Jautājums o Kemera

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
7838 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Cits»
Kemer, lūdzu atbildiet tiem, kas saskaras ar patvaļu, kas tagad notiek ar tūristu izolāciju
Ieradāmies 07.09.2020. Mēs bijām izolēti viesnīcā Mirada Del Mar, neviens mums neiedeva nekādus apliecinošus dokumentus, nebija nekādas izpratnes par notiekošo! Varbūt kāds ir bijis līdzīgā situācijā!
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
25 abonenti  • prasīja 2020-09-154 gadā atpakaļ
Atbildes  •  119
аватар veritasana
It kā nekas? Vai tu tikko tērzēji? Vai arī uzrakstīja rakstisku pieprasījumu uz viesnīcas pastu? Vai esat informējis arī vēstniecību par situāciju?
аватар veritasana
Pieteikuma iesniedzējs — ombuds http://www.ombudsman.gov.ua/ua/page/applicant/
аватар pepper-17
Mūsu apskatā ir uzskaitīti visi gadījumi, uz kuriem mēs pieteicāmies, protams, vispirms rakstījām uz viesnīcas pastu un tūrisma operatora pastu.
аватар Vika284
veritasana - Kāpēc vietnei ir nepieciešama saite uz Ukrainas ombuda vietni, ja tūristi ir no Krievijas
аватар igz
Galu galā, lai ieceļotu valstī, pārbaudes nav vajadzīgas Tātad uz kāda pamata ir izolācija No kurienes ir iegūta informācija, ka esat inficēts vai kontaktējies ar slimiem cilvēkiem vai varbūt lidostā jums bija drudzis un jums tika veikta pārbaude Paskaidrojiet lūdzu
аватар pepper-17
Mēs ar sievu ieradāmies šajā viesnīcā no Maskavas, paņēmām biļeti uz Coral Travel, biļetes cena bija 159 tūkstoši uz 10 naktīm. Ieradāmies 09.07.2020, diezgan agri, ar izmitināšanu problēmu nebija, neskatoties uz agro ierašanos 7 no rīta. Numuriņš nav slikts, kopumā viesnīca un tās teritorija mums patika. Pārējais ir ieslēgts, tikāmies ar gidu 08.09, izbraucām vairākas ekskursijas: uz akvaparku, izbraucieni ar kvadricikliem, bagijiem un raftingu.
Izbaudām atvaļinājumu, viss kārtībā līdz ir pienākusi melnā ceturtdiena 09/10/2020. 17:00, kad bijām pludmalē, mūsu viesnīcas gids man raksta, ka steidzami jādodas uz reģistratūru. Tieku uzspridzināts no guļamkrēsla, skrienu pie viņiem viena, eju augšā, viesnīcas pārstāve saka, ka vajag arī dzīvesbiedru. Es jautāju kaut kas noticis, kāpēc viņa ir, te es esmu, jūs varat visu izlemt ar mani, nē - atbilde ir viesnīca, velciet savu sievu šurp.
Labi, salasījās no pludmales, sanāca. Krieviski runājoša menedžere, sauksim viņu par Ivanku, pārī ar turku valodā runājošu zuleiku (nevis to, kas grāmatā atver acis
аватар igz
Žēl, ka neizlasīju recenziju
аватар pepper-17
Lūdzu, ikvienu, kurš šobrīd ar mums nokļuvis līdzīgā situācijā, lūdzu, sniedziet atsauksmes! mēs jau zinām par vairākām ģimenēm ar bērniem, kuras tika ieslodzītas! Mēs ļoti vēlētos apvienoties, lai uzrakstītu kolektīvu prasību par sabojātu atvaļinājumu!
аватар Olgaolga153
pipari - 17
Es no sirds jūtu līdzi un novēlu veiksmi! Es ļoti vēlētos pielikt punktu šai nelikumībai.
аватар Veronika7081
Autors tiešām jūt līdzi. Jūs nevēlaties, lai jūsu ienaidnieks nāk uz biroju un sēdētu istabā.
Faktiski, pamatojoties uz informāciju, ko es izlasīju par izolācijas diferenci. tūristi: tūroperators - Aneks tour, Kemeras viesnīcas. Pagaidām tas nav pārāk daudz, lai pārspētu Belekas, Sides, Fethiye, Bodrumas viesnīcās. Vai arī es kļūdos?
аватар nadezda2017
pipari-17, tiešām kaut kāds haoss. Vai viņi ļaus tev lidot mājās? Nokārtojis testu?
аватар Olgaolga153
"Visiem tūristiem tika lūgts veikt Covid-19 testu..." (no Anex atbildes uz krievu izraidīšanu no viesnīcām)
viņi vienkārši nepieminēja, ka atpūtniekiem pašiem būtu jāmaksā par pārbaudi.
Kāpēc tūristiem jau pirms izbraukšanas netika sniegta ticama informācija ar Turcijas Veselības ministrijas lēmumu, ka pat ar negatīvu testa rezultātu atpūtnieks, kas potenciāli saskarsies ar Covid pasažieri, līdz ekskursijas beigām tiks izolēts no sabiedrības .
Kad robežas tika atvērtas, viņi solīja pavisam ko citu (Turcijas varas iestādes skaidro ārvalstu tūristu uzturēšanās noteikumus Turcijā saistībā ar jaunas koronavīrusa infekcijas izplatību). Alva!
аватар Vika284
Krievijas Ārlietu ministrijas vietnes sadaļa Turcija
"Tūristi, kuri bija tuvu inficēšanās brīdim ar COVID-19, bet valkāja masku, netiek uzskatīti par kontakttūristiem. Nav atsevišķas procedūras pārvešanai uz viesnīcu."
аватар Vika284
“Vai kontaktpersonas tiek pakļautas 14 dienu izolācijai viesnīcā ar aizliegumu visās sabiedriskās vietās?
...Ja kontakta testa rezultāts būs negatīvs, viņš turpinās atpūsties..."
Reāli viss ir savādāk un ko tādā gadījumā darīt krievu tūristiem, ja ĀM mājaslapā ir tāda informācija un TO pārstāvji un viesnīcu vadītāji apgalvo pretējo
аватар Vika284
Šī ir Krievijas vēstniecības Turcijā vietne
аватар lazy_person
Nu skaidrs. Agri vai vēlu kādam ir jānonāk līdzīgā situācijā. Bet cilvēki riskē, dodas nejauši... tad tas notiek. Tikko izlasīju twitterī...
аватар nadezda2017
"Tūristi, kuri transfēra laikā no lidostas uz viesnīcu brauca vienā autobusā ar slimu koronavīrusu, tiek izraidīti uz Krieviju līdz apmaksātā atvaļinājuma beigām. Viesnīcas izraida krievus, neskatoties uz negatīvajiem Covid-19 testiem. Tas ir nav zināms, vai tūristiem saņems kompensāciju par traucēto atvaļinājumu.
Stāstus par izolāciju viesnīcā un izraidīšanu no Turcijas stāsta gan tūrisma aģenti, gan paši tūristi. Spriežot pēc informācijas, tie, kuri 7.septembrī lidoja no Maskavas uz Antāliju, tika izraidīti no valsts vai izolēti viesnīcā. "
Lasīju, ka tādā pašā situācijā atradās atpūtnieki viesnīcās Fame Rezidence Kemer un Viking Star.
аватар pepper-17
Mēs jau esam atraduši atbildes no vairākām ģimenēm, kuras ir nonākušas līdzīgā situācijā. Mēs ļoti vēlētos, lai visi atbildētu un uzrakstītu tiesas prāvu.
аватар pepper-17
Nu tiešām: "Nu, tas ir saprotams. Agri vai vēlu kādam ir jānokļūst šādā līdzīgā situācijā. Bet cilvēki riskē, iet nejauši... tad tas notiek. Es vienkārši izlasīju to Twitter."
Kāds pieķērās, bet galvenais jautājums, kā šo situāciju atrisināt uz vietas, vai ne?
аватар Olgaolga153
pipari - 17
Šeit nav atļauts dot saites uz konkurējošiem resursiem, visticamāk, admins izdzēsīs jūsu ierakstu. Dublējiet savu atsauksmi vietnē TurPravda (lapas augšdaļā zaļajā lodziņā ir opcija "pievienot atsauksmi").
аватар nadezda2017
piparus, tu, protams, ļoti smagi "iestrēdzis". Bet, vienam gan vajadzētu mierināt, ka nesaslimi.. nedod Dievs, lai saslimtu svešā valstī.
Paies laiks, viss aizmirsies, nosēdīsies. Ļoti ceru, ka saņemsiet kompensāciju par sabojāto atvaļinājumu. Lai veicas ar šo! Un, galvenais, veselība!
аватар assent2015
Citās valstīs pret mums tā izturas vairāku iemeslu dēļ.. Pirmā un galvenā ir mūsu valdības politika, kas nesargā MŪSU puses pilsoņus, bet gan sistēmu, un noteikti ir farss no malas. Es nevaru iedomāties, ka ar pilsoņiem Vācija to darīja Turcijā un principā jebkur.
Turcija kļūst par nepievilcīgu galamērķi. Es piedāvāju mūsu tirgū ekskursijas un viesnīcas, bet nesaņēmu atbilstošus darbiniekus ar krievu valodas zināšanām. Tikai nedaudzās viesnīcās strādā krieviski runājoši strādnieki, un parasti tie ir nekulturāli bijušās Padomju Savienības gāzētāji. Viesnīcu īpašniekiem, ceļojumu rīkotājiem un ceļojumu aģentūrām ir pienācis laiks saukt pie atbildības par savu slikto darbu. Augustā atpūtos, pretenzijas ir arī par Annex tour un Pegas turistic. Es vairs ar viņiem nerunāju.
Puiši, cīnieties par savām tiesībām, novēlu jums panākt morālā un materiālā kaitējuma atlīdzību!
аватар zolyshka111
assent2015, patiesībā visā pasaulē reģistratūrā ir jābūt angliski runājošam darbiniekam (kurš arī ne tuvu nav visur, bet tas ir cits jautājums), nevis krievvalodīgam vai urdu valodas ekspertam. Mācieties angļu valodu, un jums nebūs nekādu problēmu. Ja atpūšaties kaut kur Akapulko vai Mumbajā, tad arī būsiet sašutuši, ka krieviski nav kāju pa zobiem?
Un uz Turcijas rēķina - tas ir sagaidāms. Koronapsihozes pasaulē, pašā Turcijā, ir simtiem tūkstošu pacientu, taču kūrortos nav ierobežojumu, lidojiet un atpūtieties, viņi guļ mierīgi, un, kā izrādījās, gulēt ir sāpīgi. Esmu ne reizi vien rakstījis - atpūta pandēmijas laikā - kvests un rulete. Autor, es jūtu jums līdzi.
аватар Alex_Odess
Tūristi apraksta līdzīgu situāciju.

https://www.turpravda.ua/tr/kemer/blog-472182.html
Atvainojiet.
4. augusts atgriezos no Turcijas, paveicās, nekādu problēmu.
аватар veritasana
Atvainojiet, es meklēju atsauksmi un neatradu .. Es nolēmu, ka esat no Ukrainas .. Es ļoti atvainojos
аватар klichko
Es patiesi jūtu līdzi APARATŪRAI, bet jūs neatradīsit taisnību, vismaz turku valodā. Viņi šobrīd sita, bet Turcijas Veselības ministrija ir nesatricināma
Taču ir izstrādāta recepte riska samazināšanai. Veiciet pārbaudi mājās un izmantojiet taksometru
аватар pepper-17
Pateicoties atsauksmēm, izrādās, ka visi, kas nokļuvuši līdzīgā situācijā kā mēs, bija no tā paša reisa ZF 9007, kas pacēlās no Šeremetjevas 09.07.2020. plkst. 02:50. Tas ir, inficētais nebija transfērā, kā mūs visus informēja gidi, atkārtoju mutiski un tikai mutiski, bet inficētais bija kopā ar mums lidojumā lidmašīnā!!!
Tas ir, katrs šī lidojuma pasažieris varētu būt apdraudēts!
Es vēlreiz atkārtoju, ka izolācija nesākās pirmajā ierašanās dienā, tas ir, visi, kas ieradās, vismaz trīs viņiem, brīvi pārvietojās pa savām viesnīcām, sazinājās ar darbiniekiem, citiem atpūtniekiem utt.
Kāpēc Turcija par to klusē un klusē līdz šim! kāpēc tad viesnīcas joprojām nedod nekādu rakstisku apstiprinājumu, kāpēc tad viesnīcas netika uzliktas, kamēr visiem tūristiem nebija negatīvi testa rezultāti???
аватар pepper-17
Tāpat, protams, ļoti vēlos sazināties, ja starp tiem, kas lasa mūsu atsauksmes, ir kāds jurists vai tūrists, kurš zina aktuālās normatīvās atsauces, kas jānorāda pieteikumā par naudas atmaksu, viņi mums tagad ir palīdzējuši.
Tūrisma aģents, mūsu gadījumā Koral, tagad lika mums rakstīt atgriešanas pieteikumu un pretenzijas, bet mēs to jau rakstījām, nav nekādu rakstisku apstiprinājumu no tūrisma operatora un viesnīcas, ir tikai mūsu sūtītie e-pasti un sarakste. Messenger, viņi var vienkārši atteikties atgriezt apmaksātu ceļojumu.
аватар zolyshka111
pipari-17, kas par viesnīcu slēgšanu??? Drīz sezonas beigas Turcijā, viņi izgrieza laupījumu līdz maksimumam! Es īsti nesaprotu, par ko tieši jūs vēlaties saņemt atmaksu? Vai jūsu tūre notika? Noturēts. Kādā formā tas ir cits jautājums, bet pakalpojums tika sniegts. Kas attiecas uz mani, jūs varat prasīt tikai morālo kaitējumu, bet ne to, ka jums tiks samaksāts.
аватар jolie-fleur
Labdien, Situācija patiesībā ir ļoti skumja... Vai varu precizēt... Patiesībā cilvēki tika izolēti no viena autobusa? Vai tie, kas lidmašīnā sēdēja blakus inficētajam, vai visi no viena lidojuma? Cits jautājums, vai ierodoties aizpildījāt anketu, norādot sēdvietu?
Parādīt vairāk »
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Kemera
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl