Bet visiespaidī gā kā attieksme pret klientiem reģ istratū rā.
Piemē ram, kad jautā jā m, cikos baseins tika atvē rts (jo bē rns ļ oti gribē ja no rī ta pirms izlikš anas daž as minū tes bū t ā rpus baseina), mums atbildē ja, ka ir pulksten 12, lai gan mē s to uzzinā jā m vē lā k. bija pulksten 10. Vai viesnī cas personā lam bija ž ē l ū dens baseinā ? Es kaut kā to nesapratu.
No plusiem varu nosaukt tikai divus: 1) bijā m apmetuš ies agrā k par 12. datumu; 2) spa zona, kurā ietilpst peldbaseins un sauna un vī rieš a attieksme, kas apkalpo š o viesnī cas daļ u (manuprā t, viņ š tur ir vienī gais draudzī gais vī rietis). Kas attiecas uz spa zonu, tā ir bez maksas tikai lī dz pulksten 19 (pē c tam - 500 UAH vienai personai).
Viņ a arī minē ja, ka, rezervē jot viesnī cu, mums teica, ka tā atrodas Jaremč es centrā , lai gan patiesī bā - nomalē (netā lu no Dovbush klints). Tā pē c, izvē loties š o viesnī cu, esiet gatavi tam, ka viss var nebū t tā , kā solī ts.
Dvieļ i, kā lietoti 10 gadus, ir nobruž ā ti, saplē sti, to halā ti ir notraipī ti ar dzelteniem traipiem. Istabā bija auksts, jo apkure bija ieslē gta tikai daž as stundas. Naktī pamodā mies no tā , ka aukstais gaiss dedzina gļ otā das un gribas klepot un š ķ audī t. Restorā ns - atseviš ķ a tē ma. Viesmī ļ i paš i vispirms saka, ka var pasū tī t kompleksu vai ē dienkarti. Mē s pasū tī jā m. Brokastu komplekss. Pirmdien ē dienkartē bija vā rī tas desiņ as, piedevas utt. Mums atnesa trī s ceptas olas. Mē s esam dietologi. Kas ir ceptas olas? Mē s tos neē dā m. Viņ i prasī ja rakstī to. Viņ i atnesa ā dā s vā rī tas desas. Pilns vā ciņ š . Mū su draugi atnesa ceptas pankū kas, jo tā s nebija restorā nos gatavotas pankū kas, bet parasti veikalā pirkti pusfabrikā ti, pelmeņ i arī veikalā . Nā kamajā dienā pasū tī jā m no ē dienkartes.
Mannas putra ar ievā rī jumu un pankū kas ar ā boliem, jo sieru mums negribē ja dot, skaidrojot, ka cilvē ki nedzī vo ilgi, tā pē c sieru nepē rk. Viņ i mums atnesa vienu mannu un daž as pankū kas. Lai gan pasū tī ja divas porcijas no katra ē diena. Manna garš oja pē c zā les un bez ievā rī juma. Pē c mū su lū guma iedot ievā rī jumu, viesmī le lika saldinā t ar cukuru. Un ievā rī juma nav, jo mainī ja ē dienkarti. Pē c minū tes mums atnesa vē l vienu ē diena porciju, kā prasī jā m. Un pē c minū tes pie mums pienā ca viesmī le un teica, ka mums nav tiesī bu pasū tī t š os ē dienus, jo mē s neesam bē rni un atbraucā m atvaļ inā jumā bez bē rniem. Un š is, pē c viņ as teiktā , ir ē diens tikai bē rniem. Uz lū gumu paskaidrot, kur tas rakstī ts un kā tiek nodroš inā ts, viesmī le uz mums apvainojā s un aizbē ga. Tā ds iespaids, kas nokļ uva cirkā . Kopumā citi viesmī ļ i uz mū su sū dzī bā m reaģ ē ja ļ oti atklā ti, aicinot doties paē st uz citiem restorā niem.
Atbrauca uz pā ris dienā m un aizgā ja. Un cilvē ks, kurš atbrauc atvaļ inā jumā uz 10-15 dienā m, ģ imene ar trī s mē neš us vecu mazuli, kuram vajadzī gs siltums, jauna ģ imene ar sievu grū tniecī bu. kam arī vajag normā lus dzī ves apstā kļ us tiem "uz š ķ ī vjiem". Attieksme pret klientiem ir než ē lī ga un nekaunī ga.