Nekompetents personāls

Rakstīts: 2 augusts 2018
Ceļošanas laiks: 25 — 29 jūlijā 2018
Kam autore iesaka viesnīcu?: Relaksējošām brīvdienām; Ģimenēm ar bērniem
Viesnīcas vērtējums:
5.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 7.0
apkalpošana: 2.0
Tīrība: 7.0
Uzturs: 7.0
Infrastruktūra: 7.0
Jū lija beigā s palika pie drauga. Mē s devā mies ekskursijā pa biblioglobusu. Neskatoties uz papildu servisa "lidojuma detaļ ā m", atgrieš anā s reiss atkal aizkavē jā s pat par 5 stundā m.
Runā jot par viesnī cu, mē s neesam izvē lī gi un praktiski tikai nakš ņ ojā m viesnī cā , jo apceļ ojā m salu. Bet uzreiz pē c reģ istrē š anā s tiek apmaksā ti visi it kā "papildpakalpojumi" - seifs 2 eiro dienā , ledusskapis 2 eiro dienā . Uz brī di viesnī ca apgalvo, ka ir 4 *, maksā jiet par 1000 rubļ iem. dā rgā k un padariet tos papildus. ceļ a izdevumi – viesiem bū s cita attieksme. Mums nepatika, jo maijā devā mies uz Pafosu arī.4*, viss bija iekļ auts istabiņ as lietoš anā , sū dī gi, pat ū dens reģ istratū rā bija paredzē ts dzerš anai, un viesnī ca bija lē tā ka nekā Anmaria.
Pats un istabas labas, ē diens arī normā ls. Jū s varat ē st.

Un tagad visu brī vdienu apogejs, dienu pirms izlidoš anas, mē s uzzinā jā m, ka lidojums tika pā rcelts, lai izietu no viesnī cas pulksten 23:00. Uzreiz piegā jā m pie sievietes (tumš i mati, tieva, 43 gadi, runā gan angliski, gan krieviski) un prasī jā m, vai nav iespē jams pagarinā t numuru. Ak, viesnī ca bija pilna un mums bija jā izreģ istrē jas 12.00. Sieviete mū s pā rliecinā ja, ka lejā ir spa, kur var nomazgā ties, atpū sties un sagatavoties pirms lidojuma (darba laiks netika paziņ ots). Izbraukš anas diena - izrakstī š anā s pulksten 11. Devos lejā uz spa centru, lai aiznestu dvieļ us uz pludmali, nekā du norā ž u par darbu - recepcijā ne dvē seles. Gaidī jā m 15 minū tes - neviena (dvieļ i starp citu 10 eiro depozī ts). Piecē lā mies, prasī jā m, kur darbinieki, atbildē jā m, pagaidiet, drī z nā ks. + vē l 10 minū tes - neviens. Viņ i spļ ā va, viņ i aizgā ja. Atgriež amies viesnī cā sā ļ i pē c jū ras 20.00, paņ emam duš as piederumus un dodamies uz spa - slē gts. Uzkā pjam uz recepciju - tā pati sieviete - es vispirms jautā ju angliski - kā ir, kā pē c slē gts, kā varam nomazgā ties utt. Viņ i man atbild, ka tā nav viņ as atbildī ba un nav atslē gu, un kopumā es jums neko neteicu par spa. Hm smieklī gi. Jautā ju sava sarunu biedra vā rdu (jo nav ž etonu, kas ir nepieņ emami! 4 * : -)) - atbilde ir "Es tevi nesaprotu. " Man atteicā s sniegt sū dzī bu grā matu un nosaukt savu pilno vā rdu.
Rezultā tā nomazgā jā mies pludmalē zem duš as ar vē su ū deni un ž ā vē jā mies vē jā .
Pat pieņ emsim, ka tā ir taisnī ba, ka reģ istratū rā nav spa atslē gu un kopumā reģ istratū ra ir tikai 2x2 vieta pie letes, tač u no š ā das neapmierinā tī bas ar viesiem varē tu izvairī ties un piedā vā t, piemē ram, doties vakariņ ā s. vai kokteili uz viesnī cas rē ķ ina. BET....
Š o viesnī cu vairs neizvē lē š os.
Ja viesnī cas administrā cija lasa atsauksmes, tad lū dzu pā rbaudī t personā la profesionā lo piemē rotī bu.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu