Vai vēlaties sabojāt atvaļinājumu? Viesnīca "Mura" gaida jūs

Rakstīts: 5 septembris 2018
Ceļošanas laiks: 10 — 24 augusts 2018
Viesnīcas vērtējums:
1.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 2.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 4.0
Uzturs: 1.0
Infrastruktūra: 5.0
fons
“Mē s atpū tā mies” viesnī cā no 2018. gada 10. lī dz 24. augustam. Mē s devā mies no tū roperatora "TUI". Esmu š eit treš o reizi. Pirmo reizi 2013. gadā . Otrais ir 2015. gadā . Otrā s uzturē š anā s laikā pamanī ju ievē rojamus uzlabojumus. Pirmkā rt, tas attiecā s uz Wi-Fi, kas kļ uva bezmaksas un parā dī jā s telpā s. Uz citu viesnī cu fona “Mura” izcē lā s ar labu personā lu, valū tas maiņ as biroja klā tbū tni (ar paš reizē jo valū tas kursu), bezmaksas Wi-Fi istabā s, kvalitatī vu pā rtiku, diezgan ē rtā m istabā m bez kukaiņ iem un tuvu atraš anā s vietu. uz jū ru. No visa iepriekš minē tā paliek tikai pē dē jais.
plusi
1. Laba viesnī cas atraš anā s vieta (tuvu jū rai).

2. Bezmaksas sauļ oš anā s krē sli un saulessargi (ar nosacī jumu, ka jums ir laiks tos paņ emt pulksten 7:00).
Mī nusi
1. Pā rdevē js, kurš nekā dā gadī jumā nevar samainī t naudu
Uzreiz pē c ieraš anā s gribē jā m samainī t naudu un reģ istratū rā pajautā jā m, kur to var izdarī t. Mums teica, ka tikai veikalā.1. stā vā , lai gan agrā k to varē ja izdarī t reģ istratū rā . Uz jautā jumu, kur vē l to varē tu izdarī t, mums neatbildē ja (un pat neminē ja valū tas maiņ as punktu Dobrujā , lai gan droš i vien visi par to zina). Pā rdevē js veikalā maina naudu ar ā rkā rtī gi neizdevī gu kursu un atsakā s to darī t pē c parastā kursa. Tajā brī dī , kad oficiā lais dolā ra kurss bija 1.69 levas, tas mainī jā s uz 1.56! Tā pē c mainiet naudu Dobrujā vai kopā ar savu gidu (mē s to darī jā m).
2. Restorā ns - vemt
Pā rtikas kvalitā te, salī dzinot ar iepriekš ē jiem gadiem, ir krasi pasliktinā jusies. Trauki tiek mazgā ti ā rkā rtī gi slikti (ilgi ir jā izvē las tī ra dakš a vai š ķ ī vis, un parasti labā k ir ņ emt vienreizē jā s lietoš anas glā zes). Turklā t restorā ns apkalpo 2 viesnī cas - "Mura" un "Slavuna", kā rezultā tā personā ls nevar tikt galā ar tik daudz tū ristu un vienmē r ir milzī gas rindas, tā pē c jums ir jā ierodas ē st vai nu ļ oti agri, vai ļ oti vē lu. . Strauji samazinā jies gaļ as ē dienu daudzums. Ē diens pā rsvarā ir bezgarš ī gs, gaļ a ir nepietiekami izcepta, un pirmie ē dieni, kad tie beiguš ies, š ķ iet atš ķ aidī ti ar ū deni.

3. Saindē š anā s
Sliktā s pā rtikas kvalitā tes un pilnī ga sanitā rijas trū kuma dē ļ restorā nā tū ristu vidū biež i notiek saindē š anā s. Sarunā s ar viesmī ļ iem un istabenē m (izrā dī jā s, ka tā s ir praktikantes no Ukrainas) atklā jā s, ka saindē š anā s š eit notiek visu laiku. Tas mums arī nepagā ja garā m. Mana vecmā miņ a saindē jā s jau 8. uzturē š anā s dienā pē c zivju ē š anas viesnī cas restorā nā . Nā cā s izsaukt ā tro palī dzī bu, kas mū s aizveda uz medicī nas centru Dobrujā , kur vecmā miņ ai uzlika pilinā tā ju. Š ķ iet, ka š ī centra ā rsti ar lī dzī gu problē mu saskaras ne pirmo reizi – viņ i lieliski zinā ja, kas jā dara. Starp citu, francū zis ar tā diem paš iem simptomiem gulē ja vienā istabā ar savu vecmā miņ u.
Runā jot ar viesnī cas vadī tā ju (kompleksa vadī tā ju Georgiju Atanasovu), par š o situā ciju mē s nesaņ ē mā m atvainoš anos, bet gan redzē jā m tikai smī nu viņ a sejā .
4 istabas
Sagadī jā s, ka uzturē š anā s laikā Moore mē s mainī jā m 3 istabas: 220.140 un 222.

Sā kumā mū s ievietoja 220. istabā . Š ajā istabā viss bija slikti, izņ emot skatu pa logu. Wi-Fi nebija, gaisma tualetē knapi iedegā s, mā jas skudras bija daudz, kondicionieris nestrā dā ja labi, bija veca nojaukta pils, un virs gultas karā jā s saš ķ iebusies bilde. Pē c apmē ram 9 dienā m kondicionieris pilnī bā sabojā jā s, un mē s devā mies mainī t istabu. Tā gaitā radā s vē l viens konflikts ar darbiniekiem, par ko rakstī š u 6. punktā .
Vispirms mū s pā rcē la uz 140. istabu ar “skatu uz jū ru”, arī bez wifi un salauztu slē dzeni.
Pē c mū su gida iejaukš anā s mū s pā rcē la uz 222. istabu. Skats pa logu š eit bija sliktā ks nekā.220. istabā (koki traucē ja), nebija arī Wi-Fi, moskī tu tī kls bija pilns ar caurumiem, bija vairā k skudras (bija pat skudras ar spā rniem), vannas istabā saplī sis jaucē jkrā ns, gulta bija saplī susi, bedres virs gultas, no kurā m skudras rā pjas ā rā (un daž reiz izlido). Bet š eit gaisma vannas istabā , kondicionieris darbojā s, un ar 50 mē ģ inā jumiem bija iespē jams pieslē gties Wi-Fi, stā vot blakus durvī m.
5. WiFi
Wi-Fi viesnī cā gandrī z nav. Tas ir tikai koridorā un daž ā s telpā s, kas atrodas blakus marš rutē tā jiem (apmē ram 2 marš rutē tā ji vienā stā vā ). Restorā nā , pludmalē un ļ oti biež i vestibilā , pretē ji viesnī cas vadī bas apgalvojumiem, Wi-Fi nav. 3 dienas pirms izlidoš anas salū za rū teris vestibilā . Mū su izbraukš anas dienā tas joprojā m nebija salabots. Signā ls ir ā rkā rtī gi nestabils un pat tieš i blakus marš rutē tā jam biež i pazū d.
6. Rupji reģ istratū ras darbinieki
Esam bijuš i viesnī cā s daž ā dā s valstī s, bet tā du rupjī bu un nicinā jumu pret viesiem vē l neesam sastapuš i.
6.1. WiFi incidents

Viss sā kā s otrajā dienā , kad devā mies uz reģ istratū ru lū gt mainī t istabu Wi-Fi trū kuma dē ļ . Reģ istratū rā sē dē ja blondī ne FOM Iva Ž eļ azkova, kura mums atteicā s, paskaidrojot, ka tas nav pietiekams iemesls, lai mainī tu istabu, un kopumā brī vu istabu nav. Vē lā k tajā paš ā dienā pē c sarunas ar istabeni mē s uzzinā jā m, ka ir brī vas istabas, un pat iegā jā m vienā no tā m un pā rbaudī jā m, vai nav pieejams Wi-Fi. Pē c tam mē s atkal vē rsā mies pie reģ istratū ras, bet Iva Ž eļ azkova atrada daudz vairā k iemeslu, kā pē c mē s nevarē jā m mainī t istabu:
1) Tas joprojā m nav pietiekams iemesls, lai mainī tu numuru
2) Tu jau esi ievā cies un piesā rņ ojis istabu, pē c tevis neviens to otrreiz netī rī s (arī mū su piedā vā jums paš am uzkopt istabu tika atteikts)
3) Mē s nevaram jū s pā rvietot, jo š ī telpa ir paredzē ta citiem cilvē kiem
4) Wi-Fi ne visur labi uztver, un tā pē c neviens nepā rvietosies
Pē c tam mē s vē rsā mies pie mū su ceļ vež a par š o problē mu. Viņ š ieradā s un runā ja ar tobrī d pienā kuš o Ivu Ž eļ azkovu un ģ enerā lmenedž eri Georgiju Atanasovu, kurš , savukā rt, izdomā ja stā stu par neesoš u meistaru, kurš ieradī sies un sakā rtos Wi-Fi pirms pieciem. pulkstenis tajā dienā . Tur, protams, nebija ko remontē t, jo marš rutē tā js vienkā rš i nesasniedza mū su istabu. Pē c tam, kad mē s novē rsā mies un aizgā jā m, š ie abi (Georgijs Atanasovs un Iva Ž eļ azkova) mums aizmugurē pasmī nē ja. Meistars, protams, neatnā ca, bet mē s jau sapratā m, ka esam vienkā rš i apmā nī ti.
6.2. gaisa kondicionē š anas incidents
Apmē ram 9. dienā , kad uzturē jā mies viesnī cā , gaisa kondicionieris pilnī bā sabojā jā s. Vakarā aizgā ju uz reģ istratū ru un ziņ oju par problē mu. Viņ i ierakstī ja manu istabu un teica, ka rī t no 9:00 lī dz 10:00 atbrauks meistars un sakā rtos kondicionieri. Iva Ž eļ azkova nebija reģ istratū rā .

Nā kamajā rī tā pie mums neviens nenā ca. Ierodoties reģ istratū rā , mē s tur ieraudzī jā m Ivu Ž eļ azkovu un vē lreiz ziņ ojā m par problē mu, norā dot, ka mū su istabas numurs jau ir ierakstī ts. Kad viņ a atvē ra piezī mju grā matiņ u, izrā dī jā s, ka mū su numurs ir izsvī trots, it kā problē ma jau bū tu atrisinā ta.
Toreiz mē s nezinā jā m, ar ko mē s sazinā mies, jo Ivai Ž eļ azkovai nebija ž etonu. Pē c mū su lū guma nosaukt savu vā rdu, uzvā rdu un ieņ emamo amatu, mums rupji bez paskaidrojumiem atteica.
Neskatoties uz to, Iva Ž eļ azkova pacentā s piezvanī t meistaram, kurš , apskatī jis kondicionieri, teica, ka tas nav labojams.
Pē c tam mums iedeva istabiņ u pirmajā stā vā (140), kas, maigi izsakoties, nevilka uz “skatu uz jū ru”. Iva Ž eļ azkova kategoriski atteicā s mainī t numuru, paskaidrojot, ka brī vu istabu nav.
Pē c tam, kad mē s informē jā m mū su gidu par š o problē mu, viņ š ieradā s, un istaba otrajā stā vā tika atrasta uzreiz! Starp citu, tā atradā s blakus mū su bijuš ajai istabai.
6.3. Numura atjaunoš anas incidents
Skaidrs, ka iepriekš ē jie notikumi mū s atturē ja no kontaktē š anā s ar reģ istratū ru par numura pagarinā š anu, bet tā kā mū su lidmaš ī na bija 22:10, nā cā s to darī t. Ap 8.00 uz reģ istratū ru ieradā s mana vecmā miņ a un jautā ja par telpas pagarinā š anu (Iva Ž eļ azkova nebija reģ istratū rā ). Administrators teica, ka tas ir iespē jams, un jū s to varat darī t arī tagad. Toreiz mums nebija lī dzi nepiecieš amā s summas, ko samaksā t.
Kad samainī jā m naudu un devā mies uz reģ istratū ru maksā t, tur jau sē dē ja Iva Ž eļ azkova, kura, protams, atteicā s atjaunot numuru. Tikai atkā rtota mū su gida iejaukš anā s mums palī dzē ja to izdarī t.
Izvade

Kā dreiz š ī viesnī ca bija viena no labā kajā m piekrastē . Tagad tā ir degradē jusies, ka zemā k vairs nav kur nokrist.
Pievienojos "LatvianRiga" atsauksmē m ar nosaukumu "Jauktas sajū tas" un "zelta zivtiņ a" ar nosaukumu "Briesmī gs! ", kas visprecī zā k atspoguļ o š obrī d š ajā viesnī cā notiekoš o. Raksturī gi ir tas, ka gandrī z visas negatī vā s atsauksmes, piemē ram, š ī s, attiecas uz 2018.  gada vasaras periodu. Lielā kā daļ a pozitī vo atsauksmju attiecas uz 2007. -2015. gadu, kas nav pā rsteidzoš i.
Starp citu, “LatvianRiga” savā apskatā minē ja problē mu ar Ivu Ž eļ azkovu un viņ as augstprā tī go uzvedī bu pret tū ristiem. Viņ a apskats tika uzrakstī ts 2018. gada 27. jū nijā , un tajā nebija nekā du Georgija Atanasova solī tu uzlabojumu. Starp citu, arī "LatvianRiga", tā pat kā mē s, nesaņ ē ma nekā du atvainoš anos par š ā du Ivas Ž eļ azkovas uzvedī bu.
P. S. Liels paldies mū su gidam Arkadiy (TUI uzņ ē mums) par palī dzī bu atkā rtotu problē mu risinā š anā .
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu