Jautājums o Turcija

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
20155 abonenti tiks
informēti par problēmu
Interesanti jautājumi

Saistīts jautājums «Ceļojumu aģentūras un operatori»
Uz Turciju Izbraukšana 18.10. Šodien zvana meitene no tūrisma aģentūras un ziņo par tūres pārcelšanu uz 21.10, argumentējot, ka tūroperators tā izlēmis. Vai viņa mani maldina?
Uz Turciju Izbraukšana 18.10. Šodien zvana meitene no tūrisma aģentūras un ziņo par tūres pārcelšanu uz 21.10, argumentējot, ka tūroperators tā izlēmis. Vai viņa mani maldina?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
16 abonenti  • prasīja 2020-10-163 gadā atpakaļ
Atbildes  •  29
аватар moy_contakt
Viss ir iespējams, bet jūs varat pārbaudīt šo brīdi. Tūrisma operatora vietnē dodieties uz sadaļu, kurā ir redzami lidojumi. Kad man bija līdzīga situācija, es redzēju, ka mans lidojums tika atcelts (viņi nesaņēma lidmašīnu un visiem tika piedāvāts vai nu izlidot vēlāk, vai mainīt izlidošanas pilsētu). Gadās, ka ekskursijas tika pārdotas, un tad viņi atklāja, ka pārdeva vairāk nekā sēdvietas lidmašīnā, un tad viņi izlemj, kuru pārcelt uz citu lidojumu. Un šeit daudz kas ir atkarīgs no ceļojumu aģenta. Draugi paņēma nedēļu atvaļinājumu, un viņiem piezvana ceļojumu aģents un jautā, vai viņi neiebilst pēc pāris dienām lidot. Draugi atteicās, un ceļojumu aģents aizstāvēja viņu tūristus. Un ir ceļojumu aģents, kurš saskaras ar faktu, un tas ir viss, tad jūsu problēmas. Var būt dažādi varianti.
аватар borispolskiy
Vienkārši ierakstiet aviokompāniju un skatiet tiešsaistes izlidošanas tablo. Ja tas ir čarterreiss, tad bieži vien datums tiek pārcelts nepilnīgas lidmašīnas iekraušanas vai vienkārši korekcijas dēļ.
аватар klichko
Pilnīga neatbilstība. Tas ir tāpat kā jautāt pirmajai satiktajai personai: "Vai mans vīrs mani maldina?"
аватар deppo
Piemēram, mēs tikko atgriezāmies no Turcijas. Mūsu harta tika atcelta. Tūroperators piedāvāja kompensāciju par vienu nakti un biļetes uz Turcijas Pegasus. Mēs vienojāmies. Visā lidmašīnā bija 3-4 turki, visi pārējie bija mūsu tūristi. Bet joprojām lidmašīna nebija pilnībā piepildīta.
Turcijā tagad ir viesnīcas, kurās nedēļas laikā atpūšas 3-4 ģimenes. Un tikai nedēļas nogalēs nāk vietējie. Sezona beidzas, tāpēc viss ir iespējams.
аватар ollennka
Protams, sazinieties ar tūrisma operatoru.
аватар klichko
Labvēlēji spēlē kumelītes, bet TS negrasās pirkt loterijas biļeti)
аватар lana_181
Nu kāds bērnudārzs? Tiešsaistes rezultātu tablo vienmēr ir augšā, aviokompānijas atbild uz zvaniem un e-pastiem. Galu galā par to ir atbildīgs jūsu ceļojumu aģents. utt. Vispār lido pats - atgriezos tikai no Turcijas - pats nopirku visus lidojumus uz un valsts iekšienē - un viss ok. nav atcelšanas vai pārsūtīšanas. Bet tie puiši, kas lidoja no mūsu Ukrainas, Ņau, kā vienmēr, stulbi atcēla reisu dažu stundu laikā un viņiem nācās steidzamā kārtā pirkt biļetes daudz dārgāk, jo šie ņaugi nodrošināja vaučeru! Ja jums ir Meow lidojums, tad visu var atcelt un pārcelt. Ja Pegasus pārceļas, bet uz īsu laiku)
аватар nadezda2017
Šobrīd ir tik "brīnišķīgs" laiks. Viņi var ne tikai pārplānot tūri uz 2-3 dienām, bet arī piedāvās to pārplānot uz nākamo sezonu. Tā mēs darījām pavasarī. Turklāt jums jābūt gatavam, ka viņi var mainīt viesnīcu. Gan par labāko, gan par sliktāko. Viss ir neparedzams. Tagad valda nevis tūroperators, bet gan koronavīruss.
аватар Vika284
Jautājums "If you have a Meow flight" no Ufa Russia, kura UIA
Patiešām, ja sezona Turcijā beidzās pirms koronavīrusa ēras, bet tagad Turcija ir viena no valstīm, kur var lidot atpūsties un nav jātaisa tests un ekskursijas par citu budžetu, laikapstākļi populārajā turku valodā kūrorti priecē. Tagad ne visas viesnīcas ir tukšas, ir tādas, kas tūristu pilnas pat Egejas jūras reģionā.
Kas attiecas uz Pegasus un lidojumiem no Kijevas, Pegasuses ir tiešie lidojumi uz Izmiru, Dalamanu, Milas-Bodrumu, un mūsu TO jau kopš pagājušā gada piedāvā ekskursijas uz šo Turcijas zemo cenu aviokompāniju. Pagājušajā gadā Tezy pārdeva ekskursijas uz Bodrumu ar tiešo Turcijas aviokompāniju lidojumu uz Bodrumu.
аватар lazy_person
abutalipova_alin
Acīmredzot meitene ir jūsu ceļojumu aģente. Tas ir viņas darbs. Viņai vajadzētu jūs brīdināt par lidojuma pārcelšanu. Šo informāciju, protams, var uzzināt arī pats. Internetā skatiet uzņēmuma "tiešsaistes" rezultātu tablo. Pārcelts uz trim dienām. Ja tas nav grūti, dodieties uz Tūrisma aģentūru, kur noslēdzāt Līgumu, oficiāli paziņojiet par to. Laika pietiks, un tu kļūsi mierīgāks.
аватар lazy_person
abutalipova_alin Izbraukšanas atlikšana uz trim dienām. Tas ir daudz. Es pārbaudītu ar tūrisma aģentu, kurš pārdeva ceļojumu. Izlidošana tiek atlikta, bet kā ar reisu atpakaļ, kā ar uzturēšanās ilgumu? Ļaujiet viņam oficiāli veikt izmaiņas Līgumā. Viena lieta ir pārcelt laiku vienas dienas laikā, bet pavisam cita lieta ir pārcelt uz vairākām dienām. Kas šajā gadījumā ar uzturēšanās ilgumu viesnīcā. Viesnīcai ir savi rezervācijas datumi. Nepaļaujieties uz runāšanu pa telefonu, ņemiet vērā oficiālās datuma un laika izmaiņas...
аватар agent_borabora
Ekskursijas datumus operators var vienpusēji pārcelt.
аватар dima_80_
Šī prakse vienmēr ir ievērota Join Apa. Un pašreizējā situācijā varbūt citi tūrisma operatori.
аватар nataha33
Izlasīju trīs MOT jaunos līgumus un tajos visos ir punkts par iespējamu izbraukšanas atlikšanu par 3-5 dienām. (((
аватар Vika284
Un šeit pievienojieties un Ukrainas "trīs uzturēšanas līgumi" ar tūristu no pilsētas Ufa Krievija
аватар nataha33
Vika284, pieļauju, ka Krievijas TO ceļojumu līgumi var atšķirties no ukraiņu līgumiem, bet nedomāju, ka tas ir daudz. Paskatījos Coral Travel, Anex un Tui līgumus (Krievijā ir vismaz 2 no šiem MOT), un man tie ļoti nepatika. Ceru, ka arī turpmāk viņi piedāvās tūristiem lojālākus līgumus. Vismaz šodien es neesmu gatavs ko tādu parakstīt. (((
аватар lazy_person
Vienpusēji pārplānot tūres datumus? kas tas? Vismaz ir nepieciešams (vajadzētu) paziņot otrajam līguma parakstītājam, saņemt viņa piekrišanu. Tas ir kaut kas jauns?
аватар nataha33
lazy_person, tas ir patiešām jaunums līgumos. Izlasi, domāju, ka arī tu būsi apbēdināts. Vienā no līgumiem lasīju, ka viņiem jāpaziņo tūristam 5 vai 10 dienas pirms izbraukšanas (atkarībā no atpūtas dienu skaita). Vispār kaut kā tūristu tiesības ir palikušas daudz mazākas, un attiecīgi TO vairāk. (
аватар lazy_person
Brīnumi ... jauni izbraukšanas un atgriešanās datumi mājās - tas ir jauns līgums! Vai nē?
аватар nataha33
Es nezinu, cik ilgi ekrāns būs redzams, tas ir no Coral standarta līguma.
аватар vezha2
Tagad gandrīz visi čarterreisi pārvadātāji maina lidojumu programmas nepilnu lidojumu dēļ, tāpēc arī jūsu pārplānošana ir diezgan ticama. Pārbaudiet pārvadātāja tiešsaistes rezultātu tablo - tad viss kļūs skaidrs
аватар Vika284
nataha33 atšķiras, krievu koraļļiem un anex līgumos nav tādu punktu no tavas bildes
Un Ukrainā nav biedrības "Turpomošč", kuras darbības ir noteiktas vairākos Krievijas ceļojumu līgumu punktos.
Pareizākais un vienkāršākais veids, ja neuzticaties ceļojumu aģentam, kā minēts iepriekš, bija atbilde "Pārbaudiet pie tūrisma operatora, tas ir loģiski"
аватар Vosik1964
mana drauga reiss arī tika pārcelts dienu vēlāk, bet viss bija kārtībā, un dienu vēlāk bija lidojums atpakaļ.Tāpēc es atpūtos vēl dienu. Lidoju no 5.10.-16.10.2020.
аватар agent_borabora
"Brīnumi... jauni datumi izbraukšanai un atgriešanās mājās — tas ir jauns Līgums! Vai tomēr ne?"
- Ne uz šo pusi. Saskaņā ar jebkuru līgumu operatoram ir tiesības vienpusēji mainīt līguma noteikumus. Brīnumu nav.
аватар lazy_person
nataha33
Šis punkts "2.3.2." vienpusēji izsvītro visu Līgumu. Es šādu vienošanos uzskatu par krāpšanu. Kas tas par Līgumu, kurā var visu mainīt (gan izbraukšanas laiku, gan izbraukšanas datumu, gan ekskursijas datumus, gan maršrutu)? Līgumā ir jābūt specifikai un pušu atbildībai, tad tas ir Līgums.
аватар nataha33
slinks_cilvēks, pilnībā tev piekrītu! ) Tāpēc sāku pētīt citu TO līgumus. Pagaidām neesmu atradis nevienu līgumu, kas man kaut aptuveni atbilstu. Mans viedoklis ir, ka šādi līgumi pastāvēs tik ilgi, kamēr tos parakstīs tūristi. ))) Un es gaidīšu. Ja nekas nemainīsies, es pati organizēšu ceļojumus savai ģimenei.
аватар lazy_person
nataha33
Sāku aktīvi ceļot, pērkot kompleksās ekskursijas, kopš 1996. gada šogad izlaidu. Tādas situācijas, tādas patvaļas nav bijis. Pēdējos gados sāka nemitīgi mainīt čarterreisu atiešanas laikus, BET! tajā pašā dienā (vienā datumā). Es vienmēr to ņēmu vērā, pievienojot uzturēšanās laikam vienu vai divas dienas. Tagad, izmantojot "pandēmiju " ( "Būtiskas apstākļu maiņas gadījumā), TO, acīmredzot, nolēma atteikties no jebkādas atbildības. Tas ir saprotams, kļuva grūtāk strādāt. Bet klients ir jāsaprot. no tā izriet, ka bez jūsu lēmuma (piekrišanas) darījumi var mainīt visu: maršrutu, ceļojuma datumu, transporta veidu, viesnīcu (pakalpojuma klasi), cenu ... un tiks paziņots pēc 10 dienām vai mazāk ?! krāpšana?
Tomēr ir labi, ka cilvēki raksta, koncentrējoties uz tādiem jautājumiem kā šis (paldies, nataha33).
аватар bia_usz_2015
Nav iespējams atbildēt vienā vārdā. Iespējams, muļķīgi. Tā tas bija ar mani un manu ģimeni. Apmānīts subtūroperators Dosimies ar mums. Tā ir Ukraina. Bet katram TO ir uzticības tālruņa numurs. Un vienā no atbildēm pareizi norādīts, ka šis ir jauns Līgums, jauni nosacījumi un divpusējs līgums.
аватар petromir
Visas atbildes ir no Ukrainas un tajās nav ņemta vērā viena vienkārša Krievijas realitāte. Visticamāk, jūsu pārsēšanās ir saistīta ar lidojumu ar pārsēšanos, ar to grafiku vai izmaiņām (piemēram, viņi mainīja Maskavu uz Rostovu vai Samaru, kas tika atvērta nesen). no Ufas šobrīd nav tiešo lidojumu uz Turciju.
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Turcija
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl