Par saviem iespaidiem pastā stī š u ar foto apstiprinā jumu no "Petros".
Pirmkā rt, ā rkā rtī gi netī rs, nesakopts, neestē tisks. Telpā ir zā ģ u bars, plafoni pie griestiem melni ar muš u lī ķ iem. Visur karā jas melns tī kls. Pelē kas zemes gulta ar caurumiem. Santehnika ir tik sarū sē jusi, ka 3 dienu laikā mana ģ imene neuzdroš inā jā s istabā iet duš ā . Nā cā s meklē t citus variantus, kas bija ā rkā rtī gi saspringts ilgi gaidī tā atvaļ inā juma laikā . Duš ā flī zes ir saplī suš as, paklā js uz grī das ir vienkā rš i č ourī gs. Skaistie aizkari uz logiem ir netī ri, nož ē lojami un saplē sti. Caur caurumiem sienā s. Uz mū su jautā jumiem par mazgā š anas lī dzekļ iem viņ i atnesa 4 ziepju gabaliņ us ar uzrakstu "Ukrzaliznica".
Istabā s nav elementā ras skaņ as izolā cijas: skaidri dzirdamas kaimiņ u sarunas, maš ī nu dū koņ a, naktī s nevar gulē t, jo bija stiprs vē jš , kā rezultā tā grabē ja ā rdurvis, nepā rtraukti pū ta vē jš . pū š starp koka apš uvumu.
Slē poš anas inventā ra ž ā vē š anai nav apstā kļ u, kas arī nav ī paš i iepriecinoš i.
Arī servisu bū dā vajag labā k. Ukrzaliznicja arī pasniedz saldo un saldo tē ju krū zē s pie pamatē diena. Garnē jumus vairā kas reizes karsē , nevis svaigi pagatavo. Un č anakos ir ieskicē ts viss, kas dienas laikā netiek realizē ts. Nu vienkā rš i Š AUSMAS!
Darbinieki reaģ ē ja uz mū su izteikumiem, sā kumā sakot, ka sakopš anas plafonos muš ā m nav iespē jams nomirt, ka zirnekļ i atrodas istabā , jo š eit ir silts un tā tā lā k, bet tad mū su prombū tnē joprojā m bija tī rī ts.
Un direktors sarunā bija pā rsteigts, viņ i saka, ka mē s zinā m savas problē mas, bet jū s š eit nesauca, mums ir savs klientu loks, un jū s rezervē jā t istabu tieš saistē , lai mē s varē tu dot naudu un meklē t labā ku likteni. ziema ar bē rniem. (bet viss ir maigi un draudzī gi, jā saka). Tā pē c padomā divreiz, kad uzdroš inā s tur doties.
Sirdsapziņ a mī ļ ā! ! ! Ja esam ciemos pie tū ristiem, tas nenozī mē , ka mū s var barot kā cū kas!.. .
Teritorija ir sakopta, lai gan turpat blakus kotedž ā m tiek celts vē l kaut kas. Bet tas nepievieno atkritumus. Izcirtums, puķ es, bē rnu š ū poles, soliņ i, lapenes - tas viss ir.
Pirts viesnī cā maza, bet tā ir. Uz malkas. tā s ir ak-o-ļ oti trauslas. Vannu pasū tī jā m divas reizes. Pirmajā reizē pasū tī jā m ar viņ u slotu (eikalipts-40 UAH). Bet es esmu neuzmā cī ga pirtniece, tā pē c kad ieraudzī ju š o "skropstu" : -), un tad es mē ģ inā ju tvaicē t. . . : -(((
Vispā r man neveicā s. Tā pē c ar vī ru aizbraucā m uz Jaremč u, nopirkā m divas bē rzu slotas, sasietu vienā , nopirku cepuri vannai un cimdus saimniecī bas veikalā (kas mī l vannu mani sapratī s) , un pat tad-a- a. . .
Jā , starp citu, ņ em lī dzi arī cepuri un cimdus. Ar Natā liju administratori runā jā m, kā pē c cepuru un cimdu nav? Higiē nas apsvē rumu dē ļ . Arī pareizi!
Atseviš ķ i par bū du. Personā ls it kā cenš as, bet nepietiek zinā š anu. . Kad biju students un nedaudz pē c tam (vispā r 5 gadi) strā dā ju, vispirms par viesmī li, tad par administratoru restorā nā , tā pē c man ir kaut kas lai salī dzinā tu ar. Mē s bijā m než ē lī gi urbti.
Bet, ja neaizmirstiet, ka atrodaties nevis Bukovelā , bet Tatarovas ciemā , tad visas krā š ņ ā s nepatikš anas pazū d paš as no sevis.
Gribē jā s protams parasto kafiju. Ar labu kafiju viņ iem ir liela spriedze. Grillē ta forele ir neslavē jama, gaļ as ē dieni, lī knes un loci. Ļ oti labas arī siera kū kas, klimpas un pankū kas.
Iesaku visiem pievē rst uzmanī bu, lai pirmie ē dieni bū tu labi sasildī ti, pasniegti nedaudz silti. Un vispā r par to, kā dā secī bā gribi redzē t ē dienus uz sava galda, uzreiz pā rbaudi pie viesmī ļ a.
Es novē lu jums visiem labas brī vdienas. Bē gu dzert Karpatu tē ju ar Karpatu medu. : -)
P. S. Cienī jamais Jurij Ivanovič , mē s atš ķ irī bā no tevis savu solī jumu esam izpildī juš i.
Principā mums brauciens patika. Lai gan ir trū kumi. Visvairā k jū s iepriecinā ja tas, ka š ajā iestā dē pret jums neizturas kā pret pē dē jo piesū cekni pasaulē . Togad dzī vojā m Paļ anicā - par vienu un to paš u pakalpojumu maksā jā m trī sreiz (!!! ) Reiž u vairā k. Pirmkā rt, 150 UAH par numuru ar visā m ē rtī bā m ir labā kā cenas un kvalitā tes kombinā cija. (Pat tā das cenas bū tu ziemā!!! ). Otrkā rt, bezmaksas atbalsts kalnā (Mount Hamster). Treš kā rt, bū da (restorā ns) nodroš inā ja visu nepiecieš amo piknikam teritorijā un pat palī dzē ja gatavot grilu (Vadim, liels paldies). Ceturtkā rt, pirts saņ ē ma lielu atlaidi. (UAH 15 vienai personai). Piektkā rt, esam pateicī gi pieņ emš anā m (divas Natā lijas) par rū pē m un uzmanī bu. Meitenes tieš ā m ir labas. Piemaksas vai pā rmaksas netika veiktas.
Brokastis tika pasniegtas precī zi pē c grafika glī ti un gaumī gi. Patī kami, ka Karpatos ir labs serviss. (Lai gan ass redzu no atsauksmē m, ka daž iem ziemā nepaveicā s). Ļ oti liels pluss š ai iestā dei ir netā lu no Prutas. (pā ri ielai). Ceru vē lreiz apciemot Petrosu ar cerī bu uz labu atpū tu.
Vislabā kie vē lē jumi no Ļ vovas.
Pakalpojums mū s pā rsteidza. Godī gi sakot, es domā ju, ka bū s sliktā k. Visi mū su lū gumi tika uzklausī ti un izpildī ti.
Restorā na robots ir pelnī jis stabilu 4+. Man patika tas, ka darbojā s restorā na-viesnī cas saikne, proti, restorā ns un viesnī ca labi sadarbojā s. Mums, piemē ram, brokastis tika pasniegtas 7.20, lai varē tu ā tri doties uz kalniem pastaigā ties. Istabas bija tī ras un siltas. Laiks bija labs. Atpū ties labi!
P. S. Ī paš s paldies reģ istratū ras darbiniekiem un restorā na administratorei par mū su privā to vē lmju izpildi. Starp citu, mū su Ž eņ a pē c tam atrada savu mī lestī bu. Ī paš s paldies no viņ a.
Un vē l viena lieta: tiem, kas vē las atpū sties Petrosā : mē s iesakā m kaulē ties ar vadī tā ju lī dz pē dē jam.
Paldies darbiniekiem - atsaucī gie palī dzē ja cī nī ties ar š o murgu
1. Izklaides infrastruktū ras trū kums.
2. Ainavas labiekā rtojuma trū kums.
3. Restorā na darbinieki (tā tiesa).
Par plusiem:
1. Pacieš ami noslī cis. Istabā s bija ļ oti silti.
2. Karstā ū dens klā tbū tne.
3. Garš ī ga virtuve.
Citos aspektos š ī viesnī ca nav sliktā ka par citā m viesnī cā m, bet ne labā ka savā cenu kategorijā .
Tā kā esmu slē potā js, un restorā na un viesnī cas grafiks man ļ ā va ā tri veikt transfē rus uz Bukovelu (tas ir ļ oti liels pluss), man patika mana atvaļ inā jums. Ī paš s paldies administratoriem par mū su pieprasī jumu izpildi.
Tagad par kolī bu. Viņ i to sauc par "restorā nu". Ja tas ir restorā ns, tad viņ u viesnī ca ir 7 zvaigž ņ u viesnī ca. Nav darbinieku.
Jau ar pirmo pasū tī jumu viņ i sajauca kafiju (Espresso vietā atnesa vienkā rš u š ķ ī stoš o), un viesmī lis atvainojā s vē l 2 metrus pirms sasniedza galdiņ u, t. i. , viņ š jau iepriekš zinā ja, ka viņ iem nav Espresso un nolē ma, ka varbū t tas ir brauciens, tas ir brauciens, jo mē s nolē mā m viņ am piedot, bet š ī bija mū su kļ ū da, kas bija vē l sliktā ka. Viņ iem nav vairā k par pusi no milzī gā s ē dienkartes (jā , visticamā k, nekad nav). Jaunais gads jā redz paš am, par 3 cilvē kiem maksā ja 1480 grivnas. Pirms izbraukš anas rezervē jā m galdiņ u - par ko dabū jā m, iespē jams, sliktā ko galdiņ u visā kolibā - priekš ā bija pakaramais - un viss, ko apskatī jā m visu jauno gadu - jakas un cepures. Kad viņ i atnā ca un ieraudzī ja, kas bija uz galda, viņ i vienkā rš i nobijā s. No salā tiem izplū da nepatī kama izskata juš ka, siļ ķ i nelika virsū , bet iemeta no pieciem metriem š ķ ī vī.
Ja jū s redzē jā t mandarī nus, kas bija uz galda - augļ u paplā te trim sastā vē ja no trim nelaimī giem sapuvuš iem mandarī niem, viena ā bola, kas sagriezta mazos gabaliņ os, un viena maza vī nogu zariņ a. Kopumā ē diens bija uz pusotru cilvē ku, par to produktu garš u un svaigumu, no kuriem tika gatavoti Jaungada ē dieni, neko neteikš u. Ē dienkartē bija norā dī ta gaļ a karaliskā veidā un trusis - redzē jā m tikai trusi, kurš droš i vien nomira dabiskā nā vē un bija pagatavots - gaļ a bija š ausmī ga, un gaļ u karaliskā veidā droš i vien "apē da" darbinieki. Vienī gais, kas bija ē dams, bija cū ka, kas tika nokauta visiem. Vispā r aizbraucā m pirms 1.00 aizvainoti lī dz neiespē jamī bai, un nā kamajā rī tā pasū tot brokastis (tā s ir bez maksas) mums pateica, ka neesam samaksā juš i par it kā pasū tī to kafiju. Tiesa, vē lā k izrā dī jā s, kā viņ i mums stā stī ja, ka š o kafiju droš i vien pasū tī juš i citi, bet nez kā pē c norakstī ja to no mū su galda.
Pē c š ī atgadī juma viesmī ļ u attieksme pret mums kļ uva, maigi sakot, nekā da - viņ i vai nu mū s ignorē ja, vai arī saš utuš i jautā ja, kas par vainu, neskatoties uz to, ka par visā m uzturē š anā s dienā m neizteicā m nevienu pretenziju. Pret mums bija tā da attieksme - mē s neesam š ī s viesnī cas klienti - un tā tad - vienreizē jā s, kas nejauš i sabrauca un piestā ja paē st. Tas neskatoties uz to, ka pirmajā s dienā s pat atstā jā m dzeramnaudu. Saš utuš i par š ā du attieksmi pret mums, pā rē jā s dienas ē dā m Bukovelā vai viesnī cas "Mystery of the Carpathians" restorā nā - lai arī tā lu, bet garš ī gi, pieklā jī gi un saprā tī gas cenas - pē c atkā rtotas viesoš anā s š ajā restorā nā , meitene kura mū s apkalpoja uzreiz jautā ja vai esam no viņ u viesnī cas, tad viņ a varē ja mums rezervē t galdiņ u, lai atnā kam bez problē mā m un vienmē r jautā ja vai patī k - pat bez dzeramnaudas.
Tiesa, atzī mē ju, ka pē dē jā dienā Petros pilnī bā mainī jā s viss Petros viesnī cas un superrestorā na personā ls un pat viesmī ļ i bija izpalī dzī gi un pieklā jī gi, varbū t mums vienkā rš i nepaveicā s ar š ī restorā na darbiniekiem, bet super restorā ns palika tas pats, Vadims, ļ oti pieklā jī gs puisis un galvenais Zaglis š ajā maigi izsakoties, ē stuvē s. Pirms izbraukš anas, kad sildī ju savu maš ī nu, viņ š gā ja garā m un pat nesasveicinā jā s, un viņ a skatiens uz sā niem manā virzienā liecinā ja, ka viņ a pieklā jī ba tika nodota visam š ī s ē dnī cas personā lam.