Slikti. Viesnīca neatbilst deklarētajai kvalitātei

Rakstīts: 8 augusts 2019
Ceļošanas laiks: 27 jūlijā — 5 augusts 2019
Viesnīcas vērtējums:
3.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 3.0
apkalpošana: 3.0
Tīrība: 3.0
Uzturs: 1.0
Infrastruktūra: 5.0
Lidojuma kavē š anā s dē ļ nokļ uvā m viesnī cā nevis 21:00 vakarā.4:00 nā kamā s dienas rī tā . Odeon tū res saimnieks mums nevarē ja noorganizē t aukstas vakariņ as ar viesnī cu.

Reģ istrē joties uzreiz pajautā jā m reģ istratū rā , kas noticis ar mū su vakariņ ā m, kuras bija apmaksā tas, tā pat kā visu iepriekš ē jo dienu, un vai tā s var pā rcelt uz jebkuras dienas pusdienā m. Viņ i tika noraidī ti. Neviens mums nekompensē ja š o apmaksā to dienu un ē dinā š anu.


No viesnī cas priekš rocī bā m tikai atraš anā s vieta ir netā lu no autoostas, no kuras ir ē rti ceļ ot uz kaimiņ pilsē tā m Barselonu, ​ ​ Ž ironu un Fenals pludmali (1.35 € vienā virzienā ), ja esat pā rā k slinks, lai staigā tu.

Pieprasī ts numurs ar skatu uz baseinu - 15 kv. m bija mazs. 15 kv. m ir zona ar vannas istabu un balkonu. Divus pieauguš os un divus č emodā nus gandrī z nevar ievietot, un nav vietas caurbraukš anai. Mazs skapī tis. Ir seifs (par papildu samaksu), TV, fē ns.
Deklarē tā divguļ amā gulta ir divas vienvietī gas gultas, kas stā v blakus.
Gultas veļ a ir lē tā kā . Katrai 2 š auri palagi (kurus nevar pabā zt zem matrač a) un spilvendrā na ar spilvenu. Segas pā rvalka nav. Bet ir č ī kstoš s č aukstoš s virsmatracis uz eļ ļ as auduma pamata (kam, priekš kam??? ). Ir plā na neglī ta sega a la padomju dzelzceļ š.

Mazs galds. Viens plastmasas krē sls. Nav viegla krē sla/dī vā na. Minibā rs - nē . Dzeramo glā ž u nav. Grī das segums ir linoleju imitē još s laminā ts.

Bezmaksas Wi-Fi - it kā , bet patiesī bā , lai bū tu, jums ir jā maksā . Mē s to nedarī jā m. Par to paš u naudu nopirka vietē jo SIM karti ar internetu.

Numurā ir gaisa kondicionē tā js (kanā ls). Temperatū ras regulators nedarbojas. Darbojas tikai 2 ventilatora ā trumi. No karstuma gan neglā bj, bet var labi pū st.

Vannas istaba ir plaš a. Viss ir vesels, viss darbojas. Regulā ri tiek ziņ ots par tualetes papī ra, ziepju, š ampū nu un ž eleju maisiņ iem. Vī les, vates spilventiņ i, karotes un sū kļ i apaviem - nav.
Peldmē teļ i, č ī bas - nav. Tē jkannas nav. Viesnī cā nav gludekļ a.


Istabas uzkopš ana katru dienu. Istabene katru dienu noņ ē ma mū su dvieļ us no ā ķ iem un salika tos uz vannas istabas galda virsmas, tā dē jā di sajaucot tos. Un tas, starp citu, ir personī gā s higiē nas lī dzeklis. Dvieļ i tika mainī ti divas reizes nedē ļ ā un gultas veļ a vienu reizi. Balkons nebija tī rī ts vispā r. Pē c tam, kad iepriekš ē jie viesi atstā ja pilnu pelnu trauku ar izsmē ķ iem.

Treš ajā mū su uzturē š anā s dienā istabā parā dī jā s zī me Netraucē t. Reiz bijā m istabā un tur bija zī me "netraucē t". Bet kā ds neatlaidī gi pacē la atslē gu-karti slē dzenē , nā cā s jē gpilni klepot. Es ļ oti ceru, ka tā bija kalpone, nevis kā ds cits.

Viesnī ca nemaz nevelk uz 4 *, pat pē c Spā nijas kū rortu standartiem. Maksimums - 3 * un tad ar lielu stiepš anu.
Viesnī cas zvaigž ņ u vē rtē jums obligā ti ietver ne tikai remonta lī meni un telpas lielumu, bet arī noteiktu mē beļ u, trauku kvalitā ti un pieejamī bu, kā arī gultas veļ as kvalitā ti. Akapulko tas arvien vairā k lī dzinā s hostelim.

Seifs netika izmantots. Istabā tika atstā ti dokumenti, nauda, ​ ​ portatī vais dators, iPhone, dā rgas mantas. Nekā netrū kst.

Visu iepriekš minē to varē tu piedzī vot, ja ne ē damistaba.

Tā ir ē damistaba, valoda negriež as, lai to sauktu par restorā nu. Galdautu vietā uz galdiem ir papī ra salvetes, kā ā trā s ē dinā š anas restorā nos. plastmasas krē sli. Jū s pats nevarat izvē lē ties galdu. Uz to norā da saimniece (pie restorā na durvī m satiekams cilvē ks). Viņ š rū pī gi seko lī dzi visiem viesiem. Man pat likā s, ka viņ š ņ em vē rā , kurš cik ē da.

Bijā m gatavi ierobež otam ē dienu klā stam, bet ne tik pretī gai ē diena kvalitā tei.

Brokastī s nebija ne biezpiena, ne jogurta.

2 krū zē s un vienā traukā bija kaut kas pienains. Bez derī guma termiņ a, norā des par tauku saturu un parasti jebkā dā m identifikā cijas zī mē m. Ko viņ i tur darī ja, Dievs vien zina.

No dā rzeņ iem (gan brokastī s, gan vakariņ ā s) - salā ti, gurķ i, tomā ti, paprika - viss noteikti ir aizvakardienas svaigums, arī gurķ i ir rū gti. Vienmē r pā rcepts bekons. Ceptas olas, olu kultenis, 3 veidu brokastu pā rslas, viena veida desa un š ķ iņ ķ is katrā , desiņ as, 2 veidu konditorejas izstrā dā jumi.

No augļ iem tas ir standarts rī tdienai un vakariņ ā m - nemazgā ti mataini persiki, nektarī ns, skā ba melone vai arbū zs, ananā si, apelsī ni. Un tur bija arī konservē tu augļ u maisī jums.

Vakariņ ā s pā rmaiņ us: baltā zivs, vista, gaļ a - viss mazos gabaliņ os kaut kā dā mē rcē , panē jums. Tā ka nav iespē jams saprast, ko tu ē d.

Divas reizes bija novecojuš as zivis, vienreiz sabojā ta vista un vienreiz sapuvusi, smirdī ga cū kgaļ a. Vienreiz - skā bie konservē ti augļ i.
Vakariņ ā s viņ i pasniedz arī zupu. Vienmē r nav zinā ms no kā , dī vains izskats un garš a.
Ir frī kartupeļ i (tā cilvē ki pā rsvarā ē d) un vā rī ti kartupeļ i. Daž reiz picas vai pankū kas. Nu visi tie paš i 2 cepš anas veidi. Viņ i nekad nav mainī juš ies.

Reiz bija jamons - blakus stā vē ja atseviš ķ s puika, sagrieza visplā nā kā s caurspī dī gā s š ķ ē lē s un uzlika katram pa 2 gabaliņ iem. Viņ i nedeva uztura bagā tinā tā jus.


Š ķ iet, ka darbinieki cenš as. Š ķ ietami pieklā jī gi. Bet ē damistabā viņ i steidzas ar netī riem š ķ ī vjiem, nesot tos virs galvas vai zem deguna. Viņ i lec pie galda ar netī ro trauku kalnu rokā s, tiklī dz ierauga malā noliktu š ķ ī vi. Pastā vī gs troksnis un rū koņ a.

Viena no darbiniecē m mums sū dzē jā s, ka saaukstē jusies un uzrā dī jusi herpes ar ko viņ a gā ja uz darbu ē dnī cā un bā rā ! - bez komentā riem

Trauki ē damistabā ir atseviš ķ a sā pe. Pē c vecuma, iespē jams, no karaļ a zirņ u laikiem, ar š ķ eltā m malā m, saskrā pē ts, biež i slikti mazgā ts, ar izž uvuš ā m pā rtikas paliekā m.
"Sudraba izstrā dā jumi" ir tik nomā coš i.

Viesnī cā nav a la carte restorā na. Vienī gā bā ra niecī gā ē dienkarte ir pica un daž i dzē rieni.

Bā rā pasū tī jā m 2 tases kafijas: espresso + latte. Bufetniece ielē ja divas identiskas 150 ml krū zes. Un viņ a pati nevarē ja noteikt, kura kafijas tase. Lai to izdarī tu, viņ a paņ ē ma karoti un pļ ā pā ja vienā no krū zē m, ieraudzī ja tur pienu un teica: “Š ī ir latte”

izrakstī š anā s - 10:00. Mū su transfē rs uz lidostu bija pulksten 18:00. Trī s dienas pirms izrakstī š anā s mē s lū dzā m samaksā t par istabas pagarinā š anu par dienu. Viņ i tika noraidī ti. Rezultā tā visu dienu nā cā s vazā ties pa pilsē tu +35 karstumā . Koferus atļ ā va atstā t noliktavas telpā . Pie baseina mums arī atļ ā va gulē t.

Maksimums ir 3 * viesnī ca (ja godī gi, 2.5 *). Numuri ir pā rā k dā rgi. Un ē diena kvalitā te ir vienkā rš i pretī ga.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu