Kā mūs evakuēja no Šarmas

24 Marta 2020 Ceļošanas laiks: no 08 Marta 2020 ieslēgts 17 Marta 2020
Reputācija: +1273
Pievienot kā draugu
Uzrakstīt vēstuli

Mū su uzturē š anā s termiņ š viesnī cā Novotel beidzā s 15. martā , atgrieš anā s lidojums bija pulksten 17.40 no Š armas tajā paš ā dienā , tū roperators ir labi zinā mais Joint Up.

Tā tad, hronoloģ iski.

Pē c paziņ ojuma par lidojumu apturē š anu no Ukrainas no 17. marta 13. marta vakarā viena lidmaš ī na uz Š armu neizlidoja, tā pē c palika tū risti. Nā kamajā rī tā aizejoš o saraksti tika noņ emti no dē ļ a un iestā jā s pauze. Pludmalē uzmanī bu piesaistī ja š ai vietai neparastais klusums - pirms pusdienā m bija tikai divas lidmaš ī nas, lai gan parasti lidmaš ī nas ielido nolaiš anā s ik pē c 15 minū tē m. Nepaveicā s tiem, kas reģ istrē jā s agri no rī ta - nā cā s sē dē t reģ istratū rā lī dz vē lam vakaram, lai gan daž i devā s uz pludmali, viņ iem ē diens tika atstā ts.


15. martā aizejoš o saraksti vairs netika izlikti, gids teica, ka lī dz pusdienlaikam neviens vispā r netiks izvests un pie viņ a jā nā k ik pē c divā m stundā m, jo. situā cija var mainī ties. Virs pludmales lido vē l mazā k lidmaš ī nu. 10.00 nosū tī jā m ziņ nesi, informā cijas nebija, piegā jā m pusdienlaikā - atkal nekā , lai gan atbraukusī vecā kā menedž ere minē ja, ka visticamā k mū s aizvedī s otrdien, 17. martā .

Tajā paš ā dienā saņ ē mā m ī sziņ u no Join, ka visi uzturas savā s viesnī cā s un numuriņ os ar apkalpoš anu saskaņ ā ar kuponu uz tū risma operatora rē ķ ina.

16. martā pē c pusdienā m mē s saņ ē mā m paziņ ojumu par pā rcelš anos uz citu viesnī cu. Neaprakstot liekus sī kumus - vienā da zvaigž ņ u vē rtē juma un lī dzī ga servisa viesnī cas. Princips vienkā rš s: kurš neaizbrauca 14. - uz Blue Bay Oasis, 15. martā - uz Rehanu un 13. martā - vā rdus neatceros, jo tā du draugu diemž ē l bija maz. Viņ i visus nokā rtoja operatī vi, pē c vakariņ ā m gaidī ja ceļ vedi un atrada tieš saistes Join 19 reisu tablo tikai uz Kijevu, un 17. martā bija arī Harkova, Ļ vova, Zaporož je. Kļ uva skaidrs, ka lidosim prom, secī ba nebija zinā ma. Lī dz plkst. 22 visi saņ ē ma ziņ as no savā m tū risma aģ entū rā m par lidojumu un izlidoš anas laiku.

Un tad viss tika organizē ts ļ oti skaidri, bez kavē š anā s un kņ adas. Pirms pusdienā m izpē tī jā m jaunā s viesnī cas teritoriju, devā mies uz pludmali, apbrī nojā m bē gumu un atsegto rifu un pirms 12.00 apskatī jā m numuru. Mums uzreiz reģ istratū rā tika nogrieztas rokassprā dzes un bā rs kļ uva par apmaksā tu (man ir aizdomas, ka tajā dienā cenas tika nedaudz paaugstinā tas). Bet atkal par mums parū pē jā s Join – tie, kas aizlidoja pē c pusdienā m (arī mē s), saņ ē ma kuponus pusdienā m.

Lidostā viss noritē ja ļ oti ā tri, nebija garas rindas pē c iekā pš anas kartē m. Ievē roju, ka kopā ar iekā pš anas kartē m tika izsniegtas migrā cijas kartes un kartē s bija reisa numurs - dubultā kontrole pā r lidojumam reģ istrē to cilvē ku skaitu. Reģ istrā cijas zā lē atradā s Join pā rstā vis. Vē lā k es uzzinā ju, ka tajā dienā Ukrainas konsuls lidoja uz Š armu, lai nekavē joties atrisinā tu raduš ā s problē mas. Atkal mū s nefotografē ja, tika pā rbaudī ta rokas bagā ž a, speciā li analizatori, vai tajā nav sprā gstvielu. Un visur lidostas darbinieki novē lē ja mums laimī gu ceļ u un aicinā ja mū s ierasties vē lreiz.


Kad devā mies lejā uz uzgaidā mo telpu, mana sirds bija priecī ga - redzē jā m 4 lidmaš ī nas no Join, nolaiš anā s tika paziņ ota vairā k nekā stundu pirms izlidoš anas. Kijevā pē c nosē š anā s pie lidmaš ī nas piebrauca divas lielas maš ī nas, no kurā m izkā puš ie pā rstā vji ā tri visiem izmē rī ja temperatū ru, operatī vi izsniedza bagā ž u – un tad visi devā s mā jā s

Secinā jumi no piedzī votā s situā cijas:

  • Sliktā kā lieta ir nenoteiktī ba, kas izraisa paniku. Mū su tū ristu gods, neviens no apkā rtē jiem nekrita panikā , tač u novē rojā m daudz neapdomī gas sauļ oš anā s, peldē š anā s un ē š anas.
  • neuz sekundi nezaudē t optimismu, lai gan, kad 15. martā visā Š armā pazuda mobilie sakari, pat es sā ku nedaudz uztraukties, bet ne par sevi, bet par savu ģ imeni - mē s zinā jā m, ka ar mums viss ir kā rtī bā , bet viņ i – nē .
  • viesnī cu gidiem nebija vairā k informā cijas kā jebkuram vairā k vai mazā k pieredzē juš am interneta lietotā jam, tā pē c, ieraugot viesnī cā jaunu tū risma operatora pā rstā vi, nekavē joties sazinieties ar viņ u, pē kš ņ i dzirdat kaut ko jaunu (tā notika ar mums) .
  • Neesiet slinks, lai apskatī tu lidostas tieš saistes rezultā tu tablo un pievienotos vairā kas reizes dienā .
  • Galvenais ir pā rbaudī t viesnī cas ceļ vedī , vai esat tū ristu sarakstā vispā rī gi. Piemē ram, mē s nebijā m sarakstos par pā rcelš anos uz citu viesnī cu. Divi pā ri nebija lidojumu sarakstos, atkal parā dī jā s Join menedž eris un nosū tī ja viņ us uz lidostu, kur citi vadī tā ji palī dzē ja tikt galā ar problē mu.
  • Nekautrē jieties viesnī cā veidot jaunas paziņ as no tautieš iem (un ne tikai) – š ā dā situā cijā ir svarī gi vienam otru atbalstī t pat ar labu vā rdu vai joku.
  • Un pē dē jā lieta: pē c visas kritikas pret Join, mē s bijā m patī kami pā rsteigti par operatī vo mū su evakuā cijas organizē š anu un tā s pavadī š anu, atš ķ irī bā no daž iem tū risma operatoriem, kuri pat nepaziņ oja saviem tū ristiem par savā m izredzē m. Anex, piemē ram, 15. martā tomē r atveda jaunus tū ristus atpū tai.

    Un pats galvenais, lai kā das kataklizmas nā ktos pā rciest, turpini ceļ ot, tostarp uz Ē ģ ipti, kas ir skaista jebkurā gadalaikā , jebkuros laikapstā kļ os un pat vē trā , kas ar viņ iem gadā s reizi daudzos gadu desmitos.

    Gaida Join lidmaš ī nu

    Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
    Lai stāstam pievienotu vai noņemtu fotoattēlus, dodieties uz šī stāsta albums
    ждём самолёт Джоина
    Līdzīgi stāsti
    komentāri (24) Atstājiet savu komentāru
    Rādīt citus komentārus …
    iemiesojums