Apkalpošana akvaparkā sagādāja vilšanos

Rakstīts: 3 maijā 2019
Ceļošanas laiks: 30 aprīlis — 6 maijā 2019
Viesnīcas vērtējums:
5.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 5.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 5.0
Uzturs: 8.0
Infrastruktūra: 5.0
Ē ģ iptē ar ģ imeni atpū š amies jau septī to reizi, un š ī nav pirmā reize š ajā viesnī cā . Viņ i vienmē r bija apmierinā ti ar visu. Bet ne š ajā laikā . Pati viesnī ca laba, ē diens labs. Tač u apkalpoš ana akvaparkā bija vienkā rš i š okē još a. Attieksme pret eiropieš iem ir slikta. Parku apmeklē jā m 05.02. 19. , bē rni stā vē ja rindā uz Constrictor&Tornado kalnu - 25 (! ) minū tes, savukā rt Muhameds un citi parka darbinieki mierī gi un bez rindas palaida arā bus. Uz kā da pamata vietē jie puiš i kā pj uz slidkalniņ iem ā rpus kā rtas, bet pā rē jiem jā gaida gandrī z pusstunda? Vai tas ir piecu zvaigž ņ u viesnī cas pakalpojums? Lū dzu, paskaidrojiet viesnī cas personā lam un jo ī paš i akvaparkam, kā viesnī cā , kas pozicionē sevi kā.5 *, ir jā notiek komunikā cijai ar viesiem, vai arī š is personā ls ir jā maina.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu