Jautājums par viesnīca Miramar Al Aqah Beach Resort 5*

Pašreizējās ekskursijas uz šo viesnīcu
Iegūstiet labāko cenu no ceļojumu aģentiem
  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
78 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Viesnīcas izvēle»
Kā pakalpojums ir mainījies kopš pandēmijas?
Nesen lasīju atsauksmi, ka pat UAL sistēma nav gluži viss iekļauts, ieskaitot alkoholiskos dzērienus. Sakiet man tieši tie, kas šobrīd atpūšas vai tuvākajā nākotnē, vai tā ir taisnība, un cik ļoti pakalpojums ir mainījies pēc pandēmijas?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
4 abonents  • prasīja 2021-11-012 gadā atpakaļ
Atbildes  •  2
аватар Valery_ukr
Arī interesanti
аватар shnata0901
Labvakar! Protams, es nezinu, kā viss bija pirms pandēmijas, bet tagad mēs esam ārkārtīgi neapmierināti ar viesnīcas koncepciju. Trešo dienu šeit atpūšos ar ģimeni. Kas attiecas uz dzērieniem: pat saskaņā ar ultra viss iekļauts sistēmu, ir 7 bezmaksas kokteiļi. Ēdiens nav slikts: viss ir garšīgs un visa pietiek, bet apkalpošana... Tas ir 12 punkti 10 ballu sašutuma skalā. Vestibilā vari gaidīt viesmīli 40 minūtes un kamēr neizcelsi skandālu, neviens tev netuvosies! Līdzīga situācija ir arī galvenajā restorānā. Laimīgs Jaunais gads ir klāt. To, ka galdiņu svinīgajām vakariņām nepieciešams rezervēt iepriekš, uzzinājām pavisam nejauši. Galdu izvietojums acīmredzot mainījās 10 reizes dienā. Kad ieradāmies, viesmīlis mūs pieveda pie mūsu rezervētā galdiņa 47 (kas bija pilnīgi pretējā virzienā, salīdzinot ar tkm, kā bija rezervēts, bet nu labi) Paņēmām ēst, atgriežamies ... un ... vietas ir aizņemtas. Mēs stāvam 15 minūtes ar šķīvjiem jau atpūšoties cilvēku vidū, kamēr viņi meklē mums brīvas vietas !!! Vakars vienkārši sabojāts! Un kāds sākums!
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Miramar Al Aqah Beach Resort 5*
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
vēl