Jautājums o Puketa

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
818 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Viesnīcas izvēle»
Kā es varu atcelt rezervāciju agoda?
Pirmo reizi rezervēju istabiņu agoda un dabiski pat nepievērsu uzmanību, ka zemā cena ir neatmaksājama, bija brīva pēdējā istabiņa, sāku rezervēt, rezervēju, ievadīju kartes numuru, maksājums gāja cauri , un PTM izdala, ka nav istabiņu uz manis izvēlētajiem datumiem...un ko darīt
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
5 abonenti  • prasīja 2017-07-087 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  6
аватар AnVas70
Rakstiet Agoda administrācijai un atrisiniet situāciju ar viņiem.
аватар 9038047729
Tur viss ir dārgāk nekā aģentūrā. Mēģinājām visiem izveidot maršrutu un viss ir dārgāks. un maniem draugiem arī bija lieta, viņi samaksāja, lidoja, un viņiem teica, ka jums nav rezervācijas. viņi maksāja skaidrā naudā, pēc tam divus mēnešus prasīja savu naudu no apkopotāja un pat nesaņēma atvainošanos
аватар Khegaypolina
Es tikai nesaprotu, kāpēc viņi pieņem maksājumus, ja manis izvēlētajos datumos nav brīvu istabu.
аватар agent_borabora
Raksti, zvani, gaidi, ceri uz atdevi.
аватар AnVas70
Varbūt kāds tikko rezervēja šo istabu tajā pašā laikā, kad jūs, un viņam izdevās nospiest pogu ne sekundi agrāk.
Vai arī kā variants - samaksājāt par pēdējo numuru, tad pēc tam dabiski nebūs brīvu istabu (man tā gadījās).
Ja maksājums tika veikts, numurs ir jūsu.
аватар AnVas70
Skatieties Agoda personīgajā kontā sadaļā "Manas rezervācijas". Nu jānāk vēstules.
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Puketa
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl