Iesaku apmeklēt šo viesnīcu

Rakstīts: 14 septembris 2020
Ceļošanas laiks: 18 — 27 augusts 2020
Kam autore iesaka viesnīcu?: Relaksējošām brīvdienām; Ģimenēm ar bērniem
Viesnīcas vērtējums:
9.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 8.0
apkalpošana: 10.0
Tīrība: 10.0
Uzturs: 9.0
Infrastruktūra: 10.0
Sā kumā atpū tā mies Asteria Kemer Resort 5 2019. gada maijā (17.05. 19-25.05. 19) un ar pā rē jo bijā m apmierinā ti, pat nedaudz vairā k kā apmierinā ti - bijā m sajū smā ). Pā rskats par 2019.  gadu - https://www.turpravda.ua/tr/kemer/Asteria_Hotel_Fantasia-h7796-r438807.html

Mū su prioritā te ir mierī ga, ģ imeniska atpū ta, tā dē ļ , ņ emot vē rā iepriekš minē to, 2020. gadā š ī viesnī ca galvenokā rt tika domā ta atpū tai, tač u lī dz 15. augustam nebija piedā vā jumu par viesnī cu (tā tika slē gta) un kad tā pē kš ņ i sā ka strā dā t (un š ī ir kā reiz iekrita mū su plā noto brī vdienu periodā ), tad, izsverot visus iespē jamos variantus, nolē mā m to apmeklē t vē lreiz (neskatoties uz viedokli, ka vienu un to paš u viesnī cu nevajadzē tu izvē lē ties vairā k kā vienu reizi, un ir veselais saprā ts š ajā atzinumā , jo jū s pievē rš at vairā k uzmanī bas trū kumiem nekā pirmajā vizī tē ).


Covid-19 apkaroš anas pasā kumu laikā atpū tā mies no 18.08. 20. -27.08. 20 (2 pieauguš ie + bē rns apmē ram 5 gadus vecs).

Pā rsū tī š ana
Tā pat kā pagā juš ajā gadā bija tieš ais transfē rs (bez apstā š anā s citā s viesnī cā s).
Ne vairā k kā.5 ģ imenes devā s uz viesnī cu ar lielo autobusu, 3 ģ imenes no viesnī cas ar Mercedes Sprinter. Mums tas ir +, izvē loties viesnī cu. Brauciens ilga apmē ram stundu.

Norē ķ ins
Viesnī cā bijā m 6:30. Lī dz pulksten 10 viņ iem tika nodroš inā ta istaba. Bet mē s ī sti negaidī jā m reģ istrē š anos, un pulksten 7 devā mies uz ē damistabu, pē c kuras devā mies uz pludmali. 9 no rī ta (izdoš anas punkta atklā š anā ) kļ uva iespē ja dabū t pludmales dvieļ us.

Viesu apkalpoš anas darbs
Uzreiz jā atzī mē , ka pirmā uzturē š anā s diena viesnī cā bija saistī ta ar daž ā m grū tī bā m, kas saistī tas ar telpas iekā rtoš anu un tā s darbī bu. Istabā , kuru saņ ē mā m (Nr. 253 ekonomiskā istabiņ a, istabiņ a maza bez balkona, pagā juš ajā gadā bija arī.159 bez balkona, bet tā s platī ba ir lielā ka), nebija gultas treš ajai personai (bē rnam) , minibā rs nestrā dā ja, nebija slē dž a uz lampas un kopē jā poga to neizslē dza (varē ja izslē gt tikai izvelkot kontaktdakš u no rozetes).
Jau pulksten 12 sazinoties ar viesu dienestu, problē ma tika atrisinā ta.

Bet lielā kā problē ma, kad ā ra temperatū ra ir tuvā k 40 grā diem pē c Celsija, ir nestrā dā još s kondicionieris (domā ju, ka atceries: ieslē dzā s, pū ta, bet neatdzisa un, kā vē lā k izrā dī jā s, strā dā ja apkurei, un tas nav vadī bas panelī ). Viesu dienesta atsū tī tie strā dnieki centā s uz pirkstiem skaidrot (prot tikai turku valodu), ka kondicionierim jā strā dā un ka ir jā atstā j istabā viena atslē ga, lai kondicionieris visu laiku strā dā tu, bet š ie ieteikumi nedarbojā s.
No 14 lī dz 16 atpū tā mies istabā , kurā bija ap 30 grā diem pē c Celsija (izejot no istabas bija jū tams, ka kopē jā koridorā ir daudz vē sā ks).
17:00 beidzot kaut kas tika ieslē gts paš ā gaisa kondicioniera blokā , un tas sā ka dzesē t gaisu. Kā izrā dī jā s, gaisa kondicionieris darbojā s apkurei, un tas nav vadī bas panelis.
Š ķ iet, ka visas problē mas ir atrisinā tas, bet ...Pē c brī ž a no gaisa kondicioniera sā ka pilē t ū dens.
No š ī brī ž a mē s jau esam sā kuš i aktualizē t jautā jumu par istabu maiņ u, un viesnī ca no savas puses visos iespē jamos veidos centā s to nedarī t lī dz noteiktam brī dim, atsaucoties uz pieejamo istabu trū kumu.
No plkst. 18 pie mums kā das 3 reizes nā ca strā dnieki remontē t kondicionieri un katru reizi panā ca tā , ka ū dens kā dā brī dī pā rstā ja pilē t, tomē r, redzot, kā di remonta veidi tika izmantoti (tā ir instalā cija, izmantojot elektrisko lentu un silikons uz gaisa kondicioniera tvertnes korpusa, lai ū dens nepilē tu uz grī das, bet iekrita š ajā traukā , kas pē c tam pā rplū da un ū dens vienkā rš i izlija uz grī das, balsti tika izgatavoti no vairā kā m kartona kā rtā m) skaidrs, ka tam nebū s jē gas.
Remontstrā dnieks paveica lielisku darbu, viņ š darī ja visu, ko varē ja un tas, ko vadī ba viņ am teica un pieņ ē ma jebkā du lē mumu, bija ā rpus viņ a kompetences, tač u bija skaidrs, ka miris nevar dzī vot.

Pie mums uz pē dē jo remontu atbrauca 23:00, kad sieva ar bē rnu jau gulē ja ...vai mē ģ inā ja gulē t. Remonts tika pabeigts pē c pusnakts, un tuvā k vieniem naktī ū dens atkal pilē ja. Vienā no rī ta atnesa spaini, ar kuru palū dzu neappludinā t kaimiņ us (tas ir sarkasms par kaimiņ u appludinā š anu, lai gan ū dens bija daudz, 5 litri nopilē ja pā ris stundā s....tad viņ i vienkā rš i pagriezā s izslē gts no gaisa kondicioniera ...nav iespē jams gulē t ar skaņ ā m "pil, pil, pil").
FYI, arī sporta zā lē pil no gaisa kondicioniera un uz grī das ir peļ ķ e.

No rī ta gan tika nomainī ta istabiņ a (151. kab. standarts ar balkonu). Tam bija arī nestrā dā još s minibā rs, tač u š ī problē ma tika ā tri atrisinā ta daž u stundu laikā.

Rezultā tā - mī nus viena klusas atpū tas diena.
Neskatoties uz to, ka negatī vo punktu izgā ju ļ oti detalizē ti, godī gi sakot, vē los izteikt pateicī bu viesu apkalpoš anas darbiniekiem par apgrū tinoš o un ne pā rā k atalgojoš o darbu (jo viņ i pā rsvarā nā k sū dzē ties). Viesu apkalpoš ana š ajā viesnī cā darbojas, problē mas ir atrisinā tas, ir pieejamas atsauksmes un tas ir lieliski.

Pē c istabas maiņ as mū su atvaļ inā jums pagā ja ideā li (tik daudz teksta par problē mu un viens neliels ieteikums tā lā kai lieliskai atpū tai)))).

Apkalpoš ana numurā un numurā
Istaba tiek uzkopta katru dienu, kā arī mini bā ra papildinā š ana (ja tas ir tukš s), kurā ir 2 vienī bas katrā : gā zē ts ū dens, tī rs ū dens, kola, fanta un alus. Vannas istaba bija ē rta, viss strā dā ja, nebija pelē juma.

Tas, kas istabā trū ka, ņ emot vē rā pā rē jo ar bē rnu, bija papildu paliktnis uz poda (lai bē rnam nekristu dibens) un statī vs, lai bē rns varē tu uzkā pt uz š ī s tualetes un pē c tam mazgā t rokas. viņ u paš u. Arī š ogad viesnī cā nebija pieejams ne stends, ne pā rklā jums, lai gan pē rn š ie priekš likumi tika atstā ti viesnī cas ziņ ā . Mē s to pieņ ē mā m, un tualetes poda odere tika paņ emta no mā jā m. Kā ieteikums viesnī cas vadī bai, domā ju, ka viesnī cā vajadzē tu bū t vairā kiem komplektiem. Piemē ram, Akka Claros Hotel ir 4 tualetes pā rvalki, un š ī ir 4 zvaigž ņ u viesnī ca.

Teritorija, pludmale
Viesnī cas teritorija joprojā m ir zaļ a un sakopta ar savu un tī ru pludmali, kas atrodas 1-1.5 minū š u gā jiena attā lumā no ē kas un kurā ir pietiekami daudz sauļ oš anā s krē slu, lai izmitinā tu atpū tniekus. Ieeja jū rā ir akmeņ aina, tā pē c, ja ir jū tī gas pē das, ieteicams paņ emt lī dzi atbilstoš us apavus.

Uzturs
Uztura kritē riji katram individuā li. Ē dienu mums pietika. Salī dzinot ar pagā juš o gadu, š ķ iet, ka ē dieni ir kļ uvuš i nedaudz vienmuļ ā ki (varbū t ietekmē juš i ar COVID saistī tie ierobež ojumi, un tā pē c ē dienu pasniedz personā ls, nevis atpū tnieks), bet kopumā viss ir kā rtī bā . Mē s noteikti nebijā m izsalkuš i. Paē st var gan galvenajā restorā nā , gan labi uzkodas bā rā pie slidkalniņ iem, + kū kas un saldē jums noteiktos laikos pie baseina.

Bē rnu animā cija
Par dejoš anu vakaros jautā jumu nav, katru vakaru mū su meita tā s apmeklē ja ar prieku, par ko sakā m paldies meitenei, kura viņ us atlaida. Runā jot par miniklubu, izrā dī jā s, ka mē s to apmeklē jā m pē cpusdienas stundā s. Iespē jams, tas ir saistī ts ar to, ka viesnī ca tika atvē rta 15. augustā , bet mē s ieradā mies 18. augustā , bet, manuprā t, nebija pietiekami daudz krieviski-ukraiņ u valodā runā još o animatoru un pē cpusdienā miniklubā bija gausa darbī ba. Jā ņ em vē rā arī tas, ka izbraukš anas dienā (27.08.

20) pē cpusdienā apmeklē ju mini klubu (pateicoties, ka dzirdē ju paziņ ojumu pie baseina par balles animā ciju). Tas bija super. Animatori (secinā ju, ka tie ir speciā li ieraduš ies animatori) strā dā ja perfekti. Meita ir sajū smā (viņ iem pat bija visas figū riņ as: tauriņ a spā rni...kroņ i...balonu zaķ i, ko viņ i uztaisī ja lidmaš ī nā lī dzi paņ emš anai, lidostas darbinieki pat apspriedā s, vai drī kst mū s ielaist, bet ielaida. ). Nezinu, vai katru dienu pē cpusdienā bija tā da animā cija vai nē , bet gribu teikt, ka animā cijai ir jā bū t tieš i tā dai.

Vakara animā cija
Ī paš i man atmiņ ā palikusi animā cija ar dejā m ar akrobā tiskiem elementiem un atseviš ķ u akrobā tu izrā di. Super.

Vestibila bā rs
Atseviš ķ i es vē lē tos pastaigā ties pa vestibila bā ru. Bā rā ir ievesti alkoholiskie dzē rieni: Chivas, Jack Daniel's, Remy Martin un citi, bet tie ne vienmē r ir pieejami vai arī ne vienmē r gribas liet (bet ja esi neatlaidī gā ks, tad ir).
Un ļ oti gribē tos, lai bā rmenis tā s ielietu tev priekš ā , nevis bē gtu prom no tava redzes lauka, kas tiek praktizē ts (saskaros ar to, ka bā rmeņ iem bija nolū ks man glā zē kaut ko ieš ļ akstī t, kaut ko citu Chivas, bet tā kā es sekoju lī dzi bā rmeņ iem, viņ iem paš ā pē dē jā brī dī nā cā s nomainī t pudeles un ieliet man to, ko pasū tī ju). Tā pē c uzskatu, ka alkohols (ā rzemju) ir jā izlej viesnī cas viesim acu priekš ā , lai izslē gtu jebkā dus minē jumus.

COVID
Viesnī cas teritorijā ir pietiekami daudz dezinfekcijas lī dzekļ u, tiek dalī tas dezinfekcijas salvetes, maskas. Tač u papildus uzmanī ba jā pievē rš dakš iņ u un karotī š u, kā arī glā ž u mazgā š anai.

Bezvadu internets
Bezmaksas WI-Fi visā viesnī cā , bet salī dzinā jumā ar 2019. gadu, manuprā t, ir kļ uvis sliktā k. Ļ oti biež i tas atvienojas un bija atkā rtoti jā pievienojas (un tikai pē c atkā rtotas savienoš anas jū s uzzinā sit, ka nebija WI-Fi...

Rezultā ts

Pirmajā mū su atkā rtotā s uzturē š anā s dienā viesnī cā daudz domā ju, kā du vē rtē jumu š oreiz varē tu dot, un galvā parā dī jā s daž i zemi punkti. Bet, veiksmī gi atrisinot visus problemā tiskos jautā jumus, galvenokā rt pateicoties viesu apkalpoš anai, un pē c lielā kā s daļ as mū su bezrū pī gā s brī vdienas, domā ju, ka viesnī ca joprojā m var tikt novē rtē ta augstu (zinā ma ticamī ba š ajā vē rtē jumā ir). Jā , ir punkti, kas jā uzlabo, jā pievelk un neskrien, bet š obrī d es ieteiktu viesnī cu ģ imenei, relaksē još ai atpū tai un, iespē jams, ciemosies pie jums treš o reizi.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu