Mūsu mīļākā viesnīca

Rakstīts: 13 februāris 2022
Ceļošanas laiks: 21 oktobris — 2 novembris 2021
Kam autore iesaka viesnīcu?: Ģimenēm ar bērniem
Viesnīcas vērtējums:
10.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 10.0
apkalpošana: 10.0
Tīrība: 10.0
Uzturs: 10.0
Infrastruktūra: 10.0
Novotel Sharm El Sheikh ir viesnī ca, par kuru vē laties rakstī t un teikt tikai entuziasma pilnus vā rdus! Pirmo reizi apmeklē jot to 2013. gadā , mē s nekad vairs neesam mainī juš i viesnī cu. Mē s š eit esam palikuš i jau 9 reizes. Š ogad ir desmitais jubilejas skrē jiens, plā nojam maija brī vdienas.
Viņ i ieradā s vieni, ar draugiem un ar saviem bē rniem. Vienmē r priecā jos par draudzī gu un viesmī lī gu vidi, uzmanī gu personā lu un izpalī dzī gu personā lu. Naktsmī tne vienmē r ir bijusi brī niš ķ ī ga, ņ emot vē rā mū su lū gumus un vē lmes.
2021. gadā mē s š eit bijā m divas reizes, maija beigā s - jū nija sā kumā , oktobra beigā s - novembra sā kumā . Mē s uzskatā m, ka tieš i š is laiks ir ē rts atpū tai: vē l nav tveicī gs karstums, un jū ra jau ir silta.

Vienmē r atpū š amies Palmas teritorijā , jo š eit mums patī k plaš a, labiekā rtota teritorija, attā linā ta no ceļ a, kas ļ auj atpū sties mierā un klusumā . Un pludmale ir 5 minū š u gā jiena attā lumā . Jauka pastaiga, laba veselī bai.
Mē s uzskatā m, ka Novotel ir labā kā pludmale Naama Bay. Ieeja ir maiga, ē rta pat maziem bē rniem. Un tiem, kam patī k peldē ties maskā s - ī sts plaš ums un liels prieks.
Personā ls, kas strā dā ar viesiem, vienmē r strā dā ar lielu uzmanī bu. Ī paš s paldies Viesu attiecī bas Lada un Alexandra, kas atrisinā ja visas mū su problē mas ar agrī nu reģ istrē š anos un stabilu wi-fi istabā , vienmē r bija uzmanī gi pret visiem mū su lū gumiem un pat nelielā m kaprī zē m. Visa viņ u grupa, kurā ietilpst arī Jaroslava un Jekaterina, vienmē r bija gatava palī dzē t, pamudinā t, atbildē t uz jebkuru jautā jumu. Un, protams, ī paš s paldies par dzimš anas dienas torti mana vī ra dzimš anas dienā . Š ā da uzmanī ba vienmē r ir patī kama.
Izsaku atzinī bu visiem ē dinā š anas dienestā strā dā još ajiem darbiniekiem. Cik daudz viņ i ir paveikuš i, lai ievē rotu sanitā ros standartus š ajā sarež ģ ī tajā COVID izplatī bas laikā . Trauku pasniegš ana ir mainī jusies, tikai virtuves darbinieki, tehnika atseviš ķ ā plastmasas maisiņ ā , galdi regulā ri tiek dezinficē ti. Priecē , ka daudzi darbinieki strā dā jau ilgus gadus un atpazī st mū s pē c skata. Abd El Sattar - ē dinā š anas vadī tā ja vietnieks, pē c izskata ļ oti stingrs, bet ļ oti uzmanī gs viesiem, ī paš i tiem, kas viesnī cā atpū š as ne pirmo reizi. Viņ š ļ oti stingri gā dā , lai restorā nos apkalpoš ana bū tu visaugstā kajā lī menī , viesmī ļ i strā dā ā tri un pieklā jī gi. Vē los pieminē t Palm Ashraf teritorijā esoš ā restorā na š efpavā ru. Viņ š vienmē r ir ļ oti uzmanī gs pret viesnī cas viesiem, biež i iziet zā lī tē , lai pats pā rliecinā tos, kuri ē dieni viņ am garš o vislabā k, vai uz sadales galdiem viss ir kā rtī bā . Un kā di saldumi tiek gatavoti! Ī paš i tematiskajiem vakariem.

Tā pē c liels paldies visai lielajai viesnī cas darbinieku komandai, kas gadu no gada padara mū su brī vdienas brī niš ķ ī gas un sirsnī gas, ka vē lamies š eit atgriezties vē l un vē l.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu