Jautājums o Berlīne

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
43 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Kā tur nokļūt»
Kas notika, iekāpjot Ryanair lidojumā Berlīnē? Kāpēc cilvēki tika atstāti lidostā? No ziņām nekas nav skaidrs. Vai ir kāds aculiecinieks?
Kas notika, iekāpjot Ryanair lidojumā Berlīnē? Kāpēc cilvēki tika atstāti lidostā? No ziņām nekas nav skaidrs. Vai ir kāds aculiecinieks?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
12 abonenti  • prasīja 2019-12-294 gadā atpakaļ
Atbildes  •  23
аватар Natasha59
Kāda traģēdija notika? Ziņās informācijas nav.
Lidojuma pārsēšanās aculiecinieki?
аватар Apyatka
Ziņās bija teikts, ka vārti ir slēgti, atstājot 40 cilvēkus Berlīnē. Lidojums netika atlikts, viņš lidoja uz Kijevu.
аватар Apyatka
Šī, paldies Dievam, nav traģēdija, bet tas, kas varēja notikt, protams, ir interesanti. Ryanair ir lētākais pārvadātājs, bet tagad kas zina, ko no viņa sagaidīt.
аватар deppo
Godīgi sakot, no amata nav skaidrs, kuram taisnība un kurš vainīgs, bet es teikšu no Ryanair izlidošanas no Berlīnes pieredzes: lai nokļūtu līdz vārtiem Šēnfeldes lidostā, jāierodas 2,5 stundas vai varbūt 3. Milzīgas rindas uz gaisa drošību, un tad ilga skraidīšana pa dīvainiem koridoriem, lai atrastu savus vārtus. Mums joprojām paveicās - rindas uz pasu kontroli nebija, lai gan pa ceļam sastaptā darbiniece, katram gadījumam pajautājusi, vai ejam pareizajā virzienā, brīdināja, ka rinda ir pie kontroles. Bet līdz mūsu ierašanās brīdim, acīmredzot, tas bija atrisināts.
Tāpēc joki ir slikti ar zemo izmaksu aviokompānijām: viņi ietaupa uz visu, un tāpēc jums jāierodas ļoti agri un jābūt gatavam tam, ka pirms nolaišanās divi reisi sāks mainīt vārtus un tūristu pūļi skries viens otram pretī. un notriekt (to izturēja Borispilā un Lisabonā).
аватар andrei707
Mums bija līdzīga situācija Barselonā, apmēram desmitiem pasažieru nebija laika iekāpt, viņus neielaida, bagāža tika izkrauta divas stundas, mēs sēdējām un skatījāmies to visu no lidmašīnas, pēc tam lidojām prom. Tātad, acīmredzot, tā ir ierasta prakse, nevajadzētu kavēties nosēšanās laikā.
аватар ollennka
Situācija ir apdullināta! (((Es domāju, ka to var izdarīt tikai Aeroflot (pirms diviem gadiem viņi sāka to praktizēt), bet izrādās, ka slikts piemērs ir lipīgs ...
аватар Andrey111
... viņus neielaida uz kuģa, viņu bagāža tika izkrauta divas stundas ...
Vai nebūtu vienkāršāk ielaist lidmašīnā 10 pasažierus, nekā izkraut viņu bagāžu uz divām stundām.
Marasms.
аватар Fancase
Spriežot pēc augstāk esošā pasta, pasažieriem nebija laika iziet pasu kontroli un viņi neiekļuva iekāpšanas zonā.
Žēl, bet tā notiek.
Borispilī viņi parasti gaida, 10 reizes paziņo pasažieru vārdus un aiztur lidojumu, un tad ...
аватар Apyatka
Nu, es saprotu, 2-3 cilvēkiem nebija laika nolaisties. Bet 40! 40 cilvēki bija tik bezjēdzīgi, ka nevarēja laicīgi ierasties nosēšanās vietā? Kaut kā neticami..
аватар ollennka
Andrejs111, jā, arī mani šis jautājums vienmēr moka. Tomēr viss lidojums tiks aizkavēts, tāpēc ir vieglāk ielaist lidmašīnu kavētājus. Bet, kā es saprotu, aviokompānijas šīs "akcijas" veic galvenokārt izglītības nolūkos.
аватар Apyatka
Izlasīju rakstu par kumelīšu saiti, tur rakstīts, ka vienā rindā bija pasažieri uz trim reisiem. Vai var būt, ka caur 1 vārtiem tiek iekrauti dažādi reisi, arī dažādas aviokompānijas? Ja jā, tad tas ir iemesls. (Bet kā viņi var iekraut visus šos cilvēkus lidmašīnās, ja viņi visi atrodas pūlī pie izejas?) Bet tas, protams, ir briesmīgi.
Kādus profilakses pasākumus mēs, pasažieri, varam veikt?
*lidostā ierasties 3 stundas iepriekš?
*skriet līdz vārtiem milzīgā ātrumā, lai tiktu pie izejas starp pirmajiem?
*pirkt prioritāte?
*nelido lēti?
аватар Apyatka
Tāpēc labi, ka nevajag vīzu. Un ja ar vīzu, kā iepriekš? Vīza tika dota uz ceļojuma datumiem, un jūs palikāt lidostā. Pagaidām jauna biļete maksā lielu bagātību, un viņi jūs nelaidīs atpakaļ pilsētā. Brrr...
аватар ollennka
1. Runa noteikti nav par zemo izmaksu aviokompānijām, to dara arī pilnīgi nebudžeta aviopārvadātāji.
2. Vīza uz ceļojuma datumiem vienmēr tiek izsniegta ar 1-3 dienu rezervi, tieši reisu atcelšanas un pārcelšanas un citu force majeure gadījumu gadījumā.
аватар Apyatka
"Tas noteikti nav par zemo izmaksu aviokompānijām, to dara arī diezgan mazbudžeta aviopārvadātāji."
Vai viņi atstāj 40 cilvēkus lidostā? Pa 1 vārtiem trīs dēļi tiek piekrauti?
аватар ollennka
Ne četrdesmit, bet, kad nokavēju Aeroflot lidojumu, bijām seši.
аватар Elenka08
Nesen lasīju tādu stāstu par kādu pilsētu, arī Vācijā (aizmirsu, kuru). Cilvēki neaizlidoja tieši garās rindas dēļ uz apskati. Es lidoju no Dortmundes vasarā, tāpēc viņi sūta ziņu, lai ierastos ātrāk!, nekā vajadzētu. Sakarā ar to, ka ir viena rinda, un tas aizņem ilgu laiku
аватар kolyan_cat
Caur 1 vārtiem viņi nevar ielādēt 3 lidojumus. Pasažieri sajaucuši vārtus ar pasu kontroles kabīni, tāpat kā nemitīgi jauc muitniekus un robežsargus.
аватар Apyatka
Šeit šis skaitlis ir pārsteidzošs. Tik daudz kavētāju, prātam neaptverami. Ir cilvēki, kas kavējas, bet kaut kā dīvaini, ka viņi visi nokavējuši vienu lidojumu.
Bet, ja viņi kavēs, tad jā, kas viņiem to kompensēs.
аватар Elenka08
Apjatka, viņi ne tik daudz kavējās, cik pavadīja laiku rindā. Iepriekš aprakstītajā gadījumā bija arī liels skaits cilvēku. Tā ir lidostas vaina, kas nenodrošina šādu plūsmu. Bet kompensācijas, cik atceros, nebija.
аватар Apyatka
Lai gan pastāv viedoklis, ka tie nav nekādi kavētāji.
No vkontakte:
Šis mēnesis ir jau otrais gadījums ar zemo izmaksu aviokompānijām Berlīnē, kad lidostā tika pamesti cilvēki. Pirmo reizi - 50 cilvēki, vakar - 40 cilvēki, ieskaitot bērnus. Turklāt cilvēki nekavējās, izgāja visas kontroles, 1 stundu stāvēja pie vārtiem, pie šiem vārtiem izgāja vēl 2 lidmašīnās. Cilvēkiem izeja bija slēgta, un viņi stāvēja un vēroja, kā iekāpj citu lidmašīnu pasažieri un kā no viņu lidmašīnas tiek izkrauta viņu bagāža. Šis ir Raiens. Lidojums Berlīne-Borispole. Pēdējo reizi bija konflikts ar Whizzers.
аватар kolyan_cat
Smuki. Viņi nevar ielādēt 3 lidojumus no 1 vārtiem. Ne visi var.
аватар in.ki
Murgs. Izlasīju rakstu. Tradicionālā psihoterapija pārcēla vainu no slimās galvas uz veselo. Ir arī par Wizzair, jo viņi ciniski ieteica pasažieriem ierasties lidostā agri. K - orientēšanās uz klientu.
kolyan_cat kāds reiss varētu būt nobīdījies un tādēļ tā pasažieri sajaucās ar nākamo reisu pasažieriem, kurus vajadzēja izlaist lidmašīnā pa tiem pašiem vārtiem.
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Berlīne
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl