ellišķīgs serviss

Rakstīts: 21 jūlijā 2019
Ceļošanas laiks: 20 — 28 jūlijā 2019
Viesnīcas vērtējums:
2.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 3.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 2.0
Uzturs: 2.0
Infrastruktūra: 5.0
ATSK SERVISS VED PIE TŪ RISMA AIZPILDES UN EKONOMIKAS KRĪ TU. . .
1. Lidojuma aizkavē š anā s dē ļ ieradā mies viesnī cā nevis 14.00, bet pusnaktij. Mū s informē ja, ka istabiņ a vē l nav gatava (tas ir no 14 check-in) un vē l stunda jā gaida. Lidostā tika pā rbaudī ta pacietī ba un nolē mā m, ka š ī stunda nebū s tā muš a, kas sabojā s mū su atvaļ inā jumu. Pē c stundas apkalpojoš ais personā ls izdzirdē ja sekojoš o: "stundu gaidī ju, vē l 5 minū tes pagaidi" - Vai to var saukt par viesmī lī bu par mū su naudu?!!! !
2. Nav pā rtikas, atkritumi!
Kas rezervē ja mainī t viesnī cu, nepā rbaudiet nervus par savu naudu atvaļ inā jumā .
P. S. ceļ ojumu tū risma pieredze visā pasaulē vairā k nekā.30 gadu garumā
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu