Briesmīga apkalpošana personālam un vadībai

Rakstīts: 28 augusts 2020
Ceļošanas laiks: 22 — 26 augusts 2020
Viesnīcas vērtējums:
3.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 5.0
apkalpošana: 4.0
Tīrība: 1.0
Uzturs: 3.0
Infrastruktūra: 4.0
Ieradā mies Turcijā agri no rī ta. Č etru cilvē ku ģ imene - divi pieauguš ie, 11 gadus vecs zē ns un 6 gadus vecs zē ns.
Pā rsū tī š ana tika veikta no Annex Tour.
Autobuss bija gandrī z pilnī bā piepildī ts ar atpū tniekiem, nogā dā ts uz 9 viesnī cā m. Mū su viesnī ca bija 4. marš rutā.

Lī dz 24. augusta vakaram atpū ta bija normā la, mulsinā ja tikai rindas pie restorā na pē c ē diena, jo tur viens cilvē ks izdalī ja ē dienu, piemē ram, salā tus, grieza sieru, š ķ iņ ķ i, konditorejas izstrā dā jumus un putras - tas izveidoja č etras garas rindas. , nebija nekā du attā lumu. Atgriezā mies istabā pirms vakariņ ā m un zvanī jā m mums ar reģ istratū ru ar informā ciju, ka transfē rs ir slims Kovids, saistī bā ar ko mums ir pienā kums pā riet uz citu novē rojumu. Teritoriā li mū su jaunā dzī vesvieta bija netā lu no reģ istratū ras, 30 metru attā lumā.
Mū su pā rvietoš anu veica Nicas viesnī cas darbinieks, kuram bija jā turpina mū su novē rojumi.
Mums arī solī ja izpildī t jebkurus lū gumus pē c ē diena vai ko vien vajag, ar precizē jumu, lai kas arī notiktu ar pā rbaudes rezultā tiem, mē s vairs nevarē sim brī vi pā rvietoties pa viesnī cu. Tā kā viņ am bija savs darba grafiks, tad izrā dī jā s, ka nā kamajā dienā viņ am bija brī va diena un apsolī ja, ka viņ u nomainī s, dos mū su kontaktu, lai sazinā tos ar meiteni, kura mums atzvanī s.
25.08
No rī ta pamostoties un vē loties ieturē t brokastis, saskaroties ar to, ka istabā nestrā dā telefons, Nī ca neatbild ne uz ziņ ā m, ne zvaniem. Istaba nebija sagatavota dzī voš anai, nebija dzeramā ū dens un telefona pieslē guma, kā rezultā tā.9. 30 nā cā s uzvilkt masku un doties uz reģ istratū ru paprasī t ē dienu un ū deni un salabot telefonu istabā . Ē dienu atveda 1h laikā un pat nepajautā jot, ko gribam, telefons tika uztaisī ts tikai pē cpusdienā (aparā tam nebija bojā jumu, vienkā rš i atvienoja no lī nijas, jo tika ieslē gts attā linā ti).

Pē c nesankcionē ta brauciena uz reģ istratū ru mū s uzrunā ja viesnī cas darbinieks, kurš iekā rtojā s zemā k esoš ajā stā vā un uzraudzī ja mū su kustī bu. Viņ š arī periodiski atnesa ē dienu un dzē rienus, kad tas nonā ca pie mums, pē c citu, laimī gā ku klientu apkalpoš anas. Neapē tais tika atstā ts istabas tuvumā un tas viss atradā s slē gtā koridorā lī dz viņ a nā kamajai ieraš anā s brī dim, kā rezultā tā smarž a koridorā joprojā m bija tā da pati, ņ emot vē rā , ka pat naktī zem 22-24 ° C nebija ieslē gts. termometrs. Pē c telefona salaboš anas varē jā m piezvanī t uz reģ istratū ru un lū gt sakopt, bez mū su lū guma neviens neko nedarī ja. Virsnieks, kurš bija norī kots mū s uzraudzī t, nebija ne krieviski, ne pat angliski runā još s;
Ap 12.00 mums zvanī ja no Nicas un teica, ka pē c 15 minū tē m.
atbrauks pie mums veikt testu uz kovidu, viesncas atbrauca dakteri un uzreiz tika pazinots, ka taisam par musu rekina izmeklē jumus un tas ir 30 eiro no cilvē ka, mē s č etri, tas ir 120 eiro. Kad jautā jā m, kur ir pierā dī jumi, ka mū su autobusā ir pacients un uz kuru viesnī cu viņ š devā s, informā cija netika sniegta, atsaucoties uz to, ka bija izsaukums un ar to pietika, lai mū s izolē tu un piespiedu kā rtā veiktu pā rbaudi. Saskaņ ā ar viesnī cas administrā ciju un mū su gidu, kas nemaz nepiedalī jā s visā š ajā stā stā , apdroš inā š ana mums visu segs, dariet to un pē c ieraš anā s mā jā s jū s visu atgū sit. Bet mums pat nebija tehnisko iespē ju sazinā ties ar apdroš inā š anas kompā niju, jo telefons istabā nedarbojā s. Labi, ka kontā bija nauda un ar viesabonē š anas palī dzī bu š is jautā jums tika noskaidrots - apdroš inā š ana to nesedz.
Visvairā k mū s satrauca nevis 120 eiro, bet gan uz kā da pamata tiekam turē ti uzraudzī bā , bez attaisnojuma, ka viņ š bija slims, un ja jā , tad kā pē c.

Pie mums atnā ca viens no viesnī cas direktoriem (kā izrā dī jā s, ka viņ i bija vairā ki, pē c sadalē m, kas rada š aubas, vai viņ š ir direktors, jo mums netika parā dī ti nekā di dokumenti), krieviski runā još a meitene un apsargs. Uz mū su apgalvojumiem, ka tas viss ir nepamatoti un nelegā li istabā netiekam turē ti, liek kā rtot pā rbaudes, un pat uz mū su rē ķ ina teica, ka, ja atteiksimies, izsauks ž andarmus un turpinā s ar viņ iem sazinā ties. Mū s izvedī s no viesnī cas un kas notiks tā lā k, viņ i nezina, ī paš i.
Tā kā bijā m kopā ar bē rniem, piedzī vojumi ar policiju mums nederē ja, tā pē c zem spiediena un iespē jamā m problē mā m devā mies pie pavadas un izturē jā m pā rbaudī jumus, kurus galu galā arī pā rspē jā m, ka gribē jā m paš i nokā rtot.
Arī no viesnī cas administrā cijas mums kā rtē jo reizi pateica, ka, ja tests ir pozitī vs, paliekam valstī lī dz atveseļ oš anai, ja negatī vs, tad jā sazinā s ar savu tū risma operatoru vai apdroš inā š anas kompā niju, lai iegā dā tos mums biļ etes uz mā jā m vai paliktu tajā s paš ā s istabā s plkst. novē roš ana pirms atvaļ inā juma beigā m un lidot prom, kā plā nots iepriekš rezervē to biļ eš u datumā , proti, bez iespē jā m, vesels vai nē , svē tki beiguš ies.
Kad vienojā mies par pā rbaudē m, vairā kas reizes uzsvē rā m, ka vajag rezultā tu izdrukas un č eku, ka par tiem samaksā jā m, mū s pā rliecinā ja, ka viss bū s kā rtī bā , slimnī ca, kas veica š ī s pā rbaudes, visu atsū tī s, kad tiks veiktas pā rbaudes. .
Reģ istrē joties viesnī cā , mums izsniedza papī rus turku un angļ u valodā s, kas ar vā rdiem paskaidroja, ka tas ir pierā dī jums tam, ka neesam slimi ar Covid vai iepriekš neesam slimojuš i.
Faktiski izrā dī jā s, ka mē s parakstī jā m obligā tu koda testu par jebkā dā m aizdomā m.

Bet neviens par to nerunā , un mū su vā jā s angļ u valodas un pilnī gas turku valodas zinā š anu trū kuma dē ļ paraksti tika uzticē ti viesnī cai. Š ajā periodā mums temperatū ru mē rī ja vienu reizi, ierodoties viesnī cā , reģ istratū rā . Pē c tam neviens vairs nemē rī ja, pat tad, kad pā rcē lā mies uz novē roš anu un palikā m apsargā tā istabā , kas liecina par mū su veselī bas viesnī cas š ķ audī š anu.
Pē c testu veikš anas mums atnesa tē jkannu, ū dens bloku, kolas bloku, spraitu un ventilatoru, kasti, kur viss bija uzskicē ts, vienreizē jā s krū zes, dakš iņ as, karotes, naž us, salvetes, cukura maisiņ us, š ķ ī stoš o kafiju, ko mē s nedzeram. Vai viss ir Ultra? Un tas viss tika atvests tā dos daudzumos, ka kļ uva skaidrs, ka esam š eit jau ilgu laiku! !!
Atkal, pē c tam, kad veicā m koda testus, viņ i it kā salaboja mū su tā lruni, patiesī bā to vienkā rš i ieslē dza.
Zvanī jā m apdroš inā š anas kompā nijai.
Viņ i zvanī ja arī uz Annex Tour uzticī bas tā lruni, tač u no sava mobilā tā lruņ a, jo no istabā esoš ā telefona to nevarē ja izdarī t. Zvana mē rķ is bija noskaidrot, vai viņ i zina par mū su situā ciju, par pacientu, kurš tiek nodots pā rveš anai utt. Pielikums nezinā ja par pacienta kodu, mū su iesniegums tika ierakstī ts un tiks izmeklē ts. Ne ar viesnī cu, ne gidu Eminu neizdevā s sazinā ties, ziņ ot par tik lielu problē mu, jo š is transfē rs bija no Annex tū res. Un cieš.9 viesnī cu tū risti. Pielikums solī ja izskatī t situā ciju un apstiprinā ja, ka pē c pā rbaudes rezultā tiem, ja tie bū s negatī vi, varam izmantot visus viesnī cas pakalpojumus, par kuriem samaksā jā m par brī vu ieeju. Bet, kā izrā dī jā s, ne tā ! Un tik milzī gs tī kls kā Pielikums neko nezina par Turcijas likumu par novē roš anu.

Tā s dienas vakarā bija vienī gā reize, kad pati reģ istratū ra mums zvanī ja, lai pajautā tu, ko gribam vakariņ ā s, nekas vairā k no viesnī cas nebija, tikai pē c mū su lū guma, un vairā kas reizes, stundu vai vairā k, nekā prasī ts.
Nicei arī pajautā ja, vai viņ š rī t bū s viesnī cā , jo mū s bū tī bā izlaida uz vienu dienu ekskursijā , kas viņ a teica, ka ir tikai tulks, un Nice atbildē ja, ka viņ š arī nā ks pie mums.
26.08
No rī ta mums neviens nezvanī ja, nejautā ja, kā jū tamies, ko gribam brokastī s, vai vispā r ko mums vajag. Viņ i piezvanī ja un pasū tī ja ē dienu. 12.00 devā mies ekskursijā , lai noskaidrotu, kā ir mū su pā rbaudes rezultā ti, uz ko nesaņ ē mā m atbildi, jo viņ ai it kā vē l nebija nekā das informā cijas, viņ a teica, ka precizē s ar direktori un sazvanī sies. 14.00 Nice mums atzvanī ja un teica, ka no š odienas ē dī sim pē c ī paš as ē dienkartes un iedeva sarakstu ar ko izvē lē ties.
Viss, kas tika piedā vā ts mums un mū su bē rniem, mums nederē ja, bē rni gribē ja frī kartupeļ us un picu, ko parasti pasniedza pusdienā s restorā nā , bet mums atteica. Izvē les nav, pasū tī jā m no piedā vā tā , bet nā cā s ilgi gaidī t, lī dz kā diem 15.30 (! ) Tikko atnesa pusdienas. Garnī rs bija ļ oti sā ļ š , zupa nebija ē dama, bē rni vienkā rš i nevarē ja ē st, ē da daž as kū kas, kas tikai prasī ja plusiņ u ē dienkartei, tā tad visas pusdienas bija bē rniem. No 14:00 lī dz 15:30 mums bija vairā ki atgā dinā juma zvani pusdienā m, lai gan tas sā kā s 12:30 viesnī cā.

Ap 15:00 pie kā rtē jā mē ģ inā juma paprasī t ē dienu Nice teica, ka mums visiem izmeklē jumu rezultā ti ir negatī vi, atgā dinā jā m, lai lū dz izdrukā t testus, č eku apmaksai. Lī dz 15:30 viņ š atnesī s pā rbaudes rezultā tus, bez maksā juma kvī ts. Analī zes rezultā tu laiks izdrukā.26. augustā plkst. 1.35, jo pusi dienas mū su testi bija gatavi un rezultā ti ir zinā mi!
Kad Nice atnesa rezultā tus, viņ š atkā rtoja, ka mē s nevaram iziet no istabas, pat ar negatī viem rezultā tiem, viesnī cas noteikumi valstī , ka mums ir divas iespē jas - palikt istabā lī dz viņ a atvaļ inā juma beigā m vai pirkt biļ etes. un lidot. Atkal atsaucoties uz to, ka izmaksas atmaksā s mū su apdroš inā š anas kompā nija vai ļ aujiet ceļ ojumu aģ entū rai pirkt, vispā r saprotiet paš i.
Pē c telefona ziņ ā m no Nicas plkst. 15.00, ka mū su testi ir negatī vi, no mobilā viesabonē š anā zvanī jā m uz Pielikumu tū res uzticī bas tā lruni +902423240095, vaicā jot, kā pē c mums vajadzē tu atrasties istabā , ja tests ir negatī vs, uz uz ko saņ ē mā m atbildi, jā ir tā ds Veselī bas ministrijas likums-instrukcija, precī zu formulē jumu nezinā m, bet neviens cits kā Turcijas viesnī cas par to nezina un neviens nav informē ts!
Ap 15.00-16.00 saņ ē mā m zvanu no Annex Tour pā rstā vja Mamed ar lū gumu neizdarī t spiedienu uz viesnī cu, kas Turcijā ir tā ds likums.
08) rakstī ja 12:40, tad vē l divas ziņ as, kad nā ca testa rezultā ti, atbildē ja pē c pusotras stundas, prasot mums kuponu numurus, kurus viņ š pierakstī ja tikš anā s reizē un jautā ja, vai š ī ir Crystal Flora viesnī ca?
Vispā r pilnī ga vienaldzī ba un neprasme! ! ! !!

Tā pat visu laiku, no brī ž a, kad mums paziņ oja, ka braucam autobusā ar it kā Covid slimnieku, sazinā jā mies ar mū su ceļ ojumu aģ entu "Nā c lī dzi", kurš savukā rt centā s panā kt patiesī bu un atjaunot mums par uzturē š anā s nosacī jumiem viesnī cā s. Neskaitā mi zvani uz viesnī cu reģ istratū rā , lai noskaidrotu situā ciju, zvani tika vienkā rš i atspoguļ oti un ignorē ti, dzirdot par telefona nolikš anu. Situā cijai nelī dzē ja arī zvani tū risma operatoram Annex, daž i solī jumi un attaisnojumi. Neraugoties uz to, ka pielikumā bija norā dī ts, ka nā kamajos datumos nav izlidoš anas, mū su ceļ ojumu aģ entam izdevā s atrast č etras biļ etes, un tas prasī ja minū tes. 30-40, tas bija apmē ram 16.00, izbraukš ana 20.15 tajā paš ā dienā.
T. k.
mū su pē dē jā s pusdienas viesnī cā neizdevā s, nebija ko ē st, jo ī paš ajā ē dienkartē bija sā ļ š un bezgarš ī gs ē diens, sapulcē jā mies un bijā m gatavi doties prom, bē gt no š ī s "viesmī lī gā s" viesnī cas. Transfē ru uz lidostu arī atrada un pasū tī ja mū su ceļ ojumu aģ ents, palī dzī bas nebija no viesnī cas, kā arī no Annex Tour.
Aizbraucot atgā dinā jā m, ka č ekus, lai samaksā tu par pā rbaudē m, mums neiedeva. Tajā paš ā laikā neviens ī paš i neinteresē jā s, kur mē s atrodamies, ko darā m, pilnī ga vienaldzī ba, viņ iem galvenais, ka mē s atstā jam š o viesnī cu. Visu laiku, ko pavadī jā m reģ istratū rā un mums blakus, kā ds vī rietis stā vē ja malā un skatī jā s, lai neiet apkā rt viesnī cai. Viņ i arī ieraudzī ja garā mbraucoš u š oferi, kurš tik ļ oti steidzā s pie savas maš ī nas, ka pat 2 minū tes nevarē ja to atrast. laiks uzzinā t, kur mē s atrodamies?
No visa personā la piedalī jā s tikai Nica, kas mū s pā rcē la un vadī ja, cik vien spē ja, cik vien viņ a vadī ba un viss atļ ā va.
Ekskursija - tī ri tulkoš ana, pieņ emiet informā ciju no mums un nododiet tā lā k, bez dalī bas. Nav neviena cita, ko pieminē t…

Divas dienas neviens netī rī ja istabiņ u, pati mainī ju atkritumus, prasī ja, kā jū tos, kad kā rtoju testus, visiem vienu reizi tika izmē rī ta temperatū ra pie reģ istrā cijas viesnī cā . No turku puses neviens tavu problē mu neatcerē jā s, vienmē r vajadzē ja zvanī t un atgā dinā t, pieprasī t.
Pē c ieraš anā s mā jā s, 26. augustā , mū su gids man atzvanī ja, jautā ja, kā mē s tur nokļ uvā m, viņ š darī ja visu iespē jamo, lai mums palī dzē tu ! ! ! ! ! ! ! ! Bet viņ š nedrī kstē ja mū s apciemot, viņ am bija aizliegts sazinā ties! ! ! ! ! ! ! Es atgā dinā ju par telefona zvanu, tā tad izrā dā s, ka viņ š mums vienmē r zvanī ja! ! ! ! ! Tā s paš as dienas vakarā Nī ca man atzvanī ja un – ak, brī nums! - Es arī painteresē jos, kā mē s atbraucā m, un izrā dā s, ka viņ š arī nedrī kstē ja mū s apciemot! !!
Ja nebū tu palī dzē jis mū su ceļ ojumu aģ ents no "Nā c lī dzi", labā kajā gadī jumā mē s bū tu pavadī juš i atvaļ inā jumu novē roš anā lī dz 31. augustam no visa izolē tā istabā un devuš ies mā jā s, un sliktā kajā gadī jumā baidos iedomā ties, jo sveš ā valstī bez atbalsta ir ļ oti grū ti , un uzņ emoš ajai pusei par to nevajadzē tu aizmirst!
Tulkots automātiski no ukraiņu valodas. Skatīt oriģinālu