Briesmīgi

Rakstīts: 9 augusts 2019
Ceļošanas laiks: 1 — 31 jūlijā 2019
Kam autore iesaka viesnīcu?: Relaksējošām brīvdienām
Viesnīcas vērtējums:
1.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 1.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 1.0
Uzturs: 1.0
Infrastruktūra: 1.0
Vai vē laties uzzinā t visu patiesī bu par viesnī cu no cilvē ka, kurš visu redzē jis no iekš puses? Mē s ieradā mies š ajā viesnī cā kā grupa, lai nopelnī tu naudu. Pirmkā rt, iepriekš uzrakstī š u informā ciju tiem, kas vē las nā kt š eit strā dā t nā kotnē .
INFORMĀ CIJA TOPOŠ IEM DARBINIEKIEM. Nedariet to NEKĀ . Mē nesi nostrā dā jā m, jo ​ ​ vairs nevarē jā m izturē t zemniecisko attieksmi mū su virzienā no darba devē ju puses. Viņ i vē las, lai darbinieki aizņ emtu papildu stundas, par kurā m galu galā viņ i pat nesaņ em papildu samaksu. Ja tu, nedod Dievs, pateiksi viņ iem kā du vā rdu, tu paliksi ienaidnieks lī dz savas darba sezonas beigā m. Mū s pā rvieto no istabas uz istabu, draudē ja, teica, ka iesū dzē s tiesā , migrā cijas dienests meklē s. Tas viss tika darī ts citu darbinieku acu priekš ā , lai viņ us iebiedē tu un lai viņ i strā dā tu lī dz galam un neuzdroš inā tos iet prom. Viss lī gums, visi solī jumi - viss ir fiktī vs un neviens to netaisā s pildī t. Rezultā tā mums visiem samaksā ja 2x mazā k kā solī ts, mums atvilka, jo it kā ar kā du vienojā s par mū su ieraš anos, atvilka mums naudu par dokumentiem, apdroš inā š anu un nedeva naudu ceļ ojumam. Mē nesi tur strā dā jā m gandrī z par velti. Pats kaitinoš ā kais ir tas, ka Bulgā rijā strā dā ju jau 3 gadus un tikai š oreiz saskā ros ar tā diem negodī giem darba devē jiem.
TAGAD INFORMĀ CIJA SVĒ TKIEM. Mē s personī gi bijā m liecinieki š ā dā m situā cijā m: 1) restorā nā uz grī das nokrita tī ra karote - viņ i to pacē la, noslaucī ja ar rokā m un ielika atpakaļ traukā ar galda piederumiem, lai cilvē ki varē tu no tā s ē st; 2) darbinieks nometa veselu paleti ar tī rradņ iem - viņ š tos pacē la un nolika atpakaļ , iznesa uz restorā nu cilvē kiem; 3) viņ a atklā ti ienī st visus, kam ir kaut mazā kā s pretenzijas un izsaka tā s vadī tā jai Leilai aiz muguras; 4) viņ iem nepatī k cilvē ki, kas nā k uz BB un HB, jo viņ i maksā mazā k naudas un liek istabenē m retā k mainī t gultas veļ u š ā diem cilvē kiem; 5) biež i, kad cilvē ki ieradā s reģ istratū rā , lai ziņ otu par kaut kā du darbī bas traucē jumu telpā un lū dza kaut ko labot, reģ istratū ras administratore nodeva š os pieprasī jumus Leilai un biež i vien viņ a atbildē ja š ā di: "GAIDI".

Kopumā š ī ir tikai daļ a no tā , kas mums bija jā vē ro un jā piedzī vo. Izdariet savus secinā jumus.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu