Pretīgs serviss!

Rakstīts: 21 jūlijā 2018
Ceļošanas laiks: 13 — 20 jūlijā 2018
Viesnīcas vērtējums:
1.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 1.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 1.0
Uzturs: 3.0
Infrastruktūra: 3.0
Visus š ī s viesnī cas nepatikamos un š okē još os robus atstā š u saraksta un pieredzes piemē ru veidā ē rtai lasī š anai!
1) Neuzmanī gs un nevē las darī t savu darbu viesnī cas personā ls.
Piemē rs: pilnī ga ignorē š ana restorā nos lū gumu pieņ emt pasū tī jumus, atnest dzē rienus, galda piederumus vai augstos krē slus. Tī ra administratora kukuļ oš ana vestibilā pie reģ istrā cijas (a la iedod ķ epai un mē s tevi ieliksim labā kā istabā ar labā ku skatu - ja nedosi naudu ieliks bedrē ar skatu autostā vvieta vai vē l sliktā k)
2) Uztura daudzveidī bas trū kums un praktiski nav augļ u

Piemē rs: katru dienu ē dī siet rī sus divā s versijā s, vistu, daž reiz bū s makaroni. No augļ iem tikai kaltē ti apelsī ni, sagriezti ā boli, kas peld sulā un dateles. Visi!
3) Nekaunī gi un nenozī mī gi zagš anas mē ģ inā jumi no viesnī cas
Piemē rs: Kā ds apš aubā ms jauns puisis bez formas tē rpa [visticamā k, nav viesnī cas personā la loceklis], kurš bija aizņ emts ar jū ras ež u izveš anu no lagū nas, kopā ar kā du sirmgalvi ​ ​ pē kš ņ i nolē ma nozagt manus š ī ferus. Viņ i gulē ja uz jū ras pieejas, kamē r es peldē jos, viņ š nolē ma tos pā rkā rtot pē c iespē jas tā lā k un paslē pt aiz akmens starpsienas, cerot, ka meklē š ana beigsies un č ī bas kļ ū s par viņ a ī paš umu, bet diemž ē l...
4) Istabas vai nu nav iztī rī tas vispā r vai iztī rī tas slikti, pat ja karā jas zī me "Lū dzu, izkā rtojiet manu istabu".
Piemē rs. Pē c numura izņ emš anas zī mes izkā rš anas viņ i devā s peldē ties. Atgriež amies un saprotam, ka istaba vē l nav iztī rī ta, dvieļ i nav nomainī ti un tā tā lā k, un pulkstenī bija jau 16:00. Man bija jā skrien pē c apkopē jas un jā prasa tualetes papī rs, ū dens, š ampū ns. Forš s serviss, vai ne? Un tā gandrī z katru reizi! ! Ē ģ iptieš iem vajadzī gs ī paš s ielū gums. .
5) Ļ oti stipri atš ķ aidī ts spirts uz batoniņ iem

Piemē rs: ne vienmē r tā bija, viskijs vairumā gadī jumu bija normā ls, kokteiļ us un alu lē ja godī gi. Pludmales bā ros vī nu neņ ē mu, bet restorā nos, ī paš i vakaros, notiek kaut kas neticams, vī ns pā rtop ū denī ar vī na garš u, kā arī viskiju.
6) Akū ts sauļ oš anā s krē slu trū kums
Piemē rs: ja vē laties izmantot sauļ oš anā s krē slu, celieties vismaz pulksten 6:00. Jā , ir diezgan agrs, bet nav izvē les, jo lī dz pulksten 7-8 viss ir patieš ā m aizņ emts un jū s neatradī sit sauļ oš anā s krē slu. Bija situā cija, ka apkalpojoš ais personā ls vienkā rš i nometa mū su dvieli no solā rija un paņ ē ma to kā dam citam, lai gan godī gi sakot, mē s cē lā mies agri no rī ta, lai apsē stos.
7) Viesnī cā ir vecas istabas ar senlaicī gā m mē belē m un dī vainu pā rbū vi.
Piemē rs: uz balkona drū p krā sa, gultas it kā visur vienvietī gas, nā cā s apvienot, no 2 pieejamajā m izrauta viena rozete. Katrai telpai ir slepenas durvis, kas ved uz citu istabu, par laimi tā s aizveras ar aizbī dni - bet ja atpū š aties kompā nijā , tad droš i paņ emiet istabu tuvumā un ejiet viens otram pretī caur sienu, lai gan diez vai gribu atpū sties š ajā viesnī cā . .
8) Reģ istrē š anā s viesnī cā ir pretī ga

Piemē rs: pie ieejas viesnī cā mums lū dza aizpildī t veidlapas, viņ i mums uzreiz neiedeva pildspalvu un tikai vienu. Apsē dieties, lai saprastu, ka vienkā rš i NEBIJA KUR! Vestibilā bija ap 40 cilvē ku, vairā ki cilvē ki piestā ja, visi pā rē jie tieš ā m stā vē ja un sē dē ja un mē ģ inā ja izmantot lē no internetu, kas atrodas tikai 5 metru rā diusā no vestibila [un jā , tas vienkā rš i nav iespē jams pieslē dzies internetam, un kad tiek prasī ts restartē t rū teri - administrators pie letes saka kaut ko nesaprotamu un saka, ka tas ir tā pē c, ka daudzi izmanto internetu un ir nepiecieš ams IT speciā lists, lai restartē tu rū teri, kas, manuprā t, neeksistē...]
9) Vakaros vienkā rš i nav iespē jams pusdienot uz ielas
Piemē rs: Jū s varat ē st tikai ā rā vai tuvē jā ē damistabā , kurā.70% ir arā bu sievietes pilnī gi slē gtā s drē bē s un viņ u bē rni, kuri skaļ i kliedz un lido pa ē damistabu. Tur nav ī paš as vē lmes ē st, un nav iespē jams iznest ē diena š ķ ī vi uz istabu, apē st un atnest to nesaprotamu iemeslu dē ļ . Nav jē gas skaidrot situā ciju ē ģ iptietim, kura uzdevums ir nelaist cauri nevienu ar š ķ ī vjiem, izņ emot ē ģ iptieti, viņ š nesaprot nevienu pasaules valodu, vai arī izliekas, ka nesaprot.
10) Teritorija tiek uzraudzī ta, bet Ļ OTI SLIKTI!
Piemē rs: neviens negriež krū mus [smieklī gi, bet viņ i to sā ka darī t mū su uzturē š anā s beigā s viesnī cā ]. Kā dā brī dī nolē mā m taisī t remontu ieejā , nosmē rē jā m sienu ar krā su, kurai beidzies derī guma termiņ š , kas ļ oti ilgi smirdē ja - liels paldies par ē rtī bā m, bet neizdomā ja vē dinā t vai krā sot pa nakti, tā pē c ka smarž ai bija laiks pazust...
11) Liftu trū kums
Piemē rs: Ziniet, es nevaru pacelt un nolaist bē rnu ratiņ us no treš ā stā va, bet, ņ emot vē rā faktu, ka atnā cu atpū sties kopā ar ģ imeni, es gribē tu no tā izvairī ties, viņ i apmetā s pē dē jā stā vā kā pa jokam. . .
12) Pusdienlaikā ē dienu izliek uz ielas [lī dz noteiktam brī dim tas vispā r bija virs saules un nebija slē gts]

Piemē rs: ē dinā š anas dē ļ viesnī cā ne tikai man, bet visai 5 cilvē ku kompā nijai, ieskaitot mazuli, sanā ca vē dergraizes. Bē rnam vē lā k bija drudzis, prasī ja dakteri, bet izrā dā s viņ š aizgā ja, bet ir daktere, kura, piemē ram, maksā.60$ [neizmantoju, jo iepriekš jau biju atpū tusies Ē ģ iptē - un š ie ā rsti nav kvalificē ti speciā listi un parasti piedā vā uzreiz dzert antibiotikas. ]. Rezultā tā palī dzē ja sieviete, kura ieteica man iedzert noteiktu tē ju.
13) Sū dzī ba pret itā ļ u restorā na Sayed vadī tā ju
– Š is vī rs man deguna priekš ā paņ ē ma vienī go neaso nazi maizes grieš anai, un, kad palū dzu dot minū ti, lai sagriež maizī tes, viņ š teica, sak, ņ em, kas tev ir. Citā reizē principā viņ š nelaida uz restorā nu pusdienot, bijā m š okā , bet pateicā m, ka uz citu restorā nu neejam, jo ​ ​ ar bē rnu. . . Kad atnā cā m uz itā ļ u restorā ns pē c vienoš anā s, š is š mucis pat negribē ja apkalpot mū su galdu, lai gan priekš nieks norā dī ja uz mū su galdu. . . -
14) Pirms aizbraukš anas vairā ki darbinieki atklā ti un nekaunī gi jautā ja, kad mē s dosimies prom . .

Secinā jums: Ir maz veģ etā cijas, tā da paš a veida barī ba 4. -5. dienā , no kuras gremoš anas traucē jumi, traki un pā rgalvī gie darbinieki, ar kuriem principā netiek veikts profilaktiskais darbs. Pakalpojums ir jū su vā jā kā vieta. Pastā stiet jau saviem darbiniekiem, ka cilvē ki, kas atnā k atpū sties, nav nekā di brā ļ i, un slepus lī mē t bagā ž as birkas mugurā vai liet alkoholu paš ā apakš ā nebū t nav jautri un nav smieklī gi, un kā rtē jo reizi pierā da, ka viņ us apvaino dzī ves pē rtiķ i. Viesnī cā ir neē rti un droš i vien neviens tevi neaizvedī s uz tavu istabu, tu staigā si un cietī si tā pat kā mē s. Ja nedod Dievs kaut kas notiek - Neviens neko nezina un ne par ko neatbild. Es runā ju par iekš ē jiem starpgadī jumiem - piemē ram, saindē š anā s viesnī cā vai tehnikas tehnisks bojā jums, kas noveda pie viesa traumas. . . Ļ oti neiesaku š o viesnī cu atpū tai, jo atpū tu jū s nesagaidī siet, vismaz plkst. š ī takelā ž a. . .
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu