Viesnīca, kurā vēlaties atgriezties

Rakstīts: 13 aprīlis 2021
Ceļošanas laiks: 2 — 11 aprīlis 2021
Kam autore iesaka viesnīcu?: Relaksējošām brīvdienām; Biznesa braucieniem
Viesnīcas vērtējums:
9.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 10.0
apkalpošana: 9.0
Tīrība: 10.0
Uzturs: 8.0
Infrastruktūra: 10.0
UZMANĪ BU, NEIET UZ APTIECĪ BU, kas atrodas VIESNĪ CAS PA kreisi! ! ! ! ! Viss, kas viņ iem ir 5, var nopirkt 200 metrus pa 1 dolā ru, muļ ķ i un teikt, ka kur lē tā k - viltojumi.

Viesnī cas: atpū tā mies Four Seasons un Rixos, bet izvē lē jā mies Alcazar, lai gan esam ļ oti prasī gi. Viesnī ca skaista, tī ra, labi uzturē ta. Vienmē r ņ emam peldvietu, baseins ir slē gts no vē ja un pē c Jū su vē lē š anā s ū deni var uzsildī t lī dz 31. Telpa liela, ē rta, bet vakarā nepietiek apgaismojuma. Ē diens ir labā ks nekā citā s viesnī cā s Ē ģ iptē , bet ar 5 zvaigznē m ir par maz. Ir grū ti noskatī ties, kā katru vakaru pā rliek desmitiem kg tī ģ ergarneļ u un grilē.10 minū tes, nevis 1.5-2 minū tes. maks.


Lai gan ķ emmī š gliemenes, jū ras plaudis un jū ras asaris, kalmā ri un grilē ta vista ir lieliski piemē roti. Alkazaras personā lu jums ir izveidojis personā ls. Ir drū mi, bet pā rsvarā visi dzī vespriecī gi, draudzī gi, atsaucī gi, cepas pareizi, nekad nevelk uz galiņ iem.
Bet tas nenozī mē , ka jums nevajadzē tu pateikties viņ iem par labu darbu. Ierakstī sim un redzē sim rezultā tu. Ē ģ iptieš i dod padomus pat brokastu laikā . Ja jū su istaba ir slikti iztī rī ta vai minibā rs nav papildinā ts, zvaniet menedž erim un viss tiks izdarī ts ā tri, un nesū dzieties vē lā k pā rskatos, jū s varat visu salabot.

Vē los pateikties viesnī cas profesionā lā kajam personā lam. Š is ir ļ oti inteliģ ents pā rskats par telpu nodaļ as vadī tā ju Mohamedu, viesu attiecī bu virsnieku Tanju, kuru varē ja satikt vienmē r un visur no reģ istratū ras lī dz pludmalei un kura vienmē r ir gatava palī dzē t, galvenā restorā na Sherif lī dzš efpavā ru, kurš vienmē r bija. klā t brokastī s, pusdienā s un vakariņ ā s. jautrs un draudzī gs ar atpū tniekiem, bet stingrs pret padotajiem, š efpavā ru Sami, kurš japā ņ u restorā nā pie krā na strā dā ja brī numus, un daudziem citiem bā rmeņ iem un viesmī ļ iem.

Mī nusi:
- INTERNETS, KAS NEPASTĀ V, bet daž reiz parā dā s. Mē s jau vairā kus gadus sū dzamies, bet VIŅ Š NAV.
Š ī iemesla dē ļ viesnī ca zaudē daudz viesu un peļ ņ u. Lū dzu atbildī go vadī tā ju nepateikt paldies par labo atsauksmi, bet gan atbildē t uz manu jautā jumu, kā un kad jū s domā jat atrisinā t š o savu problē mu.
- Daudzi viesmī ļ i nē sā maskas uz bā rdas, un vadī tā ji viņ iem neizsaka piezī mes, jo viņ i iztiek bez maskā m, ir ļ oti maz feldš eru.

- ļ oti neprofesionā la apkalpoš ana zivju restorā nā Mahmoud El Hawari vadī bā.
- Sliktas kvalitā tes ē dieni Vidusjū ras restorā nā.
– Nav kvalitatī vu stipro alkoholisko dzē rienu.
- Ļ oti skaļ a mū zika pie baseina.
Mē s ceram, ka jū s uzklausī sit mū su komentā rus.
Es novē lu labklā jī bu STEIGENBERGER ALCAZAR!

UZMANĪ BU, NENĀ K UZ APTIECĪ BU, kas atrodas VIESNĪ CAS PA kreisi! ! ! ! ! Visu, kas viņ iem ir 5, var nopirkt par 200 metriem par 1 dolā ru, mā nī t un teikt, ka kur ir lē tā ki viltojumi.
Par viesnī cu: palikā m Four Seasons un Rixos, bet izvē lē jā mies Alcazar, lai gan esam ļ oti prasī gi. Viesnī ca skaista, tī ra, labi uzturē ta.
Vienmē r ņ emam peldvietu, baseins ir slē gts no vē ja un pē c Jū su vē lē š anā s ū deni var uzsildī t lī dz 31. Telpa liela, ē rta, bet vakarā nepietiek apgaismojuma. Ē diens ir labā ks nekā citā s viesnī cā s Ē ģ iptē , bet ar 5 zvaigznē m ir par maz. Ir grū ti noskatī ties, kā katru vakaru pā rliek desmitiem kg tī ģ ergarneļ u un grilē.10 minū tes, nevis 1.5-2 minū tes. maks.

Lai gan ķ emmī š gliemenes, jū ras plaudis un jū ras asaris, kalmā ri un grilē ta vista ir lieliski piemē roti. Noskaņ u Alkazarā jums rada personā ls. Ir drū mi, bet lielā koties visi dzī vespriecī gi, draudzī gi, atsaucī gi, pareizi joko, nekad nedod dzeramnaudu. Bet tas nenozī mē , ka jums nevajadzē tu pateikties viņ iem par labu darbu. Ierakstī sim un redzē sim rezultā tu. Ē ģ iptieš i dod padomus pat brokastu laikā . Ja jū su istaba ir slikti iztī rī ta vai minibā rs nav papildinā ts, zvaniet menedž erim un viss tiks izdarī ts ā tri, un nesū dzieties vē lā k pā rskatos, jū s varat visu salabot.
Vē los pateikties viesnī cas profesionā lā kajam personā lam. Š is ir ļ oti inteliģ ents, atsaucī gs telpu nodaļ as vadī tā js Mohameds, viesu attiecī bu virsnieks Tanya, kuru vienmē r un visur var satikt no reģ istratū ras lī dz pludmalei un kurš vienmē r ir gatavs palī dzē t, galvenā restorā na Sherif lī dzš efpavā rs, kurš vienmē r ir klā t. brokastī s, pusdienā s un vakariņ ā s ļ oti jautrs un draudzī gs ar atpū tniekiem, bet stingrs pret padotajiem, š efpavā ru Sami, kurš japā ņ u restorā nā pie krā na strā dā ja brī numus un daudzus citus bā rmeņ us un viesmī ļ us.
Mī nusi:
INTERNETS, KURŠ NEPASTĀ V, bet reizē m parā dā s. Mē s jau vairā kus gadus sū dzamies, bet VIŅ Š NAV. Š ī iemesla dē ļ viesnī ca zaudē daudz viesu un peļ ņ u. Lū dzu atbildī go vadī tā ju nepateikt paldies par labo atsauksmi, bet gan atbildē t uz manu jautā jumu, kā un kad jū s domā jat atrisinā t š o savu problē mu.
- Gandrī z visi viesmī ļ i nē sā maskas uz bā rdas un vadī tā ji viņ iem neizsaka piezī mes, jo viņ i iztiek bez maskā m, sanitā ru ir ļ oti maz.
- ļ oti neprofesionā la apkalpoš ana zivju restorā nā Mahmoud El Hawari vadī bā.
- Sliktas kvalitā tes ē dieni Vidusjū ras restorā nā.
– Nav kvalitatī vu stipro alkoholisko dzē rienu.
- Ļ oti skaļ a mū zika pie baseina.
Mē s ceram, ka jū s uzklausī sit mū su komentā rus.
Es novē lu labklā jī bu STEIGENBERGER ALCAZAR!
Tulkots automātiski no ukraiņu valodas. Skatīt oriģinālu