-09-235 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  61
аватар AllOverTheWorld
Nu, es tik ļoti neeskalētu par globālo krīzi, viens no galvenajiem iemesliem, vecākais uzņēmums joprojām nebija gatavs 21. gadsimtam, interneta un tiešsaistes laikmetam. Runa nav par kreditēšanu, ķīnieši bija gatavi atpirkt lauvas tiesu no akcijām, bet atkal patiesos iemeslus, es domāju, mēs nekad neuzzināsim.
Kādi ir priekšnoteikumi cenu sabrukumam? Daudzi tūristi visu rezervē paši, gaisa un mājokļa pieejamība ir brīvi pieejama. Turpraadā vairākkārt tika apspriestas kompleksās ekskursijas un neatkarīgais tūrisms.
Es būtu saspringta, ja būtu augošā TO Intourist, kas ir Thomas Cook meitas uzņēmums, klients
аватар klichko
Briti ir panikā (lai gan tas nav par viņiem)), palika bez maksas viesnīcām. Naudu gaidīs vēl ilgi. Eiropieši plāno gadu, jaunus plānus veido tikpat ilgi. Par kaut kādām paštūrēm, īpaši asām, nevar būt ne runas. Kamēr notiek dažādošana, viesnīcas masveidā zaudēs apmeklētājus (jau uzskatīt par pazaudētiem). Spriežot pēc manas viesnīcas, visi anglikāņi (un tādu ir vairāk nekā puse) jau ir atvadījušies no ceļojumiem uz nākamo gadu. TK bija saistīts ar daudziem (ne tikai ārzemju tūristiem un bībelēm) Tātad mēs redzēsim ...
аватар camomille
interesē arī ietekme uz tirgu. teorētiski kaut kādam sabrukumam vajadzētu būt, jo niša tika atbrīvota.
Varbūt Tomass Kuks ir sava veida Kodak no tūrisma nozares, kas nespēja pielāgoties jaunajiem tirgus apstākļiem un palaida garām svarīgu tendenci.
un globālā tūrisma nozares krīze notika līdz ar Booking un tamlīdzīgu parādīšanos. kāpēc man ir vajadzīga apkope, ja es varu bez problēmām iegādāties biļetes un rezervēt viesnīcu? Spriežu par sevi - šogad pirmo reizi devāmies paši, tad atkal un atkal... vispār sanāca garšot)) tagad man ir biļetes un viesnīcas ir rezervētas gandrīz gadu iepriekš uz 5 braucieniem.
vairāk par tehniskās apkopes pakalpojumu izmantošanas iespējamību. piemēram: nesen palīdzēju draugiem plānot ceļojumu uz Tenerifi. paņēmu lidojumu no Harkovas (savienojumi) + bagāža + transfērs + normāla viesnīca uz 12 naktīm, HB. salīdzinājumam - tajos pašos datumos tūre no Join no Kijevas ar līdzīgiem parametriem līdz kaut kādai odzei uz 10 naktīm Baltkrievijā maksā 100 eiro dārgāk. tad kāpēc tev vajag TO?
аватар camomille
https://www.rbc.ru/business/23/09/2019/5d8880869a79474c023f6866
par bankrotu + nedaudz analītikas
аватар ollennka
Es vispār esmu šokēts, ka viņi atteicās aizdot... Gandrīz divus gadsimtus nevainojama reputācija - un pēkšņi bankrotēja!
Un, lai gan es neesmu komplekso brīvdienu cienītājs, jo daudziem cilvēkiem tas ir ērtākais veids, kā doties atvaļinājumā. (((
PS: Intourist nav Thomas Cook meitasuzņēmums, Intristam drīz būs simts gadi. Juridiski tas ir kopuzņēmums.
аватар camomille
tātad ne tas, ka viņi atteicās. tur varbūt akcionāri nevarēja vienoties savā starpā.
===
Papildu kapitalizācija nozīmēja, ka Ķīnas Fosun, kam 2018. finanšu gada beigās piederēja 13% Thomas Cook Group, daļa pieaugs. Turklāt galvaspilsētā bija jāienāk bankām - tūristu holdinga obligāciju turētājiem.
Attiecīgi visu pārējo akcionāru akcijām bija jāsamazinās, kas nolietoja viņu ieguldījumus.
Lasiet vairāk vietnē RBC:
https://www.rbc.ru/business/23/09/2019/5d8880869a79474c023f6866
аватар ollennka
Īsāk sakot, jebkurā gadījumā žēl gan zīmola, gan tūristu...
аватар klichko
Viņi lidoja uz Grankanāriju ar pašceļojumu, taču tas bija tālu no gludas un ļoti apgrūtinošas (bet vētrainas). Un egi bieži un pēc garastāvokļa. Es ļoti ienīstu ņemt avansu, mūžīgie bari. Mūsu viesnīca uz dažādām rezervācijām maksā daudz naudas, TO-monopols ir daudz izdevīgāks. Čarterbiļete joprojām ir rulete. Iesācējiem vajadzētu būt regulāriem. Tikmēr apkope ir izdevīga, izmantosim momEnt-more
Domāju, ka t/c likvidācija vienalga spēcīgi atspēlēsies. Versija par negatavību modernizācijai ir utopija. Ķīnieši nedrīkstēja aizdot tirdzniecības karu dēļ. Briti zvēr uz pilnu valsts robežu par palīdzības nesniegšanu TC (vai ļaunu nolūku) Grūti iedomāties, kā šie rūdītie konservatīvie piedzīvo pašu nacionālās bagātības sabrukšanas faktu. Šķiet, ka lielvaras globāli kaut ko lemj, jo šāds briesmonis tika noslīcināts. TC nekļūtu par vēl vienu Lehman Brothers
PS. Paldies administratoram par nosaukuma rediģēšanu
аватар AllOverTheWorld
Štatos tādi (veci) uzņēmumi bankrotēja vai tos aprija "tūkstošiem", par kuriem nezinām, nez kāpēc atmiņā palika Detroitas krīze.
Man, Tomasa Kuka gadījumā, izņemot tūristus, cilvēciski ir žēl parasto darbinieku, kuru ir vairāk nekā simts.
аватар Pachok
Manā subjektīvā skatījumā:
1. Cenas nevis kritīsies, bet gan pieaugs. Vienkārši tāpēc, ka tie aug jebkura iemesla dēļ, neatkarīgi no tā, kā šis iemesls ietekmē izmaksas.
2. Kompleksās ekskursijas nepārtrauks izmantot ekskursijas, un daži arī izmantotu iespēju, ja viņiem piedāvātu lētākas "pēdējās TC tūres".
3. Puspakešu strādnieki pāries uz paštūrismu. Dienvidkaukāzā un dažās citās valstīs šādu tūristu īpatsvars pieaugs.
4. Vācijas operatori saņems labus bonusus satiksmes pieauguma veidā.
5. Trešo valstu (kā mums) gaisa pārvadājumu tirgū parādīsies vairāk lētu un vecu lidmašīnu.
аватар Pachok
Runājot par finansiālajiem ieguvumiem, organizējot braucienus saviem spēkiem, jāskatās un jāaprēķina katrā konkrētajā gadījumā.
Es kā šī foruma vecvecējs gribu teikt, ka pirms desmit gadiem es praktiski "cīnījos" ar aģentiem, kuri iebilda, ka tūrists bez ceļojumu aģentūras pazudīs un nevar būt, ka tūrists pats izrādījās lētāks. nekā paka :) Pamazām mūs palika arvien vairāk, kas atspoguļoja vispārēju masu masu tendenci uz patstāvīgo braucienu skaita pieaugumu.
Bet arī ar pieredzi man radās izpratne par to, ko darīt pašam, lai to izdarītu pats, ir diezgan stulba. Ir (!) situācijas, kad ekskursija ir ērtāka un izdevīgāka.
аватар AllOverTheWorld
Kad sāku lidot, es pat nezināju par TA)))) (99. gadā pirmais lidojums uz ārzemēm, 2001. gadā pirmais transatlantiskais), tāpēc daudzi jautājumi, tostarp par Turpravdu, man augstā laikmetā šķiet smieklīgi. -ātrums, pieejams internets un visa veida lietojumprogrammas.
TA man ir vienkāršība un ērtības, bet, protams, tikai noteiktām jomām)
аватар lazy_person
Šeit jūs varat daudz runāt par "komplekso ceļojumu", un par patstāvīgiem ceļojumiem, un par "ātrgaitas, pieejamu interneta vecumu (-iem) ..", tomēr visiem noteikti ir skaidrs, ka "kompleksā tūre" ", ko organizē tādi uzņēmumi kā "Thomas Cook", tas joprojām ir ļoti pareizs un daudzsološs veids nozares attīstībai. Kas notiks ar cenām, rādīs tuvākajā laikā. Cilvēki ir ceļojuši un turpinās ceļot uz kūrortu. Par vienu milzi ("Thomas Cook") kļuvis mazāk. Pēc "tirgus" loģikas cenām vajadzētu celties.
аватар AllOverTheWorld
Atkal, tas ir mans subjektīvais viedoklis!
Mūsu mentalitātei TA un TO nozīme ir stipri pārspīlēta.
Mani tuvākie radi jau vairāk kā 20 gadus dzīvo ārzemēs (Eiropā un Amerikā (ne tikai štatos), kā arī viņu draugi un draugu paziņas un neviens no viņiem TO un TA vispār nelieto un nelieto, lai gan aktīvi ceļo .
Tāpēc es neredzu priekšnoteikumus cenu kāpumam, bezdarba pieaugumam un panikai - jā.
Mūsu valstī cenu kāpums vienkārši ir atkarīgs no skolēnu brīvdienām, kaut kādu nesezonu izgudrošanas dažos virzienos un tā tālāk, lai gan tā ir vienkārši virspeļņa mūsu tirgū.
Šajā pavedienā mēs tikai izsakām savu viedokli un dalāmies domās.
Patiesība dzimst strīdā
аватар klichko
Ir ļoti pāragri apglabāt TO. Kompleksā ekskursija ir ērta, bieži vien izdevīga. Panākumu iemesli ir valodas barjera, atbildības nodošana, iegādes vieglums, cenu elastība, pakalpojumu klāsts un Tede. Eiropiešiem paštūre ir raksturīgāka nekā cilvēkiem no Padomju Savienības. Un nez kāpēc desmitiem miljonu eiropiešu pirka preces no iepirkšanās centriem
Milzīga eiro tūristu ciematu armija gaida atmaksu ... vai vēl ļaunāk, atgriešanos dzimtenē. Pārējie mierīgi sēdēja uz op (atcerieties mūsu neseno bailes, kad mazie TO bankrotēja un pat anex bija apdraudēta). Un viesnīcniekiem būs jāaizpilda brīvā kolosālā niša. Problēma jautā, no kurienes nāk izaugsme?
аватар AllOverTheWorld
"Un viesnīcniekiem būs jāaizpilda atbrīvotā kolosālā niša", globālā mērogā šī ir ļoti šaura niša
Visvairāk tūristu ir ķīnieši un amerikāņi, un kaut kā par ķīniešiem es nedzirdu.
Turcijā ap 90% no sarunātajiem ārzemniekiem (vairāk nekā 15 gadus viesojoties Turcijā) visu rezervēja paši, vienīgais, ka lielākā daļa ir atkārtotāji, ja tas pats kūrorts, tad tā pati viesnīca.
Ja tiešām iedziļināties, pasaules tūrisms pastāv ļoti ilgu laiku, un pēcpadomju telpai, teiksim, tas tika izstrādāts tikai 90.
Tātad viena no TO sabrukums, lai arī ļoti liels, nepieder pie globālās krīzes. Tai pašai Turcijai savulaik arī Rostourist zaudējums daudziem bija krahs, bet, kā izrādījās, ne tāds krahs.
аватар klichko
un kaut kā es nedzirdu ķīniešu valodu
============
Tāpat. Bet mūsu acu priekšā masveida ķīniešu ierašanās Jegitskajas viesnīcās, stingri rindā. Un arī ķīniešu savvaļas dzīvnieku pūļi Cīrihē, histēriski pērkot Vuitton Pradas uz svilpes. Ķīniešu un samoturu antonīmi
Patiešām, turku evrika paštūre, jo ir daudz pastāvīgo apmeklētāju no kādas Bristoles pat līdz Bodrumai. Un cik mums tādu ir? Egi vairākums bija no TK. Daudzām viesnīcām pat bija savas rokassprādzes un privilēģijas. Bet mēs runājam par sāpīgajiem punktiem, par ietekmi uz mūsu tirgu un mūsu TO, pat ja ne uz ilgu laiku. Izdegušais Anekss neguva TC bankrotu. Paskatīsimies
Par krīzi nestrīdas, tajā jau dzīvojam, lai gan ar grūtībām atturam pavasari. Tas ir laika jautājums, kad un ar kādu spēku tas izšaus... lai gan es esmu pret)
аватар AllOverTheWorld
Mēs esam kā tie tarakāni, jo smagāka krīze, jo stiprāki esam!
Spriežot pēc cenām Turcijai oktobrī-novembrī, pēc zemās sezonas neož.
аватар HotLine
Pačok, tu necīnījies ar mani pirms 10 gadiem. Pat virtuāli.
Šķiet, ka nebija neviena, izņemot mani.
Lai gan no jūsu puses tas var izskatīties tā.
Mani vienmēr ir interesējis, par ko raksta pieredzējuši tūristi. Dalīties pieredzē vienmēr ir forši.
Bet, mēģinot runāt par tūrismu kā biznesu, viņi gandrīz vienmēr smaida.
Tomasa Kuka problēmas ir zināmas jau ilgu laiku. Un problēma šeit nav "iepakojumā". TUI joprojām ir lielākais operators Eiropā un darbojas veiksmīgi. Starp citu, Anex Tour īpašnieks bija pēdējais lielākais Tomasa Kuka akciju pircējs.
Veiksmīgi attīstās kompleksais tūrisms. No globālajām negatīvajām tendencēm ir tikai viena - tās īpatsvars kopējā tūrismā samazinās. Taču kopējās izaugsmes dēļ pieaug arī šī segmenta absolūtais lielums.
Tāpēc lielie uzņēmumi dažādo savu biznesu – ir gan lidmašīnas, gan tvaikoņi, gan viesnīcas, gan internets. Rezervācijas jau ir parādījušās rezervācijā, izmantojot ārējos pakalpojumu sniedzējus. Kas, tavuprāt, tas ir?
аватар klichko
Spriežot pēc cenām Turcijai oktobrī-novembrī, pēc zemās sezonas neož.
============
Mēs jau apspriedām un neiebildām, ka organizētas eiro grupas turku valodā ir retums, bet viss joprojām ir pa vecam (šeit tas nesmird) Runa ir par to pašu egi, kur gandrīz visi eiropieši ir fasētāji. Britu grupā FB viņus satrauc tikai naudas atgriešana, un tūres tiek izpirktas līdz pat nākamajiem Ziemassvētkiem. Par braucienu un nesapņojiet par cenu citādāk kosmosā. Kamēr tie kļūs labāki, mums vajadzētu piedzīvot milzīgu piedāvājumu pieaugumu... Es tā domāju (c)
аватар Vika284
No Bristoles uz Bodrumu vispār nebrauc un arī pēdējos 12 gadus nav bijis. Daudz Londonas
No saviem angļu paziņām, kas atpūšas un dzīvo Bodrumā - visi, kas iegādājās kompleksās ekskursijas! izmantojot Anglijas tūrisma operatorus un izlidojot no jebkuras Apvienotās Karalistes lidostas, nav svarīgi, kuru valstu pilsoņiem tos aizsargā ATOL. Pēc britu domām, ATOL jebkura TO bankrota gadījumā nodrošina aviobiļetes ar atgriešanos Lielbritānijā un, ja tas jau noticis ar atvaļinājumu braucošu tūristu, tad kompensē turpmāko izmitināšanu pieticīgā viesnīcā. Tiem, kas samaksājuši par ekskursijām avansā, tā pati organizācija tiem atdos daļu naudas un naudas atgriešanas procenti ir atkarīgi no tā, kā ar kādu bankas karti tika apmaksāta ekskursija un caur kuru aģentu tūre tika rezervēta.
Būtībā problēmas nav ar tiem, kas atpūšas Bodrumā, bet gan tiem, kas atpūšas Didimā un Kušadasi, kad lidostas ir tālu. Bet viņi organizē bezmaksas transfērus uz Bodrumu un Izmiru. Pēc britu domām, viens no bankrota cēloņiem ir lielu dividenžu un prēmiju izmaksa vadībai.
аватар Senta
Šodien jau saņēmu no TA adresātu sarakstu Baltkrievijā uz Turciju, 2020.gadam, maijam, vai nav par agru ??? Un vai tas ir saistīts ar augstākminētajiem notikumiem???
аватар camomille
Nē. Es redzēju Turcijas Republiku (un ne tikai viņu) vēl pirms bankrota. kaut kas ļoti agrs šogad...
аватар HotLine
Tui akcijas pieauga par 6%.
TUI kompleksā tūrisma ieņēmumi 2018. gadā pieauga par 33,6%.
“To veicināja lielāki klientu apjomi Turcijā, Grieķijā un
Ziemeļāfrika."
Uzņemšanas biroji uzņēma vairāk nekā 27 miljonus tūristu. Tostarp no Apvienotās Karalistes, kurā ir lielākais darbinieku skaits TUI
аватар Vika284
Tui grupa pagājušajā gadā zaudēja, un tās parādi pieauga līdz 1,3 miljardiem eiro.
аватар Pachok
HotLine Ar visu cieņu :) Es atceros mūsu debates, un noteikti ne jūs biedējāt tūristus šeit ar apdrošināšanu, kas "nav derīga, pērkot ekskursijas no ielu aģentūrām", sliktas naktsmītnes viesnīcās Spānijā, rezervējot caur booking.com un stāstiem. ka divi cilvēki brauc uz Taizemi par 2200 var nopirkt tikai lidojumu :)
Bija, te bija arī citi aģenti, tomēr visi kaut kur pazuda :)
Kas attiecas uz situāciju kopumā ar pašbruņām un TO, tad man personīgi ļoti orientējoša bija kāda aģenta ar iesauku Orests runa pirms kādiem pieciem gadiem. Būtība bija tāda, ka viņai kā aģentei vajadzētu zināt tikai par komplekso ceļojumu, ko viņa pārdod, un viss. Jebkura pieminēšana, piemēram, zemo izmaksu aviokompānijām, dāmu saniknoja. "Es nezinu, kas tas ir, un man tas nav jāzina" - kaut kas līdzīgs šim tekstam. Nedomāju, ka tādam organizētam tūrismam pieder nākotne.
аватар Pachok
Mums tagad ir TA, kurā vajadzības gadījumā vēršamies un citu nemeklēsim. Tas ir individuālas pieejas jautājums. Viņi atradīs un pārdos jebko - vismaz kopumā, vismaz pa daļām, vismaz caur ārzemju aģentūrām, biļetēm, rezervācijām, kaut kādu savu cilvēku Indijas tuksnesī, ko var satikt, paņemt utt.
Un man ir arī zīmīgi, ka cilvēki, kas veidoja šo TA, ir bijušie tūristi. Ļoti pieredzējis un progresīvs.
Un tagad viņu kļūst arvien vairāk. Un TripMayDream, un CleverTravel un apmēram pieci citi manā FB pastāvīgi publicē ekskursijas.
аватар ollennka
Vika284, kur atradi informāciju, ka Tui 2018. gadā bija zaudējumi?
аватар Vika284
ollennka on Bloomberg, tīrie zaudējumi par periodu no 1/10/18-31/03/19 -287 miljoni eiro, un 2018. gada pirmajā pusgadā viņiem bija arī zaudējumi aptuveni 170 miljonu eiro apmērā, galvenos zaudējumus viņi cieta 2018. gadā saistībā ar Boeing 737 MAX iegādi un tūrismu saistībā ar vasaras karstumu Eiropā 2018, tas bija arī viens no iemesliem Tomasam Kukam sliktajam gadam.
Parāds uz 31.03.2019. bija 1,964 miljoni eiro
аватар ollennka
Vai varat saistīt? Parāds nav zaudējums. Saskaņā ar visa 2018. gada rezultātiem viņu peļņa viņu pārskatos ir ...
Parādīt vairāk »
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Apvienotā Karaliste
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl