Ļoti vīlies personāla attieksmē

Rakstīts: 28 novembris 2021
Ceļošanas laiks: 25 novembris — 2 decembris 2021
Kam autore iesaka viesnīcu?: Relaksējošām brīvdienām; Ģimenēm ar bērniem
Viesnīcas vērtējums:
6.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 10.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 10.0
Uzturs: 5.0
Infrastruktūra: 8.0
Viesnī ca. . . ir daudz pozitī vu aspektu, bet. . . ir situā cijas, kas sabojā s jū su brī vdienas un garastā vokli. Kā jau mums te stā stī ja, š ī ir viesnī ca vā cieš iem un viņ i tieš ā m te ir vairā kumā , vā cieš iem ir 60+. Viesnī cas serviss un personā ls ir vē rsts uz viņ iem, ja esi krievvalodī gais, tad attieksme pret tevi bū s zem vidē jā s (
Situā cija bā rā pie lobio: stā vam rindā pē c kokteiļ a, priekš ā vā cieš i un pē c mums, bā rmenis pasmaida, ielien stikla glā zē , tiklī dz rinda sasniedz mū s, saņ emam a. papī ra krū ze, smaids pazū d no mū su sejas un ar lielu labvē lī bu š ajā glā zē , ka - tas lej. Pē c mums vā cieš i atkal rindā , uzreiz smaids sejā un dzē rieni glā zē . Un tas ir no paš as pirmā s mū su uzturē š anā s dienas š eit.
Otrā situā cija: restorā ns-ē damistaba, cilvē ks, kas vā ra un lej makaronus. Kopš pirmā s dienas viņ š ir bijis ļ oti rupjš . Piegā jā m pie viņ a ar diviem maziem bē rniem, lū dzam ieliet makaronus diviem bē rniem, viņ š ieber ē damkaroti un viss! Es saku ielej vē l, ir divi bē rni. Atbilde: Kā das ir problē mas?

Jā , pā rē jais personā ls pā rsvarā ir draudzī gs un smaidī gs, bet š ie divi boori ir vienkā rš i š ausmī gi! Vai š ā di darbinieki var strā dā t viesnī cā ?
No priekš rocī bā m: lieliska plaš a smilš u pludmale un ieeja ū denī , bē rnu akvaparks, interesants rotaļ u laukums. Bet otrreiz uz š o viesnī cu nebrauksim (
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu