Ar cieņu Ludmila Anatoliyivna

Rakstīts: 5 aprīlis 2016
Ceļošanas laiks: 1 — 2 aprīlis 2016
Kam autore iesaka viesnīcu?: Relaksējošām brīvdienām; Biznesa braucieniem; Ģimenēm ar bērniem; Atpūtai ar draugiem, jauniešiem
Lasī ju atsauksmes un š ausminā jos par tā du negatī vismu un pirmo domu lasot iespaidā , ka mums kaut kas nav kā rtī bā.
Mani sauc Ludmila, un atsauksmē s mans vā rds ir minē ts daudzkā rt, es neesmu viesnī cas ī paš nieks, bet esmu atbildī gs par galveno administratoru. Es gan esmu saimnieka radinieks.
Man ž ē l, ka viesi mū s pameta tā dā noskaņ ojumā , un tas lika rakstī t tik dusmī gas atsauksmes.
Es gribu atvainoties, jo klientam vienmē r ir taisnī ba, paldies par negatī vajā m atsauksmē m, nepiecieš ams stress, viņ š liek veikt detalizē tu analī zi un vairā k kontrolē t personā la darbu un analizē t savu.

Gribu pastā stī t mū su viesiem (lielā kā daļ a bija reakcija uz aizliegumu paš iem lietot alkoholu bā rā un restorā nā , tas tika uztverts durkā s un attiecī gi š is konflikts rezultē jā s neobjektī vā nepilnī bu meklē š anā ). Daž as no tā m, kas mums tika norā dī tas, notika. Un pankū kas arī nebija ceptas.
Uz veļ as un dvieļ u rē ķ ina esmu pā rliecinā ts, ka tie vienmē r ir labi izmazgā ti, jo mums ir laba veļ asmaš ī na, kas ne tikai mazgā , bet arī tvaicē . Protams, nevaram garantē t visiem jaunu apakš veļ u un dvieļ us, jo tā tiek daļ ē ji iegā dā ta katru gadu.
Gribu novē lē t visiem mū su viesiem labi atpū sties nā kamajā sezonā , neapmierinā tos ar citu viesnī cu, un viesiem, kuriem patika (viņ i joprojā m ir galvenā daļ a). Diemž ē l viņ i raksta maz labu atsauksmju, lai gan, kad viņ i ir pā rsteigti par sliktu solī jumu, atbild uz š ī m atsauksmē m, bet pē c pā rē jā s visi aizmirst.
Mū su pastā vī gajiem viesiem, kuri š ogad nevarē ja apmesties pie mums, gribu teikt, ka mū su brokastis ir tā das paš as kā vienmē r, nevis tā , kā viesi raksta (viena ola), ja ir pildī ta ola, vai ola grauzdiņ š , ir arī pankū kas ar ogā m un krē jumu vai pankū kas un tē ja no kalnu garš augiem. Brokastis, protams, ir tikpat vieglas kā vakariņ as.
Tagad arī bā rā un restorā nā mums ir skaidri noteikumi: ja viesi dzer savus dzē rienus, ir sastrē gums.
Viesi, kuri ciena cilvē kus, kas veido uzņ ē mumu un darbiniekus, kuri saņ em algas no iestā des peļ ņ as, protams, tā neuzvedī sies. Jo ī paš i tā pē c, ka ir alternatī va - zā le ar kamī nu (banketu zā le), kuru var noī rē t un tur var dzert savus dzē rienus un ņ emt lī dzi savus produktus.

Viesiem, kuri rakstī ja atsauksmes "mantkā rī gā mā jsaimniece" gribu teikt, es, administratore, neizdarī ju jums izņ ē mumu un neļ ā vu atmaksā t naudu par pē dē jo dienu (pē c jū su domā m, jū s nebraucā t) jū su vī rs brī dinā ja "kā mana sieva atnā ks. " Es to pilnī bā izjutu un ne vienmē r ir viegli saprast, ka klientam vienmē r ir taisnī ba.
Š ai jaunajai sievietei neko sliktu nenovē lu, pē c pozitī vā m atsauksmē m viņ a visu raksta: "neticu, viņ i ir š ausmī gi" Man viņ as tieš ā m ž ē l, vai vajag tik daudz pū ļ u tē rē t dusmā m.
Varbū t labā k tē rē t naudu, lai pelnī tu un saprastu citus, kam ir savs bizness, kas kalnu apstā kļ os nav viegli.
Saimniece, es domā ju saimnieci, viņ a pelna un daudz tē rē labdarī bai, kur tas ir vajadzī gs. Un administrā cija nekad nenoņ ems negatī vā s atsauksmes. Nevienam tas nav vajadzī gs. Cilvē kiem ir tiesī bas uz savu viedokli un rī koties pē c saviem ieskatiem. Mē s to pieņ emam un reaģ ē jam, jo ​ ​ tas ir mū su interesē s.
Ar cieņ u Ludmila Anatoliyivna
Tulkots automātiski no ukraiņu valodas. Skatīt oriģinālu