
Galvenajā restorā nā notiek remonts, atkal reģ istratū rā nekā du informā ciju nedeva, tikai lika gaidī t. Mē s tikā m izmitinā ti izsalkuš i ē kā , kas tiek atjaunota. Mē s visas 7 dienas sē dē jā m putekļ os. Ž ē l, ka devā mies uz uzticamu viesnī cu, aicinot draugus (biļ ete tika iegā dā ta iepriekš , tas ir, dā rgā ka nekā citas). Bet velti, tagad atpū š amies Hurgadā (25.11. 2023), tač u Sjerrā varē jā m atgriezties. Uz redzē š anos!! !


Mē s noteikti š eit atgriezī simies vē lreiz. ES iesaku.












Biju pā rsteigta, ka lika pagaidī t lī dz 14.00, jo istaba nebija gatava.
Es domā ju, ka labi.
Reģ istratū rā man palū dza atnā kt 11.00 izdalī t broletu?? ? ? neviens nepiedā vā ja iet brokastī s, kamē r it kā gaidī ja istabiņ u....
Man bija jā sē ž sauļ oš anā s krē slos lī dz 11.00 (((
Pirmo reizi š ā di. parasti ar agru ieraš anos piedā vā ja iet brokastī s, kad es vienmē r atgriezos, istaba bija gatava bez problē mā m.
Nu vispā r ierados 11.00, beidzot iedeva broletu, un istaba bija gatava.
Apmetā s otrajā stā vā , jau elle zina kur.
Man arī nebija neviena kaimiņ a.
Es tikai nesaprotu, kā pē c tas tā ir.
Tas noteikti sabojā ja garastā vokli...
Š o viesnī cu izvē lē jos pē c sava tū roperatora ieteikumiem.
Lai gan es vienmē r atpū tos iepriekš , viesnī cā s Sulta, Sunrise, Juzz,
Man nepatika attieksme.
Tā lā k pati istabiņ a, lai gan velns zina, kur ne saule, ne ziedi, un pā ri ceļ am lidosta vienmē r ir trokš ņ aina, tā bija diezgan tī ra.
Ē diens labs, apkā rtne skaista, ...
Tač u š ī attieksme visu sabojā ja. cilvē ku ir patieš ā m maz, un pat nā kamajā rī tā es agri dodos uz sporta zā li. skatoties bildi bija 7.30 no rī ta atbrauca pā ris, kuri uzreiz bija iekā rtojuš ies, vilka koferus, pirmais stā vs, dā rzs, skats uz baseinu. Nu, tas nevar likt vilties.
Varbū t es kaut ko nesaprotu, varbū t man vajadzē ja dot naudu. Pastā sti man, kas ir smieklī gi.? ? ?

Bet pat ne dienu vē lā k man piezvanī ja no reģ istratū ras, kas ir labas ziņ as)
Un viņ i teica, ka vē lē tos, lai manas brī vdienas bū tu brī niš ķ ī gas. un tā pē c viņ iem ir brī va istaba, kur es varu pā rvietoties.
Man bija liels prieks, ka atsauksmes pievē rš uzmanī bu.
Viņ i man iedeva milzī gu istabu blakus baseinam, klusā vietā??????????? ? Man š eit atlikuš as pā ris dienas un varu baudī t sauli.
Man arī paskaidroja, ka ierodoties varē š u iet vē lā s brokastī s...Bet, kā jau teicu iepriekš , toreiz es par to vienkā rš i nebiju informē ts.
Tomē r es vē los pateikties, ka pievē rsā t uzmanī bu atsauksmē m.
Un viņ i patieš ā m rū pē jas par savu viesu komfortu.
Es uzliku augstu atzī mi, jo viņ i tieš ā m mani sadzirdē ja un centā s padarī t manu atvaļ inā jumu vē l labā ku.








Priekš rocī bas:
1. Apkalpoš ana ir viesnī cas iezī me! Augstā kā pakā pe, noteikti. Ik pē c daž ā m dienā m viņ i zvana uz istabu un uzzina, kā iet pā rē jā , viņ i pienā k pie restorā na un jautā , vai viss ir kā rtī bā . Visas problē mas tiek atrisinā tas zibens ā trumā.
2. Individuā la pieeja. Reģ istrē joties mums tika pieš ķ irts luksusa numurs standarta vietā bez papildu maksas, par ko ī paš s paldies administratoram Armie! Kā arī , pateicoties viņ am, arī pē c izrakstī š anā s palikā m ar dvieļ iem un pusdienojā m bez papildus samaksas, jo ierodoties mums nebija laika pusdienā m.
3. Uzturs. Mums palaimē jā s kā du dienu papusdienot Albatros Hotel un pateicoties tam salī dzinā jā m ē dienu - Sjerrā noteikti garš ī gā ks, daudzveidī gā ks, labā ks serviss. Ir veģ etā rie un vegā ni varianti, kas ir ļ oti patī kami.
Tā pat pē c mū su lū guma pirmajā dienā (kad bija laiks pusdienā m un devos iekost) Adiamo bā rā mums uztaisī ja burgeru ar dā rzeņ u kotleti gaļ as vietā . Lai to izdarī tu, ī paš i pieaicinā ti š efpavā ri no galvenā restorā na! Un katru reizi, kad atgriezā mies pē c uzkodā m visu brī vdienu laiku, bija veggie pī rā dziņ i burgeri. Sī kums, bet jauki)
4. Skaista, pasakaina teritorija. Daudz apstā dī jumu, puķ u, katru dienu mazgā ti celiņ i, kopti zā lieni.
5. Viesnī ca atrodas Soho laukumā - daudzi veikali, restorā ni un bā ri, iluminā cijas un š ovi vakarā . Bet mē s tur pastaigā jā mies tikai pā ris reizes, un tad tomē r devā mies uz pilsē tu. Jo mē s vienmē r ē dā m savā viesnī cā , un Soho veikalos cenas ir 3 reizes augstā kas nekā Naama Bay, tā pē c iesakā m pilsē tā iegā dā ties maskas, arafā tus, suvenī rus (Fix Price, Mango Market).
6. Bezmaksas transfē rs uz pilsē tu un atpakaļ katru vakaru.
7. Blī ves. Viesnī cā viņ u ir daudz, visi ir sirsnī gi un jauki)
8.
Viss ir radī ts kvalitatī vai un bezrū pī gai atpū tai. Pie katra baseina un pludmalē dvieļ i tiek izsniegti uz kartē m, ē rti sauļ oš anā s krē sli ar galvas aizsardzī bu no saules. Bā ros jebkuru kokteili var pagatavot bezalkoholisku. Garš ī gs saldē jums) ierodoties saņ ē ma bezmaksas talonus saunas un dž akuzi (2 reizes uz 1 stundu), boulinga vai tenisa, slidotavas vai biljarda apmeklē jumam.
9. Teritorijā darbojas fumigā cija un viesnī cā vispā r nav odu! Mē s pietiekami daudz dzirdē jā m no cilvē kiem no citā m viesnī cā m, ka odi ir liela problē ma Ē ģ iptei, bet ne Sjerrā : )
10. Viesnī cā ir 7 peldbaseini. 1 galvenais ar animā ciju un skaļ u mū ziku. Pā rē jie ir klusā ki, mazā ki, vienmē r var atrast sev vietu pē c garastā vokļ a. Mani iepriecinā ja tas, ka viesnī cā ir aizliegts izmantot atseviš ķ us skaļ ruņ us, neviens ar savu š ansonu nepā rkā pj tavu personī go telpu.
11. Daudz ā rzemnieku, vairā k nekā krievu. Ir arī diezgan daudz atpū tnieku ar bē rniem.
Mums ar vī ru tas bija pluss : ) arī sakarā ar to, ka viesnī cā ir tenisa korti, ļ oti daudz tenisistu atpū š as.
12. Labas telpas ar savu trasi. Mē beles ir kā rtī bā , labi iztī rī tas.
13. Lidosta ir tuvu, jū s bū siet pirmais, kurš tiks atvests pē c ieraš anā s un pē dē jais, kurš tiks aizvests atpakaļ pirms izlidoš anas.
Trū kumi:
1. Lidosta ir tuvu, dzirdamas lidmaš ī nas, kas nemaz netraucē atpū tai, bet pē kš ņ i kā dam tas ir svarī gi.
2. Viesnī ca nav pirmajā rindā . Nekur š ī informā cija ī paš i neparā dā s, bet lī dz jū rai iet 15 minū tes + no viesnī cas kursē autobusi ik pē c 20 minū tē m. Izstaigā jā m Savoy Hotel un izbaudī jā m teritoriju. Visu kompensē skaisti rifi!
3. Viesnī cā ir viens a la carte restorā ns un tas nekā di nepā rsteidza. Vienreiz tur ē dā m un vairs negribē jā m.
Mē s iesakā m š o viesnī cu ikvienam, jū s nenož ē losit)






Vē los pieminē t viesnī cas vadī tā ju Muhamedu, reģ istratū rā mū s sagaidī ja draudzī gs darbinieks Omrans. Ī paš s paldies visiem viesnī cas š efpavā riem par gardo ē dienu pā rpilnī bu. Gribu pateikties visiem, kas mū s apkalpoja vā rdā : bā rs restorā nā - Mostafa, Ahmeds, Mina, Hasans, Raš a - skaista, smaidī ga meitene. Vestibila bā rs - Gerges, Rami, Abanayub, Ahmed Asfor un Peter. Pludmales bā rs – Miš ela ir gudra, strā dī ga un jautra bā rmene! Ē damistaba – viss personā ls, ī paš i pozitī vais puisis Gē rgess. Super č etri animatori, kuri neļ ā va mums garlaikoties - Manass, Gonzo, Ali Iradž i un vienkā rš i Ali, kurš prot runā t 4 valodā s, liela cieņ a viņ am!
Liels paldies Annai, kura interesē jā s, vai ar mums viss ir kā rtī bā , un kura vairā kkā rt nā ca palī gā . Vē los pateikties arī cilvē kam, kurš uzturē ja mū su istabu tī ru – uzmanī gajam un bezrū pī gajam Muhamedam Abdulhamidam.
Mē s jū s mī lam un ceram, ka tiksimies vē l!









